Tapettiinko Jon Hellevig?

ldnndMU5ezs

Kun tutkii Jon Hellevigin tapausta niin herää väistämättä kysymys, että tapettiinko Hellevig? Murhattiinko Hellevig siksi, että Venäjällä on loppupeleissä tapana tappaa ulkomaalaiset apurinsa? Kritisoiko Hellevig liikaa entistä isäntäänsä Venäjää?

Jon Hellevigin tausta on lyhyesti se, että 58-vuotias helsinkiläinen Hellevig asui ja toimi Venäjällä Moskovassa omassa asianajotoimistossaan Hellevig, Klein & Usovissa. Hellevigillä oli monia muitakin bisneksiä sekä Venäjällä että Suomessa. Hellevig oli esim. jonkinlainen tekijä 90-luvun pankkikriisin jälkipeleissä. Myös Ukrainan tapahtumissa Hellevigillä oli joku osa. Hellevigin taustoja voi lukea pitkin nettiä, jos tarkempi analyysi miehen taustoista kiinnostaa.
Joka tapauksessa Hellevig on tullut tunnetuksi kovan luokan Venäjä-myönteisenä toimijana. Mitä sillä loppupeleissä tarkoitetaankaan, ainakin sitä, että hän oli Putinin tukija ja kirjoitteli venäläisiin medioihin Putin-myönteisiä artikkeleita ja väitti, että länsi tietoisesti valehtelee ja vääristelee Venäjän poliittista tilannetta.
Kaikki seuraavat jutussa esille tulevat asiat on kerätty “netistä” vähän sieltä sun täältä, eikä se ole välttämättä mitään faktaa. Lähinnä kysymyksiä.
Hellevig siis tunnettiin Venäjä-myönteisenä toimijana. Hän kuitenkin kirjoittaa yhtäkkiä VK-tilillään 10. toukokuuta, että epäilee joutuvansa Venäjän hallinnon murhaamaksi.
Kuvakaappaus 2020-06-06 23-13-10
Hellevig kirjoittaa, että epäilee häntä kohtaan olemassaolevasta salajuonesta, jossa Venäjän hallitus/ hallintojärjestelmä (regim) yrittää tappaa hänet ja lavastaa kuoleman koronakuolemaksi. Sen takia Hellevig ilmoittaa, että on täysin terve. Hän kertoo olleensa flunssassa 6 viikkoa, mutta on nyt täysin terve. Hän kertoo, että luulee flunssan olleen koronaa.
Edelleen hän kirjoittaa, että jos tämä on hänen viimeinen viesti, niin kaikille muille onnea. Eikä pidä luovuttaa. Ole valmis kuolemaan asiasi takia. Hellevig lopettaa kirjoituksensa sanoihin Patria o muerte, joka on espanjaa ja tarkoittaa isänmaa tai kuolema. Mitä Hellevig tarkoittaa loppukaneetilla? Se jää arvoitukseksi.
Parin viikon päästä  yllä olevasta kirjoituksesta eli 26. toukokuuta Hellevig sitten kuoli. Kuolinsyyksi kerrotaan sydänkohtauksen.
Asia on siinä mielessä mielenkiintoinen, että Hellevig siis itse epäili joutuvansa murhatuksi. Hän kertoi siitä julkisesti ja sitten todellakin kuoli. On tietenkin mahdollista, että 58-vuotias mies voi saada sydänkohtauksen, mutta Venäjä-yhteys jättää sanan “mutta”.
Mikä syy Hellevigin murhaan voisi olla? Hellevig oli väitteiden mukaan ikään kuin kääntänyt kelkkansa ja alkanut kritisoimaan Venäjää voimakkaasti maan koronaepidemian toimien takia. Muutenkin Hellevigin kerrotaan kritisoineen viime aikoina Venäjää ja Putinia toden teolla. VK:ssa hän kertoo, että näistä kriittisistä mielipiteistään hän sai useaan otteeseen tappouhkauksia.
Tietojen mukaan Hellevigin Facebook on putsattu kuoleman jälkeen kaikista Venäjä-kriittisistä mielipiteistä, mutta jostain syystä VK:ssa niitä on vielä jäljellä.
Kysymyksiä on mm, että oliko Hellevig sellainen toimija, joka venäläisten taholta katsottiin paremmaksi sydänkohtauttaa kuin vain antaa olla? Venäjällähän ei tosiasiassa ole oikeasti sellaista asiaa, kuin kriittisen ihmisen luonnollinen kuolema. Jos koronatilanteen kritisoiminen oli ainoa syy murhautukselle, niin onko Venäjän tilanne sitten satakertaisesti pahempi kuin ylipäätään kukaan lännessä voi kuvitella?
Vai oliko Hellevigillä jotain muuta tietoa? Hänhän oli toimija menestyvässä asianajofirmassaan. Oliko hänellä sitä kautta jotain sellaista tietoa, mikä katsottiin liian vaaralliseksi, koska hän oli alkanut esittämään kriittisiä mielipiteitä? Ikään kuin hän olisi alkanut lörpöttelemään. Jos kuolema oli murha, niin oliko sen takana sittenkään hallitus ja oliko Hellevig sekaantunut asianajotoimen tiimoilta sen verran kovan luokan bisneksiin, että hän ei voinut enää itse hallita niitä? Vai oliko kyse vaan siitä, että ulkomaalainen apuri tapettiin. Koska se nyt on mahdollista Venäjällä.
Asiaan tuskin saadaan sen kummempaa selvitystä tämän enempää.

Subscribe
Notify of
guest
74 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
Kilttimies
Kilttimies
7.6.2020 01:31

“…epäilee häntä kohtaan olemassaolevasta salajuonesta, jossa Venäjän hallitus/ hallintojärjestelmä (regim) yrittää tappaa hänet…”
Näinhän kuvakaappauksen teksti kääntyy, ihan totta. Totta lienee myös se, että Hellevigillä ei tuota kirjoittaessaan ollut kaikki palikat kohdallaan. Tuskinpa Venäjän regiimi YRITTÄÄ ketään advokaattia tappaa…

Kilttimies
Kilttimies
7.6.2020 13:03

Meinaan vaan, että jos ne venakot saa päähänsä jonkun kylmätä, eiköhän se tapahdu. Ei siis jää yritykseksi.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
7.6.2020 18:30

Niin, onhan Venäjällä tosiaan nähty naisten suorittamia sala- ja julkimurhiakin. Muuta eiköhän se käsky ole kuitenkin aina tullut miehiltä, ja venakot ovat olleet vain miehilleen uskollisia naisapureita.
Enpä usko, että monikaan Venäjän toimesta kylmäksi pantu on ollut venakoiden keksintöä. Siinä maassa kun naisten asema ei muutenkaan ole aivan sitä, mitä feminismin rappeuttamissa Pohjoismaissa.
Joten turha venakoita on syyttää miestensä päättämistä murhista; venakko on niissä se miestä totteleva toteuttaja.

Anonymous
Anonymous
8.6.2020 14:10
Vastaa...  Qroquius Kad

Entäs maatuskat?

V.Putin
V.Putin
7.6.2020 12:08
Vastaa...  Kilttimies

Olemme ammattilaisia laittamaan palikat vinksalleen tai ainakin näyttämään kohdehenkilön ympärillä oleville(heitäkin apuna käyttäen) etteivät kaikki palikat olisi kohdallaan
Terveiset myös tovereillemme sinne supoon ja sisäministeriöön. Olette tehneet hyvää työtä suomen valtion epävakauttamiseksi.

Anonymous
Anonymous
7.6.2020 01:41

Janitskinin sairastuminen ja sen ajoitus herättää myös kysymyksiä.
Syövän voi aiheuttaa jos saa uhrin syömään tai juomaan myrkkyjä.

Kristiina
Kristiina
7.6.2020 08:30

Tässä tulee heti mieleen ainakin Heikki Urmas. Hän oli pressaehdokkaaksi, mutta joutui luovuttamaan uhkailujen takia, eikä näitä uhkailuja tullut rivikansalaisilta. Kannattaa lukea hänen kirja Raadolliset toverit ja vallan väärinkäyttäjät, sekä tämä euroon liittyvä linkki Jorma Jaakkolan sivuilta. Ei ollut mikään huru-ukko.
http://jormajaakkola.fi/Taustatietoa

Terhomatti Hämeenkorpi
Terhomatti Hämeenkorpi
7.6.2020 09:01

Niin, sen Janitskinin syövän hoitamatta jättäminen (alussa, kunnes oli liian myöhäistä) oli tietysti
ns. hallittu toimenpide. Andorraa tässä tuskin voi lähteä syyttämään. kyllä ne jäljet johtavat sylttytehtaaseen…

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 09:56

PT:lle vastaan, että Suomessa voisi olla ollut sellainen ydinjoukko kyrpiintyneitä MV:n kirjoituksiin ja niiden saamaan huomioon, että otolliset yhteensattumat olisivat voineet johtaa tapahtumiin, eli ministeri Bernerin kansalaisuus ja liiketoimet ministerinä, presidentin puolisoon liitetyt asiat, Aro Naton trollina, täysin Uuwatti sotatieteen tohtoripullukka ym.
Taustalla siis Nato ja suomalaisten vaikuttajien/ yksilöiden loukkaantuminen henkilöön menevästä paljastuksilla uhkaavasta uutisoinnista.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 10:13

Aha

Hombre
Hombre
7.6.2020 10:42

Mistäpä sinä sen tiedät vai oletko valtamedian ja sen taustalla olevan klikin asialla. Janitskin ja mv herätti siinä porukassa ja nato kiimaisissa hybridisotureissa sellaista raivoa että oksat pois. Sen osoitti jahti ja molempia kohtaan suunnattu parjauskampanja.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 16:30

Tuossa PT:n sanomassa on tietysti tuo jäbä-pointti. Miksi jahdataan jotain jäbää, joka jossain Barcelonassa heittää kapuloita joidenkin ryvettyneisiin rattaisiin. Jos olisi vain jonkun Yle-aron leukojen lonksutuksesta kyse?
Tästähän tulee alapeukkuja, mutta onhan Janitskin saattanut olla linkkinä Venäjän pyrkimyksillekin. Hän on itse saattanut olla vain MV:n kanssa välikappale. Samoin kuin täysbimbo yle-toimittaja. Moni muistaa Ylen ym uutiset kuvan kera, että “tästä talosta sitä Pietarista käsin Suomea infotetaan”.
Käydäänhän sitä vaikuttamista kansaan hallintoon talouteen koko ajan niin idästä kuin lännestä. Jokin siellä MV:n jutuissa kai oli se liipaisin, että siinä nähtiin Venäjän Federaatio taustalla. Tavoittena ei henkilöt sinänsä, vaan hallinnossa mediassa politiikassa kaikkinensa vaikuttavat, joihin Natolla oli intressi pyrkimyksissään.
Esimerkkinä hybridikeskus Helsingissä, jolla budjettinsa ja kokonsa puolesta ei ole muuta uskottavuutta kuin toiminta vakoilusatelliittina Natolle. Suomi vakoilee ja tarkkailee Venäjää, ja siinä sivussa vakoilee itseään.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 10:12
Vastaa...  Tapiola

Vielä jatkan, että mitään salaliittoa ei tarvita, kun asia kerrallaan tapahtuu suotuisissa merkeissä. Esim ministeri ja eräs toinen voivat käydä keskenään keskustelua molempia loukkaavasta asiasta. Ministeri saa sanattoman mandaatin viedä asiaa eteenpäin.
Ministeri on yhteydessä vaikka johonkin vaikuttajaan, ja tämä edelleen tietämättä ministerin aiemmasta asiaan liittyen on sitten vaikka aroon yhteydessä. Aro ei tiedä ministerin osuudesta mitään, vaan saamansa vaikuttelun pohjalta Naton trollina hakee tukea esiliinaltaan. Verkko kutoutuu tiettyihin offensiiveihin toteuttaen loukattujen ja uhattujen agendaa kuin jotenkin itsestään selvänä asiana.
Myöhemmin jossain netissä joku Ilmari kirjoittaa lakonisesti rikollisen saaneen ilmiselvän tuomionsa. Loukatut ovat saaneet lohtua ja eivät edes kunnolla halua muistaa koko asiaa. Mitään salaliittoa ei ole. Vain verkko, joka alkoi muodostua.
Nato sai suojeltua itsensä ja trollinsa. Toistaiseksi!

Tuumaaja
Tuumaaja
7.6.2020 03:12
Vastaa...  Anonymous

Sekä myös se, että hänet haettiin valheellisin perustein suomeen, interpolille annettiin täysin väärä syytelista “rikkomuksista” joista ainuttakaan ei myöhemmin luettu oikeudessa.
Janitskinilta evättiin syövän hoitoon hankitut lääkkeet moneksi viikoksi, näin edesautettiin syövän etenemistä ja kipujen osalta oli tuskin kyse mistään inhimillisyydestä vaan sillkasta kidutuksesta, “pehmittämisestä”.
Miten Janitskin oli niin suuri uhka suomen turvallisuudelle tai millekkään, onko mielipide ja totuuden esuilletuominen niin suuri uhka vasemmistolle sekä istuvalle hallitukselle, että siihen potää puuttua likaisin perustein?
Vihervasemmistolle ja sen julkisten käsikassaroiden (Aro, Silvennoinen yms.) arvosteluiden estämiseksi on valjastettu kallis koneisto niin mediaa kuin viranomaistoimintaa silmälläpitäen, perustuslakia on muutettu ja lakiin on ujutettu “vihapuhetta” yms. aihetta sivuavia käsitteitä joita voidaan tulkita itselle otollisella tavalla.
Putin ja hänen lonkeronsa sekä oletettu vaikuttaminen vaaleihin yms. on mennyt vainoharhan puolelle ja perustuu pelkkiin mutuihin sekä oletuksiin, mutta ne nostetaan kerta toisensa jälkeen esiin pienimmästäkin aasinsillasta ilman todisteita, johtuen siitä että venäjällä ei juuri kommunismi enää rötöstele aatteena kuten wanhan vallan aikana.
Kun muistetaan, niin vielä -90 luvun alussa oli stabiliteetti olemassa ja venäjää pidettiin suopealla tavalla (tervejärkisesti) epäilyttävänä mutta erinomaisena kauppakumppanina, siitä kertoi rekkajonot vaalimaalta kotkaan asti.
Vienin ja muun alasajao alkoi todella Niinistön tullessa presidentiksi, ensimmäisinä maina taivuttiin kysymättä USAn asettamiin talouspakotteisiin Ukrainan vuoksi, tuhottiin surutta satojen firmojen liiketalous ja tukittiin rahavirta suomeen, kilometritehtaalle tuhansia työntekijöitä.
Samalla tehtiin todella kannattavia kauppoja esim. UMTS …”eurooppa on ensisijainen viennille ja tärkein suomen talouskasvulle”…
Jos yksi henkilö olisi niin hurja uhka Putinille, niin olisiko koko miehestä kuulunut sen koomin enää mitään, venäjälle on hävinnyt kokonaisia armeijoita juurikaan jälkiä jättämättä, viimeksi n.2 miljoonaa saksalaista sotilasta sotavankeina.
Tuskin Putinia kiinnostaa kaikenlainen kuranheitto, niitä varmasti löytyy joka sormelle, on ehken tärkeämpiä ja suurempia asioita mietittävänä sekä päätettävänä kuin yksittäisten toimittajien takinkäännöt ja kiukuttelut.
Tahtoo usein olla, että kun tällaiset vasemmistotoimittajat kikkailevat venäjällä tai sen rajapinnassa, sotkeutuvat itse omaan nokkeluuteensa ja täysin vääriin ihmisiin (alussa heistä voi olla hyötyä, raha, kontaktit etc.), mutta kun tulee aika maksaa palveluista, slaavilaiset eivät tunnetusti ole sitä kärsivällisintä väkeä.
Mikä sitten on totuus lopulta, mitä on jätetty kertomatta, sen asianomainen on vienyt pitkälti mukanaan ja lähipiiri vaikenee tiedostettavasta uhasta, mutta eivät kerro kenen taholta se olisi tulossa.

Anonymous
Anonymous
7.6.2020 12:28
Vastaa...  Tuumaaja

Totisesti ei kommarit rötöstele mutta entisen kommaripuolueen aseenkantajat fsb-kgb sitäkin enemmän. Varsinkin ulkomailla, jatkaen sitä länsimaalaisen yhteiskunnan vastaista myyräntyötä minkä neuvostoliitto aloitti ja edelleenkin juuri länsimaalaisen vasemmiston kautta.
Sen tähden länsimaalainen vasemmisto ns. suvakit pyörittävät venäjän vastaista teatteriaan. Se on palvelus venäjälle. Aivan kuten venäjän vastaiset pakotteet palvelevat tosiasiassa juurikin venäjän etuja, varsinkin vallanpitäjien.
Totuus on, että länsimaalaisen suvakkimielisairauden juuret johtavat neuvostoliiton (venäjän) tiedustelupalvelujen sylttytehtaille. Suvakismin tarkoituksena on laittaa länsi polvilleen.
Joten en todellakaan lähtisi jollottamaan venäjäyhteyksien puolesta tai märisemään venäjäkaupan perään, kun kerran kulissien takana länsimaille erittäin vahingolliset yhteydet toimivat edelleenkin ja itäkauppan harjoittaminen tulee vääjäämättä aina tarkoittamaan sitä, että ennemmin tai myöhemmin kyseinen venäjänkauppaa harjoittava suomalainen toimija röhnöttää fsb-kgb:n verkossa.

Faktaa
Faktaa
7.6.2020 04:08
Vastaa...  Anonymous

Jatkuva stressihormoni, eli kortisoli veressä aiheuttaa mm. mahasyöpää. Stressi aiheuttaa alkavan syövän siirtymistä turbovaiheelle sanotaan. Siihen yhdistettynä rasvainen roskaruoka ja liikkumattomuus ovat aiheuttaneet suolistosyöpien räjähdysmäisen kasvun. En usko että syöpää voidaan “istuttaa” ainakaan vielä millään keinolla vielä, ehkä joskus tulevaisuudessa. Syöpä vaatii oman elimistön immuunijärjestelmän sekoamista ja geeneissä on sen prosessin avain.Tuotahan on joissain salaliittoteorioissa höpötetty jo vuosia. Jotkut vain altistuvat syövälle geeninen virheiden takia herkemmin kuin toiset ja huonot elintavat laukaiset sen sitten.

Rj
Rj
7.6.2020 04:20
Vastaa...  Faktaa

6:n viikon pituinen flunssa ei oikein kuulosta normaalilta. Toisaalta muualla mediassa sanottiin etta kuoleman aiheutti stroke joka on tunnetusti koronan aiheuttama komplikaatio. Joten en torppaisi koronaa kuoleman aiheuttajaksi.
.

Anonymous
Anonymous
7.6.2020 10:39
Vastaa...  Rj

N o, itessä oli -90 luvulla lähes 6 viikkoa kestävä myyräkuume.
Siitä sen verran että jos olsi pakko valita ottaako koronan itteensä vaiko myyräkuumeen, niin en kyllä edes miettisi asiaa vaan ottaisin koronan, myyräkuume on niin vittumainen tauti että pahempaa saa kyllä ettiä.

T
T
7.6.2020 11:43
Vastaa...  Anonymous

Miten paljon ja miten pitkään oli kuumetta?

Anonymous
Anonymous
7.6.2020 12:47
Vastaa...  T

Kuumetta, korkeaa 39-40c oli lähes 5 viikkoa, loppuaika oli sisäkaluongelmia.
Oli oli kun helvetillisessä krapulassa olis ollu päivä toisen jälkeen.
Ainoa hoito, juoda vain vettä.
Onneksi tuo myyräkuume ei tule aina kovana versiona.

Puolueeton
Puolueeton
7.6.2020 06:48
Vastaa...  Faktaa

Stressi lisää kortisonin erittymistä eikä kortisoni stressiä. Lääkkeenä otettu kortisoni voi aiheuttaa suoliston verenvuotoja.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 09:29
Vastaa...  Puolueeton

Stressihormoni kortisolia ja kortisonia ei saa sekoittaa, kai?

Tuumaaja
Tuumaaja
7.6.2020 10:30
Vastaa...  Tapiola

Aivan, ihminen erittää kortisolia (C21H30O5) eli hydrokortisonia, stressissä tai kovassa jatkuvassa rasituksessa esim. urheilu. Kortisolin alkuperäinen tarkoitus onkin suojella ihmistä antamalla energiaa stressaavan asian selättämiseen.
Kortisoni on taas lääkeaine joka on synteettinen ,sitä käytetään tabletteina, voiteena, tippoina etc. erilaisien sairauksien hoitoon ja sitä käytetään vain määritellyn ajan, hoito aloitetaan yleensä suurilla annoksilla siten, että saadaan hoitovaste, ja sitten annosta vähennetään harkitusti.

Juha6
Juha6
7.6.2020 07:25
Vastaa...  Faktaa

Kummasti kansallismieliset ja Nato vastaiset ihmiset saavat syöpiä.. Ilja, A. Pesonen ja Vuokko Väyrynen.
Poloniumia voi jauheena lisätä pizzaan tai ommella säteilylähde takin vuoriin tai auton penkkiin. Perussettiä noissa mossad ym vastaavissa piireissä.. kuten sydämeen kohdistettu sähkömagneettinen lamautus..

Juha6
Juha6
7.6.2020 11:01

joo vaikea tietää lopullista totuutta koskaan.. kunhan spekuloin..
https://yle.fi/uutiset/3-6967346
https://www.forbes.com/sites/kenrapoza/2013/03/06/hugo-chavez-cancer-conspiracy-theories-resurface-after-death/#388efba64f1a
mutta se ei ole spekulaatiota, etteikö ko. keinoja käytettäisi toisinajattelijoiden likvidointiin

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 12:21
Vastaa...  Juha6

Tässä Juha6 tuomassa Arafat artikkelissa tullaan juuri siihen, mitä lääkäri Pekka Reinikainen aina sanoo. Kun kaksi lääkäriä kohtaa, alkaa väittely puolesta ja vastaan.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 12:18

Ihmiset tosiaan kuolevat yhä enemmän jo nuorina syöpiin. Se on totta. Eurajoen shamaani liittää ydinvoiman vahvasti mukaan tähän trendiin, enkä ihan helpolla jätä sitä pois syistä. Miten normaaalia onkaan kuolla nyt syöpään, kun sellaista tapahtuu, tai ainakin diagnosoidaan entistä herkemmin, ja pystytään myös hoitamaan paremmin.
Janitskinilla oli niitä sooda/ syöpä asioita tapetilla jo silloin, kun se yksi Ylen hempukka kävi Barcelonassa tekemässä haastattelun. Montakos vuotta siitä meni hänen kiinniottoon?

Tuumailija
Tuumailija
8.6.2020 15:25
Vastaa...  Tapiola

Syöpä ja Diabetes ovat kumpikin enemmän ja vähemmän elintasosairauksia.
Osasyynä on myös ympäristön saastuminen ja aika joka vietetään tällaisessa ympäristössä esim. kaupunki.
On vaikea sanoa johtuuko tiettyjen henkilöiden sairastumiset em. kohdista vaiko tahallisuudesta, kumpikin on täysin mahdollisia, mutta suurempi rasite tulee kuitenkin ympäristöstä.
Toki nyt on tekijän markkinatkin, koska syövän aiheuttavaa lähdettä on vaikea paikallistaa enää sen todentamisen jälkeen, ainoastaan jos henkilö on saanut esim. polloniumia, mutta tällöin prosessi on erittäin nopea ja syy kyetään jäljittämään (Litvinenko, Skripal, Arafat).
Uskoisin että suurimmat syyt syöpien lisääntymiseen ja satunnainen osuminen juuri tiettyjen henkilöiden kohdalle on huonoa tuuria sekä johdannainen ympäristöstä, elintavoista, genetiikasta (herkkyys sairastumiseen).
Kun katsotaan menneeseen ns. agrikulttuurin aikaan vielä, ei syöpiä ollut niinkään paljoa kuin nyt, toki moni jäi huomaamattakin, mutta ihmiset elivät huomattavasti ekologisemmin erillään toisistaan ja perusruokavaliolla ,kemikaalit yms. kuormitus oli huomattavasti matalampaa. Syöpien yleisyys on tietysti noussut siinä missä väestömäärä, tutkimusten tarkentuminen ja am. syistä.

sleepy
sleepy
7.6.2020 14:25

Iljalle kehittyi syöpä sen jälkeen, kun oli päästänyt YLEn “toimittaja”-ryhmän kotiinsa tekemään juttua. Iljan syöpä oli suolistossa, mikä syntyy suoliston vahingoittumisesta.
Syitä voisi siis olla liika suola ja ryyppäys. Ilja oli kova ottamaan kuppia. Syy voisi myös olla YLE;n “toimittajan” Iljan suola-astiaan laittama säteilevä myrkky, mikä vahingoittaa suoliston soluja aloittaen syövän todennäköisen kasvamisen.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 16:04
Vastaa...  sleepy

Ihan hyvä kirjoitus, mutta se Ylen tytteli ei kyllä ole laittanut yhtään mitään. Siitä sooda-asiasta keskusteltiin siinä haastattelussa, ja oli ollut MV:ssä juttua jo aiemminkin, eli niiden asioiden jälkeen siis syöpä todettiin.
Oliko sitten ollut epäilyksiä omasta terveyden tilastaan aiemmin, vai mistä se soodajuttu sai alkunsa? Sattuma tietysti korjaa satoa, kun syövätkin vaan yleistyy.

Tapiola
Tapiola
8.6.2020 15:38

No, jos ei jalosteta.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 09:35
Vastaa...  Faktaa

Kirjoittaja “Faktaa” kirjoittaa kyllä varmasti faktaa stressistä. Kuitenkin tekstissä lauseen alku ” En usko että syöpää voidaan” , hän on uskon varassa faktassaan. Sitähän se on.

Anonymous
Anonymous
7.6.2020 17:17
Vastaa...  Anonymous

Itse pidän thaimaaseen kuolemaan jätetyn suomalaisen tapausta murhana. Valtiolla olisi ollut kaikki resurssit järjestää tarvittava hoito mutta ei.
Valtiorikollisuus on suomessa täyttä totta.

Rohmar
Rohmar
8.6.2020 19:10
Vastaa...  Anonymous

Ilja Janitskin kuoli vatsayöpään, ja samaan syöpään kuoli itsenäisyyspuoluetta johtanut valovoimanen Antti Pesonen.
Tästä ei vielä riitä aineksia salaliittoteoriaan, mutta jos vielä yksikin nimekäs isänmaallinen kuolee samaan syöpään, niin sattuman todennäköisyys pienenee merkittävästi. Ehkäpä poliittisesti korrekti toteamus olisi tuolloine, että isänmaallisuus aiheuttaa todistettavasti vatsasyöpää.

Juha6
Juha6
7.6.2020 08:19

Kovasti Hellevig (rauha hänen sielulleen) kritisoi tosiaan Venäjän koronatoimia, mutta antaa myös Suomen suuntaan kovaa kommenttia koskien oikeuslaitostamme..
Iljan näytösoikeudenkäynti ja tuleva Molarin näytösoikeudenkäynti kertonee älylliselle ihmiselle maamme nykytilan..
Nappasin tämän Jon Hellevigin VK seinältä.. lukekaapa ajatuksella.. viisaita lakimiehen sanoja..
“Ei ole eikä voi olla mitään riippumatonta tuomioistuinta. Kaikki tuomioistuiment palvelevat eliitin valtakoneistoa. Ja varsinkin Suomessa. Suomessa ei ole eikä voi olla mitään riippumattomia ja itsenäisiä tuomareita. Koko oikeuslaitos on läpimätä. Siellä pääsee eteenpäin vain jos uskollisesti palvelee eliittiä. Korkeimman oikeuden presidentin ja jäsenet nimittää tasavallan presidentti. Ja samahan olisi tietenkin jonkun vitun perustuslakituomioistuimen suhteen. Tärkein kuitenkin, että loppupelissä tuomarit valitsee NWO ja masoonit.
Teoriassa kommunismikin on hyvä. Teoriassa mikä tahansa voi olla hyvä. Mutta teoriaa ei saa sekoittaa todellisuuteen. Nämä asiat ratkaisee aina ihmisten käyttäytymismallit. Ei ole yhtään mitään edellytyksiä että Suomeen syntyisi mitään riippumatonta perustuslakituomioistuinta. Kaikki mikä valtiossa tapahtuu, tapahtuu eliitin päätöksestä. Ennen kotimaisen eliitin (pitkälle Ruotsin käskystä, tänään Naton ja CIAn, tai laajemmin USAn deep staten). – Tällainen pölhö-idealistinen idea ainoastaan vie huomion oikeasti tärkeiltä asioilta. Paljon parempi olisi vaatia vallankumousta, mikä olisikin ainoa tapa pystyttää itsenäinen perustuslakituomiosituin. Joka olisi itsenäinen tasan niin kauan kunnes uusi valta on vakiintunut.. “

Ilmari
Ilmari
7.6.2020 08:43

Ei ollut mitään Janitskinin näytösoikeudenkäyntiä vaan hänet tuomittiin ihan oikeista rikoksista. Älyllinen ihminen pystyy lukemaan tämän oikeuden pöytäkirjoista.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 09:42
Vastaa...  Ilmari

Sinä olet sitten lukenut?

Ilmari
Ilmari
7.6.2020 10:47
Vastaa...  Tapiola

Olen lukenut.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 12:10
Vastaa...  Ilmari

Olet ihan oikeassa, että Janitskin varmasti on tuomittu esim. kunnianloukkauksista ym. Minä en ole oikeastaan mitään lukenut, esim tuomiolauselmia tms. Löytyykö sana Nato asiakirjoista?
No ei tietenkään. Sen osaan arvata ilman vastaustakin.

Leso
Leso
7.6.2020 10:17
Vastaa...  Ilmari

Jostain kumman syystä te älylliset ihmiset ette niinku ikinä onnistu kommentteihinne, tai edes niinsanotusti toripuheissa, antamaan faktaa, saati muuten valistamaan meitä älyttömiä.
Jostain kumman syystä kun teille älyköille sanoo vaikka että GF oli väkivaltainen rikollinen narkki, täysin ihmisturhake, ja joutikin kuolla rasittamasta ilmakehää, niin teidän älyllisten vastaus on aina että No Ei Kyllä Ollu!!!
Sitten me älyttömät kehotetaan että mee ite ja lue intternetistä, sieltä löytyy katsantoja, niin te älylliset ootte että eiku pittää olla faktaa ja lähteitä just ny tällä torikahvilla.
Vaikka älyllisen oma viite kaikkiin asioihin on, että “mee kuule ite lukeen pöytäkirjoja”.
Sanokaa minun sanoneen… Korona ja GF on sellainen soosi, että älylliset sen nielee ilolla keittopottujen kanssa, koska niitä älyllisiä ylempi älyllinen sen lautaselle lisukkeeksi kaataa.
Älyllinen ei ikuna kyseenalaista yhtään mittään, koska sille riittää, että Ämpäritalo vaan sanoo niin.
Eiköhän tää Hellevig ollu älyllinen.Niillä on tapana saavuttaa ylimmistä ylin napoleonsydrooma ja jalostaa sitä münchhausenilla, joskus ja jopa.
Diagnoosini on napoleoni; Hellevig lähti kovien jätkien matkaan, ja reppana erehtyi olevansa kova jätkä. Ei oo todellista, että oikeesti rupee pureen kättä, joka ruokkii.
Mutta joo, mähän oonkin vain älytön.
Emmä mit’vit’ pöytäkirjoja viitti lukee. Seiskaa, Vauvapistefiitä ja Paavoo.
Olen peräti niin älytön, että eihän sen typerän GF:n kaulaa painettu kuin vain jotta pysyy.
Jos mun mitään mistään tietämätön, osaamaton, harjaantumaton ja muutenkin älyttömän silmäni näkevät tämän, niin älyttömästi kysyn vaan, että kuinka dillejä on kaikki muut maailmassa.
Voi olla niinkin, että sekä Hellevig että Janitskin tiesivät, eikä ollu puheensa häröä.
Vainajia on vaan hankala kuulustella.

Ilmari
Ilmari
7.6.2020 12:14
Vastaa...  Leso

Nyt oli puhe Janistskinista ja hänet on tuomittu rikoksista. En minä osaa sen kummemmin valistaa kuin kehottaa lukemaan pöytäkirjat.

rtellinen
rtellinen
7.6.2020 15:58
Vastaa...  Ilmari

Tuskinpa suvakkimielisairautta enään pystyy vastustamaan etteikö syyllistyisi rikokseen. Riittää kun kertoo totuuden.

Rohmar
Rohmar
8.6.2020 19:27
Vastaa...  Ilmari

Janitskinin syytteet oli tekaistu poliittisin motiivein poliittisella kampanjalla, joka on huomattavasti raadollisempi ja raukkamaisempi rikos kuin Janitskinin julkaisun raju sanallinen ryhtyminen esivallan hulluutta vastaan.
Janitskinista ei ole tietenkään tarvinnut pitää, mutta sananvapauden teilaaminen näin raukkamaisin keinoin kuvaa hyvin Suomen ja sen oikeuslaitoksen alennustilaa, sekä politikkojen pelkoja.

T
T
7.6.2020 10:57

Venäjä on perinteisesti ollut parempi salamurhaaja kuin Länsi. Venäläiset ovat oppineet käyttämään huomaamatonta keinoa eli myrkkyjä. Lännessä taas metodeina ovat luodit tai onnettomuudet. Esimerkkeinä Kennedy ja Patton. Myös Władysław Sikorski kuoli kätevästi “onnettomuudessa”. Lännelle NL:n tuki 2 maailmansodassa oli tärkeämpää kuin Puolan maanpaossa olleiden yksiköiden, joten Władysław Sikorski haluttiin vaientaa.
Punainen pilleri on raskasta ottaa.

Särmääjä
Särmääjä
7.6.2020 12:33

Iljan tapauksessahan hän sai syöpään hyvää hoitoa Andorrassa, kunnes sitten astui peliin Suomen valtio, joka keinottelemalla sai törkeän kansanryhmänkiihottamisen rikosnimikkeellä aikaseksi Interpolin red noticen haun päälle jolla yleensä otetaan jotakin sotarikollisia kiinni. Tämä siis siksi kun europol ei päässyt käsiksi ja valtio halusi hinnalla millä hyvänsä Iljan Suomeen tuomiolle. Tässä oli vielä se että Suomen valtio ei edes uskonut tai halunnut uskoa että Iljalla on syöpä vaan kylmästi hoidot katkasten ja hänet vaan tuotiin Suomeen ja täällä myös aluksi täysin kaltoinkohdeltiin lääkinnällisesti.

T
T
7.6.2020 14:02
Vastaa...  Särmääjä

Ja Iljan ainoat “rikokset” olivat ikävät kirjoittelut vallanpitäjistä ja muutaman hassun nettikasinon mainostaminen. Ja häntä kohdeltiin kuin sotarikollista.

sleepy
sleepy
7.6.2020 14:19
Vastaa...  T

Vertailuksi George Floyd oli istunut useita kertoja vankilassa huumetuomioista. Pisin kakku taisi olla 5 vuotta väkivaltaisesta ryöstöstä missä uhkasivat raskaana olevaa äitä aseella tunkeuduttuaan hänen kotiinsa.
Sitten länsimainen media nostaa tämän Floydin sankarimarttyyrin asemaan.

T
T
8.6.2020 23:32
Vastaa...  sleepy

Junes Lokalta lyötiin pyörälukolla kamera hajalle. Poliisia ei kiinnostanut asia vähääkään.

Ilmari
Ilmari
7.6.2020 16:57
Vastaa...  Särmääjä

Janitskin karkasi Andorraan, jotta ei joutuisi vastuuseen teoistaan. Kansainvälinen pidätysmääräys voidaan antaa silloin, kun epäillystä rikoksesta voi tulla vankeutta.
Te jotka kehittelette myrkytysteorioitanne, miettikää hetki. Miksi joku haluaisi myrkyttää poliittisen pellen, joka ei ole taatusti vaaraksi vallanpitäjille.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 17:27
Vastaa...  Ilmari

Onhan tässä nyt ristiriita sinulla, kun “poliittiselle pellelle” pitää saada vankeutta hinnalla millä hyvänsä. Ei voitu tutkintaa aloittaa videoyhteydellä, vaikka ei ollut vaaraksi “vallanpitäjille”.
Janitskin oli vaaraksi Natolle murentamalla sille tärkeiden suomalaisten uskottavuutta.
Aro itkee sermin takana oikeudessa, ja Atte Jääskeläisen ajaksi, eikö ollut niin, sali tyhjennettiin muista kuulijoista? Onhan tässä jotain paljon enemmän takana. Myrkytys tms on sitten oma juttunsa.

Tapiola
Tapiola
7.6.2020 19:00

Se voisi olla vaikka keskustelu siitä, onko esitutkinnalle mitään perusteita Suomessa. Janitskin kai oli vuosia ollut Espanjassa ja maksanut veronsakin sinne, vai oliko näin?
Myös PT mainostaa täällä Casinopelaamista, niin miksi MV:n pitäisi siitäkään olla Suomeen vastaamassa. Kyllähän se tosiaan niihin vakaviin rikoksiin vedoten vaadittiin Janitskin Suomeen saatavaksi.
Ilmari tuossa edellä kertoo Janitskinin olleen poliittinen pelle. Eikö Espanjan pidä itse hoitaa pellensä, vaikka suomea puhuukin.Mitä se Suomelle kuuluu?
Eihän Ruotsinkaan kansalaisia vaadita Suomeen vangittavaksi, jos jossain Sveagatanilla on Ullalta ostanut pillua, ja lopuksi loukannut kunniaa kertomalla Ullalle mikä hän on rumilla sanoilla.

Ilmari
Ilmari
9.6.2020 08:55
Vastaa...  Tapiola

Ei se mene noin. Janitskinia epäiltiin Suomessa tehdyistä rikoksista ja silloin asia käsitellään Suomessa. Näin muutkin maat tekevät. Juuri tähän perustuu se, että rikoksista epäiltyjä luovutetaan.
Lisäksi on vielä niin, että Suomen kansalaista tai Suomessa vakituisesti asuvaa ulkomaalaista voidaan syyttää myös ulkomailla tehdystä rikoksesta, jos teko on rikos myös Suomessa.
Jos ostaa Ullalta pillua Ruotsissa, ei siitä voida Suomessa syyttää, koska Suomessa se ei ole rikos.

Ilmari
Ilmari
8.6.2020 12:56
Vastaa...  Tapiola

Ei ole ristiriitaa. Janitskin loukkasi tavallisten ihmisten kunniaa ja varasti muiden tekemiä juttuja.
Mut uskottavuuteen tulee, väkivaltarikoksista tuomittu Janitskin menetti korkeintaan omansa.

Tapiola
Tapiola
8.6.2020 15:55
Vastaa...  Ilmari

Juurikin sinä puhut ristiriitaisesti poliittisesta pellestä Espanjassa, jota henkilön omasta suostuvaisuudesta huolimatta ei haluttu kuulla etänä, vaan oli paettava Andorraan ja mitä ovat nämä väittämäsi tuomiot väkivallasta.
Kansainvälinen pidätysmääräys pellestä, joka olisi voitu tuomita Espanjassa jos yleensä olisi tuomittavaa ollut.
Että oikein väkivallasta tuomittu etten paremmin ihmettele ja olikos tuomio sovittamatta vai mikä sinua kiristää?
Suunsoittajien ojentaminen ja lyöminen ei ole rikos, juuri kuten nyt nähdään ympäri maailmaa nämä Black Painted Matters huligaanit. Ne on torjuttava. Suomessa ei polvistuta huligaanien eteen.
Ja nyt loppui tämä Janitskin minun osalta tässä. Jos Ilmarilla on vielä sanottavaa, niin koita nyt kerrankin saada jotain asiaa niiden tavanomaisten kahden lauseen sijaan.

Ilmari
Ilmari
8.6.2020 21:15
Vastaa...  Tapiola

Kaikki tiedot löytyvät Wikipediasta. Janitskin oli ollut myös Bandidosissa. Ne oli ehdollisia tuomioita ja vanhoja. Otin ne esille sen takia että Janitskin hyökkäsi Jessikka Aroa vastaan tämän vanhoista tuomioista.

Tapiola
Tapiola
8.6.2020 22:23
Vastaa...  Ilmari

Nyt on pakko rikkoa edellinen lupaus, mutta tämä on viimeinen. Ilmarille: läpälässynlässynlää, kuin variksenpelättimen kädet tuulessa huitoo.. ei mitään!

Ilmari
Ilmari
9.6.2020 08:57
Vastaa...  Tapiola

Lapsellista lässyttelyä. Pyysit perusteita ja minä annoin. Joko et ymmärrä rai et halua ymmärtää

T
T
7.6.2020 21:55

Oli myös aikoinaan ihan naurettavaa väittää että Aarnio voisi olla epärehellinen. Oliko Janitskinin syöpähoidossa puutteita? En tiedä, mutta ainakin tutkimisen arvoinen teoria.

T
T
8.6.2020 12:09

Mutta kuka päättää mitkä teoriat ovat naurettavia ja mitkä eivät. Aluksi oli vain teoria Aarnion rikollisuudesta ja teoria osoittautui oikeaksi. Aikoinaan maan kiertäminen aurinkoa oli vain salaliittoteoria josta väärinajattelijat tapettiin roviolla.
Salaliittoteoria: Aarnio ei ole rehellinen
Tulokset ->
väärä: Ei
totta: Kyllä.

Ilmari
Ilmari
8.6.2020 15:20

En muista vuotta, mutta Aarnio oli jossain ohjelmassa ja kertoi huumeliigan organisaatiosta. Hänen mukaansa johtaja on aina suojattu ja kilpimiehet lähtevät tarvittaessa vankilaan.
Hän myös mainitsi, että joku väittää häntä huumeliigan pomoksi. Ovela ja häikäilemätön veto, jonka tarkoitus oli saada aikaan vaikutelma, että on kyse järjettömästä väitteestä.

JoodeJoode
JoodeJoode
8.6.2020 20:53

Interpolin etsintäkuulutus ja sitten pidätys Andorrassa kiihottamisen ja muun lässynlässyn takia.Hiukan oli ajojahdin makua Janitskinia kohtaan,turha muuta kenenkään väittää.

sleepy
sleepy
7.6.2020 14:17

Kriittinen tieto voisi olla ainakin kaikki ne ruplat ja lahjukset, mitä Venäjä on mahdollisesti hänelle antanut. Jos summat on isompia ne voisivat suututtaa köyhiä venäläisiäkin. Ja jos hän puhuisi niistä avoimesti länteen, niin Venäjä näyttäisi täällä taas entistä epäluotettavammalta.
Vihje kaikille. Älkää koskaan lähtekö hämäräjuttuihin mukaan, koska teitä voidaan kiristää niiden tietojen perusteella koko loppuelämä. Tai lyhennetty elämä, jos ette tottele. Tämä ei koske pelkkää Venäjää. On myös muita maita mitkä harrastavat kovaa propagandaa ja värvää riveihinsä väkeä.

juha II
juha II
7.6.2020 18:01

Kiltin näköinen mies, josta en ole edes tiennyt mitään. Joka tapauksessa kaikki impeuriumit ovat vaarallisia niin palvelijoilleen kuin vastustajilleen!
Venäjä on Venäjä ja tulee aina olemaanmin. Kaikesta huolimatta tavallinen suomalainen ei ymmärrä Venäjää Ja sen hallintokulttuuria, koska perinteisesti Suomi on ollt luottamus yhteiskunta. Mutta nyt tilanne on muuttunut tyystin, koska kuulumme EU.hun, joka murskaa kaikki ne poliittiset tahot, jotka arvostelevat sitä tai vielä pahempaa… pyrkii siitä eroamaan.
Eu voisi aivan täydellä syyllä asettaa ITSENSÄ talouspakotteden alaisuuteen kansalaistensa poliittisten oikeuksien polkemisesta!