Subscribe
Notify of
guest
53 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
9/11
9/11
9.2.2019 23:53

When Bibi Netanyahu first heard the tragic news from America, he was asked his reaction. Bibi smirked and barked out: “It’s very good!”
Then a faint light of awareness dawned in his beady little pig eyes: an understanding of how bad that sounded. So he caught himself and said: “Uh…well, it isn’t good…but it’s good for Israel!”

Sensuroimaton Totuus
Sensuroimaton Totuus
10.2.2019 02:18

Pitkästä aikaa oikein kohdennettua toimintaa kansallismielisiltä. Hienoa!

Johnny
Johnny
10.2.2019 02:33

Mulla ei aukene VK-linkki. Onko tämä sama? https://vimeo.com/316291830

petterinen
petterinen
10.2.2019 11:56
Vastaa...  Johnny

Mulla ei myös avaudu, ilmoittaa ”turvallisuusvirhe”.
Kiitos Johnny videosta, luulen että on sama? Ja vaikka Odinit laittaa tuulemaan niin voin sanoa etteivät joudu yksin huitelemaan, kyllä Suomalaisten mitta on nyt täysi. =)

El Comandant
El Comandant
10.2.2019 22:02
Vastaa...  Johnny

Open season. Se on sitten Nurmeksen laki voimassa. Tuskimpa korpilain kansantuomioistuimessa rangaistut kovin paljoa huutele perään, ehkä siirtyvät rasismivapaaseen sukupuolineutraalin paratiisiin nimeltä Ruotsi. Aika näyttää miten käy, pulina tästä nousee ison kirkon papupadassa se on ihan saletti.

El Comandant
El Comandant
10.2.2019 22:07
Vastaa...  El Comandant

Niin ja unohdin että tuntemattomiin ei pidä luottaa internetissä, Milla 14v voikin olla +180 cm +120 kg Veikko 35v. Saattaa olla pieni ullatus ullatus treffeillä kun karvattoman sijaan onkin iso karvainen äkäinen äijä kyselemässä.

jippos123
jippos123
10.2.2019 04:37

Jos kähtävän edessä ottaa taka-askelia voi saman tien opetella juoksemaan takaperin. Sikailuun ja väkivaltaan pitää vastata väkivallalla, sitä kähtävä ymmärtää.

Karri Nyman
Karri Nyman
10.2.2019 04:51

Toivottavati linja pitää kautta rantain, kun vastaan tulee kotimainen pedofiili, niin toiminta sama kuin ählylle. Usan ja brittien politiikoissa on paljon pedofiilejä. Entä suomessa? Olisimmeko jotenkin erilaisia? Miksi poliisi on hiljaa Oulusta? Keitä se suojelee?

Hauki
Hauki
10.2.2019 11:27
Vastaa...  Karri Nyman

Poliisi suojelee kokoomuksen vaalikampanjaa kokoomuslaisen valtiovarainministerin ja kokoomuslaisen sisäministerin sekä kokoomuslaisen oikeusministerin käskystä.

Automies
Automies
10.2.2019 14:24
Vastaa...  Hauki

– Vaalit ovat tulossa, siksi puhutaan vanhuksista ja levitetään ilmastonmuutos propagandaa.
Odotellaan vain maltillisesti mitä paljastuu Porista.

Ike
Ike
10.2.2019 06:15

Näinhän se aina menee. Jos poliisi ja poliitikot eivät hoida työtään tulee joku toinen joka hoitaa.

JP
JP
10.2.2019 18:38
Vastaa...  Ike

On odotettavissa että se sortokoneisto aktivoituu nyt kun lampaat eivät herrojen koirien käskystä enää pysy karsinassaan susien seassa, mutta ehkä nuo vigilantet ovat tarpeeksi fiksuja etteivät esim. käytä omia puhelimiaan viestintään yms.

toni lajos
toni lajos
10.2.2019 10:39

Jipiii…

himo koini
himo koini
10.2.2019 11:44

Ei sitten muuta kuin päitä putoilemaan.https://www.youtube.com/watch?v=C21PrOKRG8w

timo koini
timo koini
10.2.2019 11:47

Ei muuta kuin päitä putoilemaan. https://www.youtube.com/watch?v=C21PrOKRG8w

toni lajos
toni lajos
10.2.2019 12:04

Poliisin voimavarat on valjastettu mopopoikien ajojahtiin, myös nuuskan kaupittelijat syövät virkavallan voimavaroja siinä määärin ettei resussit riitä raiskaajien ajojahtiin, pelkona on poliisin leimautuminen rasistin kahisevaan kauhtanaan.
Kilvettömällä mopolla huristelleva nulikka on yhteiskunnalle varsinainen mätäpaise, se kitkettävä heti.

petterinen
petterinen
10.2.2019 18:15
Vastaa...  toni lajos

Tuo on ihan totta. Olen jostain kuullut että myös ”vihapuhe” olisi se ykkösaihe poliisissa nykyään?
Se mitä se sisältää on arvoitus mutta kovasti kiinnostaa heitä enemmän kuin esim. matupedofiilit ja suvakit.

poliisi suojelee rikollisia
poliisi suojelee rikollisia
10.2.2019 13:11

Miksi soittaa poliisi rikollisten avuksi.

Anonymous
Anonymous
13.2.2019 20:29

oikeassa olet,112 voi unohtaa,poliisista on vain harmia kuten oulussa.

Anonymous
Anonymous
10.2.2019 14:02

Oikein.Todettakoon vielä että mädättäjähuorat jotka soittelevat sitten odineista poliiseille ja ulisevat ovat samaa biojätettä kuin lastemme joukkoraiskaat.Heitä on täysin perustelua kohdella kuten lastenraiskaajaa toimissaan.Missä ja milloin tahansa.Liian kovia otteita ei ole edes teoriassa.

fatwantarkistaja
fatwantarkistaja
11.2.2019 00:33
Vastaa...  Anonymous

Kahdesta ekasta lauseesta täysin samaa mieltä. Varmuuden vuoksi aina ”tuomitsevat” teot, mutta siihen se sitten jääkin. Eniten lemmikkielukoidensa käytöksestä pöyristyneet puhuvat kotoutukseen suunnattavista suunnattomista summista vielä testamentissaankin. Kuitenkin siellä pään sisällä liikkuu hyvinkin mustia ajatuksia, ei ne uhreista välitä **ttujakaan, pakolainen on aina se syytön osapuoli.
Toisaalta.. Sipilä tilasi raiskaajat, sai niitä. Poliisi tilasi pesäpallovälineitä…

Suomi Finland
Suomi Finland
10.2.2019 14:15

https://unvis.it/is.fi/kotimaa/art-2000005995842.html
”1. Hollantilainen SS-mies Hendrikus Valks näki kahden suomalaisen osallistuvan siviilien joukkoteloitukseen, joka pantiin toimeen Pidhorodtsin kylässä kostoksi Wiking-divisioonan Westland-pataljoonan komentajan Hilmar Wäckerlen kaatumisesta 2. heinäkuuta 1941. Joukkomurhassa SS-miehet ampuivat arviolta 25–30 ihmistä. Suurin osa uhreista oli juutalaisia.”
Kun on kyse SS miehistä kaikki suvakit karjuvat että ’natsirikolliset, natsirikolliset!!’
Kun sen sijaan kulttuuri-ihmiset tekevät jotain samantapaista, suvakit voivottelevat, että (esim) nuoret muslimimiehet ovat itsekin uhreja ja heidät on aivopesty. Eivät he tekisi julmuuksia muuten ja he olisivat oikein mukavia nuorukaisia. Ja vaikka he ovatkin tehneet julmuuksia, heitä ei pidä tuomita, vaan heitä tulee ymmärtää ja suvaita.
Suvakismi on sairautta, koska suvaitsevaisuus jatkuu äärettömyyksiin. Ei ole mitään rajaa, jossa suvaitseminen loppuisi.
Poliisi sanoi Odineista aikoinaan, ettei tällaisia kansalaisten muodostamia joukkoja tarvita, eikä sellaisia edes saa olla. Ja korostivat vielä sitä, että he – poliisit – huolehtivat kansalaisten suojelemisesta rikollisilta teoilta.
Ja kuinkas kävikään. Napsahti oikein kunnolla. Ja sitten alkaa jeesustelu, että poliisi tutkii ja tuomioistuin tuomitsee rikolliset.
Kuka oikein mahtaa poistaa uhrilta uhristatuksen? Niinpä niin. He saavat pärjätä statuksensa kanssa miten parhaaksi näkevät.

petterinen
petterinen
10.2.2019 18:01
Vastaa...  Suomi Finland

Joo, kukahan pitkäletti juontaja aikoinaan sanoi että ei saa antaa pelolle valtaa?
Minun mielestäni on annettu pelolle valta kun ruvetaan palvomaan islamia.
Peruskoulutus Suomessa on päin helvettiä, pitäisikö sanoa että päin islamia.
Opetusministeriö; Haistakaa paska ja ottakaa vastuu koko Suomen peruskouluopeista joissa mm. kehoitetaan tyttöjä tutustumaan Saddam Husseinin vankiloista vapautuneisiin sotarikollisiin.
Hussein sentään piti rikollisensa omassa maassaan!!!!

Sinikka Salo
Sinikka Salo
10.2.2019 14:31

MAANTIEROSVOT
USA:ssa on tilanne jo se, että poliisi takavarikoi kansalaisten omaisuutta ilman tuomiota tai päätöstä enemmän kuin kaikki ”rikolliset” yhteensä.
https://www.zerohedge.com/news/2015-11-17/police-civil-asset-forfeitures-exceed-value-all-burglaries-2014
Poliisi ja hänen poliisilaitoksensa saavat provisiot kaikesta kansalaisilta otetusta omaisuudesta. Jos poliisi tai poliisilaitos haluaa vaikkapa upouuden maasturin, se käydään hakemassa kansalaisen pihasta.
Kun kenelläkään ei ole käteistä mukana, on otettu käyttöön luottokortin lukulaitteet ja niillä kätevästi tyhjennetään tilit.
https://www.armstrongeconomics.com/world-news/taxes/oklahoma-the-state-your-must-avoid-driving-through-ever/

Miettikääpäs
Miettikääpäs
10.2.2019 15:11

Joopajoo. Peter Mangs Ruotsissa yritti mutta miten kävikään ja missä istuu nyt?

Qroquius Kad
Qroquius Kad
10.2.2019 16:02
Vastaa...  Miettikääpäs

Muistan oikein hyvin Peter Mangsin ja hänen edeltäjänsä John Ausoniuksen.
Muistan oikein hyvin myös sen, että he toimivat yksin, koska olivat yksin.
Totaalisen yksin.
Vailla ensimmäistäkään taistelutoveria.
Muistetaan myös kevät 1918 meillä Suomessa, jolloin oikeamieliset eivät enää olleet yksin, kuten Eugen Schauman.
Jospa otettaisiinkin mallia heistä, eikä näistä kouluampujiin verrattavista yksinäisistä surullisen hahmon sotureista?

Automies
Automies
10.2.2019 18:31
Vastaa...  Qroquius Kad

– Sitten voidaan muistaa realiteetit.
Eugen Schaumann oli erittäin korkeastikoulutettu aatelis- ja upseeriperheen jälkeläinen joka toimi merkittävässä virassa Suomessa tuolloin ja ajat olivat hieman toiset.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Eugen_Schauman
Ei millään pahalla mutta en lähtisi vertaamaan näitä SO:n porukoita kyseiseen henkilöön missään nimessä varsinkin kun eroa on kuin yöllä ja päivällä?

Qroquius Kad
Qroquius Kad
10.2.2019 19:39
Vastaa...  Qroquius Kad

En vertaakaan Soldiers of Odinia Schaumaniin, Hohenthaliin, Mangsiin, Ausoniukseen tai muihinkaan yksinäisiin toimijoihin.
Vertaan heitä vuodenvaihteen 1917-18 suojeluskuntiin, joskin eroa niihin on kuin yöllä ja päivällä:
suojeluskunnat olivat liikkeellä tosimielessä, ja tulosta tuli kun sitä alettiin tehdä.
Soldiers of Odin ei ole viitsinyt keksiä edes uskottavaa nimeä, jonka alle kerätä nykymenoon kyrpiintyneitä keski-ikäisiä, keskiluokkaisia miehiä ja naisia marssimaan kymmenintuhansin järjestöliivit päällään kohti Arkadianmäkeä viestinään:
”Nyt jumalauta riittää!”
Se on profiloinut itsensä hupparipäisten lökäpöksypoikien kädet taskuissa lonnimisjengiksi ja sellaisena se pysyy, vailla uskottavuutta.

Suomi Finland
Suomi Finland
11.2.2019 12:14
Vastaa...  Qroquius Kad

Toisaalta jos nuo onnistuvat säästämään yhdenkin tyttösen joutumasta raiskauksen tai groomauksen uhriksi, niin sekin on jo kova juttu. Koska poliisilla ei ole ainakaan resursseja ennaltaehkäistä rikoksia.
Siispä vaan Odineille vinkkejä, jos epäilyttävää toimintaa netissä tai ostareilla tms havaitaan.
Mahtaa sitä groomaaja(t) yllättyä, kun ’koulutyttö’ olikin joukko raavaita miehiä. Ihan riippumatta siitä, onko tämä suomalainen tai ’suomalainen’.

Kal-Ergi, Kal-Elin paha serkku
Kal-Ergi, Kal-Elin paha serkku
10.2.2019 16:21

Polpolla ollaan housut ”hunajassa”, kun kamalat kantikset alkavat ryhtymään toimiin. Lisää panssariautoja pitää tilata mitä pikimmiten, että saadaan vaalikarja kuriin. Hienoa, että Odinit(kin) yrittävät.
Ja hei, jaxuhaleja sinne vihapuhepolpon suuntaan. On varmaan raskasta tehdä työtä, jolla on ”tarkoitus”.

Anonymous
Anonymous
10.2.2019 18:04

hienoo että ”paskanpuhdistus”alkaa,näin se on tehtävä kun poliisi,media ja poliitikot ei tee mitään.

Automies
Automies
10.2.2019 18:17
Vastaa...  Anonymous

– Kannattaisi odottaa että vaalit ovat ensin ohitse.
Mikäli nyt joku tekee yhtään mitään/ sanoo mitään niin valtamedia kokkaa sen näyttämään aivan joltain muulta ja se kostautuu vaaleissa.

Automies
Automies
10.2.2019 18:14

– Toivon ettei tästä nyt kukaan loukkaannu mutta miettisi hetken järjellä seuraavaa mitä aion nyt sanoa?
En kannata tai suosittele lain ottamista omiin käsiin varsinkaan nyt vaalien alla koska vaikka hakkaisi joukkomurhaaja-terroristi kannibaali lastenhakkaaja/ raiskaaja hyypiön niin media saa sen näyttämään siltä kuin olisitte takoneet jonkun 6-vuotiaan pikkulapsen porukalla ”koska ulkomaalainen”?
Eri asia on se mitä teette kun Eduskunta ja EP vaalit ovat turvallisesti takana ja ohitse, sen jälkeen ei ole niin väliä.
– Omaa järkeä kannattaa hieman käyttää näiden asioiden suhteen ja etenkin sitä pelisilmää.
Samalla ihmettelen että ”Miksi juuri nyt?” kun kerran koko S.O porukka on perustettu jo 2015?
Onko kestänyt neljä vuotta kerätä ”rohkeutta” vai mistä on kyse? Ettei vain porukkaan olisi soluttautuneina väkeä jolle olisi erittäin edullista saada valtamedian uutisiin juuri ennen vaaleja joku ”törkeä ulkomaalaisen pahoinpitely” ja juuri ”sopivasti” kyseessä olisi vielä sellainen tapaus josta on ilmoitettu että se on ”lastenraiskaaja” mutta onkin syytön?
Kuten jo sanoin niin se mitä teette vaalien jälkeen ei enää kiinnosta.
Suomessa on paljon ylivelkaantuneita luottotietonsa menettäneitä pitkäaikaistyöttömiä ja muuta sellaista sakkia kuten rikosrekisterin omaavaa porukkaa joilla ei oikeasti enää ole mitään merkitystä saavatko he oikeudesta sakkoja tai vaikka linnaa koska töihin Suomessa se porukka ei ikinä enää muutenkaan pääse eikä niitä töitä edes kaikille ole olemassa.
Tällaisen sakin toimiminen omana porukkaa ei minua ollenkaan haittaa enkä usko että se valtaosaa suomalaisista haittaisikaan mutta olkaa hyvä ja tehkää mitä teette/ olette tekemättä vasta vaalien jälkeen.
– Kiitos.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
10.2.2019 19:43
Vastaa...  Automies

Kute ylempänä mainitsin, ei tämä viikinkijumalan soturijoukko tee muuta kuin saa mielihyvää yhteisten tunnusten alla esiintymisestä.
Ei heidän varaansa todellakaan pidä laskea mitään muuta, kuin että antavat koko ajan tarkkoja syöttöjä vastustajan lapaan ja vähän väliä laukovat kiekon omaan maaliin.

Anonymous
Anonymous
10.2.2019 19:44
Vastaa...  Automies

ennen vaaleja tällä toiminnalla voidaan estää 1 tai useampikin raiskaus tai yritys mikä on hemmetin hyvä asia.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
10.2.2019 21:35
Vastaa...  Anonymous

Kaikki rikokset, mitä tällä toiminnalla voidaan estää ovat viimeisen päälle hyvä asia!
Kaikki rikokset, mitä tällä toiminnalla voidaan estää ovat ikävä kyllä tämän toiminnan estämisen ulkopuolella.

Suomi Finland
Suomi Finland
11.2.2019 18:31
Vastaa...  Qroquius Kad

Takavuosina tuli tv:stä jenkkilässä tehty tosi-tv ohjelma, jossa tv-toimittaja ja filmiryhmä oli vastassa pedaria, joka tuli valeprofiilin houkuttelemana tapaamaan ’pikkutyttöä’. Vastassa olikin toimittaja, joka esitti melko tiukahkoja kysymyksiä näille pedareille.
Vaikea sanoa, pelästyivätkö pedarit ollenkaan sitä, että valeprofiilin takaa voisi löytyä kohteessa tämäntyyppinen vastaanotto.
Valtamediassa itketään nyt, että Odinit uhkaavat maahanmuuttajia. Jos olisin kunnollinen rehellinen maahanmuuttaja, saisin raivarit siitä, että minut niputettaisiin tuolla tavalla raiskaajien ja pedarien ryhmään.
Valtamediassa ei lainkaan tunnuta hoksaavan sitä, että Odinit lähinnä suuntasivat viestinsä nimenomaan groomaajien ja raiskaajien niljakkaalle joukolle. Eiväthän he suunnanneet tuota kaikille maahanmuuttajille.
Valtamediat siis niputtavat maahanmuuttajat samaan ryhmään kuuluviksi ja raiskaamista harrastaviksi ihmisiksi. Eikös se ole sitä kiihottamista kansanryhmää vastaan?
Ideaalinen tilanne olisi, jos poliisi itse olisi resurssoitu tekemään valeprofiileita, jotka houkuttelisivat pedarit poliisin syliin pikkutyttöjen asemesta, mutta koska rikollisilla pedareilla on ihmis- ja ehkäpä vielä eläinoikeudetkin siihen päälle, niin eihän sellaista meillä voida tehdä. Ei kun vaan on pakko laittaa ne pikkutytöt teuraaksi ja sitten teurastuksen jälkeen poliisi tutkii ja oikeuslaitos tuomitsee.

Suomi Finland
Suomi Finland
11.2.2019 18:56
Vastaa...  Suomi Finland

https://unvis.it/is.fi/kotimaa/art-2000005997508.html
”− Yleisen järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitäminen kuuluu yksiselitteisesti viranomaisille. Poliisi suhtautuu väkivallalla uhkailuun vakavasti ja pyrkii estämään ennalta mahdollista väkivaltaa.”
Kas kas. Poliisi ’pyrkii estämään ennalta mahdollista väkivaltaa.’
Kuuluukohan tämä samaan joukkoon seuraavan lauseen kanssa: ’poliisi pyrkii estämään ennalta pikkulasten raiskauksia’?
Nähtävästi kuuluu. Kuitenkin näyttää siltä, ettei Oulussa ole yhtään tahti hiljentynyt, vaikka poliisin luulisi tiukasti ja järkähtämättömästi huolehtivan pikkutyttöjen suojelemisesta.
Ilmeisesti tuolla sanalla ’pyrkiä’ on hyvin vahva painotus tuossa lauseessa.
Totuushan on, että poliisilla ei ole resursseja muuhun kuin tutkimiseen ja siinäkin asiassa vain ’vakaviin’ rikoksiin, kuten vihapuheeseen puututaan ja pienemmät jutut, kuten raiskaamiset jätetään tutkimatta, ellei uhrin isä ota selville tekijöiden henkilöllisyyttä, dna:ta ja vielä ota näitä kiinnikin. Toki uhrin isälle lohkeaa pikku tuomio tuosta omatoimisuudesta, koska poliisi tutkii ja tuomioistuin tuomitsee.
Toki poliisi ottaisi varmaan mielellään käyttöönsä lisäresursseja, jos poliitikonketaleet vaan niitä resursseja järjestäisivät.

Lones Jukka
Lones Jukka
11.2.2019 07:50

Ehtiikö Ranta pedoja jahtaamaan, kun oma akkakin pitää hakata kerran viikossa?

kanander
kanander
11.2.2019 13:58

SO:n urotyöt ovat jääneet minulta havaitsematta. Ei tule muuta mieleen kuin kahakka Kaakkois-Suomen jollain nakkisumpulla.

Sulevi Sianto
Sulevi Sianto
11.2.2019 19:48

Mistä lähtien pedofiilit, raiskaajat ja muut ovat kansanryhmiä? Titityy polpo

Pena
Pena
11.2.2019 19:55

Nyt sitten poliisi itkemässä kun Oulussa on tullut mitta täyteen monikulttuurista rikkautta.

Anonymous
Anonymous
12.2.2019 01:35

nyt en oikein ymmärrä,kun poliisi ei hoida sille kuuluvaa tehtävää eli suojella kansalaisia,tässä tapauksessa nuoria tyttöjä raiskauksilta,ja kun nyt odinit otti tehtäväkseen näitten nuorien suojelun raiskauksilta,poliisi yrittää sen estää,eihän tässä ole mitään järkeä.kun sattuu seuraava nuoren tytön raiskaus niin mitä poliisi voi sanoa vanhemmille,teemme kaikkemme ettei poliisi eikä kukaan mukaan(odinit)yritä estää raiskauksia eikä ainakaan sitä että tekijät saataisiin kiinni.kuinkas se menikään,tai pitäisi mennä,poliisi tutkii,syytäjä syyttää ja oikeus tuomitsee.mikä helv..suomen poliisia vaivaa

Reinhard Heydrich
Reinhard Heydrich
12.2.2019 21:29

Kyllä on munatonta homoutta poistaa tuo video. Vittu mikä pelkuri olet. Jos halutaan pelastaa Suomi ja valkoinen rotu Suomessa,, ei tällainen munattomuus auta mitään. Miten tämä blogi auttaa tässä?

Suomi Finland
Suomi Finland
13.2.2019 10:14

Pahimmat asiat maailmassa eivät liity suoraan rotuihin, vaan väestömassaan. Liiallinen jo tapahtunut väestönkasvu ja tulevat ennusteet tulevasta kasvusta joka epäilemättä realisoituu ovat yksinkertaisesti liikaa. Jotain pitäisi tehdä ja pian.
Uutinen hyönteisten määrän pienenemisestä on mielestäni hyvin hälyttävä. Jos hyönteispopulaatiot katoavat maailmanlaajuisesti sadassa vuodessa, niin valtava sukupuuttoaalto on sen jälkeen tosiasia. Myös ihminen tulee häviämään täysin varmasti, jos ekosysteemit romahtavat.
Nämä tapahtumat johtuvat uutisen mukaan tehomaataloudesta.
https://unvis.it/hs.fi/tiede/art-2000005998309.html
Väestönkasvu pitäisi saada taittumaan liki välittömästi ja myrkkyjen käyttöä vähentää ja ottaa huomioon ekosysteemit maataloustuotantoa suunniteltaessa.
Muistelisin, että juuri YK:ssa on hiljattain sanottu, että väestönkasvu ei ole ongelma, koska tehomaatalous pystyy ruokkimaan nykyistä isommankin väestömäärän. Ja siellä hermostuttiin, kun tanskalaiset sanoivat vievänsä ehkäisyneuvontaa Afrikkaan.
Ihmisarvo ja ihmisoikeudet eivät ole asia, jolla on jokin todellinen havaittavissa oleva tai edes teoreettinen perusta, vaan nuo käsitteet nousevat epätieteellisestä ideologiasta (aivan kuten esim kommunismi ja kansallissosialismi).
Ideologia ei ole sinänsä paha, jos se on työkaluna käyttökelpoinen ja se tuottaa pitkälle ulottuvia vakaita ja ennustettavissa olevia elinolosuhteita. Mutta jos ideologia suistaa koko helahoidon tuhoon, niin silloin on joko tehtävä muutoksia tai sitten odotettava kiltisti, että koska sattuu Juhaa leukaan niin, ettei sen jälkeen satu enää ketään.
Joka tapauksessa maailma ei pelastu sillä, että kehitysmaalaiset vaeltavat länsimaihin ja kansoittavat ne. Ja länsimaissa pitäisi myös antaa väestön supistua, koska sadat miljoonat länsimaalaiset kuluttajat ovat hekin liikaa tällä pallolla.
Ja sellaisia asioita, jotka uhkaavat ekosysteemejä ja siten ihmistä, on monia muitakin.

Reinhard Heydrich
Reinhard Heydrich
13.2.2019 15:17
Vastaa...  Suomi Finland

Minulle kansallissosialismi on etnosentrisyyttä. Et kai väitä että oman etnoklusterin puolustaminen olisi”epätieteellistä”? Etnoklusterit eli rodut ovat todellisempia kuin ihmisoikeusjulistusten kaltaiset sosiaaliset konstruktiot.
Siinä olet oikeassa etteivät neekerit sinänsä ole ongelma, vaan neekereiden määrä. 60 vuotta on kehitysavulla paisutettu populaatioita, joiden mediaani-äo on n. 60-80 pinnaa, nyt nämä heinäsirkkojen lailla ryntäävät kaluamaan valkoisen rodun perinteisiä kotialueita. Tuo kehitys on pysäytettävä.

Suomi Finland
Suomi Finland
13.2.2019 18:22

Ihmisten väliset ulkoiset erot ovat toki selviä. Sen sijaan ei ole aivan selvää kuinka suuresta erosta oikeasti on kysymys biologisesti arvioituna. Jonkinlainen ero täytyy olla tietenkin olemassa.
Ei sillä ole oikeastaan väliä onko etnoklusterin puolustaminen tieteellistä vai ei. Se on kuitenkin pikemminkin poliittinen kysymys. Ainakaan luonnontiede ei ota kantaa siihen, mitä toimenpiteitä tuon eron olemassaolo voisi aiheuttaa.
Sen sijaan tiede voi kertoa meille jotain siitä, minkälainen kehitys ympäristössämme on tulossa globaalisti, jos kehityskulku toteutuu siten kuin nykyiset parametrit antavat ymmärtää. Samoin tiede voi esittää jonkinlaisia ennusteita siitä, mikä olisi kestävä parametrien taso, jotta mahdolliset katastrofit voitaisiin välttää. Virhemarginaalit ovat toki olemassa, mutta olisi hölmöä, että jos ennuste on, että kaikki menee vituiksi, niin silloin jäätäisiin odottelemaan josko kaikki pahimmat skenaariot kumminkin ovat niissä virhemarginaaleissa.
Sitten siitä eteenpäin ongelmien ratkaisukeinot ovat pitkälti politiikkaa, koska luonnontiede vaikkakin se voisi kehitellä ratkaisukeinoja eri ongelmiin, tulisivat nämä ratkaisut hyvin todennäköisesti liian hitaasti.
Matukysymys on tietenkin tärkeä sekä lyhyellä että pitkällä tähtäimellä, mutta tuo ympäristökysymys on tärkeysjärjestyksessä aivan toisella tasolla.

Reinhard Heydrich
Reinhard Heydrich
13.2.2019 22:56
Vastaa...  Suomi Finland

Itse väitit kansallissosialismin olevan epätieteellistä. Eikös sekin sitten vain ole politiikkaa?

Suomi Finland
Suomi Finland
14.2.2019 00:01

Politiikkaa kansallissosialismi nimenomaan on. Ei kai sen tarvitse ankkuroitua tieteeseen sen enempää kuin muidenkaan tapojen tehdä politiikkaa?
Poliittiset liikkeet tietenkin voivat vapaasti käyttää tieteellistä tietoa hyväkseen.

Suomi Finland
Suomi Finland
14.2.2019 12:48

Ja vielä tarkennuksena: esimerkiksi Adolf Hitlerin valtakaudella käytettiin luonnontieteellistä tietoa sekä oikein että väärin.
Ja paino nimenomaan sanalle ’luonnon’.
V2 rakettien kehityksessä Wernher von Braun ja hänen tiiminsä loi ohjuksen, jonka saaminen toimintakuntoon sen ajan menetelmiä käyttäen oli kyllä huippusuoritus. Ja tietenkin kemian ja fysiikan tuottamia menetelmiä tässä sovellettiin.
Sitten biologian puolella mentiin sitten enemmän jos nyt ei aivan täydellisesti metsään, kun julistettiin saksalaiset herrakansaksi ja esitettiin sitten, että osa muiden kansojen ihmisistä on niin sanottuja ali-ihmisiä.
Tiedossa ollut biologinen ero ihmisten välillä ei mitenkään ollut niin suuri edes sen aikaisen tiedon mukaan, että tuollaiset termit olisivat olleet asiallisia tieteellisessä mielessä. Poliittinen aate on siis värittänyt tieteellistä tietoa hyvin vahvasti.
Periaatteessa evoluutioteoria kertoessaan, että vahvin jää eloon on täysin oikeassa. Täytyy kuitenkin muistaa, että evoluutioteoria itse asiassa tarkoittaa noin sanoessaan myös sitä, että ihmisten mielestä se kaikkein luuserein tyyppi voi olla se ’vahvin’, jos esim vakavan kulkutaudin iskiessä ainoastaan tällä tyypillä sattuu olemaan perimässään jokin geeniyhdistelmä, joka on vastustuskykyinen tätä tautia vastaan. Ja sitten myöhemmin tämän tyypin geenit rikastuvat väestössä.
Nykyisen poliittisen kansallissosialismin tavasta ajatella en tiedä sen enempää. Huolestuttavaa on tietysti se, että juutalaisten kansanmurha 2. maailmansodan aikana yritetään kiistää. Juutalaiset tuntuvat edelleenkin olevan kansallissosialistien inhokkeja. Mutta onko tuolle inholle mitään tieteellistä syytä vai onko kyseessä poliittinen ajattelu, on eri asia. Pitääpä katsoa nyt se video, jonka nimin T linkitti tässä taannoin toisessa kommenttiosiossa.
Ja ei ole politiikkaa luokitella asioita tieteeksi tai epätieteeksi. Varsinkin silloin, kun puhutaan luonnontieteistä ja jostain sellaisesta, joka ei missään nimessä ole luonnontiedettä. Humanistiset tieteet eivät ainakaan minua suuremmin kiinnosta paria poikkeusta lukuunottamatta. Niiden pariin mahtuu kaikenlaisia tieteenaloja, jotka voisivat kuitenkin soveltua poliittisen aatesuuntauksen kanssa yhteen paremmin.

Suomi Finland
Suomi Finland
14.2.2019 12:57
Vastaa...  Hilppa Tollo

Aika nopeasti tuo suomenluonto.fi:n kirjoitus julkaistiin tuon kohu-uutisen jälkeen. Missä ajassa tuo kohu-uutisen väitteet on käyty läpi? Ja epäselväksi jää, kuka sen on tehnyt. Epäilen hyvin vahvasti, että vuorokauden kuluessa julkaistu ’vastine’ ei ainakaan ole niin tarkka analyysi, että alkuperäinen juttu olisi sillä kumottu.
Kirjoittaja sanoo itsekin jakaneensa jutun. Hän tuskin itse on pikaisesti käynyt tutustumassa tutkimukseen korjatakseen siitä mahdollisesti löytämänsä virheet. Juttu on tehty ’toimituksen’ nimissä.
En tuon perusteella menisi kumoamaan alkuperäisiä väitteitä.