Mainokset

Muslimit hyvin vaateliaita taas joulun alla- eivät halua joulun toivotuksia

Nyt kun lahjat on jaettu ja kinkut syöty, on taas aika vihapuhua.

Suomen ja Ruotsin muslimit ovat tänä jouluna käyttäneet paljon panoksia todistaakseen, että eivät todellakaan vietä joulua ja joulu on vääräuskoisten juhla. Helsingin muslimit julkaisivat omilla Facebook- sivuillaan ohjeen, että kun vääräuskoinen toivottaa hyvää joulua, siihen vastataan ”Olen musimi, en vietä joulua”.

 

15740936_1720768881282660_6481232848238152791_n

 

Muslimiseurakunta siis kehoittaa muslimeja ottamaan etäisyyttä ja olemaan toivottamatta joulun toivotuksia vääräuskoisille.

Edelleen muuan uussuomalainen julkaisee ohjeita muslimeille, miten toimiä vääräuskoisten juhlan aikaan:

 

15622074_1718366858189529_7237241461877094797_n

 

 

Uussuomalainen tässä kertoo, että meillä vääräuskoisilla (tai Teillä, jotka olette uskovaisia kristittyjä) on eri jumala ja hän ei halua, että häntä onnitellaan, ei halua lahjoja eikä kutsuja vääräuskoisten joulupöytään syömään.

Lopuksi hän toivoo, että me ymmärrämme.

Ymmärrämme mitä?

Sitäkö, että toinen tulee toiselta puolelta maailmaa elämään tänne veronmaksajien rahoilla ja vaatii sen jälkeen ymmärrystä kun hän/ he viis veisaavat paikallisten ihmisten juhlista? Itse en maahanmuuttajana voisi edes kuvitella, että vieraassa maassa asuessani alkaisin sanelemaan uuden maan ihmisille erilaisia ehtoja siitä, miten minua pitää onnitella heidän suuren juhlansa aikana.

Mainokset

HUOMIO!! JOS KOMMENTOIT ÄLÄ KIRJOITA TAPPOUHKAUKSIA JA MUITAKAAN VÄKIVALTAFANTASIOITA. NE POISTETAAN. ÄLÄ MYÖSKÄÄN SOLVAA IHMISIÄ. KÄYTÄ HILLITTYÄ KIELTÄ. MAX. 1-2 LINKKIÄ, JOTKA LIITTYVÄT JUTTUUN. KIITOS TÄSTÄ

13 Comments on Muslimit hyvin vaateliaita taas joulun alla- eivät halua joulun toivotuksia

  1. ”En onnittele enkä halua minua onnitellaan (hyvää joulua)”, mitäs järkeä tässä on? Hyvää joulua-toivotus ei todellakaan tarkoita sitä, että juuri tätä muslimia onnitellaan. Tai ketään. Ovatko hyvää huomenta/päivää/iltaa myös tuon mielestä henkilökohtaisia onnitteluja hänelle?

    Tämä jantteri uskoo, ettei Jumalalla ole vaimoa eikä lapsia. Ihan rauhassa saa uskonsa pitää. Tasapuolisuuden nimissä voisi myös kertoa, mitä mieltä hän on Allahin perhesuhteista.

    Tykkää

    • Allahin perhesuhteista? Tarkoittanee 5 vuotiasta vaimoa ja hänen tulevia lapsiaan, eli allahin uusia vaimoja.

      Tykkää

    • Kyseessä symboliikka // 26/12/2016 18:23 // Vastaus

      Muslimit eivät tiedä kristinuskosta mitään! Isä ja Poika = kyse on ennen kaikkea symbolisesta ja vertauskuvallisesta suhteesta – ja jumalallisesta logiikasta. Maria ei ollut Jeesuksen biologinen äiti ja oli jopa neitsytkin – vaikka synnyttikin Jumalan Pojan tähän syntiseen maailmaan.
      Hän oli se Vanhan testamentin ennustama Messias – jota juutalaiset yhä odottavat, kun eivät Jeesusta tunnusta.
      Jumala tuli Jeesuksessa ihmiseksi ja juuri siksi oli myös synnitön, ainoa laatuaan ja sovittu uhrina myös meidän syntimme, jotta emme joutuisi kadotukseen, vaan saisimme iankaikkisen elämän. Syntiinlankeemushan oli vienyt ihmiskunnan lavealle tielle, pois kaidalta polulta.

      Jeesus oli myös viimeinen uhri, muita uhreja ei tarvita – ennenhän Suomenkin pakanuskonnoissa ja juutalaisuudessakin uhrattiin Jumalalle, esim. uhrilampaita. Jeesuksen uhrikuolema oli ymmärrettävä etenkin vuosituhansien takaisille ihmisille. Nykyihmisen pitää tässä tajuta se suuri symboliikka ja vertauskuvallisuus.
      Kristinuskon Jeesus on Hyvä paimen, joka haluaa laumansa parasta ja etsii yhtäkin kadonnutta lammasta!

      Islamissa on myös eräänlainen väärennytty Jeesus eli Issa, joka kuitenkin on islamin uskonnon tyypilliseen tapaan väkivaltainen henkilö – ja Muhammedia alempiarvoisempi eli tässä kohtaa muslimit alentavat kristinuskon Jumalan profeettansa alapuolelle…
      – ja on muuten kiinnostavaa, että islamin mukaan Muhammedin itsensä pilkkaaminen pitää rangaista kuolemalla, muta Allahin pilkan voi saada anteeksi…

      Tykkää

      • Kyseessä symboliikka // 26/12/2016 18:38 // Vastaus

        Toki kun Jeesus eli ihmisenä, ennen kuin hänestä tuli Jeesus Kristus – niin Maria oli hänen äitinsä ja Joosef hänen isänsä!
        – tuohon aikaan lapset huolehtivat vanhemmistaan ja Jeesus sanoikin ennen kuolemaansa yhdelle seuraajalleen, että tässä on sinun äitisi ja Marialle, että tässä on sinun poikasi.

        Katoliset puhuvat Mariasta ikuisena neitsyenä, mutta sitä hän ei ollut!
        – vaan Jeesuksella oli sisaruksia, esim. Johanneksen kirjeen kirjoittaja on suurella todennäköisyydellä hänen veljensä, joka muuten itsekin uskoi tähän Veljeensä vasta tämän kuoleman jälkeen…

        Ja kaikkihan ovat yhtä Kristuksessa:
        ”Niin joku sanoi hänelle: ”Katso, sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat sinua puhutella”.
        48. Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: ”Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?”
        49. Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: ”Katso, minun äitini ja veljeni!
        50. Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini.”

        Jännä että muslimit levittävät tuota isä ja äiti -juttua, kun Koraanin mukaankin Jeesus oli kuitenkin neitseellisesti syntynyt – mutta vain ihminen siltikin, mikä on hiukan outoa…
        – eli tässäkin huomataan, kuinka Muhammed oli kuullut kristinuskon tarinoita ja muutti niitä sitten mieleisekseen – samaten Koraanista löytyy Vanhan testamentin kertomuksia täysin muunneltuina ja monet kertomukset ovat Koraanissa jopa täysin käsittämättömiä, koska Muhammedin muisti tai ymmärrys ei ihan ole riittänyt…

        Tykkää

  2. ”eli teillä on eri jumala, kuin meillä” Kyllä, mutta te palvottekin Saatanaa, ainakin rituaaleista päätellen. Pitäkää te lystiä ihan muulloin, kuin meidän pyhinämme. Hakatkaa vaikka päänne auki, että ”jumalanne” saa veriuhrinsa, se ei sivistyneille ihmisille kuulu se. Entäs leikkipaasto sitten? Kusetusta koko kultti, alusta loppuun.

    Tykkää

    • Verellä lepyttelyä // 26/12/2016 18:47 // Vastaus

      Kuunjumala-Allahin palvojat palvovat todellakin ihan sitä toista osapuolta…
      – jumalansa tahtoo yhä mm. ihmisveriuhreja – jihaaaaaaaaad!

      Tykkää

  3. Saturnaali // 25/12/2016 17:35 // Vastaus

    Nyt on Paavolla musliminkestävä banneri.Pientä huumoria arkeen. Onhan siinä se kinkku mutta vielä jos sitä söisivät molemmat niin ávot.

    Mitä tulee muslimien juhlimiseen jouluna niin pitääkö meidän nöyrtyä heidän käytökseensä? Minä en ole muuttanut tapojani jutlaistenkaan ”happy hollidays” sanontaan vaan käytän yhä edelleen lausahdysta ”Merry Christmas” tai ”Hyvää joulua”. Vaikka Jeesus ei syntynytkään joulun aikoihin on tämä erityinen aika muistella häntä ja hänen syntymäänsä. Toki, syntymää voi muistella kaikkina muinakin vuoden päivinä. Se ei ole väärin. Joulun aikaan vain tavataan hiljentyä erityisesti.

    Siksi henkilön joka on vieraana tässä maassa, ei tarvitse tulla kertomaan miten meidän pitää elää täälä. Tai miten meidän tulee suhtautua heihin joulujuhlamme aikaan. Jos joulun toivotukset ovat kestämön taakka, he voivat mennä jonnekkin missä eivät kohtaa koko kristilistä yhteisöä. Silloin heidän ei tarvitse pahoittaa mieltään kun uskonveljiensä ja sisariensa kanssa kokoontuvat keskenään. Ja me saamme viettää joulua kuten ennenkin,

    Hou hou hou !!! Ja ei kun Satunaali-juhlaa viettämään… Tajukankaan logostakin se näkyy kuka on kylän pukki…

    Tykkää

  4. Uskonnoissa on eroja. Me syömme kinkkua, käymme töissä ja maksamme veroja jotta meillä kaikilla olisi hyvä olla. Te nussitte lapsia, raiskaatte naisia ja miehiä ja pyyhitte kakkaperseenne käsillänne. Ette käy töissä sillä ette osaa ettekä opi mitään, elätte meidän almuilla ja luulette olevanne ovelia. Te olette meidän orjiamme, te pienet ruskeat tyhmät kotieläimet. Ihanan monipuolista. Hyvää Joulua, Sossu aukee kohta.

    Tykkää

  5. Eihän tuohon oikeastaan voi muuta kuin että:

    Toivotan Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille tänne tunkeutuneille muslimeille kaikesta huolimatta.

    Tykkää

  6. kilttimies // 25/12/2016 20:42 // Vastaus

    ” Itse en maahanmuuttajana voisi edes kuvitella, että vieraassa maassa asuessani alkaisin sanelemaan uuden maan ihmisille erilaisia ehtoja siitä, miten minua pitää onnitella heidän suuren juhlansa aikana. ”

    Helpotti heti kun kerroit. Minä olen luullut, että sinä ja muut Suomesta Ruotsiin muuttaneet vakain tuumin pidätte itseänne muita ihmisiä korkeampi arvoisena, ette ota natiiveista ystäviä ja loppupeleissä pyritte saattamaan oman lakinne vallitsevaksi etc.

    Hyvää Jouluiltaa.

    Liked by 1 henkilö

  7. Hyvää Joulua ja tervetuloa kinkkujuhliin kirkon jälkeen.Tilaisuudessa vaihdamme myos pieniä lahjoja toisillemme Juhlimme Jeeuksen Kristuksen meidän herramme syntymäjuhlaa Vielä kerran..Lämmintä Joulua ja joulunaikaa sinulle ja perheellesi.

    Liked by 1 henkilö

  8. Jaa. Minä kun luulin että muslimit nimenomaan syövät ja juhlivat meidän kustannuksellamme täällä vuoden kaikkina päivinä, myös jouluna.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: