Mainokset

Pientä väestötilastoa kantaruotsalaisista Ruotsissa

IMG_20170420_000700

Nordregion. Klikkaa kuva isommaksi.

Jokin aika sitten Iltalehti julkaisi Nordregion kartan siitä, miten viimeisten kuuden vuoden aikana kaikkien Ruotsin, Norjan ja Tanskan läänien/maakuntien nettomuutto on ollut positiivista ja kaikkien väestömäärä on samalla kasvanut. Trendiä selitettiin maahanmuuton lisäksi Suomea korkeammalla syntyvyydellä.

PT-median lukija selvitti, miten Ruotsin pelkkä kantaväestö on muuttunut samalla aikavälillä 2010–2016.Kantaväestöksi lasketaan Ruotsissa syntynyt jonka molemmat vanhemmat ovat syntyneet Ruotsissa.

Mukana on siis kolmannen sukupolven maahanmuuttajia, pääosin eurooppalaistaustaisia. Laskelma sisältää syntyneet, kuolleet, maastamuuton sekä maan sisäisen muuttoliikkeen läänien välillä. Vain Tukholman, Uppsalan ja Hallandin lääneissä etnisten ruotsalaisten määrä kasvoi.

….
Käytännössä tämä tarkoittaa että 18:ssa muussa läänissä väestönkasvu toteutui sataprosenttisesti maahanmuuttajilla ja heidän lapsillaan.
….

Sinisillä alueilla kantaruotsalaisten määrä kasvoi, oransseilla se laski alle 2 % ja punaisilla se laski yli 2 %.

Tilanne muuttuu jonkin verran jos kantaruotsalaiseksi halutaan määritellä myös sekaparien lapset, mutta viime vuoden kasvutilastot osoittavat ulkomaalaissyntyisen vanhemman olevan yhä suuremmassa määrin Lähi-idästä tai Afrikasta tullut. Kategoriassa esimerkiksi somaliäideillä on kumppaniksi yleensä syytä olettaa toisen tai kolmannen sukupolven somalimies. Vuonna 2016 suomalaisten, norjalaisten, tanskalaisten ja virolaisten yhteenlaskettu nettokasvu oli vain 218 kun pelkästään iranilaisilla se oli 709.

Lisäys: Merkittävin tekijä kantaväestön vähenemiseen oli maastamuutto. Ajanjaksolla Ruotsista muutti pois 300 000 henkilöä jossa mukana ulkomaalaistaustaiset. Syntyvyys ei vielä ole aiheuttanut väestönosan luonnollista vähenemistä keskimääräisen elinajanodotteen nousun vuoksi, mutta ikärakenne maahanmuuttajiin verrattuna on vääristynyt pahasti.

Mainokset

25 Comments on Pientä väestötilastoa kantaruotsalaisista Ruotsissa

  1. Valkoinen hetero // 28/04/2017 09:47 // Vastaus

    Kalergi etenee

    Tykkää

    • Näin on. Se mikä on aavistuksen yllättävää on että myös pohjoisessa Ruotsissa eurooppalainen väestö vaihtuu Lähi-idän ja Afrikan väestöksi.

      Japanissa ei olla kiinnostuneita väestönvaihdosta, vaan Japani tulee selviytymään. Tokiossa ei ole monikultista tietoakaan, käykääpä huviksenne katsomassa(jonkin verran turisteja ja vierastyöläisiä on).

      Tykkää

      • Eurot eivät tee tarpeeksi lapsia // 28/04/2017 13:13 // Vastaus

        Eurooppalaisten pitäisi hankkia enemmän lapsiakin – mutta kristilliset perhearvot on hylätty ja moni bailaa 30-40-vuotiaaksi asti, eikä sitten enää välttämättä pysty tai jaksakaan….
        – yhteiskunnan lapsiystävällisyyttä pitäisi lisätä niin, että perheetkin voisivat viettää kivaa aikaa.

        USA:ssa valkoiset hankkivat yhä runsaammin lapsia, koska USA:ssa perhe on huonon sosiaaliturvankin takia tärkeä – JA kun ne kristilliset perhearvotkin ovat vielä monin paikoin voimissaan. Keskiluokkaiselle amerikkalaiselle hieno perhe on kunnia-asia.

        Sipilän hallitus teki jälleen huonoja ratkaisuja, kun leikkasi opintotukiakin – sillä opiskeluaika etenkin akateemisilla olisi mitä mainioin lastentekoon, niin sitten olisi jo lapset tehty, kun työelämän varsinaisesti alkaa, eikä opintojen vapauden takia tarvita välttämättä juuri päivähoitoakaan. Pitäisi tehdä pikemminkin päinvastoin.

        Suomessahan nämä tietyt maahanmuuttajat ja etenkään naispuoleiset eivät juuri opiskele, vaan ryhtyvät vain lasten tekoon…

        Tykkää

        • Eurot eivät tee tarpeeksi lapsia // 28/04/2017 13:21 // Vastaus

          Toki Suomessa esim. päihdeongelmaisille pitäisi ehdottomasti tarjota ilmainen ehkäisy, jopa vaatia sitä – sillä oireilevat hoitamattomat ja heitteillä olevat lapset ja nuoret, huostaanotot yms. – luovat myös yhteiskuntaan tunnetta, ettei kannata hankkia lapsia lainkaan.
          Tämä yhteiskunta antaa liian monien lapsien tuhoutuakin, esim. päihteisiin…

          Vielä tuohon mamujen opiskelemattomuuteenkin ja eiliseen A-teemaankin liittyen, niin ei ole ihme, että islamilainen radikalisaatiokin etenee Suomessa, kun ilmeisesti pelkkä 7 lapsen yksinhuoltajuus ja muslimius pätevöittää tällaisiin tehtäviin?! :

          ”Habiba Ali työskentelee radikalisoitumista vastaan projektikoordinaattorina Kirkon Ulkomaanavun Reach Out –hankkeessa. Hän on tuore Espoon sosiaalidemokraattien kunnanvaltuutettu sekä seitsemän lapsen yksinhuoltaja.”

          http://yle.fi/uutiset/3-9574869

          Suomalaisten projektikoordinaattoreiden koulutus on usein joku akateeminen tutkinto…

          Tykkää

          • Pohtija // 28/04/2017 14:16 // Vastaus

            Hän tuskin on yksihuoltaja, koska islamissa ei juuri erota. Hän on yksi muslimimiehen monesta vaimosta, joita veronmaksajat elättävät. Äijänsä tulee tukipäivinä keräämään kolehdin, ja asuu vuorotellen jokaisen akan luona, pannen jokaisen vuorollaan paksuksi. Joka akalla pentuineen oma asunto ja äijällä lisäksi omansa, melko kallista eikö totta 🙂

            Tämä on hyvin yleinen käytäntö Suomessa, koska moniavioisuus on kielletty, toisin kuin kotimaassaan. Kolme vaimoa per nilkki, joten se tekee vähintään 12-14 pentua per jätkä.

            Eikä tällaisesta länsimaiden järjestelmällisestä tuhoamisesta enää millään helvetin keskusteluilla/äänestelemisillä selvitä. Ihmiset haluavat vain viimeiseen asti roikkua kiinni luutuneissa uskomuksissaan esim:
            -Äänestämällä voit vaikuttaa.
            -Asioista pitää voida keskustella ja siten ratkaista ongelmat.
            -Valtio ja virkamiehet ajavat kansan etuja ja tahtovat vain parasta suomalaisille.
            -Kyse on vain siitä, mikä puolue/ketkä äänestetään valtaan ja sitten muutoksia tulee varmasti.
            +Kaikki muu lässytys.

