TIEDOTE: Fasaaniverkosto järjestää anti-antifasisminvastaisen mielenilmaisun

Kuvakaappaus 2018-11-26 16-16-20

Kutsumme kaikki itsenäisyyspäivänä 6.12.2018 mukaan rakentamaan maailmaa, jossa ei ole tilaa antifasismille.

Äärivasemmisto ja muu retardismi ovat voimistuneet ympäri maailmaa ihmisten tyytymättömyydestä väittäessään vähemmistöjen olevan rikkaus ja voimavara. Heidän retoriikkansa luo vastakkainasettelua eri ryhmien välille samalla kun he itse tekevät tuhoisia heikennyksiä työläisten, naisten, HLBT-ihmisten, alkuperäiskansojen, siirtolaisten, työttömien, eläkeläisten, opiskelijoiden, astrofyysikoiden, sairaiden ja vammaisten oikeuksiin ja perusturvaan. Heidän “vaihtoehdoillaan” ei todellisuudessa ole meille mitään tarjottavaa.
Mao_ZedongViime vuosina Suomen äärivasemmisto on kokoontunut itsenäisyyspäivänä useisiin eri tapahtumiin voimaantumaan poliittisesti ja juhlimaan ihmisvihamielistä agendaansa. Näkyvimmäksi on noussut Kansalaistorilla järjestetty #suurinatsibongaus, joka pyrki luomaan itsestään kuvaa poliittisesti sitoutumattomana, sananvapauden vastaisena tapahtumana. On kuitenkin yleisesti tiedossa, että kulkueen takaa löytyy useita eri äärivasemmistolaisia tahoja, ja sen tarkoitus on kerätä yhteen laaja rintama samanmielisiä ryhmittymiä Vasemmistonuorista A-ryhmään, Suomi-Rojavaan ja aina Stadin Alpakoihin asti.
Marssia alusta asti järjestänyt ja sen keulakuvana toiminut Laine on tunnettu naisvihamielisistä ja rasistista ulostuloistaan. Näiden ulostulojen ja punkinfinlandissa esiintyneiden kirjoitusten takia Laine suljettiin viime vuonna ulos Helsingin itsenäisyyspäivältä.
Väkivaltaisen äärivasemmiston nousu ei ole ongelma vain Suomessa. Lukuisissa maissa se on samaan aikaan järjestäytynyt kaduilla, kun samanlaisia aatteita tukevat elitistiset puolueet normalisoivat väkivaltaa julkisilla areenoilla. Syksyllä Saksan Chemnitzissä järjestettiin suvaitsevaisia mielenosoituksia ja katupartioita, jotka pahoinpitelivät “saksalaisen näköisiä” ihmisiä. Mielenosoituksissa nähtiin elitistisen Linke-puolueen poliitikkoja. Myös Suomessa parlamentaarisesti toimivia vasemmistoliiton jäseniä on mukana Antifan toiminnassa, ja he osallistuvat säännöllisesti äärivasemmiston yhteisiin tapahtumiin.
Viime vuosina lukuisat antifasistiset mielivaltaista ja totalitaarista yhteiskuntaa ajavat toimijat ovat osoittaneet voimaansa ja onnistuneet rajoittamaan ihmisten kokoontumisvapautta.
Äärivasemmiston vastustaminen kuuluu jokaiselle, joka arvostaa vapautta, oikeudenmukaisuutta, ja jakamatonta ihmisarvoa. Antifasismi ja antinatsismi eivät ole mielipiteitä, vaan loukkaus ihmisyyttä vastaan. Anti-antifasismi on valinta ihmisyyden puolesta. Näytetään yhdessä äärivasemmistolle, ettei heidän aatteilleen ole sijaa Helsingissä, Suomessa tai missään muuallakaan.
Yhdessä olemme vahvempia!
Tapahtuman tarkempi aika ja paikka ilmoitetaan lähiaikoina.
Tapahtuman järjestää Fasaaniverkosto.

Pt-media ei ole millään tavalla mukana tapahtuman järjestelyissä tai muutoinkaan osallisena tapahtumassa.