Vastarintaliikkeen jäsenelle vankeutta vainoamisesta ja kiihottamisesta

nmr-flaggor-borlange

Nordiska motstånrörelsen:in eli vastarintaliikkeen jäsen tuomittiin tänään Solnan käräjäoikeudessa kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ja vainoamisesta/ häirinnästä kuuden kuukauden ehdottomaan vankeuteen.

Oikeuden mukaan mies oli syksyn 2018 ja kevään 2019 aikana julkaissut VK:ssa 21 antisemitististä viestiä ja päivitystä, joissa mies toi esille vihaansa juutalaisia kohtaan. Lisäksi viesteissä levitettiin juutalaisiin kohdistuneita salaliittoteorioita.
Langetettuun tuomioon sisältyi myös vainoaminen. Mies oli useiden kuukausien aikana lähetellyt tuhansia tekstiviestejä kolmelle henkilölle; Asianajajaliiton edelliselle johtajalle, Dagens Nyheterin toimituspäällikölle ja Uppsala Nya Tidningen-lehden entiselle pääkirjoittajalle. Viestit sisälsivät oikeuden mukaan rasismia, natsismin ylistämistä, erilaisia juutalaisiin kohdistuneita salaliittoteorioita ja yleisesti antisemitismisiä viestejä. Viesteissä oli lisäksi kuvia ja videoita, joissa pahoinpideltiin lapsia ja rääkättiin eläimiä kuoliaaksi.
Oikeuden mukaan tekosarja ylitti reippaasti sen mitä voidaan käsittää kuuluvan sananvapauden piiriin. Mies kiisti teot, mutta oikeuden mukaan numero, josta mies viestejä lähetti, pystyttiin yhdistämään selvästi miehen käyttämiin numeroihin.
hdfhdfhdf
 

Subscribe
Notify of
guest
108 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
Luusalmi Q
Luusalmi Q
27.1.2020 14:31

Tuomio han oli sama kuin pedofiili saa, nii no saattohan niistä kirjoituksista joku juutalainen loukkaantua..

Muma
Muma
27.1.2020 18:01

Ei saa, koska juutalaiset nauttivat eri oikeuksista.
Mutta suomalaisia saa solvata, siitä kukaan Ei saa rankkaria. Ja ruotsalaisia tietysti ruotsissa.

Jaaha
Jaaha
27.1.2020 23:24

Antisemitismi on erityisoikeus. Anticaucasoidismia ei tunneta.
Lain suoja valheiden kritiikille on erityisoikeus.
Holocaust on erityisoikeus, kun juutalaiset sodan uhrit eivät olleet missään erityisasemassa eivätkä mitenkään poikkeuksellisen lukuisiakaan, ovat he kuitenkin ainoat joille sodan seurauksena on jaettu erityiskorvauksia.
Saksalaiset siviilit eivät saaneet erityiskorvauksia, vaikka miljoonia saksalaisia surmattiin jopa sodan jälkeen raa’asti, osin siksi, että liittoutuneille oltiin tarinoitu hirmutarinoita siitä, mitä saksalaiset muka olivat sodan aikana tehneet.
Juutalaisten erityisoikeuksien lista on loputon, tuossa muutama vain alkuun.

Krista
Krista
28.1.2020 03:15

Suomalaisia tapettiin ja jahdattiin tietoisesti monissakin sodissa venäläisten toimesta.
Korvauksia ei ole näkynyt ei kuulunut.

Ernst Zundel
Ernst Zundel
28.1.2020 07:36

Saksalaista tapettiin monin verroin enemmän kuin juutalaisia.
Esim jo Eisenhowerin keppesissa tapettiin miljoona saksalaista, kun kampeissa kuoli punaisen ristin mukaan kaiken kaikkiaan noin 300 000, joista suurin osa Ei ollut juutalaisia. Juutalaisia oli noin 20 000 arvio.
Punaisen ristin asiakirja on Saksan hallitus attesteerannut ja se löytyy googlelta.

Baabylon
Baabylon
28.1.2020 08:34

Juutalainen eri oikeus
Kun synagogaa sotketaan niin Sale ja hutisalo paasavaat ja moralisoivat antisemitismista….ja rasismista. Sotkivatkohan juutalaiset itse synagogansa, vai oliko Sale ja Maria asialla false flag operaatiossa?
Kun suomalainen suvakki murhataan niin media Ei edes halua kertoa siitä. Salekin on hiirenhiljaa.

MaunoK
MaunoK
28.1.2020 11:00

Alhaista on kun tuollaiseen toimintaan pressa ja ministeri lähtevät mukaan. Sinä ilmeisesti kannatat tuollaista toimintaa jossa osoitellaan sormella ja hyvesignaloimalla – tietämätta asiasta siitä sen enempi – halutaan saada uusnatseista syntipukkia?
Saksassa näin toimitaan. Jos rikolliseta ei kukaan tiedä mitään niin se kirjataan ns extreme rechtsina. Juutalaistapauksissa.

Honey
Honey
28.1.2020 12:07

Kun autoni sotkettiin kerran spraymaalilla otin takapaksista pyyhkeen, pyyhin viisi minuuttia, ja tahrat oli poissa. EN TEHNYT RIKOSILMOITUSTA, en soittanut toimittajalle, pressalle tai ministerille – vaikka maalia autoon oli spreijattu paljon enemmän kuin tuossa il jutussa. Hyvin irtosi, nytkin on kosteeta ulkona kuin silloinkin oli.
Juutalaisten seurakunnalla on valvontakamerat. Miksi eivät tsekanneet niitä ensin?
Mutta totta, Sale ja oikeastaan koko eduskunta tulisi laittaa johonkin poimimaan pulloja, tai risusavottaan. Palkka ainakin pois jos ei muuten eroon pääse.

Triviaali
Triviaali
28.1.2020 14:22

Juutalaisten erityisoikeuksia;
Holocaust industry, esim kongolaisia, kiinalaisia, ukrainalaisia, saksalaisia ja muita massamurhattuja kansoja ei käsitellä mediassa viikoittain, ja heitä tapettiin määrällisesti paljon enemmän viimeisen 100-150 vuoden aikana. Korvauksia eivät myöskään saaneet, saksalaiset joutuivat jopa maksumiehiksi.

Beni
Beni
27.1.2020 18:18

Jos pitäisi arvata niin ruotsisa on sama kuin suomessa. Eli totuus ei ole defenssi, ja se on rikolista jos se loukkaa. Plus oikeuslaitoksen lisä, keksitty lisä kuin on yleensä juutalaisykysymyksissä.

Anonymous
Anonymous
28.1.2020 01:53

Paavo kuulostaa välillä NIIN suvakilta ettei mitään rajaa. Hehän ”keskustelevat” juuri noin: loputonta kyselyiässä olevan lapsen kyselyä ja inttämistä kunnes toinen kyllästyy ja sanoo jotain jonka voi sopivasti ymmärtää väärin ja spinnata.

Tsegevara
Tsegevara
28.1.2020 16:16

Suvaitsevainen on eri asia kuin suvakki. Suvakki on idiootti/joku joka uskoo valemediaan tai poliitikoihin

Opetuslapsi
Opetuslapsi
31.1.2020 09:33

Mestarin opetuslapset ovat ne uudet suvakit, eli idiootit.
Riippumatta siitä, kuinka monta kertaa Mestari kusettaa ja kusee kannattajiensa silmille, opetuslapset jatkavat yhteisellä polulla.
Ja Mestarihan kuusee. Opetuslapset ei ikinä opi mitään.

Ilmari
Ilmari
27.1.2020 16:56
Vastaa...  Luusalmi Q

Aivan paskapuhetta. Pedofiliasta saa tuntuvasti kovempia tuomioita.

Suomen Poliisi
Suomen Poliisi
27.1.2020 15:10

SANAT OVAT TEKOJA !!!!!!!

Anonymous
Anonymous
27.1.2020 15:40

Jos tuomittiin kiihottamisesta, niin pitäisi olla näyttö siitä, että nuo viestejä saaneet juristit ja päätoimittajat todella kiihottuivat.
Muuten en ymmärrä, miksi joku vaivautuu vihaamaan juutalaisia, kun valtakunta on täynnä jihadisteja.

Al-donmeh
Al-donmeh
27.1.2020 18:23
Vastaa...  Anonymous

Jihadistit ovat näitä Soros (ja Halla ahon) rahoittamia myyriä, jotka on lähetetty tänne ja treenattu Saudeissa. Barbara Spectre osaa paremmin kertoa kuinka juutalaiset ovat invaasion takana. Hallaaho komppasi aseita Brysselista ollessaan meppinä.

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
28.1.2020 01:21
Vastaa...  Al-donmeh

Halla-aho möi aseita täällä oleville terroristeille… Ymmärrän jonkin verran uusnatseja, mutten sitä, mikseivät nämä irtisanoudu kaikkein kekseliäimmistä tapauksista. Eivät halua kasvaa vaikutusvaltaiseksi järjestöksi? Ehkä se on se.
Kiivaimmat antisemiitit selittävät muslimien olevan viattomia ja heidän iskujensa olevan juutalaisten juonia. Varmaan HAARP sädettänyt poloiset toimimaan tahtoaan vastaan ja juutalaisethan senkin omistavat, mitä ne muka eivät omista?

Koojii
Koojii
28.1.2020 07:43
Vastaa...  Fatwantarkistaja

Kyllä.
Halla-aho myi aseita Al-donmeh terroisteille (Saudi Arabia), ja he (Al-donmeh) niinkuin Usan johto ovat maailman suurimpia terroristeja. Saudi, USA, Turkki ja Israel ovat isis organisaation taustalla, sen on jopa yk todistanut. Ruohonen-Lerner tuki samaa lakiehdotusta europarlamentissa.

Mervi
Mervi
28.1.2020 08:09
Vastaa...  Koojii

Nykyjuutalaiset Ei ole semiitteja, vaan kasaareja. Aitoja juutalaisia Ei ole juuri ollenkaan.
Suurin osa pankki-, media- ja kasaarivastustajista Ei ole uusnatseja, vaan vasemmistolaisia tai muuten vaan globalistivastustajia. Oikeisto on enempi neokonneja, hallaholaisia globalisteja ttip agendoillaan ja asevientikauppiaita.

Ilja Janitskilovits
Ilja Janitskilovits
28.1.2020 11:18

Niinkuin poistetussa kommenteissa sanottiin. Se oli ihan legit.
Mielipide- ja agendajournalismissa on aina se varjopuoli, se sulkee ulos sen vastakkaisen puolen. Jos sen sijaan tekisi journalismia (tyyliin Joakim Lamotte) niin saisit molemmat puolet mukaasi.
Se saisi yhteen ns vasemmiston ja oikeiston. Nyt splitti vain kasvaa.

Månsson
Månsson
28.1.2020 14:14

Onko Israelin lipun polttamisessa mitään järkeä, mutta sinne eivät kasaarit kuulu, ja he massamurhaavat palestiinalaisia ja ajavat näitä kodeistaan ja nöyryyttävät heitä kaikin mahdollisin tavoin.
Jos Ohisalolla ja Sallella on sydän paikallaan, he vaikuttaisivat jotenkin tähän, mutta koska ovat kylmiä huijareita niin ei heiltä voi mitään odottaa.
Hakeeko vastarinta halpoja pisteitä tai ei on sekundääriä, oikeat konnat istuvat suomen hallituksessa, eduskunnassa ja sitten tietysti sale siihen vielä valehtelijana kakun päälle.

Acc358
Acc358
27.1.2020 17:20

Tuomittu olisi välttynyt rangaistukselta, jos olisi laittanut viesteihinsä sitaatteja koraanista. Olisi voinut siteerata myös tunnettuja muslimijohtajia. Ehkei olisi ruotsalaisilla rohkeus riittänyt tuomioon.

