Mainokset

Kauhavalla pidetiin jouluinen jumalanpalvelus muslimit huomioiden

 

Kauhavan kirkossa pidettiin eilen kansainvälinen ekumeeninen jumalanpalvelus. Ohessa filmi Kauhavalta.

Nyt sopii tietenkin kysyä, että mitä tekemistä Kauhavan kirkolla on ”kansainvälisyyden” kanssa? Ovatko paikalliset yhtäkkiä alkaneet puhumaan arabiaa? Haaveilemaan kameleista?

Etelä- Pohjanmaan sisulaisten koostama filmi kertoi karulla tavalla miten muslimien paijaaminen ulottuu jo joulun kirkollisiin tilaisuuksiin.

Mainokset

HUOMIO!! JOS KOMMENTOIT ÄLÄ KIRJOITA TAPPOUHKAUKSIA JA MUITAKAAN VÄKIVALTAFANTASIOITA. NE POISTETAAN. ÄLÄ MYÖSKÄÄN SOLVAA IHMISIÄ. KÄYTÄ HILLITTYÄ KIELTÄ. MAX. 1-2 LINKKIÄ, JOTKA LIITTYVÄT JUTTUUN. KIITOS TÄSTÄ

22 Comments on Kauhavalla pidetiin jouluinen jumalanpalvelus muslimit huomioiden

  1. Mihnä muslimi... // 28/12/2016 10:35 // Vastaus

    Ja vieläkös kauhavalaiset kuuluvat luterilaiseen kirkkoon? Vielä ehtii eroamaan niin pääsee sanoutumaan irti islamistisesta seurakunnasta, jota aikaisemmin luterilaiseksi sanottiin.

    Tykkää

  2. Bogreol // 28/12/2016 11:10 // Vastaus

    Minun jouluhartauteni koettiin Kallion kirkossa, missä lopuksi tuhatpäinen paikalla ollut seurakunta avasi kukkaronsa ja antoi kolehdin Kaarlenkadun vastaanottokeskuksen asukkaiden hyväksi. Tunnelma latistui sillä sekunnilla. Kallio kunnostautuu islam-myönteisenä suomalaisvihamielisenä seurakuntana. Monikulttuurisuus on saanut kirkon unohtamaan, että joulu on kristittyjen juhla. Suomalaisten veronmaksajien tukemien suurimmalta osaltaan perusteettomien turvapaikanhakijoiden auttaminen vielä rahallisesti vapaaehtoisesti on liikaa, eikä sen pitäisi pilata kansalaisten joulunvietoa.

    Liked by 1 henkilö

    • Yltäkylläisille lisää // 28/12/2016 17:03 // Vastaus

      Järkyttävää tuo vokkeihin kerättävä ylimääräinen raha – sillä matut saavat viisi ateriaa päivässä ja satasia päälle + kukkahattujen järjestämät harrastukset ja ohjelmat päälle!
      – ei köyhällä suomalaisella ole varaa tuollaiseen yltäkylläisyyteen…
      – ilmaiset hammaslääkärit jne.

      Ja toivoisi, että edes jouluna muistettaisiin toisia kristittyjä – mutta niin ovat islamin pauloissa nämä suvakit…

      Tykkää

  3. Juhani Koivunen // 28/12/2016 11:21 // Vastaus

    Alussa vallitsi älämölö ja hälinä jollaista en muista koskaan lapsuuteni kirkossa kuulleeni. Selvää epäkunnioitusta uskontoamme kohtaan. Sen jälkeen kerrottiin, että kaikki esitetään kolmella kielellä, joista yksikään ei ollut suomi. Kun pappi puhui jumalasta, arabian kääntäjä ainakin arabiaksi ”kuujumalasta” ja kolmas ei tainnut mainita siitä mitään. Kun pappi puhui Jeesuksesta, ei käännöksissä kuulunut mitään vastaavaa sanaa. Mistä sen edes tietää mitä nuo oikeasti käänsivät ja mitä ei. Käännös voitiin suorittaa ”kitmania” käyttäen tai jopa ”tagiyaa”. Salissa istui ainakin muutama ”lähiövalas” uuden ”poikaystävän” kanssa. Puhuivat keskenään kesken seremonian. Erittäin epäkunnioittavaa.

    ”Hannu Salama” olisi joutunut syytetyn penkille…… ai, niin, joo…

    Tykkää

    • Tulkkausta parhain päin // 28/12/2016 11:37 // Vastaus

      Ei ole uus-suomalisille lapsina opetettu että ”puhuminen hopeaa, vaikeneminen kultaa” jonka vuoksi hekään eivät osaa opettaa sitä omille lapsilleen. Ja älämölö on valmis, molempien sukupolvien osalta.

      Joulu on kristittyjen juhla. Ja sellaisena se tulisi pitääkkin. Ja jolleivat kääntäjät osaa kääntää oikein, ei heillä ole paikkaa seurakunnassa. Tulee aina mieleen se Mandelan hautajaisilla viittonut kaveri.

      Tykkää

    • Siis mitä !!!!!!!!!!

      Tässä olisi aihetta omaksi uutiseksi. Haluaisin tietää mitä h****ttiä tuolla Kallion kirkossa tapahtui ??
      Siis siellä oli jokin arabialainen jouluhartaus?? Vai jokin islamilainen jumalanpalvelus?

      Tykkää

  4. Nimetön // 28/12/2016 12:02 // Vastaus

    Eipä olisi uskonut, että etelä-Pohjanmaalla tapahtuisi moista.Olen ollut siinä kuvitelmassa, notta eteläpohojanmaa olisi isänmaallisinta ja periaatteehellisinta seutua Suomessa.

    Sain kasvatuksen kautta mm.seuraavan ohjeen ” talo elää tavallaan ja vieraat kulkee ajallaan”. Tätä olen noudattanut mm.ulkomailla ollessani ja samaa edellytän myöskin ulkomaalaisilta Suomessa ollessaan.
    Kynnysmatoksi kun ryhdytään, siihen pyyhitään ” likaiset jalat”.
    Ns. Kiltteys ja miellyttäminen lipevyyteen asti eivät ole mielestäni millään muotoa ns. hyvyyttä, vaan ” tyhmyyttä”, jonka kautta kyllä totta tosiaan kadottaa itsensä ja juurensa.

    Tykkää

    • Kan 1. // 29/12/2016 01:01 // Vastaus

      Olet elänyt valitettavasti väärän uskon varassa. Kaukana ovat ne ajat kun Etelä-Pohjanmaalla oltiin ittellisiä ja valmiita esivaltaa uhmaamaan. Nuo ajat elävät enää Antti Tuurin kirjoihin perustuvissa elokuvissa tms.

      Tosiasiassa pohjalaiset ovat Suomen lainkuuliaisinta väkeä ja jossa tehdään just eikä melkein, mitä laki sanoo. Syynä tähän on se, että pohjalaiset on harjattu niin perusteellisesti useaan otteeseen – alkaen nuijasodasta ja päättyen Lapuan liikkeen lopettamiseen.

      Tykkää

  5. Valtteri // 28/12/2016 13:43 // Vastaus

    Mun mielestä on hyvä, että turvapaikanhakijoille kerrotaan Evankeliumi. Se tosin jäi epäselväksi, että käänsikö arabian kääntäjä Jumala=Allah? Ja uskon, että tuolla oli muitakin Jumalanpalveluksia ja ihan meidän omalla suomenkielellä. Tietysti pitää olla tarkkana, ettei mennä liian pitkälle, kuten silloin jossain pääkaupunkiseudun seurakunnassa, kun pappi antoi muslimeille luvan käyttää rukoushuonetta islamilaiseen rukouskäyttöön. Eli mun mielestä hyvä homma niin kauan kun se ihan oikeasti on kristitty jumalanpalvelus eikä islamilainen sessio.

    Tykkää

  6. Peltorit korville // 28/12/2016 14:43 // Vastaus

    Voimmeko mekin, esim. naiset, mennä pitämään erinäisiä tilaisuuksia johonkin moskeijaan? Emme voi! Miksi emme voi? Olemmehan omassa maassamme, omalla maaperällämme, vai emmekö ole?!? Emmekö kelpaa, olemmeko jotenkin saastaisia? Kuka päättää? Miksi? Kuka hyväksyy?

    Tykkää

  7. Alla Hiksi // 28/12/2016 15:04 // Vastaus

    Papin ”Jumala”- sanan ”God” nainen kääntää ”Allahiksi”.

    Tykkää

    • Nimetön // 28/12/2016 16:09 // Vastaus

      Jos suomalaiset opettaa evankeliumia kääntämällä Jumalan Allahiksi ja näin väittämällä Allahista kaikenlaista, johon muslimit eivät usko niin se vielä suututtaa todella monet muslimit. Tiiäs vaikka vielä lähtevät ihan kostoretkelle tuonne kirkkoon.

      Tykkää

    • Israelin Jumalan käyttäminen saattaisi suututtaa muslimit... // 28/12/2016 17:39 // Vastaus

      Allah ilmeisesti tarkoittaa arabiaksi myös ihan vaan jumalaa…
      – mutta luulisi, että olisi muitakin sanoja, esim. Luoja, Isä jne. – joita voisi käyttää arabiaksi..

      Joissakin muslimimaissa arabiankielisiä kristittyjä on kielletty käyttämästä allah -sanaa – eli tämähän todistaa myös sen, että muslimitkin tietävät, ettei ole kyse samasta jumalasta.

      Itse en täyttäisi Allah -nimeä kristinuskon Jumalasta – koska Allah tunnetaan nimenomaan islamin palvoman kuunjumalalan erisnimenä – ja kun se selvästi johtaa myös synkretistiseen ja siten täysin epäkristilliseen ajatteluun…

      Jos arabikristityt eivät olisi niin dhimmimäisiä – niin voisi sanoa, että Israelin Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala…
      – muslimit saattaisivat toki vetää herneen nokkaan – mutta toisaalta heille tulisi myös ajateltavaa, sillä iso osa Koraanista on huonoa väärennöstä Raamatusta ja arabimuslimithan ovat ottaneet juutalaisten paikan…

      Islamin Jeesus on Issa, mutta kyseessä on siis täysin väärennetty versio kristinuskon Jeesuksesta Kristuksesta – ja tämä Koraanin ”Jeesus” on mm. islamilaiseen tyyliin väkivaltainen hahmo sekä tietysti Muhammedia alempiarvoisempi henkilö…
      – ja jos kääntäjä on sanonut Issa, niin silloin on puhuttu islamin – eikä kristinuskon Jeesuksesta.

      Luulen, että kristittyjäkin koetellaan nyt Lähi-idässä osaksi siksikin, että ainakin ns. kulttuurikristityt ovat usein täysiä dhimmeja ja moni on jopa omaksunut muslimeilta huonoja arvoja ja tapoja, esim. patriarkaalista kunniakulttuuria, vaikka kunniakulttuuri on täysin vastoin kristillisiä arvoja…
      – Israel -vastaisiakin ovat, vaikka esim. arabimuslimit julistavat avoimesti ns. palestiinalaisarabien leirissäkin, että ”After Saturday comes Sunday” eli ensin hoidellaan juutalaiset ja sitten on kristittyjen vuoro, pistetään pois päiviltä siis. Palemuslimit tekevät myös uskonnollisesti motivoituneita iskuja ja jopa murhia myös palekristittyjä vastaan, mutta niistä ei täällä hiiskuta…
      .
      Muutoin muslimien evankeliointi on hyvä asia, kunhan ei kannusteta tekokäännynnäisyyteen – vaan aitoon vuoropuheluun ja Jeesuksen vastaanottamiseenkin, jos joku niin itse valitsee, koska vain silloin se on aitoakin…

      Tykkää

  8. Tämä Kallion kirkon ”jouluhartaus” pitäisi penkoa pohjamutia myöten. Lukijakommenteista päätellen vaikuttaa massiiviselta monikultti-skandaalilta

    Tykkää

  9. Mr.Reese // 28/12/2016 15:49 // Vastaus

    Moderni joulupukki ei käytä poroja vaan kameleita, tuhmat lapset saa paratiisin neitsyitä ja kiltit pommivöitä.

    Tykkää

  10. Islamin kirous // 28/12/2016 19:46 // Vastaus

    W Churchill kirjassa The River War 1899 kanta islamista oli:

    ”Kuinka kauhistuttavia ovatkaan kiroukset, jotka muhamettilaisuus lan­gettaa kannat­tajilleen!
    Ei ole ainoastaan fanaattista kiihkoa, joka ihmi­sessä on yhtä vaarallista kuin vesikauhu koirassa, vaan myös tämä hir­veä fatalistinen apa­tia. Vaikutukset ovat ilmi­selviä monissa maissa. Ajat­tele­mattomia tapoja, huo­limattomia maanviljelysjärjes­telmiä, lais­koja kau­pan­käyn­ti­mene­telmiä ja omai­­suu­den turvat­tomuut­ta tapaa kaikki­alla, missä profeetan seuraajat hallit­sevat tai asuvat.
    Alhainen sensu­a­lismi riistää tältä elämältä sen viehkeyden ja sivis­tyneisyyden; tulevalta sen ar­vokkuuden ja pyhyyden.
    Se tosiasia, että muhamettilaisen lain mu­kaan jokaisen naisen on kuu­luttava jollekin miehelle tämän ab­soluut­ti­sena omaisuutena, joko lapsena, vaimona tai jalkavai­mona, vii­västyttää väistämättä orjuuden lopullista häviämistä aina siihen asti, kunnes isla­min us­ko on lakannut olemasta suuri voima ihmisten keskuu­dessa.
    Yksit­täiset musli­mit saattavat toki osoittaa loistavia ominaisuuk­sia, mutta tämän uskonnon vaikutus halvaannuttaa sen seuraa­jien sosi­aalisen kehi­tyksen. Maailmassa ei ole voi­mak­kaam­paa taannuttavaa voimaa. Muha­met­tilaisuus on taistelunhaluinen ja käännytystä har­joit­tava uskonto, joka on kaik­kea muuta kuin kuolemaisillaan. Se on jo le­vinnyt kautta Keski-Afrikan tuottaen pelottomia taistelijoita joka askel­mal­laan.
    Ja jos kris­tin­uskoa eivät suojelisi tieteen vahvat käsivarret — tie­­teen, jota vas­taan se oli tur­haan taistellut — mo­der­nin Euroopan sivilisaa­tio saattaisi romahtaa, samoin kuin romahti muinai­­sen Rooman sivilisaa­tio.”

    http://timo-vihavainen.blogspot.fi/2016/12/moskeijoiden-tulo.html?m=1

    Tykkää

  11. Jorkka // 28/12/2016 23:20 // Vastaus

    Ihana nähdä penkeillä noin paljon nuorta rakkautta. Aika monella suvaitsevalla valkoisella naisella on kainalossaan unelmien arabi.

    Tykkää

    • Taitaa olla tuolla joukossa näitä ns. valekäännynnäisiäkin... // 28/12/2016 23:51 // Vastaus

      Ikävää on, että osa noistakin on varmaan näitä uskontohuijareita ts. teeskentelevät kristinuskoon tuloa ja sitten joku suojattua elämää elänyt naiivi kristitty vanhapiika uskoo kaiken ja ryntää kanssaan avioon…
      – ei toki kaikissa tapauksissa ole kyse tästä, mutta ihan liian usein tällaistakin tapahtuu…

      Suvakeille toki kelpaa täysverinen muslimikin ja monet itsekin ovat islamiin kallellaan…

      Tykkää

  12. tapperlund // 29/12/2016 00:05 // Vastaus

    Homma oli ko Rovaniemen markkinoilla ja ähälämit pipot päässä. Hyvä kun kuvasitte – tästä vain kannetta esille ja joka suvakki-akka joka tuota hommasi edesvastuuseen.

    Tykkää

  13. ex skappari // 01/01/2017 18:27 // Vastaus

    Eikös se ole hyvä, että noille julistetaan evankeliumia Jeesuksesta? Yksikään todellisen uskonratkaisun tehnyt, Jeesuksen seuraajaksi lähtenyt, islamin hylännyt, ei pommja virittele eikä kenenkään kurkkuja poikki leikkaa. Ei tuota juhlaa allahin kunniaksi järjestetty vaan Jeesuksen. Lähetystyötähän tämä on. Tuo tilaisuuden arabiankilelen tulkki todella tietää Raamatun ja koraanin eron ja osaa käyttää oikeita sanoja. Siitä ei tarvitse olla huolissaan.

    Tilaisuuteen lähteneet näkevät samalla valtavan eron heidän ja meidän kulttureissa. Nainen saa puhua ja on samanarvoinen miehen kanssa. Siinäpä ihmettelemistä heille.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: