Paavon vappuinen paatospuhe: Älkää ryypätkö itseänne hengiltä

pexels-photo-1089930
Photo by Tembela Bohle on Pexels.com

Joku aina silloin tällöin yrittää sönköttää, että äänestämättäjättäminen on ääni vastustajien leiriin. Mihin leiriin? Äänestämättäjättäminen tarkoittaa äänestämättäjättämistä eikä mitään muuta.

Oikeiston ja vasemmiston yhtäläisyys tulee usein esille. Sinä päivänä kun maailmaan tulee puolue, joka ei sössötä loputonta paskaa niin käyn ääniuurnilla.
Kannelmäen puukotuksesta on siis vangittu kaksi umpisuomalaista miestä. Pesonen Miro ja Malvela Joona nimiset  miehet. Facebookin profiilien mukaan molemmat ovat aivan umpisuomalaisia miehiä.
Tapahtuman tiimoilta on tapahtunut kaksi asiaa. Oikeistosiipi toivoo kädet ristissä, että tekijät olisivat maahanmuuttajia. Suurin toive olisi, että Pesonen sattuisi nimestä huolimatta olemaan musta mies tai Malvela arabiaano. ”Nimihän ei kerro nykyään mitään ja Suomen kansalaisuuden voi saada kuka tahansa”, sössötetään pitkin nettiä. Jos tulee selväksi, että tekijät eivät tosiaankaan ole maahanmuuttajia, niin alkaa arvailu, että jospa isä tai äiti olisi kehiskuukkeli. No mutta ei ole. Näkeehän sen nyt ulkonäöstä, että ihan perussuomalaisia Sörkän hamppeja on kyseessä.
Loppuun yritettiin vielä mustalaiskorttia. Olivat manneja. No, eivät olleet mustalaismiehiä vaan ihan suomalaisia hamppeja.
Kun oikeiston sössötys on saatu päätökseen, niin otetaanpa kuvioon vasemmiston sönkötys. Vassarien ensimmäinen ilo oli se, että uhri oli somali. Se on yhtä kuin sitä, että teko ei voinut olla muuta kuin rasistinen. Rasmusryhmän ulkomaalaisvahvistukset Christian Thibault ja Tessierin media Migrant tales ovat huutaneet kolme päivää suu vaahdossa skinien ja soldiers of odinin olleen teon takana. Eli siis rasistinen murha.
Christian Thibault on umpityhmä mies ja vaikea sanoa, että mitä se tekee ylipäätään Suomessa. Thibault veti murhaajien yhteyden Soldiers of odiniin toisen tekijän eräästä Facebook-kuvasta. Näyttääkö siltä, että olisi Odini? Murhaajan Facebook-kuvassa ylä- ja alateksti oli poistettu, mutta muuten kuva oli saman.
VQVzb-2V.png small
Kun nyt saatiin yhteys rasistisiin Odineihin, niin Rasmusryhmän rasisminvastustelupataljoona oli samantien valmiudessa. Alkoi suora hoosianna rasistisesta teosta ja Jimi Karttunenkin vedettiin mukaan. Rasisminvastustelijat siis yksinkertaisesti toivoivat sydämensä pohjasta, että teko olisi ollut rasistinen teko ja se voitaisiin jotenkin yhdistää Odineihin ja parhaassa tapauksessa Persuihin. Mikään muu selitys ei kelvannut kuin rasismi.
Kummassakaan leirissä ei käynyt edes mielessä, että teko tosiaankin saattoi olla sellainen perustavallinen suomalainen puukkosekoaminen, jossa ihoväreillä ei ollut mitään tekemistä minkään kanssa eikä teossa ollut mitään ”taustaisuus”-motiivia.
Oikeisto ja vasemmisto ovat siis tosiasiassa samaa haisevaa paskaa. Sössötys on vain erilaista ja eri tavalla perusteltua. Kannattajien tehtävä on siis vain valita kumman leirin sössötys sopii omaan mieleen. Vasssarien eduksi on sanottava, että siellä piireissä harhaiset salaliittoteoriat eivät ole niin suosittuja kuin oikeistosössöttäjien leirissä. Tänä päivänä oikeisto aiheuttaa kuulijassa lähinnä myötähäpeää. Liidossa ovat villit kuvitelmat valtaapitävien pedofiiliringeistä tai 5G-verkkojen vaikutuksesta koronaviruksen leviämiseen. Tolkullinenkin oikeistoidiootti pitää itsestään selvänä, että on olemassa joku #deepstate tai #polpo.
Niinpä, ei ikinä tulisi mieleen äänestää jotain vasemmiston umpihullua puunhalaajaa. Ihan samalla tavalla voin sanoa, että ei ikinä tule mieleenkään äänestää jotain kiiluvasilmäistä puoliuskovaista oikeistolaista, joka suu vaahdossa sössöttää jostain homoista.
Sitten kun tulee se Vittulan kevät-puolue niin äänestän niitä.
Meikä veti muuten eilen vappujuomaksi pullon punaviiniä ja päälle 18 puolen litran tölkkiä 5,5% kaljaa. Eli kannattaa viinankin suhteen pysyä kohtuudessa.

Subscribe
Notify of
guest
87 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
p.grandell
p.grandell
1.5.2020 19:52

voi olla myöhäistä äänestää jos odottaa jotain ”vittulaan” päin. kyllä on pakko olla nykyään poliitikasta kiinnostunut, se nyt on ainoa konsti yrittää ainaskin laillisesti vaikuttaa yhteiskuntaamme..mutta saahan sitä olla äänestämättä, se ei ole velvollisuus vaan oikeus, kun on äänestys ikäinen kansalainen….muuten menee pian nuijasodaksi…

Tehdäänkehitysmaayhdessä
Tehdäänkehitysmaayhdessä
2.5.2020 10:05

Miksi ei voi muuttaa? Uskotko salaliittoihin?

Suomi Finland
Suomi Finland
2.5.2020 10:48

Muslimit tulevat sanomaan, että koronavirus on Allahin lähettämä, koska muslimien nöyryyttäminen länsimaisten tapojen kanssa kävi hermoille. Allah opetti länsimaalaisille kantapään kautta, että kättelytervehdys musliminaisen ja vääräuskoisen välillä ei ole OK.
Minun puolestani koko kättelyn voi lopettaa ainakin pandemian ajaksi, jos ko tapa levittää virusta. Asioita tulee hoitaa sen kautta miten ne tulevat järkevimmin ja parhaiten tehdyksi. Ei ole periaatteellista ongelmaa muuttaa mitään tapaa tarpeen vaatiessa. Turhan takia ei kuitenkaan ole syytä muuttaa mitään, eikä ainakaan sen takia, että kunniavieraat vaativat.

Suomi Finland
Suomi Finland
2.5.2020 14:03

Kansan kusettamisesta on tullut nyt erittäin vaativa taitolaji, missä kusettajien täytyy edetä kieli keskellä suuta:
https://www.kansalainen.fi/koulut-avataan-suomessa-koska-lapset-eivat-tartuta-saksalainen-tutkijaryhma-lapset-ovat-yhta-tartuttavia-kuin-aikuiset/
”Iltasanomat kertoo johtaja Mika Salmisen Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta (THL) sanoneen tiedotustilaisuudessa, että ”nyt on opittu, että lasten osuus [epidemian levittämisessä] on erittäin pieni. Riski siitä, että lapsi tartuttaa aikuisen, ei näytä Salmisen mukaan olevan realistinen.
Lapset voivat olla yhtä tartuttavia kuin aikuiset
Toista mieltä kuin Salminen on berliiniläisen Charité – Universitätsmedizin Berlin -sairaalan tutkijaryhmä.”
Kusetusta vaikeuttaa huomattavasti se, että hallitus ei voi kontrolloida narratiivia ja ulkomailla annetut lausunnot voivat tuoda valheet esiin.

Anonymous
Anonymous
3.5.2020 14:44
Vastaa...  Suomi Finland

Tuo THL:n Salminen on täysin epäpätevä pelle.

Anonymous
Anonymous
1.5.2020 19:55

Paavon vappuinen paskapuhe.
Millainen mies jättää äänestämättä ainoaa puoluetta joka edes yrittää torpata naisten ja lasten raiskaamista muukalaisten toimesta?

Minä
Minä
2.5.2020 06:30

On hyvä huomata, että jokainen ääni vahvistaa sen puolueen ääntä, jota äänestää.

Sturm
Sturm
2.5.2020 21:18

Li on kylläkin vasemmistolainen ei vihreä.
Leestä muistui mieleen eräs outo tapaaminen helsinkiläisessä ravintelissa joku vuosikymmen sitten. Pöytääni istui vähän outo nainen, joka hetken keskusteluaan väitti olleensa edellisessä elämässään John F Kennedy. Se kyllä häipyi ihmeen nopeasti, kun itse kerroin olleeni Lee Harvey. : )

Tehdäänkehitysmaayhdessä
Tehdäänkehitysmaayhdessä
2.5.2020 10:06

Eli siis tiedät, että on salaliittoja.

Siinäpä Vasta Voimat
Siinäpä Vasta Voimat
2.5.2020 11:26

Onko se Soros ja #deepstate?

Anonymous
Anonymous
3.5.2020 13:17

Vastavoimatko on se Deep State tai juutalaisten rahaeliitti johon et usko? Vai mikä, kerro ihmeessä?

Anonymous
Anonymous
3.5.2020 14:46

Mitkä ne vastavoimat ovat? Kiinnostaisi tietää.

Sturm
Sturm
1.5.2020 23:03
Vastaa...  Anonymous

Siis sitä samaa puoluetta, jonka kannattajat öyhöttää pilluhallituksesta ja huulipunamullasta. Te naisten halveksijat olette niitä, jotka karkottaa ensimmäisenä nimenomaan naisäänestäjät persuista muualle.

Lerssiaivot
Lerssiaivot
2.5.2020 11:29
Vastaa...  Sturm

Juuri niin. Kyllä naisia saa haukkua mutta sitä naisen sukuelintä on typerää vetää mukaan.

Jaaha
Jaaha
1.5.2020 23:57
Vastaa...  Anonymous

Ei kukaan ole mitään yrittänyt, hallituksessa. Oppositiossa aina huudellaan.

rtellinen
rtellinen
1.5.2020 21:27

Oikeiston ja vasemmiston ero(samanlaisuus) on siinä, että myös ns. ”oikeisto” löyhkää punapaskalta, kun olisi todellinen tarve, ei vasemmistolaiselle otteelle. Kuten esim. v.2015, orpot, soinit ja sipilät jne.(eivät ansaitse isoa nimikirjainta). Sen sijaan vasemmistosta tietää mitä paskaa siltä saa myös ennen vaaleja.
Sitä se punikkipolpo teittää.

M
M
1.5.2020 21:28

Sinä, Paavoko, et siis usko #polpoon? Sikäli kuin olen oikein ymmärtänyt, se on ns. äärioikeiston eli käytännössä kai lähinnä kansallissosialistien termi, joka tarkoittaa Suomessa mm. poliisihallituksen virkamiehiä, jotka ovat ajaneet Pohjoismaisen vastarintaliikkeen kieltämistä erinäisissä oikeusasteissa ja -istuimissa. Nämä virkamiehet ovat kyllä varmaan ihan oikeasti olemassa, koska asiasta on valtamediakin uutisoinut. Kansallisessa Vastarinnassa polpo-sanaa käytetään myös poliisin kenttämiehistä silloin, kun he keräävät esimerkiksi katuaktivismiin osallistuvien kansallissosialistien henkilötietoja ja kun he puuttuvat aktivistien liikkumiseen mielenosoituksissa ja muissa tapahtumissa. Termi tarkoittaa siis poliisia silloin, kun poliisi puuttuu poliittiseen toimintaan. Mitään sen suurempaa salaliittoteoriaa siinä ei ole taustalla. Jos poliisi kerää kadulla pientä mielenosoitusta pitävien henkilötietoja useissa suomalaisissa kaupungeissa eri poliisilaitosten alueilla, ei se sattumalta tapahdu. Miten muuten tämä voisi systemaattisesti tapahtua kuin siten, että poliisijohdolta (#polpolta) on tullut käsky kerätä henkilötietoja?

Vittuuntunut Stadilainen
Vittuuntunut Stadilainen
1.5.2020 22:29

”Mulla ei varsinaisesti ole mitään kantaa…”
Sama täällä. Kaikissa puolueissa on jotain hyvää ja huonoa. Tosin toisissa enemmän kuin toisissa enkä koskaan enää näe itseäni äänestämässä Vasemmistoliittoa ja Vihreitä, joita olen kauan sitten äänestänyt melkein yksittäisen asian takia. Yksilönvapauksien kannattajan on vaikea suosia äärilaitoja, se siis myös Vastarintaliikkeestä.
Suosittelen kaikkia täyttämään tämän kyselyn!
https://www.politicalcompass.org/
Kyselyyn pitää perehtyä huolellisesti, tarvittaessa sanakirjan kanssa, mutta siitä on hyötyä oman ajattelun tukena.
”Syy oli se, että en jaksa kuunnella sitä juutalaissössötystä…”
Ja taas samaa mieltä. Tuo juutalaisjuttu ei oikein koske Suomea, koska meillä ei ole täällä samanlaista demografiaa kuin esim. jenkeissä. USA:ssa ollaan kaikista kaunopuheista huolimatta jakauduttu monella tapaa ja yksi ryhmistä on juutalaiset, joilla on kiistaton ja suuri sananvalta jopa heidän ulkopolitiikkaansa. Ja kenen tahansa valehtelevan kommarin ja muun pellen arvostelu ja haukkuminen on sitten muka jotain ”antisemitismiä” kun pelle sattuu olemaan mooseksenuskoinen?!
Itsekin mm. kannatan Israelin vapautta ja itsenäisyyttä, kuten kaikkien kynnelle kykenevien pienten kansojen – omissa maissaan, ei suomalaisissa lähiöissä!

Tollo-Hilppa
Tollo-Hilppa
2.5.2020 14:41

Hyvät kommentit Paavolta ja Stadilaiselta. Paavon median linja on asiallinen, ja nykyisestä ”kehityksestä”, sekä sen lieveilmiöistä kerrotaan asiallisesti. Kiihkoilu ei kuulu asialliseen vaihtoehtomediaan, mikäli ko. media haluaa säilyttää uskottavuutensa.
Salaliittoteoriat vapaamuurareineen, juutalaisineen sun muine diipsteit-spekulaatioineen kuuluvat muualle. Riippumatta niiden validiudesta. Syy on hyvin yksinkertainen: ne karkottavat pois ihmiset, jotka ovat alkaneet heräilemään nykymenon haitallisuuteen.
Mitä tulee tuohon Stadilaisen linkkaamaan testiin, sen kysymyksissä ja tuloksissa kannattaa huomioida se, että se on tehty USA-näkökulmasta/kontekstissa. Vrt. täällä sdp on yrittänyt toistuvasti ratsastaa (esim. muumiämmä ja urpilainen) USA:n demokraattien suosion rinnalla tajuamatta, että demokraattinen puolue on aivan eri asia, kuin sdp. Tulosten nelikenttä antaa kyllä ajattelemisen aihetta, mutta ei mielestäni sovellu täkäläiseen puoluekenttään.
Toisaalta, kuten nimimerkistäni käy ilmi, en ehkä ymmärrä politiikasta yhtään mitään.

Kari Salminen
Kari Salminen
1.5.2020 22:43

Voi Paavo. Sivuasi olen tukenut monesti mutta taidan jättää tulevaisuudessa väliin. Totuus/salaliittoteorioita aina mollaat, ja tuntuu että koko sivu on keskittynyt vastakkainasetteluun. Hajoita ja hallitse. Siinä ei hirveämmin mene aikaa kun alkaa tonkimaan kaninkoloa.
Rockefeller ja Rotchield pyörittää melkein kaiken mitä tapahtuu. Sodat, koulutus, lääketiede, öljy-yhtiöt, aivan kaiken. Muutama yritys omistaa melkein kaiken maailmassa. Kansallisvaltiot halutaan hävittää, ja myydään kansallisomaisuutta pois. Neste, sähköverkko, vesilaitokset. Se NWO ei ole mikään salaliittoteoria. Ihmiset kaupunkeihin ja 5G huutaa. Näkee missä kukin liikkuu. Voit tutkia säteilyä eläkä usko säteilyturvakeskusta noissa jutuissa. Kognitiivinen dissonanssi.
Historia on väärennetty pitkälti. Ruotsi sitä tuhonnut, ja suomalaiset oppi ottamaan housut alas ruotsalaisten käskystä ennen paskantamista. Toivat sivistyksen. Vaikka ruotsalaiset on alunperin suomalaisia.
Maailmansodat on järjestettyjä, ja Hitler on Rothschild sukua. Miten luulet että kukaan nousee noin vaan valtaan? Bushin perhe rahoitti Hitleriä muuten, ja USA toimitti ainetta lentokoneisiin Luftwaffelle lentokoneisiin. Entäs operaatio Paperclip ja Verner von Braun.
Äänestämällä et voi vaikuttaa oikeasti. Kaikki ovat sätkynukkeja ja eduskunnalla on vain valtaa että saadanko 5,5% juoma maitokauppoihin. Poliitikkoja kiristetään ja jos et pompi pillin mukaan niin vaihtoon. Eipä noilla kansalaisaloitteilla ja adresseilla on mitään virkaa. Ellei ole joku tasa-arvoinen avioliittolaki mikä sopii YK agenda 2020 tai 2030 ohjelmaan, tai kulttuurimarxismiin. Oli eurovaalit aikoinaan ja äänestin kumppanin kanssa niin 0 ääntä kaupungista ehdokkaalle. Demokratia on vain illuusio diktatuurille.
Puolekuri hoitaa loput kun eduskunta äänestää, ja siinä se. Ääntenlasku on mitä on ja valtamedia on samaa. Yle, Alma, Sanoma. Bonnier, jne. Sanoma osti melkein kaikki suomen festivaalit vuosi pari sitten. Siksi samat artistit joka festarilla aina. Paikallislehdet osti kuten Aamulehti. Eli samaa paskaa saat joka kanavalta. Radiokanavat omistaa samat yhtiöt.
Saat joka tuutista kuulla sitä natsi/rasisti/fasisti, kulttuurimarxismi, sexpo, pride, EU on hyvä, Paitsi vaihtoehtomedia mikä valemedia.
Totuus on ihmeellistä. Toivon että avaat silmiäsi totuudelle, vai onko tämä sivusto maksettu oppositio eripuran luomiseen? Ja suuremman kuvan häivyttämiseksi? Tällä kanavalla ei saa totuutta kertoa vaan keskittyy tiettyyn sektoriin yhteiskunnassa, eli psyop. Hajoita ja hallitse! Näistä syistä en tätä mediaa enää tue rahallisesti. Kaikki totuus on foliohattua. Ja vaikka olisi juutalaiset kaiken takana, se on pieni ryhmä kasaareita. Ei koske kaikkia. Kuten kaikki kristityt on pedareita kun katolilainen pappi on. Tai lestatiolainen ja ortodoksi, iso ero vaikka samaa uskontoa kannattavat.
Joten avaa mielesi. Kiitos! Olet tehnyt hyvää työtä ja arvostan sitä suuresti.

Den som lever ser och den som sparar har
Den som lever ser och den som sparar har
2.5.2020 11:40

Olet oikeassa Paavo. Lopputulos 1+1 ei olekkaan 2 vaan 3. Tai 4.
Kestää kuitenkin muutamia vuosia ennenkuin se näkyy.

Antiliittoitisti
Antiliittoitisti
2.5.2020 18:17
Kilttimies
Kilttimies
3.5.2020 02:52

PT sanoo: Mulla ei varsinaisesti ole mitään kantaa kansallissosialismiin, se on aate siinä kuin kommarit tai vassarit. En kannata mitään näistä kolmesta. En ole siis vassari, en oikeistolainen enkä kansallissosialisti.
Kilttimies sanoo: Bravoo, Paavohan on siis pesun kestävä keskustalainen. Ne ovatkin ihania ihmisiä, mitä niitä tunnen. Suomalaiset juurensa ne tuntevat noin isovanhempiinsa saakka, mikä jo riittää sinänsä tekemään isänmaallisen ihan kybällä, mutta nehän henkivät vuosisataista paikallissuomalaisuutta. Ne tuntevat metsämanttaaliensa miltei yksittäisen näreenkin historian ja kaikki kuka minkin männikön istutti… Loppujen lopuksi tilanne on tämä, että maaseudun aitokepulainen ei valinnut aatettaan, vaan aate valitsi hänet.

T
T
1.5.2020 21:44

Kokoomus ja SDP ovat molemmat samanlaisia monikulttipuolueita, mutta eikö PS olisi kohtuullisen hyvä vaihtoehto… 🙂 ?

Naisenergiaa paikallaan
Naisenergiaa paikallaan
2.5.2020 00:59
Vastaa...  T

Olisi. Siellä on esimerkiksi laatunainen Riikka Purra. Siinä älykäs nainen, rohkea ja selväsanainen.

rtellinen
rtellinen
3.5.2020 11:42
Vastaa...  T

Nähtäväksi jää montako maatuska-nukke kerrosta sieltä persuista kuoriutuisi. Persujen hallitukseen nousuhan sen paljastaisi.

Vittuuntunut Stadilainen
Vittuuntunut Stadilainen
1.5.2020 22:00

Ensinnä: KÄYKÄÄ IHMEESSÄ ÄÄNESTÄMÄSSÄ !!! Äänestämättä jättäminen sataa aina vastapuolen laariin. Kun tarpeeksi moni kyyninen nihilisti jättää äänestämättä, varsinkin pikkukunnissa, niin jopa ”muutaman” äänen erolla joku viherpunikki saattaa mennä normaalin ehdokkaan ohi. ÄÄNESTÄKÄÄ AINA KUN ON VAALIT! Lisäksi voitte kysyä ehdokkaaltanne miten voitte auttaa häntä vaalityössään. Apu ei välttämättä maksa yhtään mitään rahallisesti.
Toiseksi, kannattaa odottaa että kuullaan mitä siellä Kannelmäessä oikeasti tapahtui. Kyseessähän voi olla vaikka itsepuolustustilanne. Odotellaan ensin…
Kolmanneksi, onko lainvastaista kutsua Christian Thibaultia MULKUNLUTKUTTAJAKSI? Minä vaan kysyn? Onko täällä oikeusoppineita jotka osaisivat arvioida onko hänen luonnehtimisensa MULKUNLUTKUTTAJAKSI solvaussyytteen alainen asia? _Jos_ hän ei ole MULKUNLUTKUTTAJA, niin sitten en häntä sillä nimellä kutsu, saatan vaikka saada MUNATTOMAN NILLITTÄJÄN kimppuuni! 🙂
Hyvää vappua kaikille !!!

T
T
1.5.2020 22:35

”Ensinnä: KÄYKÄÄ IHMEESSÄ ÄÄNESTÄMÄSSÄ !!!”
Juuri näin. Perustelen miksi:
Eduskuntavaalit 2019. PS ja SDP, äänimäärissä oli eroa vain 0.2 prosenttiyksikköä.

Anonymous
Anonymous
1.5.2020 22:36

Voi, voi ja voi.. voiko olla niin saatanaan tyhmiä että luulee vielä että tässä maassa äänestäminen on vaikuttamista perkele yhtään mihinkään.
Ei, ei ja ei.
Sama äänestetättekö vaikka kyrpälän jormaa, se on sitä äänestämistä suomessa.
Tämä maa kylpee polittikan korruptiossa, äänestä mitä haluat, et vaikuta sillä mihinkään.

Anonymous
Anonymous
1.5.2020 23:42
Vastaa...  Anonymous

Niinpä – tälläkin hetkellä SDP nousee (valemedian mukaan) kohisemalla, ja persut taas vaihteeksi putoaa. Selityskin on selvä, kun hallitus yms. on hoitanut akuutin poikkeustilan niin upeasti. Kohta meille jaetaan satasiakin. Satasella saa kolme litraa 38 % kossua ja 15 keppanaa.

Säväyttävää
Säväyttävää
2.5.2020 01:09

PT on sillä tavalla raikas, että täällä oppii uusia sanoja, kuten tuo MULKUNLUTKUTTAJA. Heti tuli avarampi olo.

Aappa
Aappa
1.5.2020 22:41

Subu-soturit saivat uuden meriitin ansioluetteloihinsa, ja muuttivat maailman hetkellisesti turvallisemmaksi poistettuaan yhden kriminaalin ja itsensäkin vähäksi aikaa katukuvasta. Tekijöiden tai uhrin solidaariset vasemmistosympatiat, tai vasemmiston tekijä- ja uhrisymppaukset, eivät tällä kertaa realisoituneet aidossa työväen hengessä.

NikeLauta
NikeLauta
1.5.2020 22:44

Kyllähän se äänestämättä jättäminen on välinpitämättömyyttä. En minäkään äänestäisi jos olisin sitä mieltä, että valtakunnassa on kaikki hyvin.
-80 luvulla en äänetänyt kertaakaan ja syy oli etten asunut täällä enkä seurannut maan politiikkaa.
Minulla ei riitä ymmärrystä kansallismielisille, jotka jättävät äänestämättä.

Anonymous
Anonymous
1.5.2020 23:18
Vastaa...  NikeLauta

Arvaappa arvostanko yhtään teitä tolloja jotka luulee että äänestäminen tässä maassa auttaa mihinkään, no, toki, mutta pitää äänestää ”oikein” kaikkia suvakkipuolueita, muita kun äänestää jostain kummasta äänet hukkuu kopin nurkkiin taikka sitten puolue potkitaan helvettiin hallituksesta kun huomataan että, hei, eihän nuo nuolekkaan karvalapsosia.
Mutta, hei.äänestäkää ihan rauhassa jos se teidän oloanne helpottaa, turha alkaa ruikuttamaan että äänestämättömät on mitään muuta kun järkeviä.

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 11:58
Vastaa...  Anonymous

Arvaappa nimetön tollo uuninpankkopoika ettenkö tiedä sinunlaisten olevan perheettömiä luusereita, joiden ei tarvitse välittää muista. 🖕🏻

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 15:39
Vastaa...  Anonymous

Niinkö.
On kuule eukko ja kohta 18 vuotta täyttävä poika.
Mitä sinä olet saanut aikaan, haisevia paskoja pönttöön ja housuusi.
Kalikka taisi upota aika syvälle einariisi näköjään, paljastit olevasi nimittäin melkoinen suvakki.
Kyllä sai nauraa pikkuisen itkuparulle, ”nimetln tollo”.. ja mikäs se sinä olet 🙂

NikeLauta
NikeLauta
1.5.2020 23:00

Ai Paavo on tuominnut puukkohippastelijat jo murhaajiksi?
Raitis vappu, ja tipaton tammikuu jatkuu edelleen. Eli kohtuuttomuus kaikessa.

Kuli
Kuli
2.5.2020 04:03

Hyvää vappua Paavo. Mielestäni tuo kantasi, että pt-media on poliittisesti sitoutumaton rassemimedia on erittäin hyvä. Politiikkaa voi jauhaa jossain muualla.
Mitä tulee äänestämiseen, niin itse äänestän sitä omasta mielestäni kaikista vähiten vahingollista vaihtoehtoa ja sillä perusmeiningillä, että en odota äänestämisen muuttavan yhtään mitään. Näin toimien voi olla olevinaan vaikuttavinaan yhteisten asioiden hoitoon ilman minkäänlaisia mahdollisuuksia pettymykseen. En myöskään enää jaksa uskoa poliittisen vaikuttamisen tuovan minkäänlaista muutosta yhtään mihinkään. Asiat etenevät vääjäämättömästi sinne minne etenevät ja yksittäisen ihmisen mahdollisuudet vaikuttaa mihinkään ovat minimaaliset ellei halua ruveta joksikin breikvik tyyliseksi täystuhoksi.

Dena
Dena
2.5.2020 18:23

Eikös ne päälliköt kuitenkin aika pitkälle päätä ja kyllä ne taukeimmat löytyy muista puolueista sdp:eestä niitä on enemmistö varmasti fiksuimmat varmaan psykoja ainakin päätöksistä päätellen ja otetaan vaikka rkp niin ne fiksuimmatkin tekee pelkästään hallaa suomalaisille.

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 20:09

Niin tähän vois sitten ottaa vaikka esimerkiksi vihreiden Jani Toivola, Hussein Al thaeee vai mikävittu, Ozan Janarin vetäjä, Tanja Karpelaa, hiihtäjiä, somepersoona. jääkkiekkokoilija, naaman vääntelijä telvisiosta AAAppuuuva, vittu ihan joka puolueesta löytyy joka lähtöön. Nyt vain yksi porukka on otettu median taholta silmätikuksi josta kaivetaan kaikki mistä voi väkisin ja totaalisella väärinymmärryksellä saada kohun aikaan ja rummuttaa viikkokausia. Tämähän tietenkin koskee pääasiassa heidän sometilejä ja missä vain vähän haluaa läppää heittää omille huumorilla.

hyvä veli hintaan
hyvä veli hintaan
2.5.2020 07:08

Ja jotkut yrittää myydä sähkökaapelia ylihintaan, vaikka Tokmannilta sitä sai pilkkahintaan.

Kossu
Kossu
2.5.2020 10:23

Tottahan tuo Paavo tuossa jauhaa…..juurikin nämä ääripuolet näissä ihan huuhaa jekkulia….itse lopetin äänestämisen vasta joku aika sitten kun soini vei uskon koko paskaan…..huomasin että kun sinne valtaan pääsee muuttuu puheet ja teot radikaalisesti….
No jonkun aikaa ajatus että kun itsestä ja läheisistä pitää huolta se riittänee,liian isoja kuvioita noi ääriliikkeet ja politiikka meikäläiselle…
Otetaan nyt nämä variksetja mitä pvl.llää nämä on niin pihalla todellisuudesta molemmat puolet oman ”ideologinsa” kanssa,ns putkinäkö tai oikeammin putkiajatus näillä kuten Paavo tuossa tekstissään kirjoitti ymmärrettävästi.
Mulla on kavereita jos minkä värisiä harrastuksen piiristä ja ihan helvetin hyvää porukkaa ympäri eurooppaa ja ulkopuoleltakin……siltikään en tätä hurrien monikulttuurista rikkautta hyväksy koska täällä asuvana näen sen mitä se on…..mutta en saatana hyväksy näitä hakaristien spreijaajia ja hautakivien potkijoitakaan saati jotain natsilippujen heiluttelijoita…..yhtä sekasin kumpakin porukka päästään…..

Vain itsekkäät paskeet ei äänestä.
Vain itsekkäät paskeet ei äänestä.
2.5.2020 10:57

Yhteiskunnallinen ja poliittinen valveutuneisuus – siltä osin kuin se mahdollistaa järkevän äänestämisen – on kansalaisvelvollisuus siinä missä äänestäminenkin. Se, että kaiken maailman Spice Girlsit ja muut putoushahmot saavat ääniä, on vahva argumentti sen puolesta, että oikeutus jälkimmäiseen olisi vain niillä, jotka todistettavasti hoitavat velvoitteistaan myös edellisen.
Äänestämisvelvollisuus tulisi kytekeä yhteiskunnan etuuksiin: Jos et äänestä, et ole oikeutettu käyttämään mitään yhteiskunnan maksamaa palvelua tai etuutta, paitsi tietenkin maksamalla täyden kustannuksia vastaavan hinnan.

Kossu
Kossu
2.5.2020 11:44

Ihminen on tunnetusti luomakunnan itsekkäin eläin ja kun on nähnyt tämän jaskan mihin toi valtaan pääsy johtaa niin ei vittu vois vähempää kiinnostaa…..soini joukkoineen vei kansaa kuin pässiä narussa…tuli pikkasen kusetettu olo….katsellaan mitä nyky persut tekee jos hallitukseen pääsevät,näyttäkööt ensin ettei sama laulu jatku…..se kuitenkin lähinnä omaa ajatusmaailmaa noissa puolueissa mutta sellasen jäljen jätti että anti olla….

rtellinen
rtellinen
2.5.2020 12:23
Vastaa...  Kossu

Kusettamista varten soini persuissa oli. Alunperinkin jotain muuta kuin esitti. Eikä SE PORUKKA suomesta lopu.

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 20:38
Vastaa...  Kossu

Soini kyllä veti semmoisen mahalaskun, että se jätkä ei voi luultavasti näyttää naamaansa enää missään ilman vittuilua. On kyllä semmoinen kasa paskaa mies kuin voi olla.

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 20:16

Patella muisti pätkii….
Pt-media.org toimitus sanoo:
18/04/2020 22:25
On myönnettävä, että tässä koronatilanteessa jouduin priorisoimaan elämääni ja katsoin, että en välttämättä halua asua eristyneessä Virossa ulkomaalaisena. Jos olisin siellä sairastunut niin olisin kuollut nälkään ilman mitään sosiaaliturvaa.

Aappa
Aappa
2.5.2020 16:38

Itse kannattaisin teoriassa valistunutta diktatuuria. Demokratia on pitkässä juoksussa luultavasti kaikkein huonoin valtiojärjestys, koska siinä ei oikeastaan tarvitse kantaa mitään vastuuta. Jopa kusipäisimmätkin itsevaltiaat joutuvat ennemmin tai myöhemmin tilille väärinkäytöksistään, mutta demokratiassa ei tapahdu mitään muuta, kuin että uusia kusipäitä sikiää vanhojen tilalle.

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 19:21
Vastaa...  Aappa

Lisäksi demokratiassa palkitaan sietämättömän kusipäiset ja epäonnistuneet kansanedustajat säännönmukaisesti kovapalkkaisilla palkkioviroilla, mistä ne usein onnistuvat vielä luikertelemaan takaisin päivänpolitiikkaan muutaman vuoden matalampaa profiilia pidettyään.
Lieneeköhän demokratiassa yhtään oikeaa kansaedustajaa, vai pelkkiä kansaa vastaan liittoutuneita edustajia, jotka ikään kuin edustavat puoluettaan, mutta nauravat kabineteissa yhteen ääneen räkäisesti tyhmille äänestäjille.

rtellinen
rtellinen
3.5.2020 11:36
Vastaa...  Anonymous

Naurun päälle lossuttavatkin sitten, rajattomat valtuudet itselleen hankkineen, marxilaisen roskasakin aseenkantajana toimivan tiedustelua harjoittavan viranomaiskoneiston tarjoilemasta rapakaukalosta. Kuin siat. Anteeksi vaan siat.
Tämä varjoissa kykkivä lierojen armeija on varmistanut vihervasemmistolaisen mädännäisyyden(länsimaiden itsemurhaan tähtäävän kgb-agendan) voittokulun vaikkeivat vihreät tai vasemmistopuolueet hallituksessa olisikaan.
Elämme kyykäärmeen sikiöiden kontrolloimassa maassa, eikä muidenkaan länsimaiden tilanne ole yhtään parempi.
TÄMÄ on se todellinen salaliitto. Salaliitto johon vasemmisto on tähdännyt Leninin ajoista lähtien. Kaikki muut salaliittoteoriat saman märänneen löyhkän ympärillä ovat paskaa. Punaiselta sylttytehtaalta idiooteille tarjoiltua sontaa. Sontaa, jonka tarkoituksena on piilottaa todellinen ja olemassa oleva ylikansallinen sosialistinen salaliitto, hörhösalaliittojen mereen.

rtellinen
rtellinen
3.5.2020 13:19
Vastaa...  Anonymous

Tulkaahan nyt vain lierot esiin sieltä värväämienne hyypiöiden selän takaa kykkimästä. Mokomatkin halosten rakit.

Anonymous
Anonymous
3.5.2020 19:47
Vastaa...  Anonymous

Röh, röh.

Kaikki nyt joukolla röhkimään
Kaikki nyt joukolla röhkimään
3.5.2020 22:03
Vastaa...  Anonymous

Tämä on rock kommentti tämä. Sika on hieno eläin.

Paavollekin, terveisin #deepstate
Paavollekin, terveisin #deepstate
2.5.2020 11:22

Tätä SVTn lähettämää melko neutraalia dokumenttia suosittelen, näkyy tosin vain Ruotsissa jos sinulla ei ole VEEPEEÄNNÄÄ.
https://www.svtplay.se/video/26448230/george-soros-hjarnan-bakom-allt

Acc358
Acc358
2.5.2020 11:46

”Meikä veti muuten eilen vappujuomaksi pullon punaviiniä ja päälle 18 puolen litran tölkkiä 5,5% kaljaa. Eli kannattaa viinankin suhteen pysyä kohtuudessa.”
Eli tuli yli puoli litraa puhdasta alkoholia nautittua. Veressä se pysyisi noin 67 tuntia. Alkometri näyttäisi 1000 promillen lukemaa. Tämä on uusi kohtuus.

Acc358
Acc358
2.5.2020 11:50
Vastaa...  Acc358

Korjaus. Kyse on vain 100 promillesta.

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 16:59
Vastaa...  Acc358

Laskurini.fi:n mukaan 100 kg miehelle, joka tissuttaa paten mainostaman määrän (yht. 42 annosta) puolessa vuorokaudessa, tulee tulokseksi 5,12 promillea.
https://www.laskurini.fi/terveys/alkoholilaskuri

Acc358
Acc358
2.5.2020 22:20
Vastaa...  Anonymous

Avaan hieman laskelmiani.
Esimerkkihenkilö, joka on kertonut lopettaneensa juomisen, siis joi yhden päivän aikana 9 litraa 5.5 % olutta ja pullon eli 0,75 litraa viiniä alkoholipitoisuudeltaan 10-15 %. Tuossa määrässä pitäisi olla vähintäin 500 millilitraa puhdasta alkoholia. Kun se johdetaan henkilön verenkiertoon, jossa on noin 5 litraa verta, niin verenkierrossa olevasta nesteistä noin 10 prosenttia eli 100 promillea on alkoholia.
Jos henkilö on maltillinen eikä vedä kaikkea sisäänsä yhdellä kertaa, maksa ehtii polttamaan alkoholia noin 8 grammaa eli 10 ml tunnissa. Jos hyvin juo, niin verenkierrossa on kerrallaan enintäin 260 millilitraa alkoholia, joka vastaa 52 promillen humalaa. Tälläkin pääsee ennätysten kirjaan.
Ehkä kaikki alkoholi ei mene verenkiertoon vaan imeytyy muualle kehoon ja tihkuu sieltä vähitellen verenkierron kautta maksan poltettavaksi.
Nämä ovat tärkeitä kysymyksiä 🙂

Acc358
Acc358
3.5.2020 01:54
Vastaa...  Acc358

Laskurini.fi antaa liian alhaisia lukemia, jos oletetaan lukeman kuvaavan veren alkoholipitoisuutta promilleina. Mutta ilmeisesti promilleluku lasketaankin jakamalla alkoholimäärä koko kehon painolla ja kertomalla tulos tuhannella.
Olettaisin kumminkin, että veressä on enemmän alkoholia kuin kudoksissa.

Dena
Dena
2.5.2020 18:27
Vastaa...  Acc358

Eiköhän maksakin eritä entsyymeitä kuitenkin tuplasti sen mitä jonkun hypokraatti ämmän, voi nousta ehkä yli kahden hetkeksi 2,6 maksimissa joka ei taas vielä tunnu missään jos taas tissuttelee tuota päivän niin jää siihen kahteen ja reilu ykkösessä on jo krapula.

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 19:31
Vastaa...  Dena

Joo, kyllä joku kuikelompikin saattaa välillä innostua kaatamaan muutaman drinksun tunnissa.

Numento
Numento
2.5.2020 13:52

Juotuani ämpärillisen kiljua, tulin siihen johtopäätökseen, että Suomesta pitää äänestämällä tehdä Puola tai Unkari. Juu, en ole käynyt viimeaikoina kummassakaan joten en voi sanoa kokemuksesta ovatko ne oikeasti kivoja paikkoja elää. Matuja niissä ei ole, eikä huolita, sateenkaariajattelijat eivät tyrkytä yliluonnottomuuksiaan ja uutisissa ei ole pommiräjähdyksiä eikä rekkarallia. Tuo jo riittää minulle vaikka paratiisia tuskin millään politiikalla aikaan saadaan. Aion siis äänestää sellaista puoluetta joka ei syljeskele Puolan ja Unkarin valitsemalle linjalle. Paavo voi tehdä mitä parhaaksi näkee ja haista pahalle, samoin muut soffanvaltaajat äänestyspäivänä. Morjens, väsäänkin uuden paremman kiljun.

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 15:42
Vastaa...  Numento

Kerro samalla minkä takia suomen vankilat on täynnä puolaisia kusipäitä jotka tekee tässä maassa murhia enemmän kun mikään muu ryhmittymä.

Terhomattui Hämeenkorpi
Terhomattui Hämeenkorpi
2.5.2020 21:04
Vastaa...  Anonymous

Koeta rauhoittua, jos pystyt !

Anonymous
Anonymous
2.5.2020 23:37

Rauhoittumaan joutaa kun on mullan alla-

Epäselvää
Epäselvää
3.5.2020 06:53
Vastaa...  Anonymous

Pitikö siinä lukea ”kuolaisia” vai ”puolalaisia”?

Anonymous
Anonymous
3.5.2020 15:46
Vastaa...  Epäselvää

Ei ole näkö eikä sormet enää kuten ennen.
Mutta olisikohan sitten vaikka kuolaavat puolalaiset.
Minusta on aika perseestä ihmiset jotka kehuu jotain maata josta tulee suomeen rikollisia.
Suositan ihmisiä käymään utustumassa johonkin isoon vankilaan tässä maassa niin näkisitte miten siellä on puolalaisia istumassa ”elinkautista” siksi lainausmerkit että tässä maassahan ei oikeaa elinkautistuomiota ole olemassa.

Huh huh
Huh huh
2.5.2020 16:13

Meni vähän överiksi eilen, jopa neljä keski-kaljaa.Tänää vain pari ja piaparia ensin.

T
T
2.5.2020 16:21

Hyvä kysymys on missä menee synkän realismin ja kansallismielisten ihmisten lannistamisen välinen ero? Jos vihreät olisivat 30v sitten tuumanneet että mitään ei voi tehdä ja parempi vaan luovuttaa ja olla äänestämättä niin olisiko yhteiskunta nykyään tässä pisteessä?

Sam Colt
Sam Colt
2.5.2020 16:26

Paavon nauttima? vappujuoma-annos olisi tappanut meikäläisen sydänvaivaisen.
Paavolle se näemmä aiheutti vain tilapäisen mielenhäiriön.
Äänestys jonkin haitan torjumiseksi on yhtä tärkeätä kuin äänestäminen jonkin puolesta.
Jos suvaitsevaisten ei tarvitsisi pelätä persujen kannatuksen nousua, niin ne olisivat jo luovuttaneet Suomen kalifaatiksi. Näinä viikkoina nähty sukkahousuhallituksen kannatuksen nousu on tilapäistä ja taittuu heti kun tuovat taas oikeat karvansa näkyviin.
Paavo on kyllä oikeassa siinä, että persujen kannattajat ovat toimittaneet muutaman kusipään ihan eduskuntaan saakka.

Tapiola
Tapiola
2.5.2020 16:41

Sanan miekka on terävä ja osuu kohteeseen kuin veitsi voihin. Mitenkähän rivolta tuokin lause kuulostaisi eestiksi?
Halleluja tälle seurakunnalle ja iloinen laulu olkppn kanssanne!
https://m.tek.fi/fi/node/2967

Tapiola
Tapiola
3.5.2020 13:26
Vastaa...  Tapiola

Ensin pelastettiin ministeri Andersson
sitten Härmän kiljumestari Pavelsson ja
ministeri Henriksson, perkele
Halleluja synneistä pois
pelastusta teille pikkurumpu soi!

PastoriNikulainen
PastoriNikulainen
2.5.2020 20:48

Kaipa tästä hengissä selviää tälläinen pyhä mies kun olen.
Eli kalja on hyvää ja sitä on nyt syytä nauttia vapun kunniaksi!
Viina, eli kalja on tässä tapauksessa siis viisasten juoma. Antaa mennä vaan!
Aaamen…

Terhomatti Hämeenkorpi
Terhomatti Hämeenkorpi
2.5.2020 21:06

Joo, join Paavon neuvosta viisastuneena ämpärillisen viinaa. Olipahan sitten tyhjä ämpäri, mihin oksentaa!!!

Jenkantahti soi Vesivehmaalla
Jenkantahti soi Vesivehmaalla
3.5.2020 06:50

Ruotsiin veikkaan 3000 covidkuollutta ma-ti, viimeistään ke.
Ruotsi on päättänyt ei-vaan-tuhota-ekonomian vaan myös tappaa ihmiset.
”Hur länge skall man låta svenskarna dö upp till tiofalt jämfört med sina nordiska grannar?
Hur länge tänker man acceptera de enorma skillnaderna utan att ändra på Sveriges strategi?
Är det inte bättre att låta ekonomin dö än att låta både människorna och ekonomin dö?
Hur kan ett utav världens rikaste länders ekonomi totalhaverera på 1-2-3 månader?
3000 döda på måndag, senast onsdag, förmodar jag?”

Viinapiru on ilkeä seuralainen
Viinapiru on ilkeä seuralainen
3.5.2020 22:12

En juo ollenkaan, selvisin hyvin hengissä vapusta…