TIEDOTE: Fasaaniverkosto järjestää anti-antifasisminvastaisen mielenilmaisun

8

Kuvakaappaus 2018-11-26 16-16-20

Kutsumme kaikki itsenäisyyspäivänä 6.12.2018 mukaan rakentamaan maailmaa, jossa ei ole tilaa antifasismille.

Äärivasemmisto ja muu retardismi ovat voimistuneet ympäri maailmaa ihmisten tyytymättömyydestä väittäessään vähemmistöjen olevan rikkaus ja voimavara. Heidän retoriikkansa luo vastakkainasettelua eri ryhmien välille samalla kun he itse tekevät tuhoisia heikennyksiä työläisten, naisten, HLBT-ihmisten, alkuperäiskansojen, siirtolaisten, työttömien, eläkeläisten, opiskelijoiden, astrofyysikoiden, sairaiden ja vammaisten oikeuksiin ja perusturvaan. Heidän “vaihtoehdoillaan” ei todellisuudessa ole meille mitään tarjottavaa.

Mao_ZedongViime vuosina Suomen äärivasemmisto on kokoontunut itsenäisyyspäivänä useisiin eri tapahtumiin voimaantumaan poliittisesti ja juhlimaan ihmisvihamielistä agendaansa. Näkyvimmäksi on noussut Kansalaistorilla järjestetty #suurinatsibongaus, joka pyrki luomaan itsestään kuvaa poliittisesti sitoutumattomana, sananvapauden vastaisena tapahtumana. On kuitenkin yleisesti tiedossa, että kulkueen takaa löytyy useita eri äärivasemmistolaisia tahoja, ja sen tarkoitus on kerätä yhteen laaja rintama samanmielisiä ryhmittymiä Vasemmistonuorista A-ryhmään, Suomi-Rojavaan ja aina Stadin Alpakoihin asti.

Marssia alusta asti järjestänyt ja sen keulakuvana toiminut Laine on tunnettu naisvihamielisistä ja rasistista ulostuloistaan. Näiden ulostulojen ja punkinfinlandissa esiintyneiden kirjoitusten takia Laine suljettiin viime vuonna ulos Helsingin itsenäisyyspäivältä.

Väkivaltaisen äärivasemmiston nousu ei ole ongelma vain Suomessa. Lukuisissa maissa se on samaan aikaan järjestäytynyt kaduilla, kun samanlaisia aatteita tukevat elitistiset puolueet normalisoivat väkivaltaa julkisilla areenoilla. Syksyllä Saksan Chemnitzissä järjestettiin suvaitsevaisia mielenosoituksia ja katupartioita, jotka pahoinpitelivät “saksalaisen näköisiä” ihmisiä. Mielenosoituksissa nähtiin elitistisen Linke-puolueen poliitikkoja. Myös Suomessa parlamentaarisesti toimivia vasemmistoliiton jäseniä on mukana Antifan toiminnassa, ja he osallistuvat säännöllisesti äärivasemmiston yhteisiin tapahtumiin.

Viime vuosina lukuisat antifasistiset mielivaltaista ja totalitaarista yhteiskuntaa ajavat toimijat ovat osoittaneet voimaansa ja onnistuneet rajoittamaan ihmisten kokoontumisvapautta.

Äärivasemmiston vastustaminen kuuluu jokaiselle, joka arvostaa vapautta, oikeudenmukaisuutta, ja jakamatonta ihmisarvoa. Antifasismi ja antinatsismi eivät ole mielipiteitä, vaan loukkaus ihmisyyttä vastaan. Anti-antifasismi on valinta ihmisyyden puolesta. Näytetään yhdessä äärivasemmistolle, ettei heidän aatteilleen ole sijaa Helsingissä, Suomessa tai missään muuallakaan.

Yhdessä olemme vahvempia!

Tapahtuman tarkempi aika ja paikka ilmoitetaan lähiaikoina.

Tapahtuman järjestää Fasaaniverkosto.

Pt-media ei ole millään tavalla mukana tapahtuman järjestelyissä tai muutoinkaan osallisena tapahtumassa.

Advertisements

15 thoughts on “TIEDOTE: Fasaaniverkosto järjestää anti-antifasisminvastaisen mielenilmaisun

1. Mukana ollaan!

Muutenkin odotan kiihkeästi 612-happeningiä, nähdään siellä!

Onko Paavo muuten tulossa?

37
    2
  2. Vasisti vai Vasaani? Kyllä olis kirveelle töitä, jotta kaulat katkeais.

17
    1
  3. Kadunmiehen korvaan ei kuulosta pakosti kovin hyvältä, että joku on ’antifasismin vastainen’. Se nimittäin tuo mieleen fasismin tukemisen eikä vasemmistolaisen väkivalta-anarkian vastustamista.

7
    8
    1. Niin siis näyttää olevan anti-antifasismin vastainen, vastuustaa antifasismia…

16
      1
    2. Meillä päin oli tolppaan liimattu varisverkoston tarra, jossa kehotettiin toimimaan natseja vastaan.

Antifasismi on suorastaan naurettava ajatus paikassa, jossa ei takuulla ole yhtään fasistia. Antifasismia tuleekin vastustaa jo sen vuoksi, että tällaiset tarrat turmelevat ympäristön.

Jos nyt ajatellaan, että koko Suomesta löytyisi 1000 oikeata pesunkestävää fasistia, niin eiköhän antifasismi ole ihan puhdasta ajanhukkaa ja kyseisen toiminnan varjolla on vain päästä hulinoimaan ja rikkomaan paikkoja.

Varisverkoston tarra muuten lähti kiitämään lta aikayksikön. Pelkkää paikkojen töhrimistä.

15
      1. Sitä paitsi. Fasismi on ihan validi poliittinen suuntaus, eikä välttämättä sillä ole mitään tekemistä väkivallan kanssa. Väkivaltainen antifasismi on siksi suorastaan naurettava ajatus.

Tosin anti-antifasismin vastaisuus on itse asiassa antifasismia. Jos haluaa olla antifasismin vastainen, pitää olla nimenomaan ’antifasismin vastainen’ tai ’anti-antifasisti’.

2. Mielikuva tapahtumasta on kovin helposti toinen kuin on tarkoitus. Ja väärä mielikuva voittaa monesti totuuden. Jos onnistuu esittelemään itsensä fasismin vastustajana, vastapooli on suurelle yleisölle eittämättä väärässä.

Mielikuvilla hukkuneesta pikkupojasta tähän maahan käveli 30 000 jamppaa, joilla ei ole mitään hätää. Rajat kiinni -retoriikka oli luokatonta asian vastustamiseen, koska eihän kukaan halua mitään rajoja kiinni.

Naamioutuvan, väkivaltaisen vasemmistoanarkistin vastustaminen on täysin eri asia ulkopuoliselle kuin antifasistin vastustaminen, vaikka se todellisuudessa onkin sama asia. Sana on valtaa ja siksi kannattaa miettiä aika tarkkaan, miten asioita esittää.

Mutta ehkä suuri yleisö on sen verran valistunutta, että ymmärtää, että Antifa ei ole mikään fasismin vastustaja vaan väkivaltainen anarkistisakki.

1. No kyllä on näin juuri, sekaannuksen paikka luvassa. Mutta aivan uskomattoman tökeröä sakkia nuo äärivasemmistolaiset. Ja väkivaltaista! Suomi100:kin piti sitten PILATA, ottaa kohteeksi, kun kieroilemalla tehtiin ISO alpakkavalhe, lapsia hyväksikäyttäen ja valehdellen. Historiaan jäi kyllä tämä alpakkavalhe, jopa suomen sanastoon…
          Eivät pysty mihinkään yhteistyöhön, eivät edes yhtenä päivänä vuodessa, itsenäisyyspäivänä.
          Roskasakkia, eivätkä ainakaan aikuisia.

5
          1
  4. Kun äärivasemmisto kokoontuu 6.12. aloittaakseen vihajuhlansa tarvittaisiin VPK:n apua sammuttamaan sairas aatteenpalo. Ruiskuautosta vettä pehmeänä mutta takuulla kastelevana sateena punikkien niskaan niin lähtisivät kodin lämpöön aiheuttamasta häiriöitä. Poliisi voisi lähteä kotiin muutamaa liikenteenohjaajaa lukuunottamatta ja turvallisuus olisi taattu. Muutamat rähinöivät yksittäis-Laineet voitaisiin rauhoitella hellästi rasittamatta virkavaltaa.

20
    1
  5. Saapa nähdä millaiset alpakoinnit siellä tänä vuonna on. Varmaan näkevät natseja taas joka paikassa vaihteeksi.

16
    1. Viime vuonna puput – nuo pörröiset, viattomat panokoneet – teurastettiin julmasti. Moni vanhempi joutui valehtelemaan itkevälle pikkupiltilleen, miksei Aleksi Pahkalan lupaamia otuksia saanutkaan silittää. Luultavasti heitä nyljettiin juuri tuolloin, toivottavasti ei kuitenkaan elävältä. Saas kattoo, onko tällä kertaa alpakkain vuoro. Ovat lihoneet mukavasti ja heidät luultavasti halalteurastetaan stadionillisen lapsiperheitä itkiessä pakokauhun vallassa. Tulee ainakin lapsipsykiatreille töitä.

Punaista julmuutta siis tiedossa jälleen?

1
  6. alpakat on käytetty,mielenkiinnolla odotan mitä ne tänä vuonna keksii, siellä tyhjät päät kolisee yhteen kun ne yrittää keksiä keinoja häiritä 6.12.marssia.

7. Eikä Suomessa edes ole fasismia ja natsismia missään sellasessa laajuudessa mitä äärivasemmisto + muut suvakit väittää.

Se on vain valheellinen kommunistisen anarkian levittämiskeino

Vastaa