Poliisi keskeytti laittoman kokoontumisen Eduskuntatalon portailla

[wpvideo 6RnihZKd]

Eduskuntatalon portailla oli yli kymmenen henkilön mielenosoitus, josta ei ollut ilmoitettu ennakkoon poliisille. Poliisi kehotti järjestäjää pienentämään osanottajamäärää. Sen jälkeen poliisi keskeyttää mielenosoituksen olennaisesti lain vastaisena, koska:

  • siitä ei ole ilmoitettu poliisille etukäteen
  • järjestäjä ei suostu saattamaan kokoontumista lainmukaiseksi
  • Etelä-Suomen aluehallintovirasto on kieltänyt tartuntatautilain 58 §:n 1 momentin nojalla toimialueensa kuntien alueella kaikki sisä- ja ulkotiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset, joihin osallistuu yli 10 henkilöä.

– Mielenosoitus on päättynyt ja sen järjestäjää on sakotettu laittomasta kokoontumisrikkomuksesta. Virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta on kirjattu rikosilmoitus. Näiden johdosta poliisi on ottanut kaksi henkilöä kiinni, kertoo ylikomisario Seppo Kujala, joka on Helsingin poliisilaitoksen Hälytys- ja valvontayksikön johtaja.
Poliisi
KOMMENTTI: Nyt kun virusepidemia on päällänsä niin ei kannata harrastaa isoja kokoontumisia kulkemalla pitkin kyliä sössöttämässä oikeuksistaan. Varsinkaan jos aikoo kritisoida Nihtisillasta koronakaranteenista karanneita tulijoita.
 

Subscribe
Notify of
guest
96 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
T
T
8.5.2020 15:03

Outoa….Mikähän pointti tässä oli.

Herätkää
Herätkää
8.5.2020 15:19

Voi että Pave! Oletko valeopposiotiota loppujen lopuksi kuka uskoo tähän virukseen? Haluat myydä maskeja tällä sivustolla, salaliittoteoriat on huuhaata, ja vastakkainasettelua aina. Ikinä et kerro mikä on ongelmien syy, esim maahanmuutossa. Ei se ole ihmiset vaan ne ketkä tänne ne päästää, ja koneisto sen takana.
Olet mukana tässä pelonlietsonnalla, ja fiksuna miehenä nopeasti löydät totuuksia vaihtoehtomediasta etkä lähtisi tähän mukaan. Kaikkea ei tarvitse uskoa, mutta pitää kyseenalaistaa. En vähättely koronapelkoa, mutta jos yksilönoikeuksia aletaan karsimaan niin ollaan huonolla tiellä. Miksi kaupassa turvavälit? No tulevaa kasvojentunnistusta varten.
Entä että kotipitsassa ei käy kun kortti/lähimaksu. No käteinen raha halutaan hävittää sen varjolla, että kaikkien rahaliikennettä voidaan seurata. Seuraavaksi siru käteen, kun onhan kortin vilauttimen jo tuttua lukijan edessä.
5G huutaa ja aina olet jonkin verkon alueella. Isoveli valvoo ja kaikilla älypuhelimet. Siksi sitä maaseutua ei tueta vaan autioitetaan tarkoituksella.
Oletko suomalaisesten ja oikeuksien puolella, vai haluatko että YK agenda 2021 ja 2030 noudatetaan. Maskipakko, kokoontumisrajoitukset ”kunnes tulee rokoite”, ilman sitä ei ole asiaa isoihin tapahtumiine, olet rekistessä ja katsotaan että olet ”puhdas”. Maski naamaan ja kerrot että olet lammas, Herätkää nyt ihmiset NWO rakennetaan silmienne edessä ja laitatte nalleja parvekkeelle, ja ikkunaan.
Kokonaiskuolleisuus ei ole edes noussun. Koronasta saa nopeasti selvää, ja voi tehdä omat johtopäätökset vs flunssan kuolleisuus.

Anonymous
Anonymous
8.5.2020 15:30
Vastaa...  Herätkää

Miksei miekkaria ollut ilmoitettu poliisille?

Tapiola
Tapiola
8.5.2020 15:54
Vastaa...  Anonymous

Jossain oli olevinaan, että oli yksi mielenilmaisu ilmoitettu ja se ei ollut tämä. Kymmenen saa kokoontua keskenään, mutta kun ihmisiä on kutsuttu netin välityksellä ainakin, ja muutenkin yksikin paikalle jäävä ohikulkija saa kokoontumisen luonteen muuttumaan.
Sitten nää huutopotkuraivarit. Pahaa tekee katsella, kun joku kiusaa itseään omaehtoisesti.

Anonymous
Anonymous
8.5.2020 16:00
Vastaa...  Tapiola

Helvetin latvakakkoset. Juu, pistetään vastaan poliisille, vittu yhteiskunta on järjestelmä, kytät on poliiseja vittu.. Mikä järki, kysyn vaan.

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
9.5.2020 04:24
Vastaa...  Anonymous

Juuri näin. Jos telon seuraavan vastaan tulevan poliisin vaikka teholle, en ole kummoinenkaan sankari omasta mielestäni. Ehkä Steen1 ja Taponen tuntevat suurtakin myötätuntoa, muut eivät.

Pertti Grandell
Pertti Grandell
11.5.2020 09:59
Vastaa...  Fatwantarkistaja

taitaa koko stadi olla jo ”taposia” täynnä

Tapiola
Tapiola
8.5.2020 18:16
Vastaa...  Herätkää

Edes tavallisten influenssien johdosta ei ole ryhdytty käsidesi- kassan suojapleksit-liikkumisen rajoitukset- julkisten paikkojen sulkemiset ym kaltaisiin toimiin kuten koronan takia, joten nämä vartailut on turhia. Koronan varjolla voidaan kyllä leikkiä jotain globalistivallan käyttöä, mutta et kai vakavasti usko Kiinan olevan lännen kanssa yhteisessä juonessa vai mitä kuvittelet?

Andreas
Andreas
8.5.2020 19:28
Vastaa...  Herätkää

PT-Media ja tämä Pave alkaa olemaan puolensa valinnut. Pelkoako?

Anonymous
Anonymous
8.5.2020 21:32
Vastaa...  Herätkää

”loppujen lopuksi kuka uskoo tähän virukseen? ”
Niin.. Korona virusta ei ole olemassa, yhtään ihmistä ei näinollen ole kuollut, jne.
Toivon että saat ko viruksen ja itke sitten sen olematonta olemista sairaalan letkuisa,

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
9.5.2020 04:50
Vastaa...  Herätkää

Herätkää
Ristiriitaisuuksia löysin pari kappaletta.
-Olen kaupan jonossa palestiinalaishuivi suun/nenän peitteenä ja aurinkolasit silmillä. Lippalakki sojottaa alaspäin. Kuvaako Isoveli-Paven suurpolpokamera alaviistosta ja myykö NWO-maskeja juuri sen takia, että saadaan ohjelma tunnistamaan lärvit vaikka neuvostoliiton sinkkiämpäri päässä olisi? Kunhan ei jonoteta lähi-itäläisittäin tappituntumalla. Miten se ohjelma tunnistaa pärstän sitten, kun ollaan taas lähes sisäkkäin? Homma kusee.
-Maaseudulla oli kännykät jo 90-luvulla. Niitä voitiin seurata ja voidaan nykyäänkin. Olen erittäin sitä mieltä, että niillä on siellä jo älypuhelimetkin, eikä niiden seuranta ole yhtään sen kummallisempaa. Entäpä jos sen jättää karjakeittiöön sen älypuhelimen, kuinka suurella nopeudella se kykenee seuraamaan pakenevaa maajussia Myllykikkeliin? Pitääkö ostaa katu-uskottava John Deere, ettei se enää tiedä isännän liikkeitä? Käy sitten Legendassa kaljoilla ja kävelee kotiin poliisipartion ystävällisestä neuvosta.
-Kokonaiskuolleisuuteen vaikuttaa moni asia. Harrastukset, flunssanhankinta, baaritappelu jne on nyt jäissä. Ihmiset ovat varovaisia. Paljonko lento-onnettomuuksissa kuoli ihmisiä ennen lentoja? Entä paiseruttoon lääkkeen keksimisen myötä? Jos lopetat tupakanpolton ja syöt samalla rahalla suklaata, tupakka on de facto ilmaista?
P.S. JOS korona onkin olemassa ja tappaa edes yhden ihmisen, sen vähätteleminen on mielestäni rikos, jos kuoleman olisi voinut välttää tunnustamalla tosiasiat. Lain mukaan näin ei kuitenkaan ole, free Bouanane!

Aikki
Aikki
10.5.2020 07:43
Vastaa...  Herätkää

Juuri näin . Minäkin ihmettelen, kuinka maahanmuuttovastaiset ja Ylen uutisointia aikaisemmin kritisoineet uskovat valtamedian vedätyksen. Kyseessä on bluffi, jonka avulla maailman päättäjät yrittävät saada kerralla maailman kuralle menneet taloudet kuntoon. Saa nähdä onnistuvatko ilman sotaa. Olin aikaisemmin oikeassa, kun sanoin koronan lähteneen liikkeelle laboratoriosta, moni muu uskoi sen tulleen jostain torilla syödystä lepakosta. Lepakonvirus ei pysty tarttumaan ihmiseen ilman laboratoriossa tehtyä manipulaatiota. Nyt tähän tulokseen on päätynyt moni muukin . Joten pelko pois, jatkakaa elämää ilman paniikkia, älkää katsoko tai lukeko mitään valtamediassa kerrotaan. Ouluun terveisiä Tiinalle ja Junekselle .

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 09:22
Vastaa...  Aikki

Miten ”päädyit” tulokseen, että laboratorion kautta? Ehkä olet joku tiedemaailman toimija, niin kerro lisää?
Kyllä itseäni oppineemmat väittävät, että se zoonoosi ihmiseen esim. lepakosta tapahtuisi väli-isännän kautta.
Talouspuolesta sanon, että joskus 2018 syksyllä olisi pitänyt olla jo merkkejä globaalista taantumasta, mutta sitähän nyt vedätetty ja tämähän sopisi hyvin kuvaan, että tällä saataisiin ilman sotaa romahdus, mutta eihän se ilman ehkä tapahdu. Kukaan ei halua olla se, joka lunastaa tyhjät velkapaperit.

Aikki
Aikki
10.5.2020 09:36
Vastaa...  Tapiola

Nimimerkki Tapiola katso video loppuun asti, ennekuin alat epäilemään . Toivottavasti totuus ei satuta https://youtu.be/kOVwnUGCdfs
Toivottavasti Junes ja Tiinakin katsoo tämän videon, ja lopettaa turhan panikoimisen.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 09:59
Vastaa...  Aikki

Juu, ei ole paniikkia.
Video on tuttu, ja puhuja Petri Paavola myös. Paavola ikävä kyllä hörhöilee aika ajoin. Kerran hän toi esille Rothscild säätiön 2020 skenaarion, joka oli joskus Mers-viruksen jälkeen laadittu, jos oikein muistan… yleensä en.
Siinä oli paljon sellaisia näkemyksiä tulevan suuren pandemian varalle talouden ym tärkeiden seikkojen kautta tarkastellen, ja Paavola näki tämän suunnitelmana, salaliittona ellei peräti?
Suuret myrskyt metsiä kaatavina ja puun hinnan romahduttamalla ovat minulle tuttuja. Ne myrskyt tulevat n. 10 vuoden välein. Ei se ole salaliittoa, tai aika taitavaa sitten.
Samoin eri aikaan eri puolella Suomea myyräkannat nousevat ja taantuvat 4 vuoden välein. Myyrät tuhoavat nuoria taimikoita. Näihin pystyy varautumaan. Ei ne ole salaliittoja.
Kuu kiertää maapallon ympäri kerran kk. Ei se ole salaliitto. Tiedän ettet anna paskan arpaa tälle kirjoitukselle arvoa jos luet yleensäkään, mutta kirjoitin nyt kuitenkin.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 11:06
Vastaa...  Aikki

Korjaus. Muistin väärin.
Löytyy juuri tuosta tuomaltasi videolta ja kyseessä on Rockefeller säätiön tulevaisuuden skenaario. Se ei ole salaliittosuunnitelma kuten videolla puhuva Paavola antaa ymmärtää.
Aivan samoin kuin mainitsin edellä metsätaloudessa mm myyräkannan vaihtelu 4 vuoden välein. Viisas metsänuudistaja ottaa sen huomioon skenaarion yhtenä osana.

Aikki
Aikki
10.5.2020 13:04
Vastaa...  Tapiola

Kävimme Helsingin pitäjän hautausmaalla, jossa meno oli, kuin karnevaaleissa koonsanaan . Useita kymmeniä ihmisiä, kulki ilman koronapaniikkia, ainoastaan kolmella henkilöllä oli hengityssuojain kasvojen edessä. Voitte arvata keräsikö nämä 3 henkilöä huomioita suojautumisellaan. Nuo kolme on varmasti ensimmäisinä, käsivarsiojossa ottamassa koronaa vastaan kehitetyn rokotteen, vaikka siitä saisi narkolepsian tai, jonkun tappavan taudin. Olen kansalaistottelematon, vaikka kuulun riskiryhmään, käyn kaupassa ja kuljen ihmisten joukossa ilman pelkoa. Äitien päivää vietin, kuten aikaisempina vuosina lasten ja lastenlasteni seurassa, vierivieressä istuen.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 13:49
Vastaa...  Aikki

Hyvä noin. Itse kävin 05.30 tänään kirkonmäellä ja oli mukavan rauhallista.

Aikki
Aikki
10.5.2020 13:30
Vastaa...  Tapiola

Nimimerkki Tapiola. Saulusmedialla oli video jossa laboratoriossa 30 vuotta työskennellyt nainen kertoi totuuden tästä koronaviruksesta. Se video minun oli tarkoitus jakaa sinulle, mutta kun äsken sen videon löysin, se oli poistettu kolmannen osapuolen toimesta. Joten jo tämä osoittaa, että kyseessä on suuri koronavalhe, jolla saadaan ihmiset ympärimaailmaa pelonvaltaan . Jos tuo mainitsemani video ei olisi ollut totta, niin tuskin sitä olisi YouTube poistanut.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 13:57
Vastaa...  Aikki

Pitää sinunkin tuumata hetki. Kuten sanoin, Paavolalta tulee välillä lievästi levottomia ajatuksia ulos. Kannattaa punnita jokaista totuuden kertojaa.
Kolmas osapuoli saattaa tuntea toisen osapuolen. Ei kannata liikaa innostua.
Somessa on kaikenlaista vihapuheskannaustakin. Voitu poistaa sitä sinun paniikkia lietsovana.
Kuuntelen Paavolan sanailua kriittisesti, mutta kuuntelen.

Aikki
Aikki
10.5.2020 13:13

Korona on aiheuttanut myös sen, että ennen kiihkeästi maahanmuuttovastustavat ovat kääntäneet päänsä ja alkaneet uskomaan valtamedian koronavalheeseen. Otetaan syksyllä uuteen keskusteluun tämä aihe, ja katsotaan kuinka moni meistä on sortunut koronavirukseen.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 09:29
Vastaa...  Aikki

Niin, jatkoa vielä. Kukaan teistä teoreetikoista ei halua vastata minun kysymykseen, ihanko oikeasti te uskotte Kiinan, USA:n , EU-sontatunkion, Venäjän ja vaikkapa Koreat olisivat yhteisessä salaliitossa?
Vai CIA, sekö on käynyt vaihtamassa Wuhanin labraan parempia mömmöjä?
Minä otan Koronan vakavasti toistaiseksi ja ehkä pitkäänkin vielä.

Aikki
Aikki
10.5.2020 09:46
Vastaa...  Tapiola

Katso nyt vaan video, jonka osoitteen laitoin. Siinä on vuosia laboratoriossa työskennelleen naisen selitys koronaviruksen alkuperästä. Hän kertoo, ettei virus pysty tarttumaan lepakosta ilman manipulointia. Mikä syy heillä olisi kieltää koronaviruksen alkuperä . Enemmän siis epäilen koronapaniikkia luovien tarkoitusperät. Miksi maailmaa ei laitettu karanteeniin, kun sika, lintu, ja sars-virukset maailmalla jylläsivät, joten avaa silmäsi tai panikoi aivan rauhassa.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 10:12
Vastaa...  Aikki

Paavolan puheita olen kuullut paljon. Hän hörhöilee jossain määrin aina toisinaan. Kuten edellä kirjoitin, väli-isäntä tuo sen ihmiseen, kun vahingossa palaset osuu kohdalleen vaikkapa 50v jaksoin.
Koronavirus 1 eli sars oli se merkittävä 2000 luvun alussa. Nykyhulluihminen oli unessa, kun Jumala oli saatu siivottua yhteiskunnasta ja ihminen oli olevinaan voittamaton. Oli kaikkea tuubaa, miten tiedemiehet jo kohta luovat elämää. Jospa se olikin tuo koronavirus se heidän luoma elämä. Ehkäpä Jumala antoi tämän tapahtua kun ihminen kuvittelee olevansa Luoja.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 10:18
Vastaa...  Aikki

Tuo äskeinen oli siis vastaus kysymykseesi, miksi maailmaa ei pantu karanteeniin Sarsin takia. Kaikkivoipa Jumalan pois lakaissut ihminen ei välittänyt enää mistään moraalista mitään. Mieskin voi synnyttää eikä Luojalta tarvitse kysyä lupaa kuulemma.

Aikki
Aikki
10.5.2020 13:39
Vastaa...  Tapiola

Koronapaniikissa eläville haluan kertoa : kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa. Kuolemaa pelkääville haluan jakaa tämän mietelauseen : Meiltä on salattu kuoleman ihanuus, jotta jaksaisimme elää.

Tapiola
Tapiola
8.5.2020 15:41

Surullista.
Tää ilmauksen vetäjä, oliko se Kultainen leijona, niin menetti luottamuksen jo minun silmissä. Näin eilen sen videon häneltä tähän päivään liittyen. Liian masanykänen, vaikka asiaa eilen puhuikin.. tavallaan. Toivottavasti eräs , ja totta kai on katsonut tämän päivän tapahtumat, niin toivottavasti osaa nähdä itsensä menneiltä vuosilta.
Pakko taas sanoa, että Junes hoitaa nää hommat ihan eri levelillä. Vaikka vastapuoli nöyryyttää ja tekee kiusaa, niin aika vääjäämättä tulee vielä olemaan Juneksen puolella.

Armo
Armo
8.5.2020 15:48

Asenne alkaa olee vaikuttava. Suomalaisuus alkaa heräämään. Hmm. Mitähän tästä seuraa. Itselläkin alkaa nousee kapinamieli.

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
9.5.2020 05:11
Vastaa...  Armo

Sillä vaan ei ole mitään merkitystä kansakunnan kannalta, jos seuraavassa ratsiassa ajatkin karkuun. Asialliset hommat tehdään asiallisesti, ettei ole seuraavassa kokouksessa taas puolet porukasta muualla. Liikkeen täytyy kasvaa, ei olla yhden miehen orkesteri. Eihän se mikään liike silloin enää olisikaan.
Toisaalta puuhatkoon vaikka yksinään, ei ole minulta pois. Näyttää vaan sellaiselta, johon en käsiäni työnnä.
Mieli kyllä tekisi potkia poliisia, mutta miten se muuttaisi maailmaa paremmaksi? Tulisiko siitä potkusta kenties se vallankumous, jota on odotettu? Äärioikeisto voitti, koska paskat välitin käskyistä? Ja taas ollaan kusessa.

...
...
8.5.2020 15:50

Yhdentekevää oliko laiton vai ei.Vihreä NKVD on niin polleana uhoamassa kun kyseessä on vääräuskoinen,valkoinen Suomalainen joka ei kuulu vihreisiin stalinisteihin tai muihin kommareihin ja nuolee innokkaasti persereikää heti kun kyseessä on loisiva arabi tekemässä samaa.Vihreä NKDV on kansan vihollinen ja sellaisena sitä on syytä kohdella.Laillinen sotakohde.

Käry meinaa käydä?
Käry meinaa käydä?
8.5.2020 15:54

Eihän varsinkaan tuollainen mielenosiotus sovi hallinnolle lainkaan. Vaatii perustuslain noudattamista.
Äänestäjiä kuseteltu vuosia varsinkin ulkopoliittisessa päätöksenteossa, Väitetty että ministerivaliokunta (UTVA) voisi tehdä määrämuotoisia päätöksiä, vaikka todellisuudessa se ei sellaisia voi tehdä lainkaan. Se on vain valmisteleva elin ( Perustuslaki 67 §, laki Valtioneuvostosta 23§, Asetus Valtioneuvoston ohjesääntö 25 § ) . Se ei voi tehdä määrämuotoisia päätöksiä lainkaan.
Suomessa on päätetty väärässä järjestyksessä isäntamaasopimus, aiesopimukset puolustusyhteistyöstä ja kansainvälisistä sotaharjoituksista ja pakolaissopimuksesta.
Esim. tässä johdetaan äänestäjiä harhaan ( en tiedä onko tahallisesti ): ILTASANOMAT:
Tällä hetkellä ulko-ja turvallisuuspolitiikkaa johtaa presidentti yhdessä valtioneuvoston kanssa TP-Utvassa eli valtioneuvoston ulko- ja turvallisuuspoliittisessa ministerivaliokunnassa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006496288.html

Äänestäjiä kusetettu vuosia
Äänestäjiä kusetettu vuosia
8.5.2020 16:07

Eihän varsinkaan tuollainen mielenosoitus sovi hallinnolle lainkaan. Mielenosoituksessa käsittääkseni vaadittiin sitä että hallinnon pitäisi noudattaa perustuslakia.
Äänestäjiä kuseteltu vuosia varsinkin ulkopoliittisessa päätöksenteossa, Väitetty että ministerivaliokunta (UTVA) voisi tehdä määrämuotoisia päätöksiä, vaikka todellisuudessa se ei sellaisia voi tehdä lainkaan. Se on vain valmisteleva elin ( Perustuslaki 67 §, laki Valtioneuvostosta 23§, Asetus Valtioneuvoston ohjesääntö 25 § ) . Se ei voi tehdä määrämuotoisia päätöksiä lainkaan.
Suomessa on päätetty väärässä järjestyksessä isäntamaasopimus, aiesopimukset puolustusyhteistyöstä ja kansainvälisistä sotaharjoituksista ja pakolaissopimuksesta.
Esim. tässä johdetaan äänestäjiä harhaan ( en tiedä onko tahallisesti ): ILTASANOMAT 5.5.2020:
Tällä hetkellä ulko-ja turvallisuuspolitiikkaa johtaa presidentti yhdessä valtioneuvoston kanssa TP-Utvassa eli valtioneuvoston ulko- ja turvallisuuspoliittisessa ministerivaliokunnassa. ( Googleta kys. juttu Iltasanomista)

Mallia menneestä
Mallia menneestä
8.5.2020 16:52

Alpakat kehiin.

Tapiola
Tapiola
8.5.2020 18:31

Katsoin videon nyt loppuun asti. Siis vastarinta loppui siihen, kun lamautin painettiin olkapäähän.
No näin selvittiin kaikkein vähäisimmillä vammoilla. Toki on poikkeuksia.

Anonymous
Anonymous
8.5.2020 18:35

Virusepidemia ei ole päällä koska se huijaus ja tuntuu onnistuvan PTtoimituksessa. Kun istutte kotona paskalla niin onko kasvosuoja päässä ja ette vieläkään osaa pestä käsiä vaan desinfioitte ne kuten viranomainen on neuvonut?

Jaaha
Jaaha
8.5.2020 20:45
Vastaa...  Anonymous

Tyttöhallitus ei ole osannut mitään neuvoa, eikä toimittaa suojaimia, eikä aloittaa rokotevalmistusta, vaikka setämiehet Suomessa hyvän rokotteen jo ehtineet kehittää.
Paavo se myy suojaimia kuitenki.

Anonymous
Anonymous
8.5.2020 21:43
Vastaa...  Anonymous

olet sitten samanlainen rotta kun karanteenista paskat välittävät läpsyt jotka tahallaan levittää virusta.
Tunnen muutaman jotka sai koronan kaupassa käydessään, heistä moni joutui tehohoitoon eikä kenenkään heidän keuhkot enää toimi smanlailla kun ennen, jopa hengittäminen on vaikeaa.
Sitten kaltaisesi kusipää kirjoittaa täyttä paskaa, sinulle pitäisi pistää kaikki koronan 70 mutaatiota suoniisi.

Anonymous
Anonymous
8.5.2020 23:07
Vastaa...  Anonymous

Olet kunnon muslimi, rakastat jokaista ihmista kuten allah neuvoo. Muista pesta kadet pyllyn pyyhkimisen jalkeen ja kayta kunnolla paperia ettet sormella pyyhi kun paperi on ohut kun saastat paskapaperia seuraavaan korona-aaltoon…

Aikki
Aikki
10.5.2020 07:58
Vastaa...  Anonymous

Äläkä kaiva nenää samalla sormella, kuin persettäs.

Aikki
Aikki
10.5.2020 07:56
Vastaa...  Anonymous

Montako tuntemaasi henkilöä on kyseiseen tautiin sairastunut. Vastaukseksi ei kelpaa serkunkumminkaimanedesmennytisoäiti. Olemme vapaa maa ajattelemaan omilla aivoilla, joku uskoo ja panikoi, joku ei usko eikä panikoi. Ennemmin tai myöhemmin totuus tulee itse kullekin selville, joten jää paniikkisi lillumaan, minä en suo paniikille sijaa, sillä aion elää niin kauan, kuin luoja suo. Nimittäin moni ihminen kuolee aivan muuhun kuin koronaa. Vaikuttaa siltä, kuin jotkut ihmiset luulevat olevansa kuolemattomia, kunhan vaan suojautuvat koronalta.

Aappa
Aappa
8.5.2020 22:06

Mitä asiaa noilla oli?

Acc358
Acc358
8.5.2020 22:38
Vastaa...  Aappa

Haluavat Suomeen perustuslakituomioistuimen.
”Poliisi keskeytti voimalla Kultainen Leijona -kokoontumisen Eduskuntatalolla – Marko Sihvonen pidätettiin [Video]”
https://mvlehti.net/2020/05/08/poliisi-keskeytti-voimalla-kultainen-leijona-kokoontumisen-eduskuntatalolla-marko-sihvonen-pidatettiin/

Aikki
Aikki
10.5.2020 14:48
Vastaa...  Acc358

Kun katsoin nuo videot, niin en voi muuta, kuin ihmetellä virkavallan toimintaa Markoa kohtaan. Marko on alussa aivan rauhallinen, myös poliisi oli rauhallinen, mutta yhtä äkkiä joku provosoituu ja lisää poliiseja saapuu paikalle. Poliisit käyvät kiinni Markoon , sen jälkeen sivulla seisonut nainen joutuu kovakouraiseen poliisin käsittelyyn. Se että paikalla olijat noudattivat karanteeniohjeita, ei poliisia kiinnostanut. Kun olen täältä lukenut kommentteja, jotka moittivat Markoa vaikka hän yritti ajaa meidän jokaisen isänmaallisten asiaa . Ei ihme, kun maamme on tässä tilassa ja kommunistien hallussa. Onneksi olkoon flegmaattisina sohvalla makaajat, maamme on menetetty jos ette ala puolustamaan maatamme Markon tavoin. Nostan Markolle hattua ja toivon että mahdollisemman moni aukaisee silmänsä näkemään missä mennään. Kuka teistä vihervasureista sammuttaa viimeisenä valot.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 15:09
Vastaa...  Aikki

Poistun kohta, mutta vielä kerran ja myös terviisiä Talk-radiolle. Ensimmäinen poliisipartio kysyi Sihvosta nimeltä tullessaan. Sihvonen oli laittanut aiemmin viestiä oikeusministerille tai ministeriöön. Mitä viestitys koski? Oliko jotain peräti eduskunnan putsaamiseen tai kansanedustajille potkujen antamiseen liittyvää, mutta jotain? Siksi poliisilla oli taustat valmiina asialle.
Sihvonen sen rähjäämisen aloitti. Toisaalta oli kutsunut porukkaa saapumaan paikalle, toisaalta väitti vastaavansa vain itsestään.
PVL:n jäsenet eivät olisi maanneet portailla, vaan seisseet ryhdikkäästi asiansa puolesta. Jos poliisi käy toimiin, niin ei siinä aleta potkimaan ja räyhäämään.
Omalta osalta tämä on nyt tässä, kun paremmin en tiedä, oikeastaan yhtään mitään koko asiasta.

Pirtsakka
Pirtsakka
10.5.2020 23:16
Vastaa...  Aikki

Koko halavatun ilta meni, kun mietin tuota juttua. Luulen, en siis tiedä, että tuo Marko provosoitui siitä, että hän ei ollut ehtinyt omien sanojensa mukaan olla paikalla kuin pari minuuttia, kun poliisit jo tulivat. Toinen provosoitumisen aihe alkaa ehkä muillakin kuin Markolla olla se, että normikansalainen tuntee jäävänsä toiseksi asiassa kuin asiassa. Siinä alkaa tuntea jäävänsä aivan yksin ja turhautuminen puhkeaa raivona, vieläpä kun itse tuntee olevansa oikealla asialla eikä siltikään pysty vaikuttamaan asioihin mitenkään.
Poliisi totta kai tekee työtään – käskystä – mutta siinä vaiheessa kun ihminen on ärsytetty kuin raivo härkä, hän kokee poliisin toiminnan mielivaltaisena ja siitähän se raivo vain nousee lisää, kun ihminen tajuaa, että jopa poliisit nousevat häntä vastaan.
Nyt tuo Marko on haukuttu tälläkin palstalla mennen tullen ja palatessa, mutta kysymys kuuluu: mitenkä te itse reagoisitte, jos omasta asiastanne vakuuttuneena löytäisitte itsenne samanlaisesta tilanteesta? Itse olen kylläkin mukavuudenhaluinen sohvalla makaaja (Aikin sanoja lainatakseni) mutta luulenpa, että saisin samanlaisen raivokohtauksen kuin Marko. Eipä siinä paljon ehdi herrasmiestapoja miettiä, kun verenpaine huitelee tuhatta ja sataa.
PT-media kirjoitti, että Marko toimi kuin lapsellinen teini. Noh, ihminen alkaa toimia jopa itseään vastaan siinä vaiheessa, kun tajuaa että peli on menetetty, naurettavaa tai ei, vallankin jos ja kun on latautunut viemään tehtävänsä päätökseen.
Jos joku ei ole vielä sattunut huomaamaan, niin osa kansasta turtuu kaikkeen siihen, mitä ympärillä tapahtuu, osa puolestaan on tajunnut, että minkäänlaista muutosta ei saa millään aikaan, yrittipä mitä tahansa. Eli ihmisiä ei kuunnella, ja se saa aikaan sekä sitä turtumista että välinpitämättömyyttä, mutta myös patoutunutta raivoa. Hirvittää miettiä, mitä se patoutunut ja lisääntyvä raivo voivat saada aikaan, elleivät asiat muutu. Historia jo kertoo, että suuretkin tapahtumat, ja yleensä kielteiset sellaiset, ovat saaneet alkunsa pikkuasioista, melkein kuin vahingossa.
Terveiset vaan täältä kyökkipsykologilta.

Pirtsakka
Pirtsakka
10.5.2020 23:45

No se jonka järkevyyden se raivo sokaisee, sitähän yritin tuossa kirjoituksessani tuoda esille. Tuskinpa tuo Marko edes kuvitteli, että hänellä olisi etuoikeuksia vaikka uhosikin tekevänsä mitä haluaa. Ihminen nyt on liian täyteen ladattuna arvaamaton, eikä siinä tilassa ja tilanteessa tietenkään edesauta asiaansa.
Olen kyllä samaa mieltä siinä, että arvokas tai edes asiallinen käytös kuuluu kaikille, ei pelkästään harmaantuneille, mutta ymmärrän tuon Markon aggression syyt. Sori siitä, sanoi entinen mieskin.
Tämä seuraava ei asiaan kuulu, mutta käytöstapoja voisi odottaa muiltakin suomalaisilta. Käyn usein Eestissä, ja yritän puikahtaa Tallinnan ohi niin vikkelästi kuin vain pystyn, joskus tosin on pakko satamassa pysähtyä. Jok´ikinen kerta siellä törmää hyvinpuettuihin ja -kammattuihin keski-ikäisiin suomalaisiin naisiin, joilta ulkonäöstä päätellen odottaisi sitä ”arvokasta” käytöstä. Vaan ei, kun he avaavat suunsa, sieltä tulee niin ala-arvoista törkyä ettei korviaan meinaa uskoa. Sitäkin vikkelämmin yrittää jatkaa matkaansa, jotta kukaan ei erehtyisi luulemaan suomalaiseksi. Että kyllä me osataan maineemme pilata muuallakin kuin eduskuntatalon rappusilla…
No niin, saipahan tuonkin ympättyä tähän.

Pirtsakka
Pirtsakka
10.5.2020 23:01

No onneksi nyt minä ainakaan en ole lähdössä julkisiin esiintymisiin, kun tunnustin tuolla ylempänä pystyväni samaistumaan tuon Markon raivokohtaukseen. Parempi pysytellä mukavuudenhaluisena sohvaperunana ja odottaa, että tapahtuisi maailman ihme ja kaikki muuttuisi taikaiskusta paremmaksi. Tai jonkun toisen toimesta, vaikka yksi työkaverini sanookin aina, kun joku yrittää livetä tehtävistään ”joku muu saa tehdä”-tyyliin, että ”joku muu on kuollut”. Hänellä oli jopa esittää kuolintodistus…

Tapiola
Tapiola
8.5.2020 23:05

Jos jotkut luulee, että kehun Junesta jotenkin putkinäköisesti, niin eihän se niin ole. Katsoin Asylin lähetystä äsken ja sieltä sanailua. ”poliisi hakkasi kaikki” tms. eduskuntatalon portailla. Sehän ei pidä paikkaansa. Kyllä pääosan esittäjä Marko de Kultainen Leijona oli se, joka aloitti huutopotkuraivon. Sivusta käytiin poliisiin kiinni, koska perustuslaki piti nyt kerta heitolla saada kuntoon ihan tässä ja nyt heti tässä portailla tehdä selväksi perustuslain luonne poliiseille. Että en paremmin enää nauraa voisi tuolle remusakille.
Kukaan poliisi ole hakannut ketään ja mitään.
Junes ihmettelee miksi ei käytetty megafonia esim. komennettu hajaantumaan turvaetäisyyksille. No ei niitä megafoneja ole noin vaan matkassa mukana. Ensimmäinen partio joka tuli paikalle, oli uutta vuosikertaa. Olivat opettelemassa, ja mitä ilmeisemmin ensimmäistä kertaa tunnustelijoina. Ja Leijona portailla teki selväksi, että vaikeuksia saattaa tulla.
Mikä tässä oli uhkaavaa. Kuten Leijona tuolle partiollekin kertoi, hän oli ottanut oik. ministeriin tai ministeriöön yhteyttä. Uhka on ehkä ilmeinen. Se varmaan eräs syy, miksi tuo keltanokkapartio yleensä saapui. Mitä yhteydenotto piti sisällään? Sitten paikalle tulee kansanedustaja Kiljunen ja partiolle tulee selväksi, että kyytiä voi olla Kiljusellekin ym tarjolla.
Kyllä tää on ihan itse saatu aikaan. Pontus ihmettelee jossain skriimillä, miten noin saatetaan viedä tilaisuuden vetäjä tms? No juurihan ensimmäiselle partiolle Marko de Kultainen Leijona teki selväksi, että on kutsunut ystäviä tm ympäri Suomen paikalle. Sitten vähän myöhemmin samalle partiolle sanoo vastaavansa vain itsestään, vaikka on oik.ministerille viestitelty ja ympäri Suomen levitetty sanaa.
Juneksen on turha nyt öyhöttää tätä asiaa enempää tai sitten ottaa paremmin asioista selvää ja tekee kunnon jutun! Pitää osata nähdä, kun uusi poliisipartio ehkä ensimmäistä kertaa elämässään tulee tunnustelemaan ehkä hyvinkin värikkäillä taustatiedoilla evästettynä. Ihan poikasia.
Ihan poikasia, joille Marko de KL tekee selväksi miten vittu piirretään ja monellako airoparilla, niin kyllä viesti menee perille. Kyllä viesti menee perille,

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
9.5.2020 05:26
Vastaa...  Tapiola

Kyllä menee, kyllä menee Marko de Kultainen Leijona perille vähemmälläkin.
Onko siellä auton katolla megafoni, vaimissäseon?
Onko pikkupoikapoliisilla oikeus tehdä mitä sattuu, mutta se on Marko de KLM:n vastuulla?
Ilmeinen uhkaministeriö, sen voisi nyt purkaa ja hävittää, kerran tällaista aiheuttaa.
Junes on tunnustellut, poliisi ei?
Laitetaan kännin piikkiin.

Tapiola
Tapiola
9.5.2020 09:47
Vastaa...  Fatwantarkistaja

Siis portailla istunut henkilö itse sanoi poliisipartiolle, että hän saa tehdä mitä vaan. Mitäs jos se hänen mitä vaan estää jonkun toisen mitä vaan tekemistä?
Jos nyt haluat ihan oikeasti jotain megafonijuttua vääntää noin , niin mene sinne alkulähteelle, eli Tiinan ja Juneksen eiliseen lähetykseen ottamaan selvää asiasta.
Saathan sinä kännissä kirjoitella, mutta se on sitten tuollaista.

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
9.5.2020 05:30
Vastaa...  Tapiola

Ihan poikasten olettaisi olevan ammattimiehiä. Jos poliisina kuuluu olla työharjoittelijoita aseet vyöllään, on maa joku Afganistan, kai.

Tapiola
Tapiola
9.5.2020 09:40
Vastaa...  Fatwantarkistaja

Sellaista se on. Vaikka osaa ampua tauluun ja osaa käyttää asetta oikein, eli olla tarttumatta siihen niin ensimmäinen partiovuoro on se ensimmäinen. Niin se hormin nuohoojallekin ensimmäinen kerta joskus tulee, että kiivetään ihan uudelle katolle, jota ei harjoittelun aikana ollut. Olet saanut elää ja olla säkissä, jos et sitä ymmärrä.

Kilttimies
Kilttimies
9.5.2020 02:28

Kaikesta päätellen kyseessä on pikemminkin vajaamielinen kuin kansallismielinen. Häpeällistä, jos sanat ovatkin synonyymejä, kuten monissa tapauksissa on syytä epäillä olevan.

Aikki
Aikki
10.5.2020 16:43
Vastaa...  Kilttimies

Mistä näitä vihreänkuplan sisällä asuvia on siunaantunut tänne kommentoimaan. Teillehän ei koskaan ole isänmaallisuus merkinnyt mitään.

Anonymous
Anonymous
9.5.2020 11:20

Itse asian tarkoitus näyttää jääneen ymmärtämättä. Tässähän näytettiin tietoisesti, miten lyhyissä kantimissa se paljon puhuttu oikeusvaltio on nykysuomessa. Onhan tässä nähty menneinä vuosikymmeninä mitä melkoista rähjäämistä ja tappolistoja vasemmiston vallankumoustouhujen suhteen ja viitattu niille kintaalla. Eikä sen kummempaa ole tapahtunut. Silloin vielä uskottiin ihmisten oikeuksiin näyttää mieltään ja kritisoida hallitusta.
Ne ajat ovat sitten takana päin. Tämä mielenosoittaja näytti, mikä on tulevaisuus. Mieltä voi osoittaa vain sallittujen asioiden puolesta. Ja mikä on kritisoijan kohtalo. Yksi mielenosoittaja ja jokunen katsoja ja poliiseja kaksinverroin enemmän riekkumassa. Tässä on oikein hyvä video lähettää Unkariin esimerkiksi oikeusvaltioperiaatteesta, kun yksi kansalainen vaatii perustuslakituomioistuinta. Sen vertaa ei näköjään poliisille ole psykologiaa opetettu, että menee suoraan ansaan.

Tapiola
Tapiola
9.5.2020 12:26
Vastaa...  Anonymous

No ei mennyt poliisi suoraan asiaan. Se ensimmäinen partio yritti ihan asiallisesti sitä kokoontumista purkaa. Kun emme edes tiedä, millaista sisältöä oik.ministeriöön on ennakkona lähetetty, ellei sitten somesta löydy, te keillä twitterit ja bookit pyörii?
Samoin Tiina Wiikin eiliseen kommenttiin vähäisimmästä haitasta eilisessä lähetyksessään, sitähän se ensimmäinen partio yritti, mutta Marko de Kultainen Leijona ei ymmärtänyt parastaan. Ihmettelen, jos seuraavan vuoden aikana ainakaan ilmestyy samoille portaille.
Sääli, koska olihan miehellä ihan oikeaa asiaa. Se oli vaan paketoitu ja jaettu Postiakin kehnommin.

Anonymous
Anonymous
9.5.2020 13:37
Vastaa...  Anonymous

Suomi ei kaipaa yhtä ainoaa devittu kopiota joka huutaa kuin pikkukersa, ei ihme että isänmaalliset kuvaillaan jälkeenjääneiksi.

Pirtsakka
Pirtsakka
10.5.2020 23:19
Vastaa...  Anonymous

Minä olen mieluummin jälkeenjäänyt kuin liian hyväuskoinen.

Sakari Rajamäki
Sakari Rajamäki
9.5.2020 14:08

Tosin noita kuvaamani kaltaisia änkyröitä löytyy monesta muuskin paikasta. Siks kommunistipjuolueet hajovat, koska niistä löytyy juuri tuollaisia änkyröitä. ”Kiekutaan päivät pitkä kapitalistin ahnaudesta, mutta ei hoideta omia velvollisuuksiaan” Onko kommunisti työyhteisöissä se kovin työmies? No ei todellakaan vaan asian juuri päinvastoin.

Sakari Rajamäki
Sakari Rajamäki
9.5.2020 14:10

Oho lähti vahingossa vain loppuosa komentistani. Eli kommentoin tilaistuutta omalla FB-seinällä copypastaan komentin tähänkin
Minusta noiden tyyppien toiminta olisi ollut ok jos olisivat noudattaneet poliisin ohjeita. Jos poliisi toimii mielivaltaisesti se on helppo osoittaa videolta. Nyt poliisille mussuttaminen ja varsinkin väkivaltainen vastustaminen saa lähinnä negatiivista huomiota osakseen.
Omien kokemusteni perusteella poliisille vittuilulla ei päästä koskaan hyvään lopputulokseen. Tämän huomasin jo vähän yli parikymppisenä. Istuin pelkääjänpuolella kun juuri kortin saanut kaverini ajoi autollani vahingossa bussikaistaa ja siksi poliisi pysäytti meidät. Aloin heti selittelemään tilannetta ja vähän autumaankin poliisille ja sakothan siitä napsahti.
Kaverini sanoi, että noin ei koskaan kannata toimia poliisin kanssa, vaan jos tekee virheen se kannattaa heti tunnustaa, eikä alkaa selittelemään mitään. Tämän jälkeen olen aina toiminut näin kun poliisi on minut liikenteessä pysäyttänyt ja sakot ovat jääneet saamatta paljon suuremmistakin rikkeistä, kuin bussikaistalla ajamisesta. Poliisi on pysäyttänyt minut kerran jopa katsastamattomalla autolla ajamisesta, enkä siitäkään saanut mitään sakkoja.
Osa kansallismielisistä aukoo päätään poliisille ja sitten valittaa, että poliisi kohtelee heitä epäreilusti. Mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan tämä pätee myös poliiseihin, sillä hekin ovat vain ihmisiä. On epärealistista odottaa, että poliisit olisivat jotain Jeesuksia, joiden toimintaan ei mikään provosointi tai vittuilu vaikuttaisia mitenkään. Sitäpaitsi usein nämä poliiseille vittuilijat ovat henkilöitä, jotka eivät ole itse hoitaneet velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan. Esim. armeija on käymättä ja ovat pitkäaikaistyöttömiä. Eli he pitävät kovaa meteliä oikeuksistaan, mutta heillä tunnu olevan yhteiskunnassa mitään velvollisuuksia.
Itseasiassa juuri tämän kaltaisten änkyröiden takia pienet maahanmuuttokriittiset puolueet hajoavat ja tämän takia on myös hyvä, että persut eivät huoli ihan kaikkia listoilleen. Ja tämä on juuri se syy, miksi en usko persuja radikaalimpiin pienpuolueiseen, vaikka he olisivatkin persuja enemmän oikealla asialla. Tosin kuvaamiani änkyröitä mahtuu myös persuihin, kuten Ano Turtiainen.
Tosin noita kuvaamani kaltaisia änkyröitä löytyy monesta muuskin paikasta. Siks kommunistipjuolueet hajovat, koska niistä löytyy juuri tuollaisia änkyröitä. ”Kiekutaan päivät pitkä kapitalistin ahnaudesta, mutta ei hoideta omia velvollisuuksiaan” Onko kommunisti työyhteisöissä se kovin työmies? No ei todellakaan vaan asian juuri päinvastoin.

Anonymous
Anonymous
9.5.2020 22:38
Vastaa...  Sakari Rajamäki

Nimenomaan noin, kun aletaan öykkäröimään ja huutelemaan kun 15 vuotiaat teinit, niin ei siitä voi hyvää seurata.
Tuostakin porukasta olisi voinut ainakin 8 poistua ja öykkäeöijä jos olisi ollut rauhallinen ei poliisilla olisi ollut mitään sanomista.
Mutta kun ei, ”minä voin tehdä mitä haluan” osoitti kyllä että ei devittu 2 oikein elä tällä telluksella.

JoodeJoode
JoodeJoode
9.5.2020 20:59

No ei siellä rippikoulupuku päällä sormisuussa seisomalla mitään huomiota olisi saanut, nyt sitä edes vähän tuli ja sillä siisti.

Anonymous
Anonymous
9.5.2020 22:39
Vastaa...  JoodeJoode

Kysyn nyt, oliko tuo huomio sitä mitä isänmaalliset tarvitsee, mietippä tarkkaan.

Sakari Rajamäki
Sakari Rajamäki
10.5.2020 09:32
Vastaa...  JoodeJoode

Anarkistitkaan eivät ole itsenäisyyspäivänä rippukoulupuku päällä ja todellakin ne saavat paljon huomiota. Mutta edistävätkö he sillä omaa asiaansa? Tuohu eduskuntatalolla muistutti vähän anarkistien tuohua. Tuollaisen riuhumisen jälkeen on aika vaikea arvostella anarkistien riuhumista.
Anarkistitkin valittaa, että poliisit kohtelevat heitä epäreulusti. Pidän tätäkin paljon mahdollisena heidän vittuilun ja provosoinnin jälkeen.

Aikki
Aikki
10.5.2020 07:27

Virkavalta ei noudattanut koronaohjeita, siellä pyöriskeli mielenosoittajan kanssa lähikontaktissa. Altistaen viattoman mielenosoittajan koronatartunnalle, joka oli noudattanut 2 metrin turvaväliä. Jos eduskunnanrappusilla olisi mieltään osoittaneet vihreäkuplalaiset, ei poliisi olisi reagoinut millään lailla. Tämä taas näytti sen, kuinka virkavaltakin on saatu vastustamaan isänmaallisia ja korona on suuri bluffi.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 09:10
Vastaa...  Aikki

Miten paljon teitä puusilmiä onkaan Kansallismielisten riveissä?

Aikki
Aikki
10.5.2020 09:50
Vastaa...  Tapiola

Katso vaan omia puusilmiäsi, sieltä vihreän kuplan lävitse.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 10:24
Vastaa...  Aikki

Ei ollut tarkoitus loukata.

Aikki
Aikki
10.5.2020 16:45
Vastaa...  Tapiola

Ei minullakaan, vaikka en kommunisteista pidäkään.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 17:09
Vastaa...  Aikki

Sää oletkin nainen, hahhha. No se selittää jotain. Sori kun en heti äkännyt… rouva on hyvä ja ottaa lisää pullaa.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 17:14
Vastaa...  Aikki

Hyvä rouva. Ette ole puusilmä. Perun sanani ja pahoittelen.
Hyvää Äitienpäivää.

Pirtsakka
Pirtsakka
10.5.2020 19:53
Vastaa...  Tapiola

No hyvä että sulla oli sen verran älliä että pyysit anteeksi. En ois uskonut suomalaisen miehen käyvän isänmaallisen naisen kimppuun edes sanallisesti.

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 21:06
Vastaa...  Pirtsakka

Jaaha!

Tapiola
Tapiola
10.5.2020 10:33
Vastaa...  Aikki

Se, että poliisi käyttää voimaa, ei ole väkivaltaa. Se on voimankäyttöä. Riittävä voima takaa huutopotkuraivoajan turvallisuuden, kun kukaan ei kaadu takaraivolleen kiviportaille tmv.
Ihmettelen, miten te näette punaisen vihreänä. Se on autolla vaarallista.

Aikki
Aikki
10.5.2020 14:54
Vastaa...  Tapiola

Osoitan kysymyksen sinulle, kuinka paljon teitä vihervasurikommunisteja on siunaantunut tänne PT median sivuille kommentoimaan. Teidän kommenteista huokuu vihervasemmistolaisuus, joiden ainoa tavoite on alistaa Suomi globalisaationalttarille, kun ette saaneet liitettyä maatamme ihannemaahanne Neuvostoliittoon. Marko ansaitsee hatun noston.

Sakari Rajamäki
Sakari Rajamäki
10.5.2020 09:56

Kyllä suomalaisen poliisin kanssa pystyy keskustelemaan, jos sen tekee asiallisesti. Alla olevassa videossa saan poliisilta tahtoni läpi mennä takaisin mielenosoitukseen, koska hän ilmeisesti itsekkin ymmärtää olevansa väärässä. Olisiko tilanteessa räyhääminen jotenkin auttanut asiaani?
https://www.youtube.com/watch?v=CgQO-RdS7L4&t=1s
Ps. järjestysmies joka kävi käsiksi kameeraani on ilmeisesti vasemmistoliiton kunnallisvaaliehdokas.

Kilttimies
Kilttimies
10.5.2020 15:30
Vastaa...  Sakari Rajamäki

” Ps. järjestysmies joka kävi käsiksi kameeraani on ilmeisesti vasemmistoliiton kunnallisvaaliehdokas.”
Kuuleehan sen jo sen ääliön ”kotoutussuomalaisesta” puheesta, että päivettynyt on ja tietenkin vihervasemmiston leivissä. Molopää vetää järkkärin vermeet niskaansa ja elvistelee, ettei naamavärkkiä saa kuvata julkisella paikalla. Kyllä saa, mutta kuvamateriaalin käyttämisessä voi tulla tietyissä tapausissa lakia rikottua.

Aikki
Aikki
10.5.2020 16:47
Vastaa...  Sakari Rajamäki

Rauhallisesti Marko alussa puhui poliisin kanssa, mutta kuka tilasi paikalle räyhäpoliisit.

Aikki
Aikki
10.5.2020 19:07

Tässä koronapaniikin keskellä eläville hieman helpotusta , voitte ottaa hengitysmaski pois kotona ollessanne. https://www.youtube.com/watch?v=Yj-C_IhEEeQ&t=48s

Sakari Rajamäki
Sakari Rajamäki
10.5.2020 19:42

Vain ääritapuksissa ei saa julkaista. Jos ihminen on kovassa kännissä tai video antaa ihmisen toiminnasta väärän kuvan.

Pirtsakka
Pirtsakka
10.5.2020 19:55

Outoa, miten eri tavoin mekin, jotka tänne pt-mediaan kirjoitamme säännöllisen epäsäännöllisesti, voimme nähdä asiat niin eri tavoin.
Minä peukutan Aikkia.

Paavo pää pois perseestä
Paavo pää pois perseestä
14.5.2020 19:20

”Laiton koska ei ilmoitettu poliisille”
Kannattaisiko joskus lukeakin ennenkuin avaa suunsa? Perustuslaki takaa mielenosoitus oikeuden HUOLIMATTA ILMOITETAANKO SIITÄ POLIISILLE.
Kauan olen Paavo sua seuranut mutta alkaa menemään tämä omien suolaaminen liian pitkälle. Jos alat polpolle kumartelemaan niin pyllistät meille. Taitaa jäädä kyllä lukupaketit ostamatta, pyydä rahaa polpolta dorka

Tapiola
Tapiola
14.5.2020 19:48

No niin, tulihan se PT vastaamaan. Noin se varmaan on ja lisäksi itse ymmärrän asian niin, että mieltä saa yksinään osoittaa ehkä ilmankin ilmoitusta, mutta kun kutsutaan ihmisiä paikalle niin tilanne muuttuu. Silloin on tosiaan tarvetta olla aikaa ilmoituksen vastaanottajalle, siis poliisille, sillä mielenilmauspaikka saattaa olla milloin mistäkin syystä sopimaton myös ajankohdan suhteen ja tällöin poliisi voi käyttää harkintaa osoittamalla uuden paikan ehkä rajoitetummalla ajankäytöllä tai kieltää jostain syystä sillä kertaa kokonaan.
Ihmettelen tätä nillitystä joka puolella ”kenttää”, kun munaton ei olekaan enää yksin nillittämässä. Eräällä videolla kun poliisi on vienyt Sihvosen pois, paikalla pörräävä Tillanen toistaa useassa eri tilanteessa mielenosoituksen olleen kyseessä. Sitten se Tillasen lärpätys poliiseille kieli vilkkaasti lipittäen ”mää kuvaan tässä herra poliisi, en kai mää häiritse lirputi lärpyti. Mää voin mennä kauemmas, saanko tulla jo nokipannua pesemään lirputi hra poliisi lärpyti.
Vittu Saatana antakaa poliisin tehdä hommansa, älkää koko ajan olko nuolemassa.

Tapiola
Tapiola
14.5.2020 21:04

Clousasin itseni jo kerran ulos tästä, mutta kun uutta tulee, niin puhun vähän vanhaa.
Korhonen haastatteli Sihvosta. Oli mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä, mutta ei tullut selville mitä odotin. Mitä Sihvonen lähetti oik.ministerille tai ministeriöön. Niin kauan kuin se tieto pidetään piilossa, pidän sitä kaiken juurisyynä.
Eräs edusk. edessä ollut väitti talon turvamiehien olleen pidätyksen aiheuttaja. Mitä ilmeisemmin ei, vaan olivat ohjeistettuja Sihvosen toiminnan suhteen.
Entä Reformin toimittajat? Miksi sitä Sihvosen viestittelyä oik.ministeriöön salataan. Eikös tutkiva toimittaja voisi valaista asiaa? Kyllä jaksetaan kuin paikalleen jäänyt savikiekko tarinoida poliisivaltiosta, ja mikäs siinä. Eikä ole tainnut jutun päähenkilö itsekään missään valaista sitä viestintäänsä. So on salaisuus ja kaiken avain kunnes joku toisin todistaa.