Oliko Vanhan kaupungin autoisku 2003 ensimmäinen terroriteko?

Moni ei tiedä, että parin vuoden takainen Tukholman rekkaisku ei ollut ensimmäinen autoisku. Vuonna 2003 irakilainen mies ajoi väkijoukkoon. Tapahtumassa kuoli kaksi henkilöä ja 20 ihmistä loukkaantui, joista 16 vakavasti.

Skärmbild (93)
Tapahtumat toukokuun 31. päivänä 2003 alkoivat Tukholman Vanhassa kaupungissa iltapäivällä. Viisikymppisellä irakiaanolla alkoi hihna luistamaan. Hän oli liikkeellä autolla ja kaasutti autonsa kovaan vauhtiin täpötäynnä ihmisiä olevalle kävelykadulle Västerlånggatanille.
Oikeudessa selvisi, että mies ehti ajaa noin 160 metriä 60-70 km/h osuen matkan aikana kymmeniin ihmisiin ennen kuin auto kääntyi poikittain kapealla kadulla ja matka loppui. Parisenkymmentä loukkaantui ja kaksi henkilöä kuoli. Todistajien mukaan irakiaano tähtäsi ilmiselvästi tahallaan ihmisiin.
Mies tunnusti istuneensa matkan aikana autossa, mutta väitti, että hän ei ikään kuin ollut itsensä hallinnassa vaan ulkopuolinen taho ohjasi hänen toimiaan. Oikeudessa ei selvinnyt oliko tämä ulkopuolinen taho #deepstate vai siionistien salaliitto.
Mies tuomittiin oikeudessa pakkohoitoon, mutta hänen sen jälkeisestä elämästä ei ole mitään tietoa, esimerkiksi onko hänet karkotettu maasta nyttemmin. Joka tapauksessa en usko, että hän on enää pakkohoidossa vajaan 20 vuoden jälkeen tapahtumista.
 

Subscribe
Notify of
guest
15 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
Kilttimies
Kilttimies
11.2.2020 19:18

Imaamit tietty naureskelivat partoihinsa, että ulkopuoline tahopa hyvinkin se ohjaili jihadistia allahin tiellä. Jihagdismin kohderyhmä on selvästi valistuneempi nykyisin, kuin pian kaksi vuosikymmentä sitten. Olisiko tullut riittävästi kertausta?

Gott och Blandat
Gott och Blandat
11.2.2020 19:37

Vuosi pari sitten luin kyseisestä ukosta että hän on vapaalla, asuu/asui muistaakseni Märstassa uudella nimellä. Kuis muuten. Elättinä kai maar.
Terroristit, joita ei voida ulostaa ”humanitäärisistä syistä”, sossurahaa ja muita avustuksia. Tätä kritisoi Migrin pääjohtaja tänään (SVT).
Poikaporukka sytytti 65- vuotiaan miehen tukan palamaan takaapäin bussissa, kertoo Mitti ja Samnytt:
https://samnytt.se/tonarskillar-tande-eld-pa-65-arig-mans-har/

KJ
KJ
11.2.2020 20:32

Varmastikin muuten oli. En edes tiennyt vasta kun nyt tästä.
Pohdin, että yleensähän terot pitävät suurta meteliä onnistuneesta iskusta.
Kiitos PT että kerroit/muistutit tästä täällä. Laittaa nimittäin miettimään muitakin samankaltaisia tilanteita eri maissa 1980-luvulta lähtien. Tuolloin ei ollut nettejä yms.

Moonman
Moonman
11.2.2020 20:37

Kyseinen ulkopuolinen ohjaava taho lieni sama, joka käskee irtileikata päitä, raiskata ja kiduttaa eläimiä yms. Muslimit varmaan sanoisivat sen olevan allah. Se on varmaan sellainen rääkyvä ääni pään sisällä joka hiljenee aina hetkeksi jos suoritetaan joku pahuutta edistävä teko.

Anonymous
Anonymous
11.2.2020 21:31

Kyllä minullakin on ulkopuolinen taho ollut vaikuttamassa ajooni. Vaimo. Mutta en minä ihmisten päälle aja.

Särmääjä
Särmääjä
12.2.2020 07:25

Kai sitä ohjasi sama voima kuin niitä jotka ajautu wtc-torneja päin pari vuotta aiemmin.

Ruplapete
Ruplapete
12.2.2020 10:26

Edelleen,
terrorismilla on FUNKTIO, mitä sinä Paavo (&Co) ette suostu hiffaamaan.
Sillä suljetaan yhteiskunta, koska eun johdossa oleva __________ haluavat tehdä näin.
Halla-aholaiset osoittavat vasemmalle (islamia) kun se oikea roisto onkin se… Susi.
9/11 oli feikki operaatio ja sillä asennettiin Big brother yhteiskunta. Lait oli jo tulostettu ennen iskuja, ja sitten nimi alle vaan. Lait tuotiin Nevoatoliitosta, ne oli ollut sionisteilla voimassa siellä.
Jopa Suomen mainstream historian kirjoitus tarpeeksi kaukana ajassa kertoo asioista oikein.
Mutta Ei.

Ruplapete
Ruplapete
12.2.2020 18:55

Laitoit sitten sensuurin…
Niin, niin se on kun Ei jaksa itse vaivautua lukemaan, niin muiden mielipteet ovat vääriä.
Aina voi aloittaa alusta, ja alkaa lukemaan. Ja antaa muiden kin kommentoida ilman filtteria

Ruplapete
Ruplapete
12.2.2020 20:22

Niin, onhan se hankalaa kun joku on eri mieltä asioista, eiks vaan? Parempi olisi sellainen Kimin malli Pkoreasta.
Suomessa ja muuallakin on mielipiteenvapaus, ihan perustuslaillisena oikeutena. Ja yleismaailmallisena ihmisoikeutena.
Harva osaa kunnioittaa niitä.

pekka luupää
pekka luupää
13.2.2020 00:03
Vastaa...  Ruplapete

Mitä helvetin “perustuslaillista sananvapautta” se on olevinaan, että vajaa 20 vuotta sitten irakilaisen tekemää autoiskua käsittelevän artikkelin kommentteihin pitäisi päästä lässyttämään salaliittoteorioita juutalaisista sydämen kyllyydestä? Johan siinä mene kommentoijan oma uskottavuuskin, kun eivät ((nekään)) nyt kaikkeen sentään mukaan ehdi! Valoja kuuppaan, kiitos.
Sananvapautta on taas se, että voi sitten perustaa ihan oman sivuston kys. aiheelle, mikä tuli jo toimituksen kommentissakin mainittua.
Kommentteja on huomattavasti mukavampi lukea, kun ne sentään liittyvät käsiteltävään aiheeseen.

Ruplapete
Ruplapete
13.2.2020 08:53
Vastaa...  pekka luupää

Paavo kysyi kysymyksen, johon vastattiin argumentoiden.
Jos pikkasen osaa ajatella, tajuaa että se menee juuri niin. Mutta kun avoin debatti on ongelma, niin sitten on.

Ruplapete
Ruplapete
13.2.2020 22:44
Vastaa...  pekka luupää

Ranskassa muuten, ihmiset on enemmän tietoisia Mitä Maailmassa tapahtuu.
Siellä Ei vaan saa puhua asiasta. Muistamme Voltairen sitaatin, eiks vaan? Vielä ajankohtainen?
Onhan Macron entinen Rotschild pankkiiri, joten sionistikytke Ei ole haluttukaan piilottaa. Tuskin sattumaa, että keltaliivit nousi kapinaan juuri Ranskassa.
Tietysti suomalaiset tulevat hitaasti aina sitten.

Ruplapete
Ruplapete
14.2.2020 08:58
Vastaa...  pekka luupää

Pekka, tämä tuli jo 300 vuotta sitten, Ranskassa.
“To know who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticise.”
Oisko jo aika “valolle”? Ei ole mahdotonta, you can do it.