Gallup: Aiotko ottaa koronarokotteen? Äänestä ja vaikuta

On mahdollista, että koronarokotetta aletaan jakamaan lähiaikoina. Tehdäänpä pieni gallup, että aiotaanko sitä rokotetta ottaa vaiko ei aiota.

Koronarokote on jakanut ihmiset mukavasti useisiin eri pooleihin. On niitä, joiden mielestä rokotteen takana häärää muuan Gatesin Billi, joka aikoo tappaa miljuuna ihmistä. Eli rokote siis tappaa sen miljuuna ihmistä. Tästä astetta sivummalla on teoria, jonka mukaan piikin yhteydessä ihon alle tyrkätään m.i.k.r.o.s.i.r.u. Sitten on olemassa niitä, joilla rokotteeseen sekoitetaan kaikki mahdolliset harhat; rokote on ikään kuin symboli EU-terrorille, juutalaisten salaliitolle, sananvapaussensuurille, deep statelle, NATOlle, suvakismille jne jne. Tämä kategoria on hieman vaikeampi ymmärtää, sillä se on yhtä liukuva kuin entisen miehen yläpää.

Sitten on niitä, jotka ottavat rokotteen. He ajattelevat, että tiede pystyy tässäkin tapauksessa tekemään hyviä asioita kuten länsimaalainen tiede ylipäätään. Sitten on niitä, jotka epäilevät rokotetta sillä perusteella, että sitä ei ole testattu tarpeeksi. Periaatteessa ollaan rokotusmyönteisiä, mutta rokote pitäisi ensin testata paremmin sivuvaikutusten varalta.

Nyt sana on vapaa. Äänestäkää ja perustelkaa asiaa. Perustelu saa olla kuinka harhainen tahansa, toisaalta niitäkin perusteluja arvostetaan, joissa perusteemana on terve järki.

 

Kun ja jos koronarokote tulee saataville, niin aiotko ottaa rokotteen?

View Results

Loading ... Loading ...

 

Ja nyt extrana lisägallup:

 

Jos koronarokotepiikin paikan saa valita, niin mihin piikki pistetään?

View Results

Loading ... Loading ...
145 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
joku
joku
17.12.2020 13:18

Koskaan aikaisemmin ei ole käytetty messenger RNA rokotetta eikä rokotetta ole koskaan tuotteistettu näin nopeasti. Rokotteesta on liian vähän oikeaa tietoa ja tiede on politisoitunut joten siihen on vaikeampi luottaa kuin aikaisemmin. Lisäksi selviytymisprosentti on erittäin korkea ja COVID on jo mutatoitunut joka tekee rokotteesta todennäköisesti turhan ja vaatii useamman pistoksen

Aika isolla riskillä maailman johtajat ovat rokottamassa koko ihmiskuntaa rokotteella joka muuttaa DNA:ta. Itse COVID on politisoitu ja on todennäköistä, että tilastot vääristyvät esimerkiksi sairaaloiden rahallisten intensiivien takia.

Sulaa hulluutta ottaa rokote sanon minä!

Ilmari
Ilmari
17.12.2020 14:14
Vastaa...  joku

Aion ottaa rokotuksen. Se on tutkittu niin kuin kaikki muutkin rokotteet. Täällä nimimerkki Joku esittää umpihulluja väitteitä, että rokotus muuttaa ihmisen DNA:ta!

Mitä tarkoittaa rahallinen intensiivi?

Unelma Painajainen
Unelma Painajainen
17.12.2020 15:56
Vastaa...  Ilmari

Eiköhän tuo ole vain näppäilyvirhe. Insentiivi = kannustin.

Aaro Hentunen
Aaro Hentunen
17.12.2020 19:20

Magneettimedian toimitus on tehnyt kaikkein syvintä journalismia näiden rokotteiden ja lääkkeiden tappavuudesta. Ihminen luulee että sairastui johonkin ”luonnolliseen” vaikka sairaus olikin lääkkeen tai rokotteen haittavaikutus. Rokotteet on petollisia siksi että suurimmalle osalle haitat näkyy kuukausien tai jopa vuoden päästä ja siksi ihmismieli ei osaa eikä kykene yhdistämään sitä aineisiin jonka on ottanut kehoonsa. Valkotakkinen lääkäri on varsinkin vanhemmille ihmisille ”jumala” vaikka Big Pharma kouluttaa ja valvoo lääkäreitä ettei ne vaan paranna potilasta kokonaan. Ville Pöntinen on tästä tuorein esimerkki Antti Heikkilää unohtamatta. https://www.magneettimedia.com/analyysi-holokaustin-faktoista-ja-huomiot-kansanmurhista/ ja sieltä saa selkeän kuvan tästä hulluudesta lukemalla. ajatuksen kanssa ilman ennakkoasennetta ja ihan loppuun

Rullattu
Rullattu
17.12.2020 22:03
Vastaa...  Aaro Hentunen

Naurattaa oikein pave että heti jos ei halua jotain rokotetta itteenssä on automaattisesti joku salaliittohouru.
Sama myös jos kritisoi eu:ta, heti on silloin paven mielestä salaliittohullu.

Rullattu
Rullattu
18.12.2020 15:06
Vastaa...  Admin Pt-media

Ensinnäkin.
Minun tuloihin eu on vaikuttanut työni osalta erittäin paljon ja huonontanut elintasoni, sillä kun eu:hun liityttiin heti työpaikalle tuli eu:sta työntekijöitä ja seuraavalla viikolla meidän muiden palkkoja laskettiin alaspäin, salaliittoa on kertoa ja tuumata mistäkö tuo olisi johtunut, ei ainakaan eu:sta, eihän?

Rullattu
Rullattu
18.12.2020 20:00
Vastaa...  Admin Pt-media

Niimpä varmaan, mietippä ihan huvikseen ilmoitanko, silloin saan hyvästellä lopullisesti työpaikkani.

Drank
Drank
19.12.2020 09:52
Vastaa...  Admin Pt-media

Raksalla ja ei puhuta mistään liiton minimeistä palkoista ja kun elämän hintaa on nostettu niin helvetisti, että edes vaikka ei olisi laskettu niin osto voima suhteessa moneen muuhun alaaan on laskenut pirusti. Kerron joskus lisää

Patsipate
Patsipate
19.12.2020 19:04
Vastaa...  Admin Pt-media

”Missä muka palkkoja on laskettu alaspäin? Jos näin on, niin laitappa todisteita niin teen mehevän jutun…” (kiky, kaikenlainen työtoiminta, aktiivimalli, harjoittelu)

Suomessa on(Oli) miljoona köyhää, ja Korona generoi toisen miljuunan. Joka toisella merkintä luottorekisteissä. Valtiontalous (ja kuntien) konkurssissa jo kauan sitten.

Pääkaupunkiseudulla jo opettajilla on vaikeuksia maksaa yksiön vuokraa, puhumatta muista leveästä tyhjätaskupoppoosta.

Tietysti jos toimii niinkuin kansanedustajat – ja ymmärrys taloudesta on nolla – silloin Eu ja sen harjoittama riistotalous on positiivinen asia – ja silloin pysyy pysyvästi pimeässä paitsiossa.

Melissa
Melissa
18.12.2020 19:19
Vastaa...  Rullattu

Myös maatalouden tuotot laski ku lehmänhäntä EU:n liittymisen jälkeen, n. 70 %.

Rullattu
Rullattu
18.12.2020 21:17
Vastaa...  Melissa

Kyllä.
Mutta ei hätää,paven tulot ei liikkunut mihinkään suuntaan joten ei hätää.
Maatalouden tuotot väheni ja muu vaikutus maatiloihin oli saatanallinen eu paperihelvetti vielä tuon lisäksi.

Oloneuvos
Oloneuvos
17.12.2020 16:36
Vastaa...  joku

Olen samoilla linjoilla

tuhkarokko & sikotauti
tuhkarokko & sikotauti
17.12.2020 16:44
Vastaa...  joku

Mahdottomiltakin tuntuvat asiat onnistuvat silloin kun ollaan selkä seinää vasten. Yleisin esimerkki siitä on USA:n voitto kilpajuoksussa Kuuhun 60-luvulla. Tali-Ihantalan torjuntavoitto on kotoinen esimerkki. Rokotekehityksen kilpajuoksussa on luultavasti tehty pyöreitä päiviä rinnakkain, limittäin ja lomittain sekä jätetty aika monta seminaaria ja konferenssia väliin. Hämmästelty nopeus johtuu paljolti juuri tuosta.

Ilmari
Ilmari
17.12.2020 17:28

Näinhän se juuri on

joku
joku
17.12.2020 18:42
Vastaa...  joku

Lisää vettä myllyyn!

Rokote muuttaa ottajan DNA:ta. Tämä on fakta. Joku vääräleuka Internetissä heitti, että et enää omista omaa ruumistasi vaan se kuuluu yhtiölle joka omistaa pantentin rokotteesta. Sama kuin geenimuunnellut siemenet – viljelijä ei saa käyttää GM sadon siemeniä koska patentin omistaa globaali firma.

Ja kaiken kruunaa kasvava sensuuri ja propaganda joka tuutista. Eikö tiede perustu avoimeen keskusteluun? Miksi kysymyksiä ei sallita?

Maailma on nyt muuttumassa huimaa vauhtia ja vanhat salaliittoteoriat ”pakollisista rokotuksista” ja ”rokotepasseista” ovat muuttumassa todeksi.

Tähän vielä digitaalinen keskuspankkien kontrolloima valuutta jolla eliitti voi estää ruokaostoksesi jos et ota rokotetta. Tämä pistesysteemi rangaistuksineen on jo Kiinassa ja länsimaiden talous menee vessasta alas kovaa vauhtia. Muistakaa, että lama ei tule hetkessä vaan se vaatii kuukausia tai jopa vuoden tai kaksi. Yhä useampi menettää työnsä ja verotulot romahtavat josta syntyy sykli jota on vaikea pysäyttää.

https://notthebee.com/article/twitter-says-they-are-going-to-begin-censoring-vaccine-misinformation

Ilmari
Ilmari
17.12.2020 21:22
Vastaa...  joku

Rokote ei muuta DNA:ta. Se ei inttämällä totuudeksi muutu.

Olet vallassamme
Olet vallassamme
17.12.2020 22:57
Vastaa...  Admin Pt-media

Minulla on DNA. Kun otan rokotteen ja 5 g jyrää, en usko että se muuttuu teliaksi tai elisaksi. Tai mistäpä sen tietää. Kun se siru tulee siinä mukana, ehkäpä se siru saa aikaan tarjouksen mistä en voi kieltäytyä. Tämä siru on korvike puhelin myyjille. Olen varma siitä. Vai mitä se Gates omistaa? Muuta kuin puoli maailmaa.

Menkää itse sinne hautaan
Menkää itse sinne hautaan
18.12.2020 04:29
Vastaa...  Olet vallassamme

Juuri katsoin Ylen sivuja. Joku piispa tms vetoaa Jumalaan tms, että rokote. No en varmaan ota. Jos noin alas mennään. Muistissa on. Miten 35 000 olivat mitä olivat. Kirkko siellä eturintamassa. Haistakaa paska koko seurakunta. En ole maksanut veroa vuosiin.

Jaaha
Jaaha
18.12.2020 11:38
Vastaa...  Admin Pt-media

No mNRA rokote ei ymmärtääkseni DNA:ta muuta, vaikka ohjaileekin solun toimintaa tuottamaan niitä proteiineja joiden pitäisi toimia rokotteena. Periaatteessa se kykenee muuttamaan DNA:ta, mutta hajoaa ennen kuin pääsee niin syvölle soluun. Riskejä kuitenkin on lukuisia, tuottaako oikeanlaisia proteiineja kaikille ja syntyykö millaisia, nyt jo havaittuja vakavia vieroksunta ja allergia oireita osalle ottajista.
Sitten on erikseen muita rokotteita jotka kyllä voivat muuttaa DNA:ta ja toisia, suunnitelmia rokotteista jotka tarkoituksellisesti tekisivät niin. Koko soppa on monesta syystä ongelmainen, niin viruksesta kuin rokotteista on tiedotus ja tietotasokin heikkoa. Informaatiosodankäynnin aikakausi rapauttaa sekä luottamusta, että luotettavuutta ja on johtanut tahalliseen harhaanjohtamiseen, eli siihen, että ihmisiä yritetään valtioiden taholta rauhoitella ja ohjailla harhaanjohtamalla, koska oikeaa tietoa on niin vaikeaa kommunikoida tai se koetaan liian suureksi riskiksi, koska oikean tiedon pelätään usein johtavan vallanpitäjien kritiikkiin ja aiempien virheiden paljastumiseen, sek sen jo toteutetun valheisiin perustuvan johdattelun paljastumiseen. Suo siellä vetelä täällä… mutta kyllä avoin ja rehellinen keskustelu olisi parasta, mutta yhteiskunnan ja instituutioiden pitäisi kokonaisuutena kyetä ryhdistäytymään. Toimintakulttuuri on niin rapautunut länsimaissa, ettei asiallista analyyttistä keskustelua oikein ole saavutettavissa.

Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
18.12.2020 13:02
Vastaa...  Admin Pt-media

Käsittääkseni rokote muuttaa viruksen DNA ta, ettei se pysty sarvillaan puskemaan tautia edelleen?
Enivei, en ota rokotetta (äänestin), vaan katson pari kolme vuotta, mitä se aiheuttaa ja millaisia umpuhulluja se tuottaa puolin ja toisin.
Eittämättä tää on hauskaa luettavaa ja kunneltavaa näistä asioista kohkaaminen.

Coronaviridae
Coronaviridae
19.12.2020 10:52

Juuri niin. Rokote muuttaa Coronaviruksen spikproteiinin eli piikkiproteiinin eli ne ulokkeet jotka coronaviruksen pinnalla ovat.

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
19.12.2020 03:48
Vastaa...  Admin Pt-media

Juutalaiset muuttavat mut apinain ja sikain jälkeläiseksi. Tai pakolaiset. Tämä on todettu kirjallisuudessa, ehkä.

joku
joku
18.12.2020 09:17
Vastaa...  Ilmari

Harhaan johtamista. Tämä on juuri ongelma nykykeskustelussa. Vastapuoli vain sensuroi ja kieltää kaiken ilman mitään perusteita. Tämä EI lisää uskoa rokotteeseen tai tieteeseen ylipäätänsä.

So-called “messenger” genetics do just what they say on the tin: deliver genetic information to parts of your body, usually in order to overwrite or erase the genetic information that’s already there”

”That means the right kind of therapeutic chemical interference can trick your body into believing the DNA says something different than it actually does.”

https://www.popularmechanics.com/science/health/a34787908/what-is-mrna-covid-19-vaccine-pfizer-moderna/

Ilmari
Ilmari
18.12.2020 15:28
Vastaa...  joku

Perustelemattomat väitteet kuten sinun, saa myös kiistää ilman perusteita.

joku
joku
18.12.2020 20:08
Vastaa...  Ilmari

Tässä esimerkki propagandasta ja valeista liittyen rokotteisiin. Etulinjan lääkärit ottaa COVID-rokotetta suorassa lähetyksessä, mutta ampuli on tyhjä!

Ei vaikuta ollenkaan lupaavalta.

https://notthebee.com/article/nothing-to-see-here-just-a-completely-botched-covid-19-injection-at-umc-in-which-no-vaccine-was-actually-administered

joku
joku
18.12.2020 10:00
Vastaa...  Ilmari

Maailmalla on useita tapauksia missä etulinjassa rokotteen ottaneet ovat saaneet vakavia oireita heti rokotteen jälkeen. Tässä yksi hoitaja joka pyörtyy heti rokotteen otettuaan livelähetyksessä.

Tiesittekö, että Jenkeissä ja Kanadassa rokotteen antopaikoilla pitää olla elvytyslaitteet?

https://twitter.com/riseupmelbourne/status/1339727524587139072

Ilmari
Ilmari
18.12.2020 15:30
Vastaa...  Admin Pt-media

Totta kai rokotteella voi olla jotain hyvin harvinaisia sivuvaikutuksia. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon että jos rokotetta ei ota, mahdollisesti saatu Raution yleensä vaarallisempi

A-täti
A-täti
18.12.2020 19:47
Vastaa...  Admin Pt-media

Anafylaktisen sokin varalta. Influenssa-rokotuksenkin jälkeen kehotetaan pysymään 15 minuuttia rokotuspaikalla. Muutkin aineet voivat aiheuttaa em. sokin, joka siis hengenvaarallinen.

Keijo Imailija
Keijo Imailija
18.12.2020 21:45
Vastaa...  Ilmari

Rokote muuttaa DNA:ta, mutta niin muuttaa myös Korona. Kumpi on sitten pienempi paha, mene ja tiedä. Itse en kuitenkaan aio rokotetta ainakaan heti alussa ottaa vaan katson rauhassa tuleeko siitä muille jotain oireita tai haittoja.

DNA vaihtuu joka viikko!!!
DNA vaihtuu joka viikko!!!
18.12.2020 11:18
Vastaa...  joku

DNA ei muutu mihinkään, you arses. Sehän oliskin hyvä jos muuttuis niin voisi tehdä kaikenmaailman rikoksia eikä jäisi koskaan kiinni kun taas sain muutettua DNAni ottamalla uusia rokotuksia. Turha tulla topsaamaan!

Olisi tietenkin kurjaa jos 21. kromosomi kolminkertaistuisi ja muuttuisin mongoksi. Mutta ei hätää, seuraava rokotus voi sen jo muuttaa takaisin!

Hep0nen
Hep0nen
19.12.2020 19:26
Vastaa...  joku

mRNA-rokotteita on kehitetty 30 vuotta, ja käytetty parisen kymmentä.

Riku Laine
Riku Laine
17.12.2020 13:18

Luultavimmin en, ja lisänä että en tiedä vielä. Tarkkailen tilannetta ja jos
rokote osoittautuu ihan ylivoimaisen tehokkaaksi ja turvalliseksi (aikanaan) niin ehkä sitten voisi ottaakin. Tietysti perseeseen koska luulisi että taitamatonkaan pistäjä siinä paikassa ei osu luuhun.
En tosin ole koskaan ottanut influenssarokotuksiakaan ym. sikapiikkejä joten…

Tuollaisille jutuille että joku gatesin billi myrkyttää niin vain hymähdän ja ehkä vähän säälinkin mutta hei,,, saa olla mitä mieltä tahansa ja uskoa vaikka että kuu on juustoa.

Minuhe Kerettiläinen
Minuhe Kerettiläinen
17.12.2020 15:36
Vastaa...  Riku Laine

Tietysti perseeseen koska luulisi että taitamatonkaan pistäjä siinä paikassa ei osu luuhun.”

Minä vastasin olkavarteen, koska en ollut varma, tarkoittaako ”perseeseen” isoa pakaralihasta, vai rybäriä.

HyvaJatkaa
HyvaJatkaa
17.12.2020 16:49
Vastaa...  Riku Laine

En itsekään ole heti tuota ottamassa. Katsotaan ensin miten muille käy…

Toiseksi tämähän ei suojaa korona tartunnalta VAAN JA AINOASTAAN taudin vakavalta muodolta. Eli ei tuosta saa suojaa tartuntaa vastaan, vaikka se taitaa olla yleinen kuvitelma (tuulipukujen joukossa)

Ilmari
Ilmari
17.12.2020 17:30
Vastaa...  HyvaJatkaa

Tartunnalta se nimenomaan suojaa. Sehän on kaikkien rokotusten idea.

KaikilleAnsioidensaMukaan
KaikilleAnsioidensaMukaan
17.12.2020 19:32
Vastaa...  Ilmari

Onko tuulipuku vai muuten mennyt propaganda täydestä?

Lukaise tuolta: https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/412b347d-0cb5-4580-b04e-a7a2e2b6ff4f otsikon ”Nyt estetään vakavia tautimuotoja” alta.
Uudet rokotteet ei anna kovinkaan hyvää suojaa tartunnoilta. Nyt on toivona vakavan tautimuodon estäminen.

Ilmari
Ilmari
17.12.2020 21:27

Luin artikkelin. Siinä puhutaan rokotteiden tehosta ja tosiaan siitä että se estää jopa vakavia tautimuotoja. Luuletko sinä että se tarkoittaa että se ei estä lieviä? Kannattaako linkata artikkeleita joiden sisältöä ei ymmärrä?

KaikilleAnsioidensaMukaan
KaikilleAnsioidensaMukaan
17.12.2020 21:43
Vastaa...  Ilmari

Ei suojaa tartunnoilta:

”Tässä vaiheessa on mahdotonta sanoa mitään varmaa siitä, miten tehokkaasti jokin uusi koronarokote suojaa tartuttamisen jatkumiselta.”

”Uusista rokotteista on toistaiseksi eniten tietoa sen suhteen, pystyvätkö ne estämään vakavia tautimuotoja. Tämän suhteen on saatu erittäin lupaavia tutkimustuloksia.”

”Vakavan koronataudin estämisen suhteen toivo on rokotteiden suhteen korkealla.”

Vaan on lupaavia tuloksia kun saat tartunnan tauti ei (ehkä) kehity vakavaan muotoon. Missään ei mainita, että antaa suojan tartunnan saamiselta. Eikä muuallakaan sitä mainita. Tuulipuukukansalla on vaan kuvitelma, että rokote suojaa tartunnan saamiselta.

Tuulipukua nyt vaan päälle ja opettelemaan lukemisen ymmärtämistä!

Ilmari
Ilmari
18.12.2020 15:31

Itse et ole ymmärtänyt lukemaasi.

Aleksi Stupukka
Aleksi Stupukka
18.12.2020 00:16
Vastaa...  Ilmari

Siksi teit oikein kun et linkannut 😂

Aleksi Stupukka
Aleksi Stupukka
18.12.2020 00:14
Vastaa...  Ilmari

Nämä eivät suojaa, yhtään miltään.

Rokotteet perustuvat käytännössä hatusta vedetyn viruksen DNA:n oletettujen palasten perusteella luotuun tietokonemalliin.

Testit ovat erittäin vajaita ja hätiköityjä.

Tekniikka on uusi.

Taudin kuolleisuus on kausi-influenssan tasoa, jos et usko tarkista keskimääräinen kuolinikä ja kuolleisuus tältä ja viime vuosilta.

Kausi-influenssa rokotteet ovat myös olleet yhtä tyhjän kanssa. Niiden antama suoja on pitkän ajan kokemusten perusteella sama kuin sattuma, eli ei vaikutusta.

Rokote yhtiöt tekevät satumaisen tilin.

Rokote yhtiöiden johtajat ja tutkijat, rokottavatko itsensä ja lapsensa ensimmäisinä? Jaa ei vai…

Aleksi Stupukka
Aleksi Stupukka
18.12.2020 00:06
Vastaa...  HyvaJatkaa

Kyseiset rokotteet eivät suojaa yhtään miltään, paitsi ehkä terveeltä tulevaisuidelta.

Vanhat tutkitut ja toimivat rokotteet ovat eri asia. Pitää ymmärtää että asiat eivät ole mustavalkoisia.

Ensimmäinen kommentti on aika tyhjentävä.

Eli en ota, ottakoot ne jotka haluavat ja katukoot sitten jälkikäteen ja huudelkoit mitä folioita haluavat.

kanander
17.12.2020 18:51
Vastaa...  Riku Laine

Mistä sen tietää, tehoaako rokote vai ei? Kuinka pitkä on tarkastelujakso? Onko rokote vaikuttanut, jos sen ottaa, mutta elintapojensa vuoksi ei olisi saanut tartuntaa?

Ilmari
Ilmari
17.12.2020 21:28
Vastaa...  kanander

Totta kai on mahdollista että ei saa tautia vaikka ei olisi ottanut rokotetta. Se kuitenkin antaa paremman turvan.

Huru-ukko
Huru-ukko
17.12.2020 13:19

Nykyisin saatavilla olevan mututiedon varassa olen hyvin skeptinen tuohon rokotukseen. Eli en aio olla eturintamassa. Tään meidän mimmiliigan rokotusten jälkeen voin harkita, varsinkin, jos ja kun he ovat ensimmäisinä piikillä. Jos jäävät henkiin, no, seon sit hyvä. Jokainen saa itte miettii, että kumpi tulos olis parempi.

Körömölli
Körömölli
17.12.2020 13:43

Taidan olla vähän hannari, en ota rokotetta heti. Olen erakoitunut totaalisesti jo muutaman vuoden joten kyllä minä voin vielä muutaman vuoden odotella ja katsoa rupeaako jengiä rokotteenkin takia tippuilemaan tai kasvaako kaikille vieläkin isommat kyrvät otsaan.

HyvaJatkaa
HyvaJatkaa
17.12.2020 16:50
Vastaa...  Körömölli

Hevosen kyrpä otsaan olisikin hauska sivuvaikutus!

Hyvin toimii
Hyvin toimii
17.12.2020 13:53

Olen joka vuosi ottanut influenssapiikin paitsi en 2020. Olen viimeksi ollut vilustunut tai flunssassa 2015 joten hyvin on toiminut.

Rullattu
Rullattu
17.12.2020 22:06
Vastaa...  Hyvin toimii

Minulla ei ole ollut viimeiseen 20 vuoteen minkäänlaista lenssua vaikka tamiflulenssupiikkiä en ikinä ole ottanut.

Aleksi Stupukka
Aleksi Stupukka
18.12.2020 00:22
Vastaa...  Hyvin toimii

Ja minulla ei ole vielä koskaan ollut kauppaa vaikka en ole ottanut kuppausta.

Kaksi kertaa ottanut flunssapiikin, molemmilla kerroilla tullut useampi influenssa.

Sitäpaitsi influenssa piikki ei suojaa viludtumiselta tai tavalliselta flunssalta, on eri viruksesta kyse. Flunssa on rhinovirus ja influenssan kaikki Corona viruksen eri muotoja…. Tämä taas unohtuu vouhottajilta ja perinteiseltä prooagandamefdialta.

Sori tästä.

Ex Pertti
Ex Pertti
18.12.2020 11:28
Vastaa...  Aleksi Stupukka

Rokote boostaa elimistön immuunivastetta ja pitää sen pirteänä.

KAIKKI rokotukset kannattaa nimenomaan AINA OTTAA!

Dan Wesson
Dan Wesson
17.12.2020 14:36

Otan sitten joskus myöhemmin, kun nähdään millaiset sivuvaikutukset ovat. En kuulu riskiryhmään, joten en muutenkaan ole heti sitä saamassa. Muutenkin vituttaa Suomessa oleva käytäntö rokotteiden vakavilta haitoilta maksettavilta korvauksilta. Possuköhärokotteesta narnolepsian saaneille maksettiin vissiin 20000 euron korvauksia loppuelämän pilalle menosta.

Salaliittohörhöilyt voi jättää omaan arvoonsa, mutta kyllä tässä tapauksessa kielteinen suhtautuminen rokotteeseen on ymmärtettävää, koska se on uuden tyyppinen ja nopeasti väsätty.

Kyynikko
Kyynikko
17.12.2020 14:40

Kuvitelkaa tilanne:

Eletään alkutalvea 2019 