Mainokset

Mona Walter CBN:lle: Koraani levittää kauhistuttavaa aatetta

Oheinen juttu on käännös CBN Newsin sivuilta, jonka toimitus kävi haastattelemassa Mona Walteria Ruotsissa.

Alkuperäinen juttu löytyy täältä: CBN

Mona Walterilla on yksi tehtävä. Hänen tehtävänsä on kertoa yhä useammalle muslimille mitä koraanissa todella kerrotaan. Hän sanoo, että jos useampi muslimi tietäisi mitä koraanissa sanotaan, he jättäisivät islamin.

Walter tuli siis Somaliasta Ruotsiin pakolaisena, kun hän oli 19 vuotta. Hän kertoo, että oli iloinen saadessaan tulla moderniin eurooppalaiseen valtioon, jossa naisillakin oli oikeuksia. Mutta nuorena musliminaisena hän ei kohdannutkaan sellaista Ruotsia.

Todellinen opastus islamiin

Walter kertoo, että hän näki radikaalia islamia ensimmäisen kerran vasta Ruotsissa.

– Huomasin islamin vasta Ruotsissa. Somaliassa minä olin vain muslimi, ilman  koraania. Mutta kun tulin Ruotsiin ja menin moskeijaan, siellä oli koraani, joten minunkin piti peittää pääni ja kasvoni ollakseni hyvä muslimi.

Walter sanoo, ettei ollut ikinä lukenut koraania nuoruudessaan Somaliassa.

– En tiennyt mistä olin osa. En tiennyt kuka Muhammed oli. En tiennyt allahista mitään. Mutta kun sain selville, olin epätoivoinen. Olin todella surullinen ja epätoivoinen.

Mona Walter kertoo, ettö hän huomasi vasta Ruotsissa, että allah on vihan jumala, että islam ei ole mikään rauhan uskonto.

– Islamissa on kyse siitä, että ne, jotka eivät ole samaa mieltä, niitä vihataan ja ne tapetaan. Kyse on ryöväri Muhammedista, hän oli epämoraalinen verenhimoinen mies. Tämän kaiken muslimit voivat lukea hänen kirjoituksistaan.

– Mitä hän teki juutalaisia kohtaan ja kuinka. Hän raiskasi naisia, tappoi ihmisiä. Hän tappoi kaikki, jotka eivät olleet samaa mieltä hänen kanssaan.

Mona-Walter-150x150

Mona Walter jätti islamin kauhuissaan ja hänestä tuli ateisti, kunnes eräänä päivänä perhetuttu kehoitti häntä lukemaan raamattua. Hän muistaa vieläkin kuinka hän ensimmäistä kertaa luki Matteuksen 5:44. jossa Jeesus sanoo, että rakastakaa kaikkia vihollisia ja rukoilkaa niitä, jotka vainoavat teitä.

(Tajukankaan huomautus: Edellinen raamatun säkeen käännös tulee englannista ja voi olla epätarkka, sillä en tunne raamatun suomenkielisen version säkeitä sen tarkemmin. Mutta lukijoissa on varmaan ihmisiä, jotka tietävät mitä Matteuksen tuossa jakeessa tarkasti sanotaan suomeksi)

Kristinusko, uusi perspektiivi

– Minulle oli todella kummalista, että vihollista pitäisi rakastaa, koska islamissa viholliset tapetaan. ”Tappakaa viholliset ja ne, jotka kieltäytyvät tunnustamasta islamia”. Mutta Jeesus puhuikin rakkaudesta, rauhasta, anteeksiannosta ja suvaitsevaisuudesta. Ja jostain syystä tätä minä tarvitsin.

Walter meni tapaamaan pastori Fouad Rashoa Angeredin kirkkoon. Hän on eräs syyrialainen maahanmuuttaja ja eri vaiheiden kautta tuli uskoon. Sen jälkeen Herra antoi Walterille tehtävän kertoa niille muslimeille totuus, jotka eivät sitä vielä tiedä. Hän painoi koraaninsäkeitä paperille ja alkoi jakaa niitä kadulla kulkeville musliminaisille.

Muslimeille apu totuudesta

– Joskus he kuuntelevat, joskus he tulevat todella vihaisiksi ja silloin sanon heille: ”tiedät varmaan, että miehelläsi on oikeus lyödä sinua, jos et tottele häntä”. Ja he sanovat: ”Eivät he niin saa tehdä”, ”Kyllä vain saavat”. Ajattelen, että jos kerron heille Muhammedista ja koraanista ja allahista, joka vihaa, joka tappaa ja alistaa naisia, ehkä he jokin päivä tekevät oman valinnan ja jättävät islamin.

Mutta poliittisesti korrektissa Ruotsissa Walter on joutunut useiden hyökkäysten kohteeksi vain siksi, että on kertonut mitä koraanissa sanotaan.

– Minua on haukuttu islamifoobikoksi, tai että minut on ostettu, ja että olen kotineekeri ja kaikkea tuollaista soopaa. Rasistiksikin minua on kutsuttu.

Walter varoittaa, että islamilainen radikalismi on vakavasti otettava uhka Ruotsissa, ja että ruotsalaisen yhteiskunnan pitäisi välittää enemmän islamin alistamista naisista.

– Ruotsalaiset ajattelevat, että voi, meillähän on uskonnonvapaus. Mutta musliminaisilla ei ole mitään uskonnonvapautta. He elävät allahin lakien mukaan, eivät Ruotsin lakien. Uskonnonvapaus on kaikille muille paitsi musliminaisille.

Mona Walter elää murhauhkausten sävyttämää elämää ja liikkuu toisinaan poliisin suojauksessa. Hän halusi näyttää meille muslimalueita Göteborgissa, mutta oli pakotettu ensin pukeutumaan muslimikaapuun. Jos hän olisi näyttänyt kasvonsa, olisi joku luultavasti käynyt hänen päälleen.

– En voi enää ikinä kulkea näillä alueilla kuin normaalit ihmiset, en tulisi ikinä elävänä ulos sieltä. Muslimit ovat aivan normaaleja ihmisiä, kuten muutkin. Mutta kun he lukevat koraania heistä tulee tappokoneita.

Isis, al- Shabaab, Boko Haram jne, he eivät tykkää mistään äärijutuista. He eivät ole fanaatikkoja. He ovat vain tavallisia hyviä muslimeja, jotka seuraavat islamin oppeja. Profeetta Muhammed teki samoin ja he tekevät kuten Profeetta Muhammed.

Lopuksi Walter sanoo, että tulee levittämään sanomaansa eikä lopeta, vaikka hänen henkensä on vaarassa.”

——————————-

Monet luulevat, että islam on rauhan ja rakkauden uskonto. Walter todistaa aivan toista. Aiheeseen liittyvä hyvä artikkeli löytyy myös Ibn Matin sivuita, joka kannattaa ehdottomastai lukea.

Mainokset

19 Comments on Mona Walter CBN:lle: Koraani levittää kauhistuttavaa aatetta

  1. PeelsePuupi // 26/04/2015 22:26 // Vastaus

    TAASKO tunnettu ateisti Paavo Tajukangas käyttää kristinuskoa lyömäaseena islamia vastaan? Tsot tsot… Tämä kuuluu samaan sarjaan kuin tapa arvottaa kantaväestöön kuuluvat raiskaajat maahanmuuttajaraiskaajia paremmiksi (tätähän näkee tässäkin blogissa).

    Tykkää

  2. Hyvä huomio. Mietin juttua kirjoittaessa, että laitanko huomautuksen, että itse olen ateisti, mutta että meillä on kristin uskovaisten kanssa samanlainen suhde islamiin. Islamin mukaan molemmat on tapettava, jos eivät käänny islamiin. Päätin kuitenkin jättää huomautuksen pois, sillä monet tietävät ateismini ja olihan tässäkin jutussa maininta, etten tunne Matteuksen säkeitä kovin hyvin.

    Mitä raiskaajien arvottamiseen tulee, niin haluaisitko tarkentaa, mitä tarkoitat?

    Tykkää

    • PeelsePuupi // 27/04/2015 21:45 // Vastaus

      Haluan tarkentaa. 100% tämän blogin ns. raiskausjutuista käsittelee maahanmuuttajien tekemiä raiskauksia. Kuitenkaan raiskauksista 100% ei ole maahanmuuttajien tekemiä (vaikka niitä paljon olisikin). Tasa-arvon vuoksi olisi ”mukavaa” lukea välillä myös valkoisen kantaväestön tekemistä seksuaalirikoksista esim. perheen sisällä (koska tällaistakin tapahtuu).

      Tykkää

      • On totta, että kaikki blogissani olleet raiskausjutut ovat muslimien tekemiä ja jokainen juttu on jollain tavalla myös erityisen raaka tai julma. Haluan tuoda esille sen mistä poliittisesti korrekti media Ruotsissa vaikenee ja ihmiset saavat väärää tietoa. Muslimit tekevät prosentuaalisesti enemmän raiskauksia Ruotsissa kuin ruotsalaiset valkoihoiset miehet yhteensä, vaikka ovat ylivoimaisesti suurempi ryhmä. Muslimit siis vähemmistönä raiskaavat enemmän kuin ruotsalaiset miehet enemmistönä yhteensä.

        Tämän asian pitää tullakin yleiseen tietoon.

        Tykkää

  3. Kristian.son // 27/04/2015 13:19 // Vastaus

    Matt 5:44 Mutta minä (Jeesus) sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta.

    Raamatussa ei ole säkeitä. En kovin ylpeilisi asialla, jota en edes viitsisi tarkistaa.

    Tykkää

    • Riitta vaani // 30/05/2015 22:50 // Vastaus

      Kristia,son lue ja käsitä äläkä valehtele!! Raamatussa on todellakin Jeesuksen käsky. Miten on, etkö itse tunne Raamattua, vai oletko muhamettilainen, kun kiellät ettei Pyhässä kirjassa (Raamatussa) ole tuota säettä? Matteus 5:44: ” Mutta Minä sanon teille: rakastaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat”

      Tykkää

    • Jesse: ”He siivilöivät hyttysiä, mutta nielevät kameleita”. Eikä tuo edellinen lause ole edes uskonnollinen vaan totuudellinen. Uskovaiset eivät ymmärrä uskonnon ja totuuden eroa (luen uskovaisiin kaikki ne, jotka eivät pysty tekemään eroa raamatun lauseiden ja uskonnon välillä. Uskonnollinen ihminen on sellainen, joka joko pitää raamattua/koraania totena tai hylkää sen epätotena, joten sellaisen ihmisen kanssa on täysin mahdotonta keskustella järkevästi.

      Ateistitkaan eivät periaatteessa eroa mitenkään muista uskovaisista, koska hekään eivät pysty älylliseen suoritukseen, kuten totuushippujen löytämiseen raamatun ziljoonien satujen seasta. Ei teistä kertakaikkiaan ole kullahuuhtojiksi.

      Missä tahansa kirjassa on sekä totta että satua, mutta vain älykäs ihminen voi erottaa ne toisistaan, eikä ole ihminen ole älykäs, jos hän ei tee sitä eroa. Älykäs ihminen ymmärtää, ettei mikään kirja ole koko totuus tai valhe. Uskonto kuin uskonto on kuin pirun pelto, josta voi löytää hippuja, jos vain pystyy älyllisyyteen.

      Liked by 1 henkilö

  4. Säkeet tai jakeet, se ei ollut nyt tässä jutussa se oleellinen ja minähän kerroin tuolla, että en tunne tältä osin raamattua.

    Tykkää

  5. Norjan NRK-TVkanavan juttu muutaman vuoden takaa. Siitä selviää, että viimeisien viiden vuoden aikana kaikki Oslossa selvitetyt raiskaustapaukset on tehty ei-länsimaalaistaustan omaavien toimesta. https://www.facebook.com/nationell.yttrandefrihet/videos/955454567818983/

    Tykkää

  6. Raamatun suomennoksia löytää täältä:
    http://www.evl.fi/raamattu/

    Matteuksen 5:44 vuoden 1938 käännöksen mukaan:
    ”Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,”

    Tykkää

  7. Anonyymi // 15/06/2015 08:33 // Vastaus

    Luuleeko PeelsePuupi ihan oikeasti, että muslimit tekevät ilmoituksia poliisille perheen sisällä tapahtuvista raiskauksista! Voi pyhä yksinkertaisuus!

    Tykkää

  8. syntikaatti // 20/06/2015 12:22 // Vastaus

    googlelta voitte katsoa. LINDAN JA JENNYN TARINA. Olkoonpa kuinka pahoja ruotsalaisia hyvänsä,ei ne tuollaista tee.Eivätkä taatusti mene vieraaseen maahan (somaliaan) esim tuollaista tekemään.

    Tykkää

  9. Paavo, pitäiskö sinulle lähettää Raamattu, olisit ajan tasalla ja näkisit mitä Raamattu Sanoo Jeesuksen rakkaudesta ”meitä jokaista syntistä ja lankeavia ihmisiä kohtaan.” Jeesus ei kivittänyt Hänen eteensä aviorikoksesta tavattua ja tuotua naista. Vaan sanoi Fariseuksille ja Kirjanoppineille. Joh 8:7. ”Joka teistä on synnitön, se heittäköön ensimmäisenä häntä (naista) kivellä!”
    Mitä tapahtui? Fariseukset ja Kirjanoppineet sydämessään tunsivat ja totesivat olevansa yhtä syntisiä kuin tämä nainen, joten he eivät voineet omantuntonsa heitä syyttäessä heittää ensimmäistä kiveä, aloittaakseen naisen tappamisen!”
    Tällainen Jeesus meillä on, Hän armahtaa syntistä, joka katuu syntejään!”
    Kiitos sinulle Paavo hyvästä infosta, että pysymme ajan tasalla!
    Rukoilemme näiden vainottujen muslimien ja kaikkien ihmisten puolesta, että he löytäisivät totuuden, ennenkuin on liian myöhäistä!
    Pilatuskin kysyi Jeesukselta häntä tutkiessaan Ristiinnaulittavaksi:
    ”Mikä on totuus?” Joh 18:38.
    Ystävä.

    Liked by 1 henkilö

  10. Helka Hirvonen // 14/11/2015 22:04 // Vastaus

    ” Kaiken hän (Jumala) on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden hän on laittanut heidän sydämiinsä. ” En usko että Jumala on tehnyt virheitä ja jättänyt jonkun pois välistä. Kyllä se iankaikkisuuskaipuu on kaikilla. Jokainen ateisti todistaa Jumalan olemassa olosta. Miksi olla Jumaln kieltäjä, ateisti, jos ei usko että Jumal on. Itseään voi hämätä ja kieltää jokus kiusalliseksi koetun asian.
    Pidätko kauniista musiikista? Pidätkö luonnosta, kauniista auringonlaskusta? Tai ylipäätänsä mistään kauniista?
    Jos vastauksesi on myönteinen, tiedät että sisälläsi on kaipuu iankaikkiseen elämään.
    Sitä nuo harhaan johdetut muslimiraukatkin etsivät. Jospa Jumala ilmestyisi, tavalla tai toisella. Kaikille etsijöille ja epäilijöille.

    Tykkää

  11. Ateisti kaivoi Raamattunsa hyllystä ja tarkisti säkeen // 17/11/2015 10:05 // Vastaus

    Matt.5:44
    Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta.

    Tykkää

  12. Ei käy musliminaisia kateeksi. Syntyä orjaksi nykymaailmassa, sairasta.

    Tykkää

  13. Joe Langley // 10/11/2016 19:26 // Vastaus

    Kuinka kauan kestää, että idiootit tajuavat, että islam EI OLE uskonto. Se on teokraatinen, totalitaarinen laajennuspoliitinen inhottava kultti jolla on sotilaalinen komponentti ja joka on sivilisaation uhka ja teeskentellee olevansa uskonto. Islam tarkoittaa täydellistä alistumista. Islam pakottaa sen seuraajia sokeaan kuuliaisuuteen, raakuuteen ja opettaa suvaitsemattomuutta, julmuutta ja lukitsee kaikki muslimit ja ei-muslimit taisteluun joka juontaa suoraan seitsemännen vuosisadan Bedouin kulttuurista.
    Islam on vaaraksi koko SIVISTYNEELLE maailmalle. Kaikki muslimit lukeavat samaa kirjaa joka 100+ kertaa vaatii tappamaan kaikki ei-uskovat.

    Tykkää

  14. Huhhuh // 12/12/2016 13:37 // Vastaus

    Tosi rauhan ja rakkauden uskonto, kumma tapa osoittaa rakkautta, kun katkotaan päitä ja raiskataan. Jopa lapset raiskataan ja miehet pahoinpidellään ja ryöstetään. Ihan mielisairasta touhua. Homot ja lesbot heitetään katolta alas, että vaikuttaa hyvin suvaitsevaisilta nämä matuloiset. Suvakit hurmoksessa ja odottavat koska unelma fantasiat alkaa toteutua.

    Tykkää

  15. I don't tell // 09/04/2017 16:11 // Vastaus

    I wonder how you would blieve one person that even we don’t know IF she is normal or psycho and you poissing the people from her prospective. As a muslim woman i am so happy and so honored to BE muslim i definitely respect other religion, Christians and jews as long as they do not attacking the peace religion of islaam. I would not judge you quickly but reconsider your source of information. This woman is insulting our precious religion where millions of Christians don’t. She born muslim and raised muslim but my view is she faced some kind of violence from her own relatives ..i personally as not use with her ….

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: