Malmön muslimit: Mellakka oli oikein

Malmön muslimit ovat pahoillaan yön mellakoista, miksi? Siksi, että heidän uskoaan on kiusattu.

SVT:n uutiset haastatteli monia muslimeja he kertoivat pääsääntöisesti, että kun heidän uskoaan kiusaa niin siitä seuraa aina seurauksia.

Mies kertoo uutislähetyksessä, että TÄMÄ ON MINUN MALMÖ. Hänen mukaan ihmiset ovat hyvin kiivastuneita koraanipeijaisista.

– Tekee kipeää, mies kertoo ja tarkoittaa siis sitä, että hänen uskoaan on kritisoitu. Tämä on tosiaankin minun Malmö.

Nainen kertoo videoklipissä miten kaikki, paitsi kusi, on paskaa.

– Minun kotimaassani tällaista ei voisi tapahtua. He [ruotsalaiset] polttavat koraaneja ja se on mielestäni väärin.

Kun toimittaja kysyy oliko mellakka oikein, vastaaa musliminainen kysymykseen:

– Oliko pakko polttaa koraaneja. Tämä siitä seuraa!

 

 

Subscribe
Notify of
guest
62 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
PastoriNikulainen
PastoriNikulainen
29.8.2020 12:28

”Nainen kertoo videoklipissä miten kaikki, paitsi kusi, on paskaa”
Muslimi on muslimi, vaikka siankamarassa uittaisi.
Aaamen…

Los6666
Los6666
29.8.2020 13:34

aika jännä homma, että kaikki on paskaa kun väestöjakauma on 99% muslimeita 😂

big l
big l
29.8.2020 12:39

koraanien polttaminen on oikein. musut häipyköön länsimaista niihin omiin paskamaihinsa mistä ovat rumat nokkansa tänne änkeneet. toivottavasti tämä poikii satoja tuhansia koraanien polttoja ja milellään myös moskeijoiden polttamisia. musulmaani saastoille täytyy näyttää että me ollaan herra kansa ja ne on täällä vaan ja ainoastaan orjia, eikä todellakaan vittu päinvastoin

Juha
Juha
29.8.2020 18:11
Vastaa...  big l

Oliko pakko polttaa koraaneja?

Norjassa eivät sentään polttaneet koraania.. vaan repivät sen sivuja.. sekös kiukuttaa matuja ja vasemmistoa

https://www.rt.com/news/499411-anti-islam-protest-norway/

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
29.8.2020 22:52
Vastaa...  big l

Moskeijat kai yleensä kerrostalojen alakerroissa meillä. Ellei ole muslimi, tajuaa mitä se tarkoittaa.

Enkä väitä sinun olevan muslimi, enkä itsekään montaa moskeijaa ole nähnyt.

Suurmoskeijaa odotellessa… Ehkä joku pöllii niiltä työkalut ja vehkeet työmaalta. Ei ollut uhkaus, viaton toive.

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
29.8.2020 22:55
Vastaa...  Fatwantarkistaja

Ja siis muslimi polttaa ravintolansa vakuutuspetosmielessä. Ei tajua, että menee muutama asiakas samalla. Ei hän halua heitä hengiltä, mutta kun ei pysty ajattelemaan tekonsa seurauksia.

Valkoisten naisten unelmat
Valkoisten naisten unelmat
29.8.2020 12:40

Kuvan liikennemerkin nuoli osoittaa kohti liekkejä ja siinä lukee Persborg.

Tunkeutujien kotimaat yleensä tunnetaan ”persläpinä”.

Ei voi olla sattumaa.

Kukavaan
Kukavaan
29.8.2020 12:58

IS julkaisi 29.8.2020 uutisen ”Imaami tuomitsee Ruotsin Malmön väkivaltaiset mellakat: ”Tämä on väärä tapa toimia”.

Oikeassahan tuo imaami oli siinä mielessä, että ehkä jokunen ruotsalainen nyt herää huomaamaan, että islam ei ole mikään rauhan aate.

Big l
Big l
29.8.2020 13:34
Vastaa...  Kukavaan

Luin kans ton artikkelin. Imaami jauhoi kyllä suut ja silmät täyteen paskaa. Kunnon hätäpaska valheita kun pelkää että ihmisille selviää islamin ja muslimien todellinen luonne

K J
K J
29.8.2020 14:23
Vastaa...  Big l

Aivan. Tästä nähtiin miten nämä reagoivat.

Osasin odottaa mielettömiä mellakoita, mutta mellakat ylittivät järjettömyydellään minut ja monet muutkin, koska siinä käsivät myöskin musulmaanit itse, koska mellakoissa rikottiin myös kepappipaikkoja. Mellakat tulevat jatkumaan ensi yönä.

Eläimellistä käytöstä yhden videon takia ja Ylen uutiset valehteli asioista sekä moni muu media.

Jarmor
Jarmor
30.8.2020 18:26
Vastaa...  Kukavaan

Huomioiden valtamedian toimintatavan sekä ainaisen valehtelun sekä lapsenuskon näiden saastaisten loisten tarinoille, tuo imaami saattoi olla hyvinkin kiihoittanut mellakoitsijat riehumaan. Sitten itketään ja valehdellaan pokkana ja suomen paskamediat ostaa ja uskoo taas tarinat sellaisenaan.

Sdp vaaliainesta?

Tuomas Välimäki
Tuomas Välimäki
29.8.2020 13:33

Jos on sen verran sivistynyt että osaa edes alkeellisen ruosin kielen taidon voi käydä ihan SVT:n sivuilla katsomassa mitä haastateltava nainen oikeasti sanoo, kun häneltä kysyttiin oliko oikein aloittaa mellakka: ”Det är ju inte rätt, men det hade inte startat on de inte bränt koran”.

Sain aikoinani lukiossa ruotsista arvosanan 5, mutta silti olen melko varma että nainen ei sanonut, niinkuin tässä artikkelissa väitetään ”Oliko pakko polttaa koraaneja. Tämä siitä seuraa!” vaan ”Se ei ollut oikein, mutta se ei olisi alkanut jos he eivät olisi polttaneet koraaneja.”

Aika paljon naisen sanomisia vääristelty.

Tuomas Välimäki
Tuomas Välimäki
29.8.2020 13:55

Lisäkommenttina, ruotsin kielen harjoituksena voi käydä SVT:n videosta katsomassa mitä haastateltu mies oikeasti sanoi.

K J
K J
29.8.2020 14:25

Se tarkoittaa samaa.

Last edited 1 month ago by K J
Tuomas Välimäki
Tuomas Välimäki
29.8.2020 15:45
Vastaa...  K J

No edellisen kommentin valossa täällä ei oikein suomeakaan osata.

K J
K J
29.8.2020 16:26

Luulen osaavani suomea. Olen joskus toiminut freelancerina eri lehdissä. Myös valtamediassa.

Kirjoitit: ”Se ei ollut oikein, mutta se ei olisi alkanut jos he eivät olisi polttaneet koraaneja.”

Se on vapaasti suomennettuna: ”Jos poltatte koraaneja, alkaa mellakat”.

Itselläni pakkoruotsi oli sääli-vitonen (opettajani oli viholliseni), mutta äidinkieli oli aina 9-10.

Last edited 1 month ago by K J
Ilmari
Ilmari
30.8.2020 09:24
Vastaa...  K J

Ei sitä noin voi suomentaa. Siinä on yksinkertaisesti väitetty naisen sanoneen jotain sellaista, mitä hän ei ole sanonut.

Kilttimies
Kilttimies
30.8.2020 15:50
Vastaa...  K J

hyvä hyvä. loppui muslimivälimäen paskanlätinät!

Minä
Minä
29.8.2020 16:30

“Oliko pakko polttaa koraaneja. Tämä siitä seuraa!”

Ei tuossa käännöksessä asiasisältö muuttunut miksikään. Kieltämättä aika vapaa käännös, mutta on voimakasta liioittelua väittää, että olisi vääristelty.

Mellakat eivät eivät olleet seurausta siitä, että joku poltteli Koraaneja, vaan siitä, miten muslimit siellä ajattelivat.

Miehen jälkeen puhunut nainen sanoi lisäksi, että ”on huono asia (ilmeisesti viittasi mellakkaan), jätimme kotimaamme, jotta emme näkisi tällaista. Sitten näemme sen taas niiden vuoksi, jotka polttavat Koraaneja. He tekevät väärin, miksi he tekevät niin?”

Nainen ei nähnyt mellakkaa siksi, että joku poltteli Koraaneja, vaan siksi miten muslimit siellä ajattelivat ja reagoivat. Hän näki sen minkä oli kokenut aiemmin kotimaassaan siksi, että he toivat itse mukanaan sen kotimaansa ajatukset, kulttuurin, uskonnon ja muut ajatustavat.

Last edited 1 month ago by Minä
Tuomas Välimäki
Tuomas Välimäki
31.8.2020 07:33
Vastaa...  Minä

Otetaanpas tämmönen käytännöllinen esimerkki tähän: Mies A lyö miestä B turpaan ja mies B lyö takaisin.

Sivulliselta kysytään että oliko oikein että mies B löi takaisin, johon sivullinen vastaa: ”Se ei ollut oikein, mutta sitä ei olisi tapahtunut, jos mies A ei olisi lyönyt.”

Se on vähän eri kuin sanoa että ”Jos mua joku vetää turpaan lyön takas, suakeli!”

K J
K J
29.8.2020 16:37
Vastaa...  Admin Pt-media

Minäkin olen huomannut joskus jostain valtamedian ”uutisesta” että se on kummallisesti ollut samanlainen kuin sinun uutisesi. Sanajärjestys on muuttunut, mutta jotkut sanat ovat olleet suoraan sinun käsialaasi.

Mutta kuten sanotaan; kopioiminen on kunnianosoitus.

Kiitos panostuksestasi kirjoittaa suomalaisille suomeksi. Olen jakanut muille julkaisuasi ja eräs sukulaisenikin on alkanut auttamaan tätä lukupaketin muodossa.

Aikki
Aikki
30.8.2020 05:38
Vastaa...  Admin Pt-media

https://www.youtube.com/watch?v=B7shfkXtxaU&t=55s
Rehellinen toimittaja, joka uskaltaa epäillä valtamedian uutisointia.

Tuomas Välimäki
Tuomas Välimäki
31.8.2020 07:53
Vastaa...  Admin Pt-media

Tarkoitit kai sanoa että yrität kääntää PLUS tulkita sen siten, että se ajaa mahdollisimman hyvin edustamasi median propaganda-agendaa.

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
29.8.2020 23:06

Enhän mäkään pieksisi muslimeja, ellei niitä täällä olisi. Ei se oikein ole, mutta mitäs tulivat.

Pitääkö erikseen kertoa, etten piekse ilman syytä? Ja tuokin tulee suomentaa jotenkin?

Ilmari
Ilmari
30.8.2020 09:22

Mitä varten tätä miinustetaan? Välimäen käännös on oikein.

Tony Berbeeri
Tony Berbeeri
30.8.2020 10:41
Vastaa...  Ilmari

Nimenomaan. Paljastaa laajaa herkkähipiäisyyttä ja mustavalkoista ajattelua: Jos et ole 100% takana ja mukana niin sinun täytyy olla vihollinen, suvakki ja mitä lie.
Ääliömäisyyden taso on tällöin sama tai pahempi kuin inhokeillaan/kritiikin kohteilla.

MattiS
MattiS
30.8.2020 13:36
Vastaa...  Tony Berbeeri

No juu, tähän se on mennyt. Joko täysin puolesta tai täysin vastaan. Meidän kyllä pitäisi olla järkeviä ja ymmärtää ettei aina kaikesta tarvitse olla samaa mieltä.

pöh
pöh
29.8.2020 13:35

Iltapulussa imaami selittää ettei mellakoijat ollut muslimeita, koska eivät pitäneet rukoilutaukoja mellakoidessa..

voi sveduparkoja
voi sveduparkoja
29.8.2020 13:56

Joissakin kulttuureissa se jokaisen ihmisen sisällä oleva pieniaivoinen peruseläin dominoi enemmän kuin toisissa.

K J
K J
29.8.2020 14:36
Vastaa...  voi sveduparkoja

Näillä on voimakas laumavietti. Seuraavat alfakoiraita vaikka kuolemaan asti. Siksi integraatio on pelkkä vitsi – mihin vain suvakit uskovat.

He ovat selkeästi tyhmempiä kuin valkoiset. Rikkovat kaikki paikat, vaikka kuuluisivat omalle suurperheellensä. Luottavat tietenkin siihen että rikkaalla valtiolla on varaa maksaa heidän itse tuhoamansa omaisuuden ja korjata infraa joka kerta. Eivätkä luule väärin.

Todennäköisesti kruunu uhriutuu ja maksaa heille korvauksia valkoisten uusnatsien aiheuttamasta mielipahasta.

...
...
29.8.2020 14:24

– Oliko pakko polttaa koraaneja. Tämä siitä seuraa!

Ali-ihminen uhoaa.Oliko pakko uhota ali-ihminen.Kurkkusi auki viiltäminen on nyt itsepuolustusta.

Monikulttuurisuus My ass
Monikulttuurisuus My ass
29.8.2020 14:58

Onko muuten hajua, onko Helsingissä liikehdintää asian tiimoilta?

kanander
29.8.2020 15:29

Provosointi johti riehuntaan kuten pari-kolme päivää sitten totesin. Miinusta tuli lukijoilta.

Kuka hyötyi? Tuskin kukaan. Kannatan kovia otteita matuja vastaan mutta olen aina oudoksunut pelkkiä itsetarkoituksellisia mielenilmauksia kuten koraanin polttaminen.

K J
K J
29.8.2020 15:56
Vastaa...  kanander

Ainakin tutkijat ja sosiologiasta kiinnostuneet hyötyivät. Nyt kaikki ymmärtävät kuinka sekaisin nämä kunniakansalaiset ovat jos pikku provo aiheuttaa tällaisen väkivaltaisen riehumisen missä haistatetaan vitut maan laeille.

Simppeliä
Simppeliä
30.8.2020 08:50
Vastaa...  K J

Tuonhan voisi melkein virallistaa integraatiotason mittariksi.

Kun joku jorkki polttaa pyhän kirjan, niin jos paikat palaa on integraatio totaalisen epäonnistunut ja jos ei pala, niin integraatio on onnistunut.

Tuomas Välimäki
Tuomas Välimäki
31.8.2020 11:41
Vastaa...  kanander

Kyllähän tästä hyötyi parikin tahoa:

Äärioikeisto, eli nämä koraaninpolttajat. Saivat provosoitua mellakan ja kuten täälläkin huomataan nyt alkaa sormella osoittelu, että kattokaa ny, tollasia nuo mamut ny sitten on!

Toisaalta äärioikeisto ei ole ainoa voittaja vaan tämmöinen provosointi ja elämöinti myös onnistui varmasti taas radikalisoimaan muutaman malmöläisen nuoren, joka on aiemmin ollut kiikun kaakun, eli tässä pelattiin myös jihadismin pussiin.

Onko tämä nyt se kuuluisa win-win -tilanne?

JS33
JS33
29.8.2020 16:23

Tuli vain mieleen jotta miksei mussuttaja asu sellaises maas missä koraaneja ei voi poltta.

Minä
Minä
30.8.2020 01:48
Vastaa...  JS33

Koska siellä on tuollaisia mellakoita ilman Koraanin polttamisiakin.

Minä
Minä
29.8.2020 16:23

Oliko pakko polttaa koraaneja. Tämä siitä seuraa!”

Eivät mellakat seuraa Koraanin polttamisesta, vaan muslimien tavasta ajatella.

Särmääjä
Särmääjä
29.8.2020 16:46

Kyllä tolla osottavat juuri sen kuka Malmön kadut omistaa lähiöissä varsinkiin. Huutaahan antifatkin aina rasisteja pois heidän kadultaan niin tää on sitä samaa vielä potenssiin kymmenen.

Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
29.8.2020 16:53

Sanoisin, että jos ainoat muslimit Suomessa ja Pohjoismaissa olisivat kourallinen tataareja tai jokunen aidosti turvapaikan tarpeessa oleva muslimi, jonka ÄO on riittänyt sopeutumiseen, en hyväksyisi koraanin polttamista.

Mutta nyt kyseessä on pitkään patoutunut vyyhti jännitteitä, jotka ovat syntyneet pitkään rakennetusta kahden kulttuurin (joilla on runsaasti alakulttuureja)yhteen törmäyksestä.

Koraanin polttaminen ja sitä seurannut riehunta nopeuttavat yhteentörmäystä, joka jokatapauksessa olisi edessä. Ja toivottavasti niin paljon, ettei oma kulttuurimme ja väestömme ole vielä ehtineet kadota tai joutua alakynteen voiman suhteen.

Last edited 1 month ago by Anna-Maria Korhonen
K J
K J
29.8.2020 17:09

Koraanin polttaminen ja sitä seurannut riehunta nopeuttavat yhteentörmäystä, joka jokatapauksessa olisi edessä. Ja toivottavasti niin paljon, ettei oma kulttuurimme ja väestömme ole vielä ehtineet kadota tai joutua alakynteen voiman suhteen.”

Olen täysin samaa mieltä. Hyvä että tämä tapahtui. Toivottavasti edes joidenkin silmät avautuivat. Yhteentörmäys tulisi todellakin jossain vaiheessa ja tämä vauhditti tapahtumia aivan pakostakin.

Toivon mellakan jatkuvan.

Moni varmasti kuvittelee että olen jotenkin sadisti kun tuollaista toivon, mutta asia on vice versa. Mitä kauemmin mellakointi jatkuu, sitä enemmän sen väärä sanoma uppoaa valkoiseen kantaväestöön. Aamen.

K J
K J
29.8.2020 16:55

Kirjoitin joskus Facebookiin että ihmisiltä aukenee silmät kun kaupunkisodat alkavat ja että ne johtavat sisällissotien kehittymään Euroopan liittovaltion maissa, joissa kulttuurit ovat sekoittuneet jo kunnolla. Ruotsin en silloin ajatellut olevan ensimmäisiä maita kärsimässä tästä asiasta, ts. muslimi-invaasiosta.

Tässä on linkki eXtrauutisiin, missä asiasta myös puhutaan.

https://www.extrauutiset.com/malmo-eilen-milloin-helsinki/

Punavihernatsimafia
Punavihernatsimafia
29.8.2020 17:26

Koraanien polttamista pitäisi jatkaa nyt joka päivä. Parempi aiheuttaa konflikti nyt kun ollaan vielä enemmistö. Sitten kun ollaan vähemmistö se on myöhäistä.

GLGL
GLGL
30.8.2020 01:37

Tämä olisi kaikkein loogisin tapa edetä.

Kivenkiertäjät ja kuunpalvojat
Kivenkiertäjät ja kuunpalvojat
29.8.2020 17:44

Heikko on musujen jumala kun sitä pitää riehumalla ihmisten puolustaa.

juha II
juha II
29.8.2020 19:54

Menkövät sinne mistä tulivat. Siellä ei polteta koraaneja vaan kristittyjä ja vähemmistö heimoja, jotka eivät jaa tasan tarkkaan sitä ”arvopohjaa” kuin verenvaluttajat itse.

Malmö on siis niiden, joiden pää on kamelin perseessä!!

”Niin maailma muuttuu Eskoseni!”

Alkaa Ällöttää
Alkaa Ällöttää
30.8.2020 03:41

Yöllä paloi iso koulu Malmössa ja 14 yksikköä tarvittiin sitä sammuttamaan. Käry oli niin kauhea että kansalaisille meni VMA TVn kautta (Viktigt Meddelande till Allmänheten). Muuten oli suht rauhallista koska satoi ja kehis ei tykkää kun ananas kastuu.

Kehis ajattelee: ”Kun minä en koulussa mitään ymmärrä enkä osaa eikä siellä puhuta mitään mikä minua kiinnostaa niin poltanpa sen paskan pois niin ei sinne tarvitse enää mennä!”

Tulee päivä päivälta yhä vaikeammaksi edes katsoa päin jotakin kaapumatamia tai musukkoa… alkaa ällöttää.

Dkdk
Dkdk
30.8.2020 06:18

https://www.sydsvenskan.se/2020-08-29/glom-inte-den-har-malmobilden

Oli rauhallista kuulemma, useita paloja. Siviilit auttoivat järjestyksenpidosta ja suurin hiilinielu muslimiviha

Hyvä, että Paavo poisti sotatekstin. Se oli kiihottamista…

Juha
Juha
30.8.2020 06:54
Vastaa...  Dkdk

Paavolla on nyt ”dagen efter”.. katumus iski.. ei pitäs kaljotella ja kirjoitella yhtäaikaa.. mielummin erikseen 😉
Ihan viihteellistä tekstiä kyllä kirjoitti eilen illalla, ei siinä mitään, mutta hmm.. epäsovinnaista.

Rauhallisia tulipaloja?
Rauhallisia tulipaloja?
30.8.2020 10:00
Vastaa...  Dkdk

Siis rauhallisia tulipaloja? Ihan vain hissun kissun vaan tuhottiin veronmaksajien omaisuutta?

Kukavaan
Kukavaan
30.8.2020 11:07
Vastaa...  Dkdk

Muslimit katsovat elävänsä sodan alueella eli Dar al-Harbissa. He sotivat loppuun saakka. Muille jää valittavaksi millainen tuo loppu on.

Aikki
Aikki
30.8.2020 05:31

Särähti korvaan lause ”tämä on minun Malmö” ei ole, sinun Malmö on siellä missä pippuri kasvaa ja jossa autonrenkaat palaa yötä päivää. Kuulin, että Koraanin polttajat olisivat olleet Tanskalaisia, joten muslimit hillui väärässä maassa.

voi, voi
voi, voi
30.8.2020 05:31

Imaamin sanomiset on yhtä tyhjän kanssa. Muslimi kun saa ja hänen pitää valehdella vääräuskoisille tauotta!!

Velkarahaa
Velkarahaa
30.8.2020 07:58

Tämä on selvästi sotaa. Kun vastapuoli on vielä vähemmistönä, se pitäisi olla helposti nujerrettavissa. Paras katsoa nyt tämä kerralla loppuun asti. Reaktiot osoittavat kollektiivisesti sen millaista väkeä maahan on päästetty – myös Suomessa.

Kukavaan
Kukavaan
30.8.2020 11:14
Vastaa...  Velkarahaa

Vastustajalla on aika puolellaan. Heidän lukumääränsä kasvaa. Osa omista loikkaa vastapuolelle ja alistuu orjiksi. Omista päättäjistä osa ostaa aikaa myönnytyksin, jotka vahvistavat vastapuolta. Vastapuolen tarttuminen myönnytyksiin on osoitus sen hetkellisestä heikkoudesta.

Riisi Maistuu
Riisi Maistuu
30.8.2020 09:17

Paska haisee Norjassakin https://petterssonsblogg.se/2020/08/30/uppvisning-av-kulturberikare-i-norge/
Suomea odotellessa =) Voi että nyt vasemmistoa JÄNNITTÄÄ !!!!

Kemun kemut
Kemun kemut
30.8.2020 09:57

Ronnebyssä kivitettiin liikkeitten ikkunoita rikki ja kiviä saivat niskaansa myös poliisi ja palokunta:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/stenkastning-i-ronneby-mot-polis-och-raddningstjanst

entinen tilaaja
entinen tilaaja
30.8.2020 13:19

Kannattaa vilkaista Hyysärin vastaavan uutisjutun kommenttiosiota. Voi sitten päätellä onko siellä tälläkään kerralla moderoitu esiin mitään ”Suomen parasta keskustelua” vaiko kierretty kuumaa puuroa kuin kissa.