Ojalá
Ojalá
27.1.2020 18:38

Sionistithan omistaa valtamedian, niin Suomessa kuin Ruotsissa. Joku oli ilmeisesti vaatinut oikaisia johonkin juttuun, kun valtamedian globalistimediat valehtelee aamusta iltaan ja sitten ammattivalehtelijat loukkaantuivat tästä.

Tanja
Tanja
27.1.2020 19:01

Mikä alkoi?

Tapiola
Tapiola
27.1.2020 19:36
Vastaa...  Tanja

Noo, se maailman toiseksi vanhin jutska

El menteur
El menteur
27.1.2020 19:27

Meinaatko Paavo, että media kirjoittaa totuuksia?

rocky
rocky
27.1.2020 20:44

Valehtelun sijaan useimmiten jättävät sen agendaa vastaan olevan osuuden totuudesta kertomatta.5 harmaatukkaista 17v paperitonta muslimia typistetään ryhmäksi nuoria.

JFK
JFK
27.1.2020 20:47

Valtamediassa ei ole juuri toimittajia ollenkaan.
Taitaa Kuitenkin olla niin, että Paavolla on mennyt kaikki kulttuurimarxismi ja Frankfurtin koulut ja pankkimafian opiskelu kokonaan ohi.
Demoralisointi ja aivopesu valtamedian kautta on juuri juutalaisten hommaa, ja paljon muutakin, esim Rockefellerilla on sormet vahvasti koulutuksessa ja kaikenmaailman feminismissa.

JEESUS
JEESUS
28.1.2020 08:26

Jos historia on hanskassa, niin silloin hahmottaa miten EUROOPAN unionia on suunniteltu jo vuosisatoja, ja myöskin sen kuka sen saatanallisen projektin taustalla on.
EU on antikristillinen projekti, alusta loppuun, ja kukaan muu kuin _______set eivät vihaa Jessusta yhtä paljon.

M
M
27.1.2020 19:07

Yleensä pienestä pahoinpitelystä ja raiskauksesta selviää sakoilla tai ehdollisella. Ajatusrikoksesta ei. Rahassa mitattavia vahinkoja aiheuttaneita rikoksia ei välttämättä edes tutkita, vaikka tekijä olisi tiedossa. Tässä varmaan yritetään tehdä jonkinlaista varoittavaa esimerkkiä ja pelotella ruotsalaisia ajattelemaan oikein. En tiedä saisiko tätäkään mielipidettä julkaista. Esimerkiksi tuomarit, poliisit, syyttäjät ja ministeriöissä lakeja kirjoittavat virkamiehet voivat loukkaantua näin rankasta viranomaisten ja lainsäädännön kritisoinnista. Ja tunteiden loukkaamattomuushan on ylin ohjesääntö. Liekö tämä jo tyystin maalitusta?

Iigori
Iigori
27.1.2020 19:55

Ruotsissa on todennäköisesti samanlaiset kengurutribunaalit kuin Suomessa.
Janitskinhan sai sakot siitä kun joku oli kirjoittanut keskusteluforumissa juutalaisista, ei siis Janitskin. Sama tekstinpätkä oli juridiikan pohjalla, ja.sillä oikeutettiin Jantskin kansanvälinen pidätysmääräys, näin se taisi mennä.
Kasaarimafialla on valtaa, jopa suomen hallituksessa.

Ilmari
Ilmari
29.1.2020 13:44
Vastaa...  Iigori

Ei mennyt noin. Janitskin ei saanut sakkoja vaan ehdottoman vankeustuomion joka tuli vainoamisesta ja kirjoittelusta. En ota kantaa, olisiko kirjoittelusta pitänyt tuomita, mutta hän kertoi moneen kertaan olevansa MV-lehden päätoimittaja ja siis vastuussa myös toisten kirjoittelusta.

Madde
Madde
29.1.2020 14:23
Vastaa...  Ilmari

Janitskin sanoi eksplisiittisesti, että se meni noin (kirjoitus josta Janitskin syytettiin oli keskusteluforumilla).
Tiina & Panun mukaan, kirjoitus oli Supon tai Torsti Sirenin kirjoittama.
Ei Janitskin saanut vankilatuomiota, vaan haettiin koppiin ennen tuomiota. Ulkomailta vielä. Anne Berner ylitti valtuutensa.
Tuomio annettiin kun Ilja oli istunut osansa.

Kanadakummeli
Kanadakummeli
29.1.2020 14:56
Vastaa...  Ilmari

”En ota kantaa, olisiko kirjoittelusta pitänyt tuomita”
Sun filosofiasta huomaa, ettet kannata sananvapautta. Uskot myöskin valheisiin.
Sananvapaus on olemassa, tai sitä ei ole. Suomessa ei luonnollisesti sellaista ole.

M
M
28.1.2020 17:56

”yritti pelotella ajattelemaan oikein”
Se on totta. Onko silti vankeusrangaistus kohtuullinen tuosta? Ei mielestäni, varsinkaan 6 kuukautta. Kohtuuttoman kallis valtiolle.
Lukemattomat suomalaiset joutuvat sietämään kiusaamista, jossa tehdään aivan konkreettista vahinkoa, esimerkiksi sotketaan, vahingoitetaan, loukataan hallintaa. Tässä tapauksessa lähetettiin tekstiviestejä, jotka voi poistaa sitä mukaa kun ne saapuvat eikä puhelinnumeron vaihtaminen ole kovin vaikeaa. Miten taklaisit kiinteistöjä ja irtainta omaisuutta vahingoittavan kiusaajan? Niiden suojeleminen on paljon vaikeampaa kuin aineettoman puhelinnumeron.

Axel
Axel
28.1.2020 18:40
Vastaa...  M

Kiusaamista ei suositella.
Enemmän tuossa kyseenalaistettiin systeemin palikat. Suomessa ainakin oikeuslaitos on Vitsi, poliisi on Vitsi, ja valtamedia on Vitsi. Taponen, Toiviainen, Stubb, yle… Hela hoito. Koko juttu voi olla keksitty tai vahvasti liioteltu

Ruuna
Ruuna
29.1.2020 10:03

Tyyppi on voinut olla Urpo, ei voi tietää kun ammattivalhtelijat on laitettu valtapositioihin.
NMR on organisaationa kuitenkin astetta fiksumpi kuin melkein kaikki muut kansallismieliset organisaatiot. He eivät ainakaan sarjavalehtele kuin joku perussuomalaiset tai SD.

Lyyge
Lyyge
29.1.2020 11:27

Suurimmat valehtelijat
Suomessa ValtaMedia, kaikki poliitikot, kaikki puolueet, oikeuslaitos, poliisi, koulutuslaitos, big pharma.,
useat ns vaihtoehtomediat kuten oikeamedia, samnytt, Breitbart, EU, IMF, yk
https://www.anttiheikkila.com/blogi/vale-missa-elamme/
Paras kirjoitus valheista on magneettimediassa
https://www.magneettimedia.com/kaikki-on-huijausta-nama-40-asiaa-ovat-huijausta/

Juri
Juri
29.1.2020 12:54

Halla-ahokin on yksi suuri valehtelija, jos yksittäistapauksista puhutaan.
Nyt Halla-aho on alkanut uskomaan ihmishistorian suurimpaan bluffiin, ilmastobluffiin. Samalla kun ajaa totalitarismia puolueeseen. Puheet nationalismista ja sananvapaudesta ovat olleet huijausta. Jos olet eri mieltä Halla-ahon kanssa, tulee monoa persuuksiin. Halla-ahon petturuus on ollut jo kauan klaari juttu. Globalistinen suomalaisvastainen media seisoo Halla-ahon takana.
Tavalliset persut ei aikaisemmin uskonut ilmastobluffiin, mutta nyt uskovat. Johtaja sanoo näin.
Halla-ahon mukaan kaikki terroristit ovat muslimeja, ja opetuslapset kanavoivat valheita nettiin. Siitä huolimatta Halla-aho myy aseita terroisteille, Saudi-Arabialle.
Ole Dammegardin mukaan ”Ei ole olemassa islamilaisia terroristeja” vaan terroristiset iskut ovat jotain muuta. Ole on tutkinut terrorismia 40 vuotta ja yksittäistapauksista kaikki ovat olleet jotain muuta kuin islamilaisia iskuja.
(9/11 oli myöskin false flag, ja jonkunlainen erityisoikeus tietyille kansalle? Ei siis amerikkalaisille, he joutuivat sotaaan, ja amerikkalaisia kuoli iskussa 3000)

Tapiola
Tapiola
29.1.2020 20:23

Sinäkin, Juri!
Et ymmärrä tätä asiaa. Ei ole Persut missään ilmastobluffissa. Jos Halla-aho sanoo, ettei kiistä ihmisen toiminnasta tapahtuvaa lämpenemistä, se on ihan eri kuin kaikki Greta-uskontobluffi ym. Persujen pitää voittaa seuraavat vaalit suomalaisten asiaa ajamalla, haittamaahanmuutto pysäyttämällä. Älä hajoita sitä työtä. Kukaan, ja mikään muu puolue ei ehdi seuraaviin vaaleihin saada mitään aikaan.

Ruuben
Ruuben
30.1.2020 11:27

Tapiola, erikoista whataboutismia sulta. Saivartelua.
Halla-aho on suomalaisvastainen poliitikko, ja ilmastobluffiin uskominen on seuraava todiste siitä. Tusina on jo täynnä – huijauksia – ja silti Mestarin valheisiin uskotaan edelleen. Ovatko suomalaiset oikeasti niin naiveja, että uskovat siihen huijariin?

Tapiola
Tapiola
30.1.2020 18:39

Ruubenille ihmettelen, missä se saivartelu on? Siinäkö että teistä jotkut eivät ymmärrä sitä eroa, mikä on maintsemallanne ilmastobluffilla ja Persujen näkemyksellä, että hyväksytään ihmisen osuus lämpenemiseen?
Pidetään savuttavat tehtaat täällä omaa hyvinvointia tuottamassa sen sijaan, että punaviherutopiassa kyykytetään suomalaiset ilmastoverojen alle, ja ajetaan tehtaat vaikkapa Kiinaan, missä piiput savuttavat suruttomasti enemmän jokaista tuotantoyksikköa kohti.
Kai teillä jokin vastaus on, miten seuraavat vaalit otetaan haltuun jos Halla-aho tai Persut on unohdettava. Mikä se on?

Tapiola
Tapiola
30.1.2020 20:03

La verite:
Teidän pitää sitten koota jäsenet kokoukseen, ja valitsette uuden puheenjohtajan. Se olisi kyllä turmiollista.
https://www.suomenuutiset.fi/
Luepa noita otsikoita alaspäin? Mikä näyttää huonolta tai valehtelulta? Mene otsikoissa alaspäin kunnes tulee
”Halla-aho: Jos ilmastonmuutos ei teekään Suomesta välimeren maata, niin”… niin…
Nuoret ovat ilmastohuumassa, ja heistä osa äänestää seuraavissa vaaleissa. Osa ei äänestä, mutta saattaa vaikuttaa jonkun toisen käytökseen. Varsinkaan nuoria ei voi nyt ohittaa. Heitä on eksytetty jopa koululaitoksen kautta. Ilmastohömppää ei voi ohittaa, vaan tarjota suomalaisille ratkaisuja.
Halla-aho tekee täysin oikein.

Tapiola
Tapiola
30.1.2020 18:52
Vastaa...  Ruuna

Pistin Ruunalle yläpeukun. Ihan hyvä. Kyllä NMR on hyvin järjestäytynyt. Tässä on vaan se, että seuraavat vaalit on voitettava, eikä suomalaiset lähde, ainakaan toistaiseksi mihinkään radikaalimpaan, minkä valtamedia kaikkinensa on värittänyt suurelle yleisölle huonoon sävyyn.
SKE oli hyvä esimerkki, ettei eduskuntaan mennä noin vaan.
Kuntavaaleista ensin potkua, jos sitä on riittääkseen.

La verite
La verite
30.1.2020 19:31
Vastaa...  Tapiola

Tapiola,
CO2 on elämän kannalta välttämätön kaasu, eikä sillä mitään lämmitetä. Halla-aho meni mukaan ihmishistorian suurimpaan bluffiin koska seteliselkärankaiset valehtelijat tekevät niin.
Valehteli vielä, että persut uskovat siihen. EI persut usko siihen, vaan Halla-aho uskoo siihen.
Toki luottamus Halla-ahoon on mennyt jo monta vuotta sitten.
Halla-aho pitää poistaa puolueesta, muuten persut on samanalainen kuin ruotsin demarit, vaarallinen maanpetturipuolue.

Tapiola
Tapiola
30.1.2020 20:05
Vastaa...  Tapiola

La veritelle oli vastaus ylempänä

Tapiola
Tapiola
30.1.2020 20:19
Vastaa...  Tapiola

Kävin äsken vähemmän laillisessa lehdessä. PT on näköjään hyvin luettu, taas. Jos ei muuten, niin jonkun pikku apulaisen toimesta.
Eikä siinä mitään pahaa olekaan.

Gentile
Gentile
31.1.2020 12:02
Vastaa...  Tapiola

Tapiola,
Halla-aho ei ole vaihtoehto – ei ole koskaan ollut – se ei edes pysty nimeämään vihollista.
(((Vihollisen))) esim EU, IMF, YK, Nato jne kanssa ei liittouduta, vaan sanoudutaan selvätsi siitä irti.

Juhis
Juhis
31.1.2020 13:42
Vastaa...  Tapiola

Paavo,
9/11 oli selvä false flag operaatio, jossa sitten käytettiin artikla viisi.
Jos olisimme olleet Natossa, olisimme joutuneet Afghanistaniin. Noh, me jouduimme sinne kuitenkin. Miksi voisi kysyä.
Haluatko sinäkin sotaa, etkö ikinä opi mitään vai missä mättää.
EU on yhdentekevä asia????
EU:han tuhoaa rotan, parasiitin lailla koko Eurooppaa, ja se on yhdentekevää?

SakariKaulaote
SakariKaulaote
27.1.2020 19:21

”Esa Pakarinen oli tyhmän näköinen naama mustaksi maalattuna.”
Ei mulla muuta.

Ilmari
Ilmari
27.1.2020 19:43

Kun ottaa huomioon, että siinä on mukana myös vainoaminen niin aika pienen tuomionhan tuo sai. Janitskin ja Bäckman saivat paljon ankarammat.

Ilmari
Ilmari
27.1.2020 20:59

Noin yleisesti on niin, että kun on kysymyksessä kiihottaminen kansanryhmää vastaan tai uskonrauhan rikkominen, on vaikea tietää missä ne rajat kulkevat. Kristinuskosta saa sanoa mitä haluaa, mutta koskaan ei voi varmasti tietää mitä islamista saa sanoa. Tämä on oikeusvarmuuden kannalta vaarallista.
Sen sijaan nuo vainoamiset ovat helpommin toteen näytettäviä. Ns lautamiehen järjelläkään ei ole kovin vaikea vetää rajoja. Jos pommittaa toista sähköpostilla, puhelimella tai muuten jatkuvasti, voi kysyä miksi. Jos kohde itse sanoo, ettei hän halua yhteydenottoja, pitää tyhmemmänkin tajuta lopettaa.

Särmääjä
Särmääjä
28.1.2020 02:26

Mikä on sitä ”juutalaisten solvaamista” ja miksi semmosesta täytyy niin kovasti välittää täällä? Muslimeja, arabeja yms. (tässä ja nyt määrittelemäni tulkinnan mukaan) saa täällä solvata, muttei juutalaisia? Mitenkäs sitten esim. intialaisia/hinduja? Onko kaikille uskonto ja väestöryhmille eri säännöt?
Ja yhä edelleenkään jos täällä ei ole perehdytty juutalaisten etujärjestöjen tai juutalaissukujen vaikutusvaltaan tai sionististen juutalaispoliitikkojen tempauksiin niin se ei tee niistä valeita. Vähän sama jos sanoisin että väestönvaihto on vain salaliittoteoria ja esim. somali ihan yhtä ruotsalainen kun normi kantaruotsalainenkin.

Vaviskaa isänmaalliset
Vaviskaa isänmaalliset
28.1.2020 04:44

Ajatusrikolliset ovat maapallon pahin uhka nykymaailmassa, he saastuttavat globaalit ajatukset kansallimielisellä myrkyllään. Tuomioiden mukaan ajavat jopa lasten raiskaajien ja murhaajien ohi, eli ovat ykkösprioriteetti tuomioistuinten listalla ja jopa valtakunnansyyttäjä on tämän kehityksen ykkösnyrkki.Ja heidän olonsa tulee tukaloitumaan kunhan vihervasemmisto miehittää syyttäjälaitokset alhaalta aina ylimpään.

Acc358
Acc358
28.1.2020 08:51

”Ajatusrikolliset ovat maapallon pahin uhka nykymaailmassa, he saastuttavat globaalit ajatukset kansallimielisellä myrkyllään.”
Niinpä… tulee mieleen Neuvostoliitto. Gulagiin eli työleireihin joutui joko rikosten tai poliittisten syiden takia. Oli ”kriminaalirikollisia” ja poliittisia rikollisia. Viimemainituksi saattoi päätyä syntyperän, varomattoman lausahduksen, oppiarvon, naapurin ilmiannon tai pelkän epäilyn perusteella. Jopa poliittisten vankien pidättämiskiintiöt saattoivat kannustaa viranomaisia poimimaan ihmisiä vaikka suoraan kadulta. Tarvittiin syyllisiä.
Kriminaalit olivat järjestelmän suosimia, koska heidät katsottiin tsaarinvallan uhreiksi. Kriminaalit olivat leirien yläluokkaa. Sana kriminaalirikollinen on siitä erikoinen, että kriminaali tarkoittaa jo itsessään rikollista.
Tässä ajassa on samanlaisia piirteitä kuin Neuvostoliitossa Stalinin aikakaudella. Totuus ei ole puolustus, syyttää voidaan taannehtivasti, syytteen peruste voi olla olematon. Mahdollisuus, että joku jossain ehkä voisi pahoittaa mielensä, riittää. Kansalaiset ilmiantavat toisiaan ja ylpeilevät siitä. Merkittävimmät mediat sensuroivat, vaikenevat ja vääristelevät. On myös syntynyt Neuvostoliiton maanalaisen lehdistön kaltainen ilmiö eli netin vapaat julkaisualustat.
Hyperkorrektius ja toisinajattelevien vaimentaminen lienee ihmislajille ominainen piirre. Ehkä se on tapa, jolla yhteisön jäsenet eliminoivat toisiaan saavuttaakseen itselleen etuja tai pelkästään pelastuakseen itse. Muun muassa Suomi, Ruotsi, Saksa, Ranska, Britannia ovat astuneet samalle tielle kuin Neuvostoliitto. Sama ilmiö, mikä vaikutti Neuvostoliittossa, vaikuttaa nyt hieman laimeampana mutta voimistuvana myös länsimaissa.

Ohi on
Ohi on
28.1.2020 09:30
Vastaa...  Acc358

Jess, ja kristittyjen vaino on alkamassa (((Eu:ssa))) , ja se sama toteutettiin myöskin (((Neuvostoliitossa))).
Viime vuonna tanskalainen Jeesus saarnaaja Torben Sondergaard joutui hakemaan turvapaikkaa Yhdysvalloista kun viranomaiset olivat toistuvasti vainonneet sitä. Sama on tulossa Päivi nimiselle tytskylle Suomessa.
EU on uusi Neuvostoliitto.

Tapiola
Tapiola
28.1.2020 11:22

Olisko vaikka evolutionistinen raha, joka ei siedä enää muita Jumalia?

Apsotle
Apsotle
29.1.2020 16:37

Niin, valtio vainoaa räsästä, se kai on kaikille selvää.
Valemedia ja koko establissementti haluaa tuhota ja kitkeä kristinusko Suomesta ja Euroopasta.

Rotta
Rotta
29.1.2020 18:15

https://yle.fi/uutiset/3-11050903
Räsäsen keissi ei ainoastaan tuhoa uskonnonvapautta, vaan myöskin mielipiteenvapautta.

Tapiola
Tapiola
28.1.2020 11:11

Tästä keskustelusta taas oppii, että juutalaiskysymys on vaikea. Turha kieltää ettei sitä ole olemassa. Juutalaiskysymys on olemassa ja siitä pitäisi keskustella jotenkin. No tosiaan, ei asiaa voi PT:n harteille sysätä, mutta edellä oleva väittely on ihan arvokasta.
Miten tyhmät saksalaiset Adolf Hitlerin johdolla olisivat voineet tehdä oikeita päätelmiä, kun arvoisat PT:n keskustelijatkaan eivät siinä taida onnistua? Niin paljon on sivupolkuja asiassa. Miten sitten Hitler, joka kuulemma kuoli mutakuopassa, oli kunniaton, oli huono taidemaalari, oli hassut viikset, oli hullu, oli sekopää, oli natsifatsifasistirasistidictaattori-Dickpikkudickvihapuheöyhöttäjä olisi siinä voinut onnistua kun täällä fiksujen porukoissakaan, vaikka jokaisella on sodat käytynä ja tiedot saatu wikipediasta ja viherpunakomukoilta, ei sittenkään totuutta taida löytyä?
Suomen Juutalaiskysymykseen on saatava ratkaisu vihdoin. Ehdotan, että kaikki suomalaiset, jotka eivät hyväksy edes juutalaisille erityisasemaa ( pitää muistaa. että on Juutalaisia, ja sitten on juutalaisia ja molemmissa ryhmissä on vielä omia ryhmiään), kaivetaan siis iso monttu, ja kaikki huonot suomalaiset ammutaan sinne hiekkamonttuun. Lienee ainoa keino?
Sitten Tasavallan Presidentti voi vihdoin tukkia suunsa asian suhteen.

Tapiola
Tapiola
28.1.2020 12:03
Vastaa...  Tapiola

Tankkaan juuri kaivinkonetta ja aloitan montun kaivamisen. Tulkaa kaikki kantasuomalaiset tänne sitä mukaa kun ehditte. Itse menen monttuun pötkölleen heti kun on valmista. Meneehän tässä aikaa, iso monttu pitää olla. Voitte unohtaa verottajan ja kännykät jätätte kotiin. Ette tarvitse niitä enää. Tänne vaan kaikki.
Tasavallan Presidentti tulee kuulemma paikalle juhlistamaan ja Netanjahu tulee, isot juhlat.. valtakunnansyyttäjä hekumoissaan, epäpätevä mitä muutakaan. Sieltä he katsovat montun laidalta kun meidät ammutaan.
Kyllä alkaa tuhatvuotinen paratiisi kun ihmisoikeudet ja kaikki ihana sitten koittaa kun me huonot suomalaiset ollaan pois. Senaatintorille iso musta kivi ja naisille kivat huput päähän.
Vielä kun joku maksaisi veroja ja tekisi oikeita töitä, kun Unelmatyöt ei ihan riitä vaikka miten olisi hyvä silakka uimaan yhteiskunnan elättinä.

JeanP
JeanP
29.1.2020 19:05
Vastaa...  Tapiola

”Tästä keskustelusta taas oppii, että juutalaiskysymys on vaikea. ”
Kaikki poliitikot ovat sionistien huoria SUomessa ja EU:ssa.
Ranskassa tiedetään hyvin, että sionistit hallitsevat koko maata. Vuoden kestänyt protestit ei ole tuonut mitään muutosta. Ongelma on poliittinen, mutta ratkaisu on jokin muu.

Tapiola
Tapiola
29.1.2020 20:06

PT täällä nautiskelee ja esittää houkuttelevia kysymyksiä.
Kysymyshän on vaikea ja aiheuttaa paljon ristiriitoja. Kun esim. Huhtasaari on joskus ilmaissut olevansa siionisti, niin siitä lähti liikkeelle kansallismielisiä repivä juopa. Siis yksi juopa niiden vähintään kymmenien joukossa. Lauraahan väitettiin juutalaiseksi sanomisensa takia. Totuushan on, että hän kannattaa Israelin valtiota, eikä minulla ainakaan ole siihen sanomista.
Erästä Ollia ja videotaan vapaasti siteeraten ja ylempänä olevaan kirjoitukseeni toistona:
On Juutalaisia, ja sitten on juutalaisia. On Kristittyjä ja sitten on kristittyjä. On ateisteja ja sitten on Ateisteja. Joku ateisti tykkää fanittaa Natoa, toinen ateisti koittaa nähdä Venäjässä jotain hyvää. Kaikessa on kaikkea. Siksi en tykkää tästä hajoittamisesta.
Eräänkin lehden toimittaja. Arvostan korkealle monia hänen uhrauksiaan ja rohkeaa väsymätöntä otetta. Vaan miksi ihmeessa pitää olla Persuissa ja Halla-ahossa kiinni kuin takiainen. En usko häntä tyhmäksi ettei ymmärtäisi, vaan miksi kirjoittaa, että Persut kääntää takkinsa kaikkeen, myös ilmastonmuutokseen?
Jos Halla-aho on lausunut nyt taannoin, että Persut ei kiistä ihmisen osuutta ilmaston lämpenemiseen, niin se ei tarkoita koko ilmastonmuutos-huuhaata. Kun nuoret, ilmeisesti jopa koulussa on eksytetty Greta-uskontoon, niin nuoria ei sillä saada järkiinsä, että heidän lapsellinen aivopesun tuottama uskonsa asiaan tyrmätään.
Ja se siionismi edelleen. Toivoisin malttia kaikille, myös itselle.

Jaakko
Jaakko
30.1.2020 09:08

Sionismi on mielenvikaisuus, perustuu niihin protokolloihin.
Jos suomalaisilla ei olisi omaa valtioita, niin ei silloin suomalaisilla olisi oikeus asettua asumaan Lontooseen tai Brysseliin ja putsata lokaali populaatio huitsin nevadaan.
Vanhoilla ortodokaijuutalaisilla ei ole toivetta tai halua omasta valtiosta, eivät myös legitimoi Israelin valtiota.
Kasaarit voivat asettua Kasaarian, tai muuttaa takaisin missä ovat olleet vuosisatoja. Ja lopettaa muiden kansojen sortaminen globalisti median, politiikan, pankkien, ja koulutuksen ja muun kommunismin kautta.

Ilmari
Ilmari
30.1.2020 10:27
Vastaa...  Jaakko

Jaakon vertaus ontuu. Kun juutalaiset muuttivat Palestiinaan, ei siellä ollut mitään valtiota. Alue jaettiin juutalaisten ja arabien kesken. Ketään ei putsattu mihinkään. Tämä ei arabeille kelvannut vaan he aloittivat heti sodan. Jos näin ei olisi käynyt, nykyinen Israelin valtio olisi sen suuruinen kuin alunperin tarkoitettiin.

Markus
Markus
30.1.2020 19:32
Vastaa...  Jaakko

”Sionismi on mielenvikaisuus, perustuu niihin protokolloihin.”
-protokollalla tarkoitetaan varmaankin pöytäkirjoja, englannista poimittu
Kasaarit kuuluvat Kasaariaan, ei lähi-itään. Suomalaiset kuuluvat Suomeen, eikä Lontoseen tai Brysseliin.
Ilmarille, sota alkoi kun Israelin valtio pystytettin, vaikka sinne valui porukkaa aikaisemmin . Rotschildhan osti osan alueista ennenkuin Israel valtiona pystytettin.

Ilmari
Ilmari
28.1.2020 11:13

Täälläkin on monenmoista sekoilua ja vääriä tietoja. Harva asia maailmanhistoriassa on niin hyvin todistettu kuin holokausti. Asiasta on hyllykilometreittäin tutkimuksia ja sen todistajia on vielä elossa ja on siitä järjestetyn oikeudenkäynnin pöytäkirjat. Eilen viimeksi nähtiin Auschwitzista selviytyneitä jotka itse näkivät mitä leirillä tapahtui.
Osa liittoutuneiden johtajista oli sitä mieltä, että natsijohtajat tulisi ampua suoralta kädeltä. Enemmistö oli sitä mieltä, että heille on järjestettävä oikeudenkäynti. Haluttiin dokumentoida kaikki, ettei kukaan pääsisi jälkikäteen sanomaan, että mitään ei tapahtunut, että kaikki oli vain tavanomaista sodankäyntiä.
Kaikesta tästä huolimatta esiintyy porukoita, jotka väittävät, että mitään holokaustia ei ole koskaan tapahtunut. Löytyy myös ihmisiä, jotka luulevat, että tämä on jokin sellainen asia, josta oikeassa tutkimuksessa on olemassa eri mielipiteitä.

Anonymous
Anonymous
28.1.2020 12:08
Vastaa...  Ilmari

Kannattaisi hankkia tietoa ja FAKTOJA muualtakin kun J-miesten omistamasta valtamediasta tai Ylenannolta. Mutta ymmärrän että keskiverto lampaalle se voi olla ylivoimainen tehtävä.
https://www.vastarinta.com/auschwitzin-kaasukammioissa-ei-murhattu-ketaan-osa-1/
https://www.vastarinta.com/auschwitzin-kaasukammioissa-ei-murhattu-ketaan-osa-2/

Ilmari
Ilmari
28.1.2020 14:47
Vastaa...  Anonymous

Nuo artikkelit ovat täyttä roskaa. Ei niistä voi keskustella, koska niiden sisältö ei pidä paikkaansa. Ellei kyse olisi vakavasta asiasta, sen voisi julkaista Hikipediassa.
Wikipedia kertoo, että artikkelin kirjoittaja on myös kannattanut salaliittoteoriaa, jonka mukaan Paul McCartney on kuollut 1966 ja hänet on korvattu toisella samannäköisellä. Sama kuin Suomessa ryhdyttäisiin väittelemään siitä, onko Urho Kekkonen koskaan ollut Suomen presidentti.

Ilmari
Ilmari
28.1.2020 15:20

Taisi olla mutta en tiedä, uskoiko siihen kukaan tosissaan. Toisaalta kun tätä ketjua lukee niin on se mahdollista. Ensin tulee alapeukkuja kun kertoo aivan yleisesti tunnettuja faktoja. Sitten jo linkitetään huuhaa-artikkeleita

El Mannne
El Mannne
28.1.2020 15:28
Vastaa...  Ilmari

Ilmari, Leuchter ja Zundel uskoivat molemmat holocaustiin.
Leuchter ja Zundel tietävät molemmat ettei holocausti ole totta. Sen jälkeen kun olivat tutkineet kaasukammiot.
Leuchter oli kaasukammioasiantuntija.

Julistaja
Julistaja
29.1.2020 13:11
Vastaa...  El Mannne

Ilmari, jos tutustut Zundelin tarinaan luet did 6 millions really die, olen varma ettet sen jälkeen usko satuihin. 100 prosenttisen varma.
Holokausti on luonnollisesti feikki jutsku.
Zundel oli hieno mies. Vankilaan se joutui moneksi vuodeksi vaikka rikosta se ei koskaan tehnyt. Oiskohan jopa kuollut vanhuuteen vankilassa, ei muista.
Zundel ei ollut vaarallinen antisemiitti, auschwitsissa Zundelin kanssa oli myös amerikan juutalainen David Cole, tai niinkuin valemedia kirjoittaa ’self hating jew’, mukana tutkimassa kaasukammioita.

Väinämöinen
Väinämöinen
2.2.2020 20:31
Vastaa...  Julistaja

David Colen dokumentti Auschwizista on poistettu näkyvistä Youtubesta. Kuinkahan vaarallista materiaalia tuo sisältää kun sitä ei voi näyttää ?. Itse olen sen katsonut ennekuin se poistettiin ja siinä kyseenalaistetaan monia ”totuuksia” joita kyseistä leiristä meille kerrotaan.
Miksi monissa euroopan maissa holokaustin kieltäminen on kriminalisoitu, samoin kuin tutkimus ?. Jos kellään ei ole mitään
salattavaa, niin miksi sitä ei saisi tutkia ?

Väinämöinen
Väinämöinen
2.2.2020 20:02
Vastaa...  Ilmari

Suosittelen kirjoittajalle tutustumista ihan ensiksi vaikkapa Germar Rudolpin kirjaan ”Chemistry of Auschwitch”. Jos sen jälkeen olet vielä samaa mieltä, niin ihmettelen syvästi.

Sam Colt
Sam Colt
28.1.2020 12:06

Kahlasin läpi koko keskusteluketjun. Tulin siihen johtopäätökseen, että kommentaattoreissa on ainakin seuraavia:
– täyshulluja jotka eivät tiedä sanojen – varsinkaan ns sivistyssanojen – merkityksiä, mutta provosoituvat yhdestä sanastakin ja omista mielikuvistaan,
– vihervassareita jotka tahallaan kirjoittavat mielettömyyksiä yrittäessään pudottaa Pt-median keskustelun suomi24 tasolle,
– totisia antisemiitteja, jihadisteja ja niitten sympatisoijia.
Ihmettelen ja ihailen Paavon kärsivällisyyttä näitten keskustelijoitten kanssa.

Jumala
Jumala
28.1.2020 14:31
Vastaa...  Sam Colt

Sinulla on siis yksinoikeus tuomita ja leimata, ja vieläpä päättää mitä mieltä saa olla. Sinä olet viisas, sinä ja kaikki muut jollakin tavalla hulluja?
Olet siis kokonaan muiden yläpuolella?

sleepy
sleepy
29.1.2020 16:20

Onko noista semitismijutuista muuten tuomittu Ruotsissa paljon maahanmuuttajia? Vai onko sielläkin samanlainen meininki, että lait koskevat vain omaa kansaa?
Meillähän oli tämä rauha al-Tae, mikä oli tykitellyt kaikenlaista, mutta joutuiko se edes oikeuteen? En edes muista. Jotenkin se koko juttu jäi piiloon, kun se meni pariksi viikoksi saikulle. Tuntuu, että, jos joku persu olisi kehoittanut siviilipidättämään eräitä tulijoita, jos rukoilevat metrossa ja tykitellyt erään toisen uskonnon tekemisistä ja vaikutusvallasta, niin siitä kuultaisiin vieläkin mediassa jatkuvasti.

Sjutuspa
Sjutuspa
29.1.2020 20:43
Vastaa...  sleepy

Ahmed Rami, oli jo 80-luvulla vankilassa koska kirjoitti pahaa Israelissa Ruotsissa.
Rami administreeraa radio islamia, netin parhaita sivustoja jossa puhutaan paljon juutalaisten ylivallasta, ja juutalaisten harjoittamasta sorrosta. Vahva suositus radio islamille. (islamista sivuilla ei puhua)

Allah
Allah
29.1.2020 21:46
Vastaa...  Sjutuspa

Radio Islam on monikielinen, suomeksikin on olemassa juttuja. Koko netin mahdollisesti paras saitti.
Rami on hardcore mias.