            Vasta sitten kun aivopestyä kansaa on riittävän kyykytetty ilman omaa syytään ja muutoinkin päälle räitään riittävästi voi alkaa oikeita muutoksia tapahtua. Esimerkkinä vaikka tuo Makedonia:
            http://www.ts.fi/uutiset/maailma/3491655/Makedonian+vakivallassa+loukkaantui+yli+100+ihmista+joukossa+poliitikkoja+ja+poliiseja

            Entäpä jos vaikka noin 100 000 todella, todella vittuuntunutta ihmistä lähtisi oikeasti tuolla lailla ”mielenosoitukseen” Suomessakin? Ihmisiä, joihin rasisti-rasisti räksytys tai paha valkoinen heteromies ei enää toimi, koska nahka on jo niin parkittu niskaan syyttä kaadetulla paskalla? Laittavatko ne 100 000 ihmistä Suomen vankiloihin, joihin mahtuu jotain 3000-4000 ihmistä maksimissaan? HÖPÖ-HÖPÖ! Pelottaako anarkistiset vastamielenosoittajat silloin? HÖPÖ-HÖPÖ, silloin ne vain liiskataan pois tieltä.

            Vasta silloin joku rupeaa kuuntelemaan kansaa, kun kansalaisilla on mukana riittävästi hirttoköyttä ja nuo poliittiset nilkit oikeasti pelkäävät henkensä ja lastensa hengen puolesta.

            Asiat on ajettu tähän malliin, kun kansa on nukkunut liian sikeästi liian pitkään, olisi jo aika kaivella niitä rähmiä silmistä, hyvinvoinnit jne. ovat kohta jo taaksejäänyttä elämää. Viimeksi tosin herääminen vaati n. 800 vuoden orjuuden, joten oikeat muutokset tapahtuvat aina muualla kuin junttilassa…

            Tykkää

          • Ihmiset ovat lamaantuneita! // 28/04/2017 14:38 // Vastaus

            Monien suomalaisten täytyy tehdä muutosta myös omassa yksityiselämässään.
            Ja yksi mikä tuhoaa suomalaisia on VIINA sekä huonolaatuinen ja vastuuton elämä. Suomalaisten pitäisi myös tukea tosiaan enemmän; tue tuttavaasi, jos tällä menee huonosti.
            Ihmiset aktivoituvatkin paremmin, kun saavat omaa elämäänsä ensin kuntoon.

            Kyllä vain äänestämällä voi vaikuttaa, mutta tulos ei tule heti, koska maamme ei ole diktatuuri. Persujakaan ei kannata vielä hylätä – mutta pitää äänestää järkeviä ja osaavia ehdokkaita.
            Esim. joku Olli Immonenkin on maahanmuuttokriittinen joo, mutta täysin näkymätön ja kuin maan nielemä, joten kuka häntä enää edes äänestää?
            – kun taas esim. Tavio tai Meri, niin sentään laativat kysymyksiä ja aloitteita, mutta huomiota eivät juuri saa maahanmuuttokriittisissä piireissä, vaikka tällaisissa juuri olisi sitä potentiaalia jo koulutuksenkin takia.
            Räävittömät lausunnotkaan julkisuudessa eivät auta, jos ei tehdä mitään muuta työtä. Tosin esim. Hakkarainen on OK, koska on aktiviinen ja puhuu kansan ymmärtämää kieltä.

            Tykkää

          • Hyde Park's Speakers' Corner -aktivointia // 28/04/2017 15:02 // Vastaus

            Tiina ja Junes voisivat järjestää Oulussa jonkun speakers’ corner -hommelin, vaikka videotkin toki tavoittavat ihmisiä.
            Kaupunkilaiset tapaisivat siellä ja kertoisivat huoliaan – ja poliittisia toiveitaan.
            Voisi kai olla teemanakin, että mitä haluat sanoa Oulun kaupunginvaltuustolle, Suomen hallitukselle ja eritoten Sipilälle?! Ehkä joku lähettää Sipilälle ”Husu-terveisetkin” 😉

            Mutta tuollainenkin loppuu nopeasti, jos jotkut epämääräiset natsit päästetään riekkumaan liiaksi, sillä tavalliset ihmiset eivät kerta kaikkiaan halua sellaista seuraa ja ideologiaa!
            Tai jos aletaan tuomita kaikki ulkomaalaistaustaiset, ne kunnollisetkin – kun kuitenkin suomalaisiakin asuu runsaasti ulkomailla. Kontrollissa oleva järkiperäinen maahanmuuttopolitiikka kuitenkin tarvitaan ja rajatarkastukset tietysti takaisin.

            Vaalikopillaankin kävi aivan tavallisia ja kunnollisia ihmisiä, esim. vanhuksiakin – ja tällaisten olisi hyvä saada ääntään esille. Nyyttikestit ovat kai laillisia? Makkaraa ja muuta mukaan – ja sitten vain puhumaan kaupungin ja Suomen ongelmista sekä eritoten ajankohtaisista tapahtumista.
            Ehkä tällainen aktivoisi ihmisiä muutenkin? Moni kun jättää äänestämättäkin nykyään.

            Tykkää

          • Apeus ja epätietoisuuskin valtaa alaa // 28/04/2017 15:22 // Vastaus

            Moni ei edes tiedä tässä sekavassa tilanteessa, mitä oikein vaatiakaan. Ja mikä on itse asiassa se lopullinen tulos mistäkin ratkaisusta. Sekin vaikeuttaa huonoille poliitikoille ja politiikalle vastaanlaittamista – esim. monet persutkin ovat selkeästi alkaneet pelkäämään sotimaan lähtenyttä Venäjää, mitä tulee EU-eroon – mutta kunhan edes eurosta ja Schengenistä päästäisiin…
            – toki on joitain kysymyksiä, joissa olisi selvätkin ratkaisut tarjolla, esim. rajat kiinni ja jihadistit ulos!

            Mutta tuohon artikkelin väestöennusteeseen liittyen, niin ei tämän takia pidä lasten hankkimista lykätä – koska sekin on vallan luovuttamista pois, meillä Suomessakin!

            Tykkää

        • Olen hieman eri jäljillä tässä opintotukiasiassa. Sosialismi on yksi tärkeä syy Euroopan tuhoon. Ilmainen(mikään ei ole ilmaista vaan raha on varastettu työtätekevältä ihmiseltä) se ja tämä on tuhonnut muunmuassa mustat perheet Amerikassa. S. Molyneux on tehnyt monia kuunnelmia tästä. Aikoinaan kun USA:ssa vielä oikeasti oli mustien syrjintää 1900-luvun alkupuolella avioerojen määrä oli mustilla pienempi kuin valkoisilla. Nyt kun USA:ssa on kokeiltu sosialismia 1960-luvulta asti niin suurin piirtein kaikki moraaliarvot on tuhottu. Miljardeja dollareita on haaskattu ja tilanne on paljon pahempi kuin mitä se oli aikoinaan.

          Tykkää

          • Sivistys on perusta // 28/04/2017 15:51 // Vastaus

            Verorahoitteisen koulutuksen ansiosta Suomi on noussut johtavaksi koulutusyhteiskunnaksi – Suomi kun oli yhdessä vaiheessa jopa Euroopan köyhin alue, mutta ei ole enää. Suomessa ei ole, eikä tule omaan suuria pääomia historian takia, joten korkea ja laaja koulutus on ollut ainoa mahdollisuutemme nousta!

            Sitä paitsi suuren ikäluokan opintolainat söi inflaatio ja heille oli kaikille työtä tarjolla, jolla hankkia nykypäivän näkökulmasta halvat omakotitalot ja mökit.
            Opiskelijoiden VANHEMMAT maksavat nykyisin paljon veroa, jotta saisivat lapsilleen koulutusta. Ja moni opiskelija tulee maksamaan veroa – ja kun kukaan ei itse valitse vanhempiaan, niin maksullinen koulutushan suosii rikkaita.

            Opintotuki on myös pienempi kuin työttömyys- tai toimeentulotuki. Ja koulutus ylläpitää työkykyäkin enemmän kuin kotona makaaminen.
            Nykyään opintotukea saa vain 55 kuukautta, mikä ei monella yliopisto-opiskelijalla riitä, koska työnteko viivästyttää opiskelua, ja jopa pakollisia kurssejakaan ei välttämättä ole aina tarjolla. Ja jos taas ei löydy työtä, niin monen opinnot jäävät nykyisin kesken ja sitten alkaa työttömyys, joillain jopa syrjäytyminen. Ja kuitenkin kyse suht älykkäistä ja potentiaalisista ihmistä.
            Opiskelijat myös vievät työpaikkoja työttömiltä, vaikka toisaalta ovat joustavaa ja reipasta työvoimaa.

            USA on monessa huono esimerkki, esim. sen yksityinen terveydenhuoltosysteemi on maailman kalleimpia ja huonoiten toimivia – Suomessa taas on yksi länsimaiden halvimpia ja myös parhaita. USA:ta ei kannatakaan verrata juuri mihinkään; siellä on jopa vanki- ja vankilateollisuuttakin yhtenä ns. tuotantoalana, mikä on aika sairasta – ja sen tähden rikollisuudellekaan ei juuri tehdä mitään järkevää…

            Se että Sipilä leikkaa nyt yliopistoiltakin on pähkähullua, kun esim. lääketieteen alalla on yksiköitä, jotka tuottavat yhteiskunnalle ja osa jopa yksiköilleenkin voittoa uusia innovaatioita ja vientituotteita sekä eritoten huippuosaajia kehittämällä – Ruotsikin imuroi tällä hetkellä kokonaisia tutkimusryhmiä Suomesta, jotta näiden työn tuloksista saadaan tulevaisuuden rahantekokoneita naapuriimme.
            Toki jostain sosiologiasta; eritoten nais- ja mamututkimuksesta pitäisikin leikata ja paljon – mutta EI kovista ja tuottoisaa kasvupotentiaalia omaavista tieteistä.

            Tykkää

          • Vastentahtoinen lapsettomuus lisää eurojen väestökatoa myös! // 28/04/2017 16:12 // Vastaus

            Suomen vähäinen lapsiluku… :

            ”Gynekologit törmäävät työssään lähes päivittäin naisiin, jotka havahtuvat lasten hankintaan nelikymppisinä tai myöhemmin.
            ”Tehokas ehkäisyvalistus on johtanut siihen, että nyt tarvitaan vähintään yhtä tehokasta hedelmällisyysvalistusta”,
            naistentautien, synnytysten ja gynekologisen endokrinologian erikoislääkäri Niklas Simberg sanoo.”

            http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Naisen-hedelmallisyys/Lapsentekoon-ryhdytaan-yhdennellatoista-hetkella/

            Aikoinaan moni feministisuvakkikin suuttui eräälle YTHS:n lääkärille, kun tämä kertoi biologisia totuuksia:

            ”Joka viides suomalainen nainen jää lapsettomaksi, näistä moni ilman omaa tahtoaan. Tämä huolestuttaa ylilääkäri Aira Virtalaa, joka on huolehtinut yli 20 vuotta nuorten naisten ehkäisystä Tampereen YTHS:ssä.
            Suurimmassa vaarassa ovat korkeasti koulutetut naiset. Ensin lapsentekoa siirretään opiskelujen, sitten uran takia.

            Kuitenkin tiedetään, että nainen on hedelmällisillään 20–25-vuotiaana, ja hedelmällisyys laskee rajusti naisen täytettyä 35 vuotta. Vain puolet 35 vuotta täyttäneistä naisista onnistuu lapsen saamisessa vuoden yrittämisellä ilman hedelmöityshoitoja.

            – Kun keskustelen opiskelijoiden kanssa, monelle nämä biologiset lainalaisuudet ovat yllätys, Virtala hämmästelee.”

            http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/mika_on_paras_ika_tulla_raskaaksi

            Moni suvakkikin on taatusti näitä – eli metsästävät mamumiestä siittäjäksi, koska sellaisen saa sekunnissa…

            Mutta en toki tarkoita , että jokaisen opiskelijan pitäisi hankkia lapsi – mutta jos vaihtoehto on, että joko opiskeluaikana tai sitten ei ollenkaan, kuten monella on, jos mielii myös alansa työelämään…
            – niin miksi ei voisi tukea opiskelijaperhettä edes toimeentulotuella? Opiskelijat kun eivät saa normaalisti edes toimeentulotukea.

            Tykkää

    • Talvisodanhenki // 28/04/2017 23:08 // Vastaus

      Kyllä. Kyseessä on 100 vuotta vanhan suunnitelman toteutus -tilanne ei ole päässyt näin surkeaksi vahingossa vaan kyseessä on täysin organisoitu ohjelma kantaväestön syrjäyttämiseksi. Ruåtsin roolina on olla jonkinlaisena koelaboratoriona miten kansanvaihtoa toteutetaan niin ettei kantaväestö nouse vastarintaan -homma on viety äärimmilleen, tuosta taulukosta on luettavissa että juoni selkeästi toimii, ruåtsalaisilla itsellään maksatetaan oma itsemurhansa.

      Suomi seuraa perässä -kuten aina…

      Tykkää

  2. Muutos 2025 // 28/04/2017 10:25 // Vastaus

    Sama on tilanne Suomessa. Jo tänä vuonna on kaksi tuttuani kuollut. Ja jos sitä vertaa viimeisten kolmen vuoden ajanjaksoon jossa vain yksi kuoli, niin muutos on ollut hirvittävä.

    Väitän että seuraavien seitsemän vuoden aikana suomalaisten kuolleisuus tuplaantuu joka vuosi. Meitä on vuonna 2025 jäljellä 3.9 miljoonaa !!

    Kuulostaa äkkiseltään hienolta että kaikilla on talo ja kesämökki ja rahaa tileillä. Mutta sitä se ei ole. Perintövero ja kiinteistövero pitävät huolen siitä että kulut vain kasvavat. Ja kun tiedetään että kiinteistöjen arvo romahtaa 1/3-osaan seuraavien vuosien aikana, ei niillä ole mitään arvoa. Kesämökki pienellä 1000-neliön tontilla…. Sen arvo on 30 000e. 10 000e jos se haisee homeelle. Kiinteistöjen omistamisesta tehdään rasite Suomessa. Se ei ole enää varallisuutta. Se OLI varallisuutta kun -70 luvun super-inflaatio laukkasi. Mutta jo -80 luvulla seuraavat sukupolvet saivat maistaa suurten ikäluokkien ahneutta. No, onneksi ne kohta poistuu leipäjonoista. Ja omistus siirtyy seuraalalle sukuplvelle. Jota on koko ikänsä kuritettu suurten ikäluokkien toimesta.

    Tykkää

    • EU on ollut kirous // 28/04/2017 13:35 // Vastaus

      Sinänsä ei ole ongelma, että väkiluku laskee, kun työkin vähenee – mutta toisaalta esim. jo valmiin infran mätäneminen ei ole hyvä juttu.
      Esim. moni peritty hienokin maatalo mätänee pystyyn pienellä paikkakunnilla; ei myydä, kun hinta ei miellytä.
      EU:han tuhosi suomalaisen pientilavaltaisen maatalouden ja karjanhoidon – vieden ainakin satatuhatta työpaikkaakin – joten sekin on johtanut maaseudun rappioon ja tähän massatyöttömyyteen. Toki -90-luvun lama ja kallis euro siihen vielä päälle.
      Käsittääkseni myös esim. Ranskan maatalous on kärsinyt aika lailla EU:n takia ja etenkin sitten nämä Venäjän kauppapakotteet päälle.
      Paluu suurempaan omavaraisuuteen ja paikallisuuteen – toisi työtäkin monille.

      Perintäveroja pitäisi saada alemmas, koska rikkaatkin karkaavat sen takia ulkomaille – jotain progressiivisia könttäsummia voisi olla ja myös sukulaissuhteen sekä perijän omankin talouden pitäisi vaikuttaa veroihin jonkin verran.

      Tykkää

  3. Valkoinen hetero // 28/04/2017 10:41 // Vastaus

    Ottakaa selvää kalergi suunnitelmasta ja verratkaa nykypäivään, osu ja uppos.

    Tykkää

    • Richard von Coudenhove-Kalergin päämääränä oli tuhota ihmisten erilaisuus erinäisten toimien kautta.

      Tykkää

      • Pohtija // 28/04/2017 11:43 // Vastaus

        Kyllä, länsimaiden ihmisten valkoinen ROTU oli tämän miehen kohteena. Tiesitkö, että Angela Merkel on saanut jopa kahdesti Coudenhove-Kalergi palkinnon? Vaiko voisiko hänen nimekseen tässä vaiheessa antaa: Satana Perkel?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Richard_Coudenhove-Kalergi

        Tykkää

        • EU on nykymuotoisena susi // 28/04/2017 13:58 // Vastaus

          Tuolla wikipedia-sivulla on ristiriitaistakin tietoa – kun toisaalta tämä, mitä EU ei noudata, kun veljeilee liikaa Turkinkin kanssa:

          ”Hän ei pitänyt Pan-Eurooppaan sopivina valtioina Neuvostoliittoa sen ateismin ja kommunismin tähden,
          Turkkia sen islamilaisen ja aasialaisen luonteen vuoksi, eikä Britanniaa Brittiläisen imperiumin koko maailman käsittävän luonteen vuoksi.”

          Muutoinkin esim. nuo sivulla olevat lainauksetkin haluaisin itse tarkistaa ja etenkin asiayhteyden kokonaisuutena, sillä liian hapokkaita salaliittoteorioita esiintyy tämän asian tiimoilla.

          Ja pitää kuitenkin huomioida sota-aika, sillä eurooppalaiset tappoivat toisiaankin juutalaismurhaamisen lisäksi!
          Kyllä EU on myös lähentänyt Euroopan kansoja ja purkanut vanhoja kaunoja – esim. juuri saksalaisia kohtaan. Sillä saksalaiset tekivät aivan kauheita esim. Kreikassakin kreikkalaisille. Monessa muussakin Euroopan maassa natsit teurastivat laittomasti myös kantaeurooppalaisia oman maansa sen aikaisia nationalisteja, sillä pitää muistaa, että natsitkin halusivat myös yli-kansallisuutta. Arjalaista rotua – ei hollantilaisia, itävaltalaisia, ruotsalaisia jne. Esim. Hollannissa oli natsi-miehityksen aikaan maan kansallislaulun laulaminenkin kielletty.
          Eurooppalaiset eivät ole enää sotineet keskenään eli EU on ollut myös hyväksi, vaikka nykyisenlaisena se ei enää sitä ole.

          EU on hyvä löyhänä rakenteena muutamilla sektoreilla – mutta nykymuotoisena siitä on päästävä eroon. En aikanaan kannattanut EU:hun liittymistä ja nytkin äänestäisin EI, jos vaihtoehto on sen nykymuotoisuus.
          Le Penistä riippuu nyt paljon – mutta mikä sitten hänkin on noin kokonaisuutena, kun poliitikoista ei koskaan täysin tiedä, ikävä kyllä.

          Tykkää

        • EU on nykymuotoisena susi // 28/04/2017 14:16 // Vastaus

          Rotukiistojen ja konfliktien tuhoaminen tuossa on ollut utopiana.

          Tuohon aikaan ei myöskään tajuttu kulttuurien ja rotujen säilyttämisen rikkautta – ja mieshän olettaa, että sekarotuinenkin porukka elää kuitenkin sitten ns. länsimaisena kulttuuriltaan eli siinä mielessä on nykypäivän kielelläkin ”kulttuurirasisti.” Itsekin mies sekarotuinen, kun oli puoliksi japanilainen ja puoliksi itävaltalainen.
          Lisäksi USA oli tuolloin yhä suuri menestystarina, jolloin se nähtiin mallimaana!
          Ja salaliittoteorioiden ystäville, niin tuo mieshän on tuominnut myös juutalaisen uskonkiihkoilun.

          Eurooppalaisten ihmisten pitää itsekin yrittää vaikuttaa enemmän siihen, millaiseksi Euroopan maat muodostuvat – ja edes yrittää äänestää oikein. Kuitenkin esim. liian hörhöt ja natsimieliset eivät saa tavan kansalaisten ääniä, vaan tarvitaan raittiita nationalisteja, ilman ihmisvihaa – jotta esim. kansallismieliset puolueet voivat kasvaa riittävän suuriksi.

          Tykkää

  4. Tilastot kertovat lemmikkien määrän lisääntyneen. Sen voi uskoa, aistia ja haistaa keväisessä puistossa.

    Tykkää

  5. Islam on suurin ongelma! // 28/04/2017 16:25 // Vastaus

    ”Tilanne muuttuu jonkin verran jos kantaruotsalaiseksi halutaan määritellä myös sekaparien lapset, mutta viime vuoden kasvutilastot osoittavat ulkomaalaissyntyisen vanhemman olevan yhä suuremmassa määrin Lähi-idästä tai Afrikasta tullut. ”

    Jos toinen vanhempi on muslimi ja lapsi kasvatetaan muslimiksi – niin ei voi puhua millään muotoa ruotsalaisesta henkilöstä, joka edustaisi ruotsalaisia tai edes länsimaisia arvoja…

    Tykkää

  6. Kovaa menoa Kauhavalla... // 28/04/2017 17:14 // Vastaus

    Monikulttuurisempaa seka-avioliittojen vastustusta Kauhavalla… :

    ”Kauhavalla vastaanottokeskuksessa asustellut turvapaikanhakijamies ei hyväksynyt siskonsa seurustelua toisen turvapaikanhakijamiehen kanssa.
    Tästä syystä hän ryhtyi väkivaltatekoihin, jotka toivat miehelle ehdollisen vankeusrangaistuksen.

    Maaliskuussa mies puolestaan yritti potkia ja lyödä siskonsa miestä, joka kuitenkin väisti iskut. Mies onnistui kuitenkin heittämään juomalasin uhrin kasvoihin, minkä seurauksena hänen poskeen tuli verta vuotava viilto. Poski myös turposi.

    Tämän jälkeen mies pahoinpiteli siskonsa. Hän löi siskoaan nyrkillä naamaan, minkä jälkeen heidän äitinsä veti tyttären hiuksista maahan.
    Tämän jälkeen veli potkaisi siskoaan vielä kahdesti päähän. Sisko menetti noin vartin päästä tajuntansa. Hän oli myöhemmin myös tokkurainen.”

    http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005190262.html

    Tykkää

  7. DUMARI // 28/04/2017 18:51 // Vastaus

    Turkki ei odota, vaan lähettää maastaan tänä kesänä muutama miljoona matua Eurooppaan.
    Länsimaitten poliittinen johto on ihan pihalla ja seuraukset näkyvät, parhaiten juuri Ruotsissa.
    Koko Schengen alueen vapaa liikkuvuus oli hirveä, tuhoisa päätös.

    Tykkää

  8. KalleK // 28/04/2017 20:47 // Vastaus

    ”…nettomuutto on ollut positiivista ja kaikkien väestömäärä on samalla kasvanut. ”
    Lokka varmaan kysyisi tässä kohtaa, että pitäisi määritellä nettomuutton ja positiivisuusuuden korrelaatio 😀

    Tykkää

  9. Talvisodanhenki // 28/04/2017 22:55 // Vastaus

    Sekaparien lapsia ei pidä laittaa kategoriaan ”kantaväestö” koska ne eivät todellakaan sitä ole. Sori siitä.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: