Mitä jihad tarkoittaa?

Mitä jihad tarkoittaa? Lainaanpa tähän Ibn Matin artikkelia. Kannattaa hetki pysähtyä ja miettiä. Alkuperäinen artikkeli:

https://ibnmatti.blogspot.com/p/jihadin-saannot.html?m=1

1) Allah on pyhittänyt jihadin. Korkeampaa auktoriteettia ei ole, joten se on aina sallittua.

2) Älä kunnioita mitään sääntöä tai rajoitusta, päämäärä pyhittää minkä tahansa keinon – vaikka kuinka järkyttävän. Jihad voi olla mitä tahansa, mikä edistää islamia tai heikentää kafireita, joko yksilöä tai ryhmää. Jopa rahan lahjoittaminen jonkun toisen suorittaman jihadin tukemiseksi on eräs jihadin muoto.

3) Esitä aina uhria. Muhammed käänsi tilanteensa ympäri. Vaikka hän hyökkäsi viattomia ihmisiä vastaan ilman mitään syytä, hän syytti heitä siitä, että ”he olivat estäneet muita tulemasta muslimeiksi” ja olivat harjoittaneet kuvainpalvontaa. Hyökkäys oli uhrien syytä ja muslimit olivat uhreja, eivät vääräuskoiset (kafirit).

4) Toista tätä niin kauan, että ihmiset alkavat lopulta uskoa siihen. Jos saat uhrin hyväksymään syytökset, olet voittanut, koska kosto vaatii kokemusta epäoikeudenmukaisuudesta.
Lue lisää: http://ibnmatti.blogspot.fi/2015/01/muhammedin-tarina-pyha-sota-alkaa.html

5) Kannusta seuraajiasi fanaattisiin itsemurhatehtäviin.
Lue lisää: http://ibnmatti.blogspot.fi/2015/01/muhammedin-tarina-badrin-taistelu.html

6) Harhauta vihollista (kafireja) aina kun mahdollista varmistaaksesi voittosi.
Lue lisää: http://ibnmatti.blogspot.fi/2015/01/muhammedin-tarina-sota-on-petosta.html

7) Älä koskaan anna periksi, älä edes silloin, kun olet jo lyöty.
Lue lisää: http://ibnmatti.blogspot.fi/2015/01/muhammedin-tarina-uhudin-taistelu.html

8) Älä koskaan salli Muhammedin, Allahin tai islamin kritiikkiä. Tuhoa sananvapaus.
Lue lisää: http://ibnmatti.blogspot.fi/2015/02/muhammedin-tarina-runoilijan-kuolema.html

Miltä nyt tuntuu?
Subscribe
Notify of
guest
47 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
lukija
lukija
1.11.2020 01:45

Miksi jihad?

https://sunnah.com/muslim/1/36

”I have been commanded to fight against people till they testify that there is no god but Allah, that Muhammad is the messenger of Allah, and they establish prayer, and pay Zakat and if they do it, their blood and property are guaranteed protection on my behalf except when justified by law, and their affairs rest with Allah.”

unilukkari
unilukkari
2.11.2020 11:54
Vastaa...  lukija

Itävallassa viisikymmentä nuorta miestä tunkeutui kirkkoon huutamaan sitä ”allahullun akkabaaria”. Taisi kyllä akat häipyä paikalta.
https://kurier.at/chronik/oesterreich/islamisten-angriff-auf-kirche-in-wien-favoriten/401082495
Suntioille mutka taskuun ja saarnastuolista luodinkestävä.

Punavihernatsimafia
Punavihernatsimafia
1.11.2020 03:28

Tuntuu jotenkin tutulta. Ihan kuin olisin törmännyt tähän ilmiöön vime aikoina…

Last edited 25 days ago by Punavihernatsimafia
Kempeleen Korleone
Kempeleen Korleone
1.11.2020 17:22

Meillä Jihad:n tilalle voisi laittaa esim. ”ilmastonmuutos”; LGBTQ+; tai monikulttuurisuus

Qroquius Kad
Qroquius Kad
1.11.2020 20:48

kyllä se jihad tulee meillekin koko painollaan;
Turussa saatiin vasta maistiaiset Itse Asiasta.

Pientä jihadia on harjoitettu on vuosikaudet lasten sarjaraiskauksilla, julkisen tilan valtaamisilla ryöstelyineen ym. ja yleisellä kantaväestöön kohdistetulla arkipäivän terrorilla, johon eliitti ei ole reagoinut juuri muuten kuin syyllistämällä kantaväestöä.

Eikä asialle ole tarkoituskaan tehdä mitään, koska asialistalla on niin paljon Tärkeämpiä Asioita:

ilmastonmuutoshätätila, sukupuolenvaihdoishätätila, hätätilanhätätila ynnä muuta ynnä muuta.

.

Minä
Minä
1.11.2020 03:37

Kun iso jätkä käskee ja pieni ei tee niin, vetelee iso jätkä kuonoon. Sitten iso jätkä selittää, että ihan oli pienen jätkän syy se kuonoonvetely. Koska pieni jätkä ei tehnyt kuten iso sanoi, oli ison pakko vedellä kuonoon. Siis ihan pienen oma syy koko juttu.

Vanha taktiikka. Näkäjään niin vanha, että oikeauskoisten profeettakin tiesi sen.

Minä
Minä
1.11.2020 04:36

Itseään suvaitsevaisina pitävät suvaitsemattomat harrastavat samaa taktiikkaa, jonka he ovat omaksuneet kulttuurimarxismista: syyllistä, syyllistä, hakkaa syyllistävällä leimakirveellä.

Kulttuurimarxistit ovat tietoisesti keksineet kaikenlaista, millä syyllistää. Yksi kikka on sanojen uudelleenmäärittely siten, että siitä saadaan laaja-alainen syyllistävä sana. Esim. sana ”rasisti” on laajennettu kattamaan kaikenlaista, mikä ei liity rasismiin ja lisäksi sillä huidotaan, vaikka ei olisi sanottu muuta kuin vihje erimielisestä kannasta. Tavoite on polkea porukka maanrakoon ja alistumaan tarjotulle ideologiselle ”totuudelle”.

Minä
Minä
1.11.2020 04:40
Vastaa...  Minä

Valitettavasti tuo edit ei aina toimi. Se ei näytä tekstiä, kun yrittää päästä muokkaamaan.

Kulttuurimarxistit ovat tietoisesti keksineet kaikenlaista, millä syyllistää. Yksi kikka on sanojen uudelleenmäärittely siten, että niistä saadaan laaja-alaisia syyllistäviä sanoja.

Esim. sana ”rasisti” on laajennettu kattamaan kaikenlaista, mikä ei liity rasismiin ja lisäksi sillä huidotaan, vaikka ei olisi sanottu muuta kuin vihje erimielisestä kannasta. Tavoite on polkea porukka maanrakoon ja alistaa tarjotulle ideologiselle ”totuudelle”.

Rellinen
Rellinen
1.11.2020 13:51
Vastaa...  Minä

Punakaartilla samat toimintamallit kuin jihadisteilla.

Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
1.11.2020 07:06

Joo, tuo kohta 7 n pitää paikkansa, mutta mieluummin muodossa: Älä koskaan anna periksi musuille, piste!

Mistähän löytyy daameille sopiva duunipaikka?
Mistähän löytyy daameille sopiva duunipaikka?
1.11.2020 07:49

Neljä IS-ämmää ja heidän yhteensä 9 IS-kakaraansa ovat nyt palaamassa Ruotsiin.

Kylläpä taas tuli hyvälle mielelle heti aamusta.

Prozac
Prozac
1.11.2020 08:15

Onkohan suuri kristinuskonnon vihaaja Richard Dawkins ottanut kantaa islamisaation leviäämiseen euroopassa? Tuli aikoinaan luettua tämän tulisieluisen ateistin kirjoja. Kristinusko, joka on jo monessa euroopan maassa potkittu polvilleen vasemmiston toimesta on jo menettänyt suolansa. Odotan kovasti Dawkinsin ulostuloja islamiin liittyen.

Päättäjillä silmät kiinni
Päättäjillä silmät kiinni
1.11.2020 10:17
Vastaa...  Prozac

Ei varmaan halua Salman Rusdien kohtaloa eli elää eristyksissä kuolemantuomion alaisuudessa.

To Prozac
To Prozac
1.11.2020 11:06
Vastaa...  Prozac

Dawkins on kuollut.

Väärä miäs
Väärä miäs
1.11.2020 14:20
Vastaa...  To Prozac

Ei Richard Dawkins ole kuollut vaan Stephen Hawking.

Mikä pykii?
Mikä pykii?
1.11.2020 14:41
Vastaa...  Väärä miäs

Salman Rusdie on myös kuollut.

Klarsyn
Klarsyn
1.11.2020 22:16
Vastaa...  Mikä pykii?

Salman Rushdie elää, hän on kirjoittanut Joseph Anton -nimisen miehen muistelmat, käytti nimeä, millä hän esiintyi piilotellessaan fatwan takia.

Dawkins vastustaa uskontoja, mutta moninverroin enemmän islamia kuin kristinuskoa. Hän on alkanut pitää kristinuskoa jopa parempana islamia vastaan kuin ateismia, kristinusko on historiassa ollut tehokas islamia vastaan, mitä tarvittaisiin nytkin.

Mikä pykii?
Mikä pykii?
2.11.2020 16:07
Vastaa...  Mikä pykii?

Olen pahoillani väärästä uutisesta. Olin lukenut valtamedian uutisista ko. tiedon.

Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
1.11.2020 09:26

”Esitä aina uhria”

Esim. vuosina 2015 – 2016 pari – kolme divisioonaa näytteli huonosti sodan uhreja. Ja läpi meni.

liitutaulu
liitutaulu
1.11.2020 16:05

Uhriutuva vallanvaatiminen on tehokkaampi tapa kuin perinteinen voimaan perustuva vallanvaatiminen. Siinä missä tuo jälkimmäinen tapa herättää vaatimuksen kohteessa välittömän vastarintareaktion, niin tuo ensimmäinen tapa saa vaatimuksen kohteen epäröiväksi (ja niinollen heikoksi)
Tuon bluffauksen tunnistaminen pitäisi opettaa jo peruskoulussa kaikenlaisten sateenkaarisatujen sijasta.

puhallusputki
puhallusputki
1.11.2020 10:34

Islamin muodostama suurin uhka voidaan kuvata vaikkapa vertaamalla kahta troopppista mannerta keskenään. Katolisen Etelä-Amerikan väestö kasvaa VIISIKYMMENTÄ miljoonaa ihmistä seuraavan 25 vuoden aikana.
Muslimienemmistöisen Afrikan väestönlisäys tuona samana aikana on TUHAT miljoonaa,
Pakolaissopiminusten seurauksena saattaa olla, että Euroopan nykyinen väestö kaksinkertaistetaan afrikkalaisilla siirtolaisilla, Miltäs kuulostaa ?

Euroopan itsemurha
Euroopan itsemurha
1.11.2020 11:26
Vastaa...  puhallusputki

Joko alistuminen tai sota. Kaaos joka tapauksessa.

Mikä pykii?
Mikä pykii?
1.11.2020 14:48
Vastaa...  puhallusputki

Ai miltäkö kuulostaa? No, aivan varmalta sodalta.

Unelmakiima
Unelmakiima
1.11.2020 10:45

18 vuotias mussukka ( lue 40 v ) valistaa suvakkia allahin ihanuudesta. Ja housut housut kastuu kun on niin miehekästä. Ihanaa eksotiikkaa ja kihelmöivää jännitystä. Se skandinaavi juntti pihalle ja elatusmaksut perään. Mussukkaa pitää auttaa kaikin tavoin. Ja siinä voisi tienatakkin vähän. Ja omat lapsetkin saavat ihanaa monikulttuurista värinää. Ovat sopivan ikäisiä. Alle 15 v jokainen niin ehtivät oppia muussukalta erilaista maailmankatsomusta. Esim riisin keittäminen. AA vaan. Voipi olla että, että miestäkin kutsuu AA kaiken sossuämmien pyörityksen jälkeen sekä kun kaikki on viety. Mutta se onkin eri AA. Työpaikkakin lähti rasismi syytösten vuoksi. Fiktiota mutta voisi olla todellisuutta.

Ibrahim Sunnilainen
Ibrahim Sunnilainen
1.11.2020 11:31

Islamin Käsikirja

  • Jaakko Hämeen-Anttila
  • 2004
  • ISBN 978-951-1-18669-4
  • sivu 215 …

JIHAD

Lännessä islam on usein nähty pyhän sodan uskontona, väkivallan oppina. Useimmille muslimeille ympäri maailman jihad on kuitenkin sangen etäinen käsite, jolla ei ole mitään tekemistä heidän arkipäivänsä kanssa.

Sana jihad on arabiaa ja tarkoittaa yksinkertaisesti »kilvoittelua, kamppailua». Yleiskielisessä merkityksessään sana vastaa usein länsimaisten kielten sanaa »kampanja» (kampanja lukutaidon levittämiseksi on siis sekin arabiaksi jihad).

Sanalla on myös uskonnollinen merkitys. Tällöin jihad tarkoittaa kamppailua uskonnon puolesta, »kilvoittelua» ja »pyhää sotaa». Tässä merkityksessä sana ja sitä vastaava verbi esiintyvät jo Koraanissa. Yleisen tulkinnan mukaan jihad voidaan jakaa kahteen käsitteeseen, ns. suurempaan eli sisäiseen jihadiin ja pienempään eli ulkoiseen (aseelliseen) jihadiin. Suurempi jihad on kilvoittelua, kamppailua ihmisen sisällä piilevää pahaa vastaan, ja se on jokaisen muslimin velvollisuus (fard oil-ain). Paasto, rukous ja muu hartaudenharjoitus ovat aseita tässä taistelussa pahaa vastaan.

Suuremman jihadin osana voidaan pitää myös islamin uskon levittämistä rauhanomaisesti ja islam-tietoisuuden lisäämistä sekularisoituneissa islamilaisissa yhteiskunnissa. Tämä työ, da’wa (kirjaimellisesti »kutsuminen (islamiin)»), on noussut 1900-luvulla muslimiaktivistien tärkeäksi toimintamuodoksi. Varsinkin länsimaihin on syntynyt runsaslukuisesti da’wa-keskuksia, jotka painattavat kirjallisuutta eri kielillä, järjestävät tilaisuuksia ja pitävät internetissä yllä verkkosivuja, joilla niin muslimit kuin islamista kiinnostuneet ulkopuolisetkin voivat vierailla.

Pienempi jihad on useimpien teoreetikkojen mukaan helpompaa kuin suurempi jihad. Taistelu islamin ulkoista vihollista vastaan tapahtuu aseellisesti ja tämä jihad voidaan hyvin kääntää pyhänä sotana. Tässäkin merkityksessä jihad voidaan tulkita kahdella eri tavalla. Yleisimmän tulkinnan mukaan jihad on puolustustaistelua tilanteessa, jossa vihamieliset voimat koettavat estää islamin toteuttamisen islamin alueella. Tällaisen taistelun esikuvana on profeetta Muhammadin aikainen muslimien taistelu pakanallista Mekan kaupunkia vastaan ja se saa sekä oikeutuksensa että rajoituksensa Koraanin kohdasta 2:190:

Taistelkaa Jumalan tiellä niitä vastaan, jotka taistelevat teitä vastaan, mutta älkää sortuko tekemään väärin.

Kohta sallii puolustustaistelun mutta samalla, yleisimmän tulkinnan mukaan, varoittaa aloittamasta vihollisuuksia tai menemästä äärimmäisyyksiin.

Toisaalta islamin lähteissä esiintyy myös käsitys islamin vallan levittämisestä jihadin avulla. Varhaiskeskiaikana kalifien velvollisuutena pidettiin sitä, että he varustivat »vääräuskoisia» – siis käytännössä Bysantin keisarikuntaa – vastaan sotaretken kerran vuodessa. Myös! tällaista taistelemista säätelevät tietyt säännöt: edes ekspansiivinen jihad ei ole taistelua keinoista piittaamatta. Auktoritatiiviset lähteet (Koraani, sunna) ovat yksimielisiä siitä, etteivät jihadin kävijät saa tieten tahtoen surmata naisia, lapsia tai muuten taisteluun kelvottomia, vaan ainoastaan sotakuntoisia miehiä. Tällainen käsitys jihadista ekspansion muotona kuoli kuitenkin yhdessä kalifaatin ja yhtenäisen islamilaisen imperiumin kanssa.

Nykyään valtaosa muslimeista, niin oppineista kuin tavallisestakin kansasta, hyväksyy puolustustaistelun islamin puolesta mutta tuomitsee hyökkäyssodan synnillisenä. Käytännössä tämä on näkynyt erona esimerkiksi suhtautumisessa toisaalta Israelin alueella tehtyihin itsemurhaiskuihin, toisaalta terrori-iskuun 11. syyskuuta 2001. Jälkimmäinen tuomittiin lähes yksimielisesti kaikkialla islamin maailmassa, suoritettiinhan isku islamilaisen maailman ulkopuolelle ja siinä kuoli naisia, lapsia ja myös toisia muslimeita. Toisaalta monet uskonoppineet ovat katsoneet, että Palestiinassa vallitsee käytännössä sotatila, koska palestiinalaiset joutuvat elämään maanpaossa ja »vihollinen» – Israel – miehittää heidän maataan. Tässä tilanteessa kaikki aseellinen toiminta miehittäjää vastaan on jihadia.

Rellinen
Rellinen
1.11.2020 14:07

Tyypillistä kommari Hameen-Anttilan tyrkyttämää myrkyn(islamin) puhtaaksipesua.
Myrkkyä länkkärin naamaan, se on punikkien periaate.
Mitä tappavampaa myrkkyä, sitä innokkaammin vasemmisto sitä syöttää, neuvostokommunismin romahduksen ja marxsismin typeryyden paljastumisen aiheuttamalle traumallensa ja katkeruudellensa helpotusta, sekä tyydytystä hakien.

Kukavaan
Kukavaan
1.11.2020 20:02
Vastaa...  Rellinen

Islamin valkopesun huippua edustanee Hussein al-Taeen puheenvuorokirjoitus uusisuomi.fi verkkojulkaisussa 1.11.2020.

Otsikko: ”Puhu muslimin kanssa niin kuin Jumala puhui Muhammadille”
Kuvateksti: ”Ketään ei saisi kohdella väkivaltaisesti tai tappaa mielipiteensä vuoksi”

Teksti: ”Näin itse puhun muslimille. Näin sinäkin voit rakentaa siltoja ja rauhoittaa tilannetta….

Hyvät kanssaihmiset. Tämä kaikki ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ketään saisi tarkoituksenmukaisesti loukata. Eikä ketään mielipiteensä vuoksi vakivaltaisesti hiljentää tai tappaa. Nyt on käytävä vuoropuhelua.”

Ilmeisesti al-Taee kertoo kirjoituksellaan muslimeille, ettei mielipiteen vuoksi saa tappaa. Itse väittää niin sanoneensa muslimeille. Missä ja milloin. Onko Al-Taee saanut uutta tietoa Allahilta. Onko mennyt moskeijoihin esitelmöimään. Vai onko tämä puhe tarkoitettu vain suomalaisille?

Kirjoitus toiminee hyvin länkkärien suuntaan, jotka epätoivoisesti haluavat kieltää todellisuuden. Näkisin kirjoituksen operaationa, jolla pidetään suomalaiset tietämättöminä.

Rellinen
Rellinen
2.11.2020 11:07
Vastaa...  Kukavaan

Vuoropuhelu pirun kanssa tarkoittaa sitä, että piru saa haluamansa.
Jokainen vuoropuhelu punikin tai mehmetin kanssa on voitto punikille tai/ja mehmetille.
Siksipä sitä vuoropuhelua länkkäreille aina ollaan tyrkyttämässäkin.

Turhaantunut
Turhaantunut
1.11.2020 14:35

Joka muslimi on terroristi tai tuleva terroristi, ei ole olemassa muuta kun hullujen pääkopassa maltilliset muslimit.

wwxyzgr
wwxyzgr
1.11.2020 15:33

Samanlaista väkivaltaisen ideologian valkopesua kuin kylmänsodanaikana kommunismista totuus oli kuitenkin hirvittävä ktso sarja Gulag https://areena.yle.fi/1-50455023 eikä se päättynyt siihenkään vaan jokainen kommunismin kanssa sukset ristiin menneellä oli osana vainot ja mielivaltaiset pidätykset ja kohtelut.
Sama on tuossa Islamissakin, erona on se , että käytännön teot on kyllä kaikkialla nähtävillä , mutta toisilla , on jostain syystä pää pensaassa ja vahva itsekieltäymys katsoa totuutta silmiin. Ja siihen tälläinen Hämeenanttilan puuteroima mielikuva Islamista luo kuplan , jossa voi sitten elää niin kauan kuin se on mahdollista , kunnes jossain vaiheessa , totuuden puskiessa sisään on pakko myöntää tai sitten etsiä muita pakoreittejä ja selityksiä jolla säilyttää kasvonsa.
Näinhän se oli N-liiton romahtaessakin . Entiset kommarit käänsi takkejaan kilvan ja selittelivät parhain päin. Toiset pysyivät vakaumuksesssaan kommunismin ihanuudesta ja selittivät vain siinä N-liiton epäonnistuneen vaikka kommunismin ideologia on täydellinen ja ainut oikea tapa hallita yhteiskuntaa. Ja he sekä heidän oppinsa omaksuneet nuoremmat ovat sitä mieltä edelleen!

Turhaantunut
Turhaantunut
1.11.2020 16:55

Sunnit on ihan samaa paskaa kun kaikki muutkin muslimit.
Jos aletaan kattelemaan euroopassa rikostilastoja ählyjen osalta niin sunnit tekee ihan samaa mitä muutkin helvetin rotanpersemuslimit.

Punavihernatsimafia
Punavihernatsimafia
1.11.2020 18:32

Hämeen-Anttila on yksi pahimpia islamin valkopesijöitä Suomessa. Ei koskaan ole sanonut mitään negatiivista ilmeisesti koska ei uskaltanut. Omien sanojensa mukaan hän ”keskittyy islamin hyviin puoliin koska huonot puolet tulevat esiin muutenkin”.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jaakko_H%C3%A4meen-Anttila

Last edited 25 days ago by Punavihernatsimafia
Rellinen
Rellinen
2.11.2020 11:10

Ei se uskalluksesta kiinni ole vaan kyse on tietoisesta, vahingoittamis tarkoituksessa harjoitetusta propagandasta.

juha II
juha II
1.11.2020 13:37

Kuullostaa erehdyttävästi suvakismilta, koska edm. ”uskonto” / mielisairaus käsittää kannattajakunnastaan vihreitä sosiaalidemokraatteja ja kommunisteja, jotka kaikki jakavat täysin saman aatepohjan kuin islamkin.

Molemmat ovat valhetta täynnä, röyhkeitä, uhriutujia, totalitaristeja, vihaa täuynnä olevia, sananvapauden vastaisia ja ”demokratia käsitykseltään mallia: Paras oppositio on tapettu oppositio.

Eli Neuvostoliitolla mennään!

Mikä pykii?
Mikä pykii?
1.11.2020 17:13
Vastaa...  juha II

Joo, ”ryssällä mennään”. Mä kerroin jo eilen päivällä, että suomalainen kantisjäbä 19-v. on puukotettu kuoliaaksi Helsingin Vallilassa, mutta valtamedia oli hiljaa. Mä en vaan ymmärrä! Nyt sit kytät kyselee, että olisko mahdollisia tietoja! Kyselee ko. ”rasistisesta murhasta”! Se oli jonkun kantiksen (kuulemma reppanan) loppu. Vituttaa saada tiedot kaupungin tapahtumista aina ennen mediaa. No, mä kerron sit ku mua huvittaa enemmän. Pitäiskö mun alkaa kertoa, mitä kaupungissa tapahtuu ja mitä ei? Huumeista ”saattoi” olla kyse (”tod.näk.”) ja se maksoi taas kerran yhden nuoren suomalaisen hengen. Tekijöinä oli kuulemma matut taas kerran. Sorry tautofonia. Mua vituttaa armottomasti tämä sensurointielämä. Kun kuulee päivittäin tätä paskaa, niin alkaa tosiaan miettiä, että keneen mä voin enää luottaa, siis virkavallan puolelta? Polpon puolelta ei ole kuitenkaan odotettavissa mitään hyvää. Sitä samaa paskaa, johon on muka sopeuduttava. Bullshit!!!

K J
K J
1.11.2020 17:45

Kohta (6). Hyvin ovat onnistuneet lampaiden päitä sekoittamaan.

Klarsyn
Klarsyn
1.11.2020 18:21

Harhauta vihollistasi kun se on mahdollista. Länsimaalaiset sekulaarit ihmiset ovat helposti höynäytettävissä. Katselin youtubesta Raymond Ibrahimin haastattelua. Ibrahim on arabiankielen ja Lähi-idän asiantuntija, egyptiläisistä kopti-vanhemmista Yhdysvalloissa syntynyt kirjailija. Hänen kirjojaan ei löydy Suomen kirjastoista.

Haastattelija kysyy, onko muslimien keskuudessa piilossa olevaa aktivoitumista laajemmin vai ovatko nämä viimeisimmät iskut (Samuel Paty, Lyon ja Nizza) vain pahojen islamistien tekoja. Ibrahim vastaa, kyse on molemmista, mutta muslimit hyötyvät lännen hyvinvointivaltioista, eivätkä siten ole valmiita laajoihin iskuihin, kun heitä ei ole edes vielä tarpeeksi.

Ibrahin kertoo esimerkin Syyriasta, missä monissa kylissä kristityt ja muslimit elivät rauhanomaisesti toisiaan auttaen rinnakkain, mutta kun ISIS tuli kylään, muslimit pettivät heti kristityt naapurinsa ja auttoivat ISISiä hyökkäämään kristittyjen kimppuun eli vahvassa tilanteessa muslimit turvautuivat välittömästi jihadismiin, koska islamin oppien mukaan ei ole oikein olla hyvissä väleissä vääräuskoisten kanssa, heistä voi heikkossa asemassa olessaan kuitenkin hyötyä.

Pahat muslimit ovat itse asiassa niitä hyviä muslimeja, uskoaan todeksi eläviä, sanoo Ibrahim.

Mikä pykii?
Mikä pykii?
1.11.2020 18:41
Vastaa...  Klarsyn

Lue sinä David Duken Olipa kerran Eurooppa. Suosittelen kaikille tietoa kaipaaville.

Suomi Finland
Suomi Finland
1.11.2020 19:56

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006707710.html

”Poliisi tutkii Helsingin Vallilan henkirikosta tappona – teosta epäillään kolmea alaikäistä poikaa”

Värinähälytin hälyyttää!

Turhaantunut
Turhaantunut
1.11.2020 20:20
Vastaa...  Suomi Finland

Aleueella missä ei paljoa muutenkaan suomalaiset tykkää oleskella, samoin on jo kauan tiedetty miten tuolla alueella liikkuu mokkakersoja ryöstelemässä ja pahoinpitelemässä suomalaislapsia.
Joten olet 100% varmuudella oikeassa että tekijät eivät ole suomalaisia, ei vaikka tässä maassa olisivat syntyneet.

Mikä pykii?
Mikä pykii?
1.11.2020 21:10
Vastaa...  Turhaantunut

Kyllä Vallilassa monikin suomalainen haluaa oleskella ja asuakin. Puuvallila on Helsingin hienoimpia puutalo alueita. Se saatanallinen Sininauhasäätiön keskitysleiri Mäkelänkadulla huumepäille pilaa suurelta osin koko kaupungin osan. Vallilassa oli ennen kunnon ihmisiä ja on vieläkin, mutta monet heistä ovat ”retkahtaneet” globaaliin maailmanmenoon l. stadilaiseen vihreyteen. Tämäkin matujen tekemä nk. tappo tullee selvitetyksi, sillä ko. Alepasta on vajaa kilsa Sörkan vankilaan, joten jokainen täys`päinen ymmärtää, että koko paikka on täynnä kameroita. Se, että matut pyörii siellä kuten Kalliossakin, johtuu Stadin politiikasta ja kaman myynnistä ja saannista. Ei Sörkkakaan huonommaksi jää, mutta kaikki vanhat ”heittäjät” ovat kuolleet ja neget pitävät nykyään siellä verovapaita kebab-kapakoitaan ja pizzerioitaan. Nuorten naisten ei tarvitse todistaa ikäänsä, eikä maksaa pizzojaan, eikä bissejäkään. Mikähän mahtaa olla taka-ajatuksena?!! Päätelkää itse! Sininauhasäätiön mestoilla, Mäkelänkadulla pyörii paljon kamaa myyviä matuja. Kalliossa Vaasanaukio, jonka nyky-slangi on vääntänyt muotoon Piritori, on todella surullisen näköinen hörhö/huumepäiden sekamesta. Que vadis Suomi?? Ei ollut matuilla ennen mitään asiaa näille mestoille. Ei mitään!

Ali Kessu
Ali Kessu
1.11.2020 22:18

Kännykkä pitäisi olla väline, joka allahin tulisi kieltää.Nämä musut katsovat amerikkalaisia leffoja, joista heidän sankariesikuvansa ovat(isis ), kuulema ne lopulta eivät muuta katsele sen jälkeen kuin pornoa, siis länsimaista, siinä heidän moraalisiltansa, saahan se ”kikin kihisemään” lapsia kohti, ne ovat helppoja saaliita. Oikeuslaitos pelkää rasismin leimaa ainakin suomessa eikä ählyjen toimia saa arvostella, tuloksena jollakin verukkeella ehdollisia tuomioita.
Kännykästä on muutakin haittaa heidän kohdallaan ja taholtaan, se edesauttaa heidän sotaansa länsimaita vastaan.Muhametilla ei liene ollutkaan kännykkää. Tai mistä sen tietää?

Woah
Woah
2.11.2020 04:51

MTV;n uutisaamussa oli perjantaina terrorismin tukija Atte Kaleva ja mukaan oli hilattu vastapainoksi joku Helsingin yliopiston rehtori. Kysehän oli Ranskan terrori iskuista. Suorasukaiseen ja maalaisjärjellä selittävä tukija Kaleva kertoi mistä oikein jihadismissä ja ääri-islamissa on kyse. Sitten ääneen pääsi tämä keski-iän ylittänyt nainen ja voi sitä puolustus vyöryä islamin puolesta. No tämä supi suomalainen akkahan kertoi jo nimellään (Sylvia Akar) mistä kenkä puristi.
https://www.mtv.fi/sarja/uutisaamu-33001003008/aari-islam-kuohuttaa-ranskaa-ovatko-sananvapaus-ja-islam-ristiriidassa-1331136

Kikkelijihadia viime yönä
Kikkelijihadia viime yönä
2.11.2020 08:48

Kolme miestä pahoinpiteli, raiskasi ja ryösti kotimatkalla olleen naisen puistossa Tukholmassa. Nainen on viety sairaalaan.

Missä näytöt historiankijoissa?
Missä näytöt historiankijoissa?
2.11.2020 11:48

Muslimit ovat vääräuskoisia. Ne uskovat satuolentoon jota ei koskaan ollut edes olemassa. Eikä sen setääkään. Jos nuo ”suurmiehet” olisivat olleet olemassa, niin johan ne olisi mainittu jossain historiankirjoituksissa. Mutta kun missään ei ole puoikastaaan sana niistä. Silloin niitä ei yksinkertaisesti ollut olemassa.

Juha 06
Juha 06
2.11.2020 14:48

Ei mikään rauhanuskonto vaan alistususkonto. Tämä ei kuulu Pohjolaan.