Tiedote: Lapin PS-Nuoret esittää Matti Haapalaa eduskuntavaaliehdokkaaksi

Lapin Perussuomalaiset Nuoret esittää piirin varapuheenjohtaja Matti Haapalaa Perussuomalaisten Lapin piirille eduskuntavaaliehdokkaaksi. Haapala on 24-vuotias johtamisen opiskelija Lapin yliopistossa ja hän toimii Perussuomalaisten Lapin piirin ja Rovaniemen Perussuomalaisten sihteerinä.

– Haapala on toiminut hyvin aktiivisesti politiikassa, niin nuorissa kuin puolueessa, ja omaa hyvin vahvan aatteellisen käsityksen minkälainen Suomi meidän on luotava. Matti olisi selkeä nuori vaihtoehto äänestäjille kuin myös Perussuomalaisille Lapissa, toteaa Lapin PS-Nuorten puheenjohtaja Johannes Sipola.

Perussuomalaisten ydinarvojen, eli kansallismielisyyden ja perinteiden vaalimisen, lisäksi Haapalaa lähellä on maatalous ja maakuntien asiat. Haapala on aina ollut vankkumaton suomalaisen maatalouden ja maaseudun puolestapuhuja.

–  Matille on suomalaisuus ja Suomen etu on lähellä sydäntä. Tämä tekee hänestä nykyaikana radikaalin vaihtoehdon, joka tulee varmasti herättämään keskustelua ja puhuttamaan ihmisiä läpi Suomen. Aatteellisesti hän tulee olemaan koko maan kärkinimiä tulevaisuudessa, kommentoi Lapin PS-Nuorten sihteeri Henri Määttä.

Lisätietoja:

Henri Määttä

Sihteeri / Lapin Perussuomalaiset Nuoret

Notify of
3 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
En epäile, mutta...
10.10.2018 05:32

Taustat tutkittva tarkkaan ettei tule ”ullatuksia” jälkeen päin.Persujen maineen takia puolue ei kestä kovinkaan monta ullatusta ja kännikohuja ym.

Päivitys
12.2.2019 20:42

Perussuomalaiset vaihtoi ehdokkaan, syynä asiaton käytös – Matti Haapalan tilalle Jouko Lampela
Lapin perussuomalaiset vaihtoi eduskuntavaaliehdokkaan sopimattoman käytöksen vuoksi

Puolueeton
15.5.2020 10:29

Täss juuri mennään mennään pusikkoon, kun pitäisi pyrkiä terveeseen kasvaneeseen männikköön. Hyvin koulutettu rauhallinen, ja rehellinen yksilö edustajaehdokkaaksi poliitiisen pyrkyrin sijaan (poliittinen pyrkyri=”hyvin aktiivisesti politiikassa”).