Mainokset

Tapanilan raiskauksesta vapatetuille korvauksia

Prison-Blacks

Muutama pieni huomio Tapanilan somaliraiskauksen tiimoilta. Koska kahden osalta syytteet hylättiin, ovat nämä herrat oikeuden näkökulmasta syyttömiä. Ja koska Awesis ja Gutale istuivat vangittuna pari viikkoa, tulevat he saamaan valtiolta rahallisen korvauksen tältä ajalta. Aika reilua, eikö? Ahdistelijasomalit saavat teostaan rahaa.

Ruotsissa tällainen tapaus sattui pari vuotta sitten. Kahdeksanhenkinen kehitysmaalaisten miesten joukko raiskasi pakolaiskeskuksessa naisen. Syyttäjä vaati kaikille vankeutta törkeästä raiskauksesta ja oikeudessa pystyttiinkin näyttämään toteen raiskauksen täyttyneen seitsemän miehen osalta. Mutta yhden miehen osalta näyttö ei rittänyt. Muiden osalta näyttö riitti tuomioon.

Oikeuden mukaan tämä kahdeksas mies oli kyllä ollut huoneessa raiskauksen aikana ja lätkinyt mulkullaan naista kasvoille tämän maatessa selällään toisen suorittaessa raiskausta, mutta tuomiolauselman mukaan hän ei kuitenkaan tunkeutunut naiseen. Näillä perusteilla oikeus hylkäsi syytteet tämän miehen osalta.

Oikeus siis totesi miehen oleskelleen huoneessa raiskauksen tekoaikaan ja tyydyttäneen itseään, mutta itse raiskaukseen hän ei osallistunut. Kun mies sai vapauttavan tuomion oli hän oikeuden näkökulmasta syytön ja kuukauden tutkintavankeus näin ollen aiheeton. Mies sai reippaat 10 000 euron korvaukset menetetystä vapaudestaan.

Eli Awesis ja Gutale saavat muutaman tonnin. Ja veronmaksaja maksaa.

Mainokset

72 Comments on Tapanilan raiskauksesta vapatetuille korvauksia

  1. Viva!! kukkahattukansa ja heidän lakinsa. (ja lällykät tuomarit).

    Liked by 1 henkilö

    • peter everett // 25/06/2015 03:01 // Vastaus

      Mitä tekemistä tuolla teolla on ihmisten kanssa jotka ei todellakaan puolesta puhu . Oletko ihan sielunvoimissa kirjottanut?

      Tykkää

  2. Jepjep // 24/06/2015 23:21 // Vastaus

    On tämä kyllä sellainen maa ettei voi kun nauraa näille tuomioille. Enää ei edes jaksa lukea näitä raiskausjuttuja tai mamujen toilailuja kun ei niistä ole mitään hyötyä. Pistää vaan v***ttamaan kun ei tule kunnon tuomioita IKINÄ.

    Liked by 1 henkilö

  3. Harmaakarhu. // 24/06/2015 23:52 // Vastaus

    Meneeköhän tämä nyt ihan niinkun pitää?Jotenkin haiskahtaa kyllä…

    Tykkää

  4. HAISTAKAA SUOMI *** // 24/06/2015 23:57 // Vastaus

    SUOMI SUOMI HAISTA *** SUOMI SUOMI HAISTA *** !

    Tykkää

    • LOTTOVOITTO SUOMI // 26/06/2015 12:23 // Vastaus

      Samaa mieltä. Hävettää tämä Suomen epäoikeudenmukaisuus ja munattomuus. Tuomaritkin ovat aivopestyjä ja ilmeisesti myös aivokuolleita. Eivätkö he häpeä harjoittaa tuota ammattiaan? Itse en ainakan saisi öitäni nukutuksi näillä päätöksillä. HÄVETKÄÄ!!!!!

      Tykkää

  5. Totta, mutta.... // 25/06/2015 00:15 // Vastaus

    En kritisoi tätä kirjoitusta. Totta on. Mutta… Rasismi paistaa niin kirjoituksesta läpi, että pahaa tekee. Itse VAADIN kovempia tuomioita raiskaajille syntyperästä riippumatta. Minut raiskannut syntyperäinen suomalainen ei teostaan tuomiota saanut, koska sitä en koskaan ilmoittanut eteenpäin. Mietin vaan mitä teki, miksi ja miksi minä? Toisarvoista on kuka sen teki…minulle. 😦

    Liked by 1 henkilö

    • Keskitytään oikeaan ongelmaan // 25/06/2015 07:51 // Vastaus

      Se on sitten sinun henkilökohtainen helvettisi jos et ilmoittanut, mutta turha sitä tuomion puutettakaan on sitten itkeä.
      Raiskaaminen on aina väärin ja siitä pitää aina rangaista.
      Koittaisit nyt ymmärtää, ettei kukaan ole sanonutkaan että syntyperäisen suomalaisen tekemä raiskaus olisi yhtään sen oikeutetumpi, MUTTA se on epäkohta, että näille maahanmuuttajille uskonnon ja kulttuurin opettamille raiskaajille annetaan VIELÄKIN lievempiä rangaistuksia pelkästään rasismisyytösten pelossa. Kaikkein pelottavinta on, että tällä vain opetetaan, että he voivat toimia täällä alkeellisen kulttuurinsa mukaisesti ja tehdä mitä lystäävät.

      Tykkää

      • Nimetön // 26/06/2015 11:21 // Vastaus

        Voin melkeen sanoa ettei oikeuteen ees kannata viedä ku ei siitä prosessista saa kuin lisää stressiä ja katsella sen jälkeen kun raiskaajasi kävelee samasta ovesta ulos kuin sinäkin.. suomalainen ensikertalainen sai 1700e korvauksia maksettavakseen 14v lapsen seksuaalista hyväksikäytöstä(raiskaus) ja 2kk ehdollista eli käveli oikeussalin ovesta ulos.. ja jonka jälkeen kaiken huipuksi muutti naapuriini ja minä sitä mukaa kodistani pois. (Jos raiskauksessa ei naista puoliksi tapeta samalla niin vankilaan ei tässä maassa edes joudu, täytyy olla tod ”törkeä” raiskaus että siitä tekijä ongelmia itselleen saisi) kun meillähän Suomessa raiskaus ei itsessään ole mitenkään törkeää koskaan….

        Tykkää

        • LOTTOVOITTO SUOMI // 26/06/2015 12:25 // Vastaus

          Tottakai tuollaiset pitää viedä oikeuteen! On se perkele, että ihmiset pelkäävät haastaa oikeuteen, koska kokevat etteivät kuitenkaan saa oikeutta. Sen takia oikeuslaitos on perustettu, se on ihmisiä varten, ei järjestelmää varten.

          Mutta Suomessa on kaikki kääntynyt päälaelleen, kaikki. Ihan kaikki. Moraali ja kaikki. Koko maa on niin syvässä arvokriisissä taloudellisen ohella, että vain siperia voi meitä taas opettaa.

          Tykkää

        • Aina ilmoitus! // 17/08/2016 15:50 // Vastaus

          Kannattaa ehdottomasti viedä raiskausasiat aina poliisille ja oikeuteen!
          Pitää myös yrittää vaikuttaa poliitikkoihin, jotta rangaistukset kiristyisivät – ainakin selvissä ja törkeissä tapauksissa – ja kun uhri on alaikäinen.
          Uhrien pitäisi myös kertoa tarinaansa mediassa, jotta useammat ihmiset heräisivät!

          Suomessa matuja päästetään koko ajan kuin koira veräjästä, esim. sossutkaan eivät puutu alaikäisten huono-osaisten hyväksikäyttöön, koska multikultti.
          Ja matujen annetaan raiskailla juopuneita – ja sana vastaan sana tapauksissa tehdään liki aina syyttämättäjättämispäätös.
          Matujen tuomiot ovat liki aina huomattavasti lievempiä kuin kantisten – vaikka kantisten teot olisivat huomattavasti vähemmän törkeitä; toki raiskaus on aina vastenmielinen rikos.

          Inhottavaa on myös se, että jopa raiskauksiin syyllistyneelle matulle voidaan Suomessa myöntää kansalaisuus – kun edes Ruotsi ei ole näin hullu!

          Tykkää

      • Nimetön // 27/06/2015 13:42 // Vastaus

        Tähän on pakko vielä kommentoida. Millainen ihminen sanoo toiselle, että se on sitten sinun henkilökohtainen helvettisi ko. arkaan asiaan… ? On todella. Oma henkilökohtainen helvettini. Olet enemmän kuin oikeassa.

        Tykkää

  6. Razizmi paistaa läpi ? Miksi ? Nämä maahanmuuttajat ja turvapaikanhakijat ovat tulleet tänne hakemaan turvaa ja toimeentuloa, he kuitenkin pahoinpitelevät ja raiskaavat sen maan kansalaisia joilta he niin kovasti pyytävät turvaa ja jos heidät tuomitaan he huutavat kovaan ääneen RAZIZZI RAZIZZI !!! Ovatko he enää oikeutettuja saamaan turvaa ja toimeentuloa maasta jossa he eivät kunnioita maan tapoja ja lakeja. Mistä se rasismi oikein tulee ???

    Tykkää

  7. Oikeusvaltio // 25/06/2015 06:58 // Vastaus

    HAISTAKAA PASKA KOKO VALTIOVALTA!!!

    Tykkää

  8. Totta, mutta.... // 25/06/2015 07:20 // Vastaus

    Se, että puhut somaliraiskauksesta, vaikka näin alkuun. Raiskaus on aina raiskaus, tekijän syntyperästä riippumatta.

    Liked by 1 henkilö

    • Rikos on rikos katsomatta kansallisuuteen. Se on totta. Juuri tässä rikoksessa etnisyydellä on erityinen merkitys ja siksi ainakin minä mainitsin sen. Kyseessä on suomalaiseen kulttuuriin liittymätön uusi ilmiö, joka tulee lisääntymään tulevaisuudessa.

      Tykkää

  9. Totta, mutta.... // 25/06/2015 07:50 // Vastaus

    Onko se uusi ilmiö vai uutiskynnyksen ylittävä juuri etnisyydestä johtuen? Näistä ”somaliraiskauksista” uutisoidaan vaan niin paljon mieluummin kuin syntyperäisten tekemisistä. Viisi tekee väärin – kaikki varmasti tekee jatkossa väärin. Nämä somalilaiset taitavat olla myös suomalaisia, uskonnosta ja väristä riippumatta. Suomen laki täytyy kaiketi olla sama kaikille suomalaisimme?!

    Tykkää

    • Ei ne ole suomalaisia vaan somaleja. En minäkään ole ruotsalainen, vaikka Ruotsissa olen asunut 15 vuotta. Olen aina suomalainen ja kannan suomalaista kulttuuriperimää. Myös somali kantaa omaa kulttuuriperimäänsä. Siihen kuuluu naisten asema alempiarvoisena oliona ja valkoinen nainen on vain likainen huora. Ja mitä enempi mukana pyörii islam, sitä enempi halveksittavia koiria olemme.

      Ilmiö on uusi, sillä Suomessa kehitysmaalaisten määrä on ollut pieni, mutta porukan lisääntyessä pääsemme seksirikoksissa aina lähemmäs Ruotsia.

      Tykkää

      • Arvoisa Paavo,
        kommenttisi pisti silmääni. Somalian kulttuuriin en ole lähemmin tutustunut, mutta se mitä sanoit islamista on väärin. Islamiin ei kuulu kenenkään halveksuminen tai nimitteleminen, saati naisen pitäminen alempiarvoisena. Islamista on liikkeellä niin valitettavan paljon väärinkäsityksiä, ja syyt siihen on niin monet.

        Nainen islamissa on arvostettu ja kunnioitettu, jonkun rakas äiti, sisko, isoäiti jne. eikä kukaan muslimi ole oikeutettu millään tavalla satuttamaan, loukkaamaan tai alentamaan naista, (ei minkään uskoisia naista) joka on Jumalan silmissä hyvä ja samanarvoinen miehen kanssa, joskus parempikin. Tätä on monien vaikea uskoa tai ymmärtää, mutta niin on. Islamissa sanotaan, että paras miehistä on se, joka on paras vaimolleen. Ja muslimin tulee kunnioittaa ja kohdella ennen kaikkea äitiään hyvin.

        Mitä kulttuuriseikkoihin tulee, niin ne ovat aina asia erikseen. Ihmisiä tällä pallolla on joka lähtöön, mutta kunnon muslimit on tosi hyviä tyyppejä, onnekseni olen saanut tavata. 🙂

        Itse uutiseen sen verran, että nyt ei ole tuomiot kohdillaan. Säälittävää luettavaa…

        Tykkää

        • Kiitos kommentista. Koraanissa sanotaan aivan selvästi monin eri sanoin ja monessa paikassa, että vääräuskoisilla tai uskottomilla on muutamia vaihtoehtoja. Joko maksaa muslimeille eräänlaista suojelurahaa, dhimmiä ja alistuu islamin alle TAI henki pois.

          Sen sijaan uskosta luopuneet ovat luopioita ja heidän palkka on pelkkä kuolema.

          Tästä on todisteena lukematon määrä ihmisiä, jotka joutuvat elämään maan alla elämänsä. Kuten Mona Walter, joka tapettaisiin luopiona, jos hänet löydettäisiin.

          Lisäksi jokainen muslimimaa toistaa tätä samaa kaavaa.

          Aito puhdasoppinen islam, jossa muslimi seuraa Muhammedin jälkiä, on verinen, pahansuopainen ja ihmisiä alistava aate ja sen edustajilla ei ole mitään sympatioita meille vääräuskoisille, kuffareille. Luonnollisesti moni muslimi ei toteuta tätä tappokäskyä ja näin ollen he eivät oekaan aitoja muslimeja.

          Tykkää

        • Markku Mäkelä // 30/12/2016 10:52 // Vastaus

          Höpö höpö. Miksi te aina ongitte sieltä koraanista jotkut tuollaiset kohdat kun siellä kuitenkin mainitaan ihmisen tappamisesta tuhansia kertoja. Luepa esim. Suura 4:8-12 ja 4:34 jossa vaimoa kehotetaan lyömään. Ja sitäpaitsi Allahista, Arabiankieliseltä nimeltään Khayrul Makeerem on tässä teoksessa kuvaus: Allah on huijaajista suurin, Allahin petkutukselta ei voi välttyä kukaan.

          Tykkää

    • Keskitytään oikeaan ongelmaan // 25/06/2015 09:22 // Vastaus

      Jos muutama prosentti Suomessa asuvista ihmisistä tekee kolmasosan raiskauksista, niin ei voida puhua enää yleistämisestä vaan kyllä on oikeasti jotain vialla! Sehän tässä onkin kun ei tunnu olevan, vaan suojavärillä saa vieläkin pienemmän tuomion…

      Tykkää

  10. Totta, mutta.... // 25/06/2015 07:54 // Vastaus

    Kaikki ”maahanmuuttokriittiset” pääsevät taas barrikaideille tämän tapauksen vuoksi. Raiskaus on tuomittavaa (ja valinta), mutta syntyperää et voi valita.

    Tykkää

    • Yleensä rikos ei liity millään tavalla johonkin kulttuuriin, mutta tässä tapauksessa rikos oli kulttuurisidonnainen, eli on oleellista mainita etnisyys. Joidenkin mielestä tässä ollaan rasismin puolella, joidenkin ei.

      Tykkää

    • somalit voivat raiskata ja alistaa naisiaan somaliassa mutta eivät suomessa, se ei kuulu täällä kulttuuriin eikä lakikaan sitä salli, nämä mussut vaativat meitä suomalaisia hyväksymään oman kulttuurinsa ja omat lakinsa heille myös täällä suomessa. sinä ja lakikin(käräjäoikeudet) näyttävät hyväksyvän heidän tekonsa heidän syntyperänsä verukkeella vaikka molemmat yritätte muuta väittää.

      Tykkää

      • Totta, mutta.... // 25/06/2015 11:54 // Vastaus

        Luetko tarkemmin nuo kommenttini, kun et ilmeisesti ensilukemalta ymmärtänyt. Jos jotain olen toitottanut, niin sitä, tuomiot olivat täyttä kakkaa.

        Tykkää

  11. Totta, mutta.... // 25/06/2015 08:40 // Vastaus

    Tämän rikoksen tekijät eivät olleet kantasuomalaisia, mutta mikä tekee teosta kulttuurisidonnaisen? En kritisoi edelleenkään tekstiäsi ja kriittisyys on usein vain hyvästä. Ja kiitos erittäin asiallisista vastauksista! 🙂 Mutta miten kommentoisit kantasuomalaisen tekeemää vastaavaa rikosta?

    Tykkää

    • Kyseessä oli juuri miesjoukon tekemä ahdistelu ja muistatko vastaavaa tapausta, jossa joukko suomalaisia miehiä olisi ahdistellut tai raiskannut joukolla? Itse muistan yhden, takavuosien pesäpallojoukkueen ahdistelutapauksen.

      Kun taas Ruotsissa joukkoraiskauksia tapahtuu satakertaisesti ja näissä aina on kyseessä kehitysmaalaisia. Ei kuulu yksinkertaisesti suomalaisten tai ruotsalaisten miesten fantasioihin joukkoraiskaus tai edes joukkoahdistelu.

      Kun taas afrikassa ja arabimaissa raiskaus, naisten ryöstö, muu alistaminen jne on arkipäivää. Missään muslimikehitysmaassa naisen asema ei ole yhtään mitään. Nainen on koiraa vastaava olento.

      Kysymys kuuluukin, kuinka monta sukupolvea menee, ennenkuin kehitysmaalainen pääsee kulttuuritaustastaan eroon ja ”kotoutuu”.

      Tykkää

  12. Totta, mutta.... // 25/06/2015 09:03 // Vastaus

    Näin juuri. Ei kuulu suomalaisten fantasioihin! Oletko varma? Nämä fantasioijat tuskin tulevat sitä sinulle huutelemaan. Ja oletko aivan varma, että joukkoraiskauksia ei ole enempää tapahtunut Suomessa? Voiko olla, että näitä kaikkia ei ole vain uutisoitu? Minua itseäni tässä rikoksessa suututtaa teko, tekijöiden saamat minimaaliset tuomiot ja se, että oikeuslaitos pitää tällaisia tekoja vähäisinä = hyväksyttävinä. Maahanmuuttokeskustelut pitäisi tästyä voida erottaa, jotta voidaan rangaistuskäytäntöä ko. rikoksista koventaa. Tekijän taustoilla ei ole mitään merkitystä raiskauksen kohteelle.

    Tykkää

    • Jos Suomessa olisi tapahtunut joukkoraiskaus jo aiemmin, olisi siitä uutisoitu aivan varmasti. Joku voi fantasioidakin joukkoraiskaamisesta, mutta tilastot kertovat kuitenkin, että suomalaiset eivät ole toteuttaneet näitä fantasioitaan.

      Monissa rikoksissa ei etnisyydellä ole merkitystä… huumekauppa, ryöstöt tai murto. Mutta tässä tapauksessa etnisyydellä kuten sanoin, oli merkittävä rooli.

      Tykkää

  13. Totta, mutta.... // 25/06/2015 09:38 // Vastaus

    Varmasti olisi uutisoitu. Varmasti. Ainoa vaan, että uhri ei välttämättä ole siitä ilmoittanut. Ikävää on minusta se, että ne hienot maahanmuuttajanuorukaisten alut saavat nyt kaiken karvaisten vihat päällensä. Ja miksi? Siksi, että muutama saman kulttuurin/uskonnon edustaja tekee rikoksen, joka on ylipäätään tuomittava ja ällöttävä.

    Tykkää

    • Keskitytään oikeaan ongelmaan // 25/06/2015 09:50 // Vastaus

      MUUTAMA? Kuinka sokea täytyy ihmisen olla, ettei näe tässä ongelmaa?
      Sitäpaitsi sitähän tässä suurin osa ehdottaakin, että annetaan niitteen ihkusöpömamujen elellä täällä jotka noudattavat lakeja ja sääntöjä ja lähetetään ne takaisin kotiinsa jotka eivät osaa olla.
      No nyt tietysti sanot, ettei syntyperäisiä kansalaisiakaan karkoiteta jos tekevät rikoksen… JÄRKI HOI!

      Tykkää

      • esko lahti // 25/06/2015 10:19 // Vastaus

        Aina löytyy ikävä kyllä niitä kukkahattutätejä ja -setiä joiden mielestä nykyisen maahanmuuttopolitiikan (ja siitä aiheutuvien ongelmien) terve kritisointi perusteluiden kera ilman rasismin häivääkään, on silkkaa rasismia. Samoille henkilöille ei tietenkään myöskään Ruotsin maahanmuuttopolitiikan aiheuttamat ongelmat eli poliisille ilmoitettujen raiskaustapausten huima nousu kelpaa esimerkiksi; tämäkin on toki myös rrrrassisssmia

        Kannattaa katsoa linkki bit.ly/1qZ2f1z – on se ”kumma” että raiskausten määrä kasvaa rajusti sitä mukaa kun maahanmuuton määrä kasvaa rajusti. No, ehkä tähän 18,3 raiskausta per päivä -tilastoon ja raiskausten ehkäisyyn auttaa lääkkeeksi solidaarisuus ja suvaitsevaisuus 😉

        Tykkää

        • Totta, mutta.... // 25/06/2015 10:46 // Vastaus

          Voiko olla, että Suomessa elää jokseenkin rasistista kansaa ja ”tuloksiin” ei mitenkään voi vaikuttaa tutkimusten/tilastojen tekijöiden asenteet? Ei tietenkään. Tosin, tapaani ei kuulu kieltää tilastoja. 🙂 Mutta… Luuletko, että asenteesi vaikuttaa raiskausten vähenemiseen paljonkin?

          Tykkää

          • Nämä sinun kommenttisi ovat kyllä tyhjää täynnä,kaikki mitä noista oon luettavissa on rasismi. Se ei oikeen riitä argumentiksi.Onko koskaan käynyt mielessä että se sun suuresti maalaama rasismi toimii myös toiseen suuntaan. Tämä tapanilan tapaus oli juuri sitä itseään pahimmasta päästä. Silmät auki ja valot päälle. Suomessa pahimpia rasisteja ovat nimenomaan maahanmuuttajat,ei kantasuomalaiset.

            Tykkää

          • Totta, mutta.... // 25/06/2015 11:43 // Vastaus

            Hieno kommentti ja voin jopa joltain osin sen allekirjoittaa. Mutta… mistä rasismi syntyy? Ennakkoluuloista toisia kohtaan? Auttaako se yhtään mitään, että syytetään toisia pahemmiksi rasisteiksi? Olisiko jopa niin, että ennakkoluulot ruokkii ennakkoluuloja myös toiseen suuntaan? En tiedä. Veikkaan, että ei se huutelemalla ”tuu suomipoika tänne, täällä on leipää. Tuu sinä.. jotain, niin saat voita sen leipäs päälle” ainakaan parane. Ei mun kommentit tyhjää täynnä ole, ne ei vaan miellytä sua.

            Tykkää

          • maahanmuutajien/pakolaisten poistaminen maasta vähentää raiskaus ja muita rikostilastoja tuntuvasti, vielä kun irtisanoudutaan schengen sopimuksesta niin rupeaa tavarat pysymään omistajiensa tonteilla.

            Tykkää

  14. Sledvender // 25/06/2015 09:50 // Vastaus

    Suomen oikeusjärjestelmä kusee, siks on ihan vitun typerää tukea sen (tai ylipäätään valtion toimintaa) maksamalla veroja ja noudattamalla lakia.

    Tykkää

  15. pekka töpöhäntä // 25/06/2015 09:54 // Vastaus

    Miettiikö kukaan näitä razizmi juttuja huudellessaan että nuo somalithan ovat täydellisiä rasisteja ja raiskaajia… tässä tapauksessa.. ihonvärillä vittuakaan väliä… ei niin minkäänlaista mutta noiden somalien käytös oli rasistista käytöstä maamme kansalaisia kohtaan

    Tykkää

    • Totta, mutta.... // 25/06/2015 11:13 // Vastaus

      1. Nuo ”somalit” ovat maamme kansalaisia. 2. Suomessa on ok, että suomalainen on rasisti (ei tietenkään kaikki), mutta somaleille (jotkaeivätolesuomalaisiajatietenkinrasistejakaikki)se ei ole ok. 3. Olet selkeästi saanut asenteesi kavereilta/äidimaidossa/mediasta, joten tiedät kaiken somalilaisista.4. Kiitos, että opetat minua, kun olen saman koulutuksen käynyt
      . Ja ei.. en edelleenkään hyväksy halventavaa käytöstä/raiskausta KENELTÄKÄÄN!

      Tykkää

      • somalit tekevät rasistisia rikoksia kantasuomalaisia kohtaan monikymmenkertaisesti verrattuna suomalaisten tekemiin vastaaviin rikoksiin somaleita kohtaan, ja tämä on fakta!

        Tykkää

  16. Totta, mutta.... // 25/06/2015 10:08 // Vastaus

    Voi äh! Ja sitten lähtee käsistä ” maahanmuuttokriittisten ” kultaakin kalliimmat ajatelmat. Suomi on suomalaisille. Noh, teidän puukkojunkkareiden harmiksi muutama muukin syntyperältään muualta kotoisin saa kutsua itseään suomalaiseksi. Olen hyvin tietoinen uskonnon ja kulttuurin vaikutuksista ajattelu- ja toimintatapaan. Silti koko ihmisryhmän leimaaminen tämä rikoksen yhteydessä on hyvin epäoikeudenmukaista. Jopa minä – myös raiskattu – ymmärrän sen. Ja sinulle, joka fiksusti kommentoit sitä, miksi en ilmoittanut asiasta poliisille? Siksi, että en pystynyt. Raiskaus hajottaa ihmisen henkisesti. Parempaa syytä en osaa kertoa. Ja tämä tuomio ei edistä sitä, että kaikki raiskauksen uhrit jatkossakaan ilmoittaisivat poliisille. Henkinen kärsimys on suuri ja jos lopputulos ”lisäkärsimykselle” on soosoo tekijöille, niin ilmoittamatta jää.

    Tykkää

    • Keskitytään oikeaan ongelmaan // 25/06/2015 10:25 // Vastaus

      Miksi ovia pidetään lukossa, vaikka vain pieni osa ihmisistä varastaa? Miksi on nopeusrajoitukset, vaikka vain pieni osa ylinopeutta ajavista ajaa kolarin… Näitä voisi jatkaa loputtomiin. Yritä nyt ymmärtää, että tässä halutaan nyt ennaltaehkäistä ja oppia.

      Tykkää

      • Totta, mutta.... // 25/06/2015 10:37 // Vastaus

        Eihän siinä mitään vikaa olekaan.Ennalta ehkäiseminen ja oppiminen on hienoja asioita
        Mutta..hienosti olet ymmärtänyt jotain: Pieni osa… 🙂 Voin melkein vaikka vannoa olleeni ainakin puolirasisti ennen tätä keskustelua. En ole enää en. Minäpä yritän ymmärtää. 😀 Ymmärrätkö sinä mitä aiheutat asenteellasi? Meneeköhän kaikki parempaan suuntaan vai voisiko olla, että jopa toisinpäin… ?

        Tykkää

        • Keskitytään oikeaan ongelmaan // 25/06/2015 10:51 // Vastaus

          Niin, katsos kun minä en ole rasisti. Sillä kun ei ole väliä onko ihjminen minkä värinen, vaan sillä mitä hän tekee. Nyt on kyse kulttuuritaustasta ja moraalista. Minulle on ihan sama vaikka nämä raiskaajat olisivat sinisiä ja tulleet pakolaisina kuusta…Ovat kuitenkin tulleet tänne ja täällä ei naisia pidetä alempiarvoisina. Nyt vain on niin, että tässä asiayhteydessä määrätyn kulttuuritaustan omaavat ”kunnostautuvat” erityisesti ja meidän pitäisi tehdä asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä.
          Olen oman osani saanut rasismista, sillä en ole ihan tavallisen suomalaisen näköinen (värinen), olen kuitenkin syntynyt suomessa niinkuin monen monta sukupolvea ennen minuakin ja elän parhaani mukaan Suomalaisen lain ja moraalin mukaan.

          Unohda nyt jo se rasistihuutelu ja laitetaan asiat kuntoon.

          Tykkää

          • Totta, mutta.... // 25/06/2015 11:00 // Vastaus

            Eikös keskustelu ole aina hyvästä? 🙂 Ymmärrän näkemyksesi. Minä vain yritän erottaa raiskauksesta saatavia tuomioita maahanmuuttokeskustelusta. Molempia saa käydä, fiksusti mielellään. Ärsyttävyyteen asti halutaan tunkea ***pä tuomarin pe******en ja giljotiinia somaleille.Ja mitä sillä voitetaan? Leima otsaan. Olen ko. rikoksesta erittäin vihainen. Eikä tähän loppuun tule edes muttaa.

            Tykkää

  17. Totta, mutta.... // 25/06/2015 12:20 // Vastaus

    Tämä keskustelu meni aivan väärille urille. En ehkä, tai siis… En osannut sanoa asioita oikein. Yritän uudelleen. Raiskaus on aina väärin, huolimatta siitä kuka sen tekee. Tapanilan raiskauksesta annetut tuomiot ovat… noh, eivät edes tuomioita vaan oikeutus tehdä samanlaisia loukkauksia lisää. Rasismi on väärin. Kaikilta.Kulttuurin ja uskonnon aiheuttamat tavat, noh, jos ei sentään väärin, niin sokeasti niiden mukaan ei saa mennä. Tilastot on ok. Tilastoja on silti monenlaisia ja monen tekemiä ja ne kaikki esitetään aina faktoina. (Faktan määritelmä?) Ehkä ”hieman” provosoin”, mutta pelottava mieliala tästä jää. Ymmärrän, että kommenteistani ei ole tykätty… mutta minulle jäi epäselväksi mistä osasta niissä? Siitä, että minut on raiskattu? Etten ilmoittanut poliisille? Siitä, että yritän ymmärtää vähemmistöä? Siitä, että.. niin mistä? Riitely on perseestä.

    Tykkää

    • Kyllä minä ymmärsin mitä tarkoitit. Raiskaus on aina väärin tekijän taustaan katsomatta. Lisäksi tässä tapauksessa tuomio oli sinun ja monen muunkin mielestä olemattoman mitätön. Olet monen muun kanssa samaa mieltä.

      Mielipiteemme eroavat siinä, että sinun melestä taustaisuus ei vaikuttanut, minun mielestä vaikutti. Se oli olennainen asia teossa. Sinun mielestä ei.

      Tykkää

  18. Eiköhän joku noille raikaajille tuomion anna, kadulla

    Tykkää

  19. Rebertuaari // 25/06/2015 14:28 // Vastaus

    Kysytäänpä tältä totta mutta….. henkilöltä, onko somali ja oliko raiskaaja somali!? 🙂

    Tykkää

    • Totta, mutta.... // 25/06/2015 17:43 // Vastaus

      Mainitsen sen tuolla aiemmissa kommenteissa aika selkeästi, mutta kertauksena: En ole, eikä ollut.

      Tykkää

  20. JÄRKYTTÄVÄÄ luettavaa……

    Tykkää

  21. Nimetön // 26/06/2015 05:06 // Vastaus

    Totta mutta nyt se naama kiinni… se että rakastat/pidät oikeutettuna maahanmuuttajia on oma asiasi ja loputon asiasta väistely on oma asiasi ja oma mielpiteesti. Voin sanoa että jopa vihreimmät piipertäjät jotka tulevat omasta tuttavapiiristäni on sitä mieltä että asioihin on saatava muutos…

    Tykkää

  22. Nimetön // 26/06/2015 05:09 // Vastaus

    Kuukauden verran lukenut mitä ruotsissa tapahtuu ja ihan veen toissapuolen on aivan hirveätä luettavaa, ne jotka puolustavat islameja jne, yhtään rasismiin viittaamatta eivät varmaan ole ajatelleet mekan tuomaa meteliä ja sitä kaikkea muuta mikä kanta suomalaisen pitäisi hyväksyä jotta heidän olisi hyvä olla?!?. Miksi kaupungin keskustassa kävellessä ei oma vaimokaan uskalla enää kävellä lapseni kanssa ilman minua? Koska nämä turvapaikkaa hakevat rikolliset jotka eivät ole päässeet maastaan kuin rikoksia ja petturuutta tekemällä sekä rahaa tuottamalla järjestöille jotka tuovat pois maasta väärillä papereilla… Naurettavinta on henkilökortit joissa useissa ja jälleen useissa syntymäajat ovat 01.01.2001 ja nämä eivät ole tuulesta temmattuja vaan täysin faktoja asioita.

    Tykkää

  23. En voikku nauraa tälle saatanan paska Suomelle :Ddd Mamujen annetaan tehdä täälä mitä tahansa ja saa rikoksistaan vielä rahaa :Ddd Maanpakoon ja vapaudenriisto mamuilta! :Dd Antakaa kansan päättää mitä somppujen kanssa tehää

    Tykkää

  24. Olen käynyt läpi näitä keskusteluja. Keskustelut ovat aina erittäin rakentavia ja saa uusia näkökantoja joita voi mielessään sulatella ja pureskella pikku hiljaa kypsiksi!
    Minulla olisi jonkun verran kirjoitettavaa asioista ja asioiden vierestä.
    Yritän supistaa tän lyhyeen, jos pystyn.
    —Ensiksi; maahanmuutto politiikkaan.
    Oletteko te tietoisia miten Austraalia on käsitellyt pakolaisten maahanmuuttoa?
    Heillä on myöskin sijoituksia minne he kuljettavat näitä, joita eivä halua laskea maahan, esimerkiksi ilman passia.
    —Kun he saapuvat maahan, niin heille annetaan ensimmäiseksi käteen, heidän omalla kielellään Australiassa voimassa olevat lait, mitä saa tehdä ja mitä ei. Jos ei tee niin, niin mitä sitten tapahtuu?
    —Heidät lähetetään pois, jos he eivät halua elää maassa maan tavalla!
    Tätä ehdotusta vihreät vastusti, mutta maan hallitus ei antanut periksi, vaan sai voimaan lain. Heille annetaan mustaa valkoisella, voimassa olevat lait, jotka koskevat myöskin alusta lähtien heitäkin!
    —Toiseksi: En ymmärrä mistä lähteestä eräs kirjoittaja on löytänyt tosiasiana, että muslimiehet kunnioittavat vaimoaan?
    Tietenkin aina poikkeus vahvistaa säännön!
    —Muslimiehet opetetaan jo varhain kotonaan, isän erimerkkiä käyttäen, pitämään vaimonsa tai monikossa, vaimojaan kurissa ja (sexi)orjinaan.
    Heitä saa lyödä, jos nainen ei tottele miestään.
    —Naiset ovat muslimimaissa alempiarvoisia. Jo heidän pukeutumisensa sen todistaa, jos vain haluaa sen nähdä!
    —Kolmanneksi; Kaikessa ystävyydessä ja rakkaudessa on huomautettava suomalaisten miesten puhetavasta. Vaikkapa Kiinassa kaksi miestä keskutelee toistensa kanssa. Joku tulee kuuloläheisyyteen, niin eroittaa heti, kuinka sieltä tulee melkein joka toinen ärrän pää, saatana tai perk. ja vielä lisäksi naisen sukupuolielinten nimet!
    —Saa sellaisen käsityksen etteivät suomalaiset miehet kunnioita omia vaimojaan ja naisia yleensä, vaan heidät laitetaan katu-naisen tasolle!
    —Mitä te miehet tykkäisitte tai sanoisitte, jos meidän naisten joka toinen sana puhekielessämme ja keskusteluissame olisi teidän sukupuoli elimenne sanoja, esimerkiksi: kyrpä ja niin edelleen?
    Kuulostaisiko se teidän korvissanne kauniilta?
    —Tällä teillekin miehet, vähän purtavaa! Muuten, suomalaiset miehet ovat maaiman luotettavampia, ahkerampia ja myöskin viisaampia, esimerkiksi rakentamisessa, suunnittelussa ja autojen korjauksissa ja niin edelleen!
    —En aliarvoi suomalaista miestä. Itselläni jälkipolvessani on kolme suomalaista poikaa! Joista äitinä olen pojistani ylpeä, niinkuin jokainen äiti ja isä on omista perillisitään ylpeä!
    —Lopuksi: ”Ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme koskaan tule, olkaamme siis suomalaisia!” On mottoni vielä noin 50 vuoden asumisen jälkeen täällä, vaikka olenkin saanut ruotsin kansalainen, siitä huolimatta suonissani virtaa suomalainen vesi, joka todistaa minkä maalainen olen, elämääni loppuun saakka! Ystävä.

    Tykkää

  25. Atti Ylänen // 09/12/2015 12:38 // Vastaus

    ”En kritisoi tätä kirjoitusta. Totta on. Mutta… Rasismi paistaa niin kirjoituksesta läpi, että pahaa tekee.”

    Tämä menee samaan sarjaan kirjoitusten ”en ole rasisti, mutta…” kanssa.

    ”Itse VAADIN kovempia tuomioita raiskaajille syntyperästä riippumatta. Minut raiskannut syntyperäinen suomalainen ei teostaan tuomiota saanut, koska sitä en koskaan ilmoittanut eteenpäin. Mietin vaan mitä teki, miksi ja miksi minä? Toisarvoista on kuka sen teki…minulle. :(”

    Niinpä, sanattomaksi vetää.

    Tykkää

  26. TUBI or not TUBI // 25/08/2016 22:48 // Vastaus

    Teiltä on unohtunut yksi tärkeä näkökohta: TAUDIT! On suurempi riski saada HIV, TBC, hepatiitti, syfilis ja kaikenmaailman loissauraudet jne esim. afrikkalaiselta. Katsokaa netistä mitä sairauksia maahan tulevista etsitään niin näette. Raiskaus on kauheaa, kuolemaan johtava tauti vielä kauheampaa. Tuberkuloosistakin yhä suurempi osa nykyään on immuuni antibiooteille eli siis ei parannettavissa. Saharan eteläpuolella asuu 25 MILJOONAA HIV- tartunnan saanutta, se on virallista faktaa (WHO).

    Tykkää

  27. Hinta pompsahti! Näinkin vanhaan juttuun on mukava kommentoida, kun Gotlannin (vai mikä se oli?) joukkoraiskaajat saivat euroiksi muutettuna 14 400€/matu. Kohta se on niin kannattavaa hommaa, että muodostuu raiskaajajengejä, jotka tekevät päivässä satojatuhansia euroja. Helppo ja mukava tapa rahoittaa vaikkapa Daesh-poikia. Ruotsin Nokia?

    Tykkää

  28. Minun mielestäni Suomelle riittävät oikein hyvin omat roistot,olkoonpa ne sitte raiskaajia tai murhamiehiä.
    Niitä ei tarvitse Suomeen tuoda Afriikasta tänne lisää,,mitään järkisyytä siihen ei todellakaan ole.

    Järkevästä syystä kaukana on se,että esim vihervasemmisto suosii tällaista haittamaahanmuuttoa saadakseen lisää vaalikarjaa.
    Loppupeleissä se on meille kaikille suuri vaara,niin vjhervasemmistolle kun muille suomalaisille.Ei nämä tulijat kunnioita meitä ”vääräuskoisia”,eikä meidän elämäntapaamme nyt eikä tulevaisuudessa.Ne polkevat meidät jalkoihinsa heti kun katsovat siihen voimansa riittävän

    Tykkää

  29. aleksa32 // 16/02/2017 16:17 // Vastaus

    Voi vittu että vituttaa!!!!

    Tykkää

  30. Hep0nen // 03/04/2017 07:24 // Vastaus

    Miten minäkin pääsisin tutkintavankeuteen? Ei tarvitsisi rehkiä duunissa itseään kipeäksi ja liksakin on hulppea. Ruokakin kannetaan eteen.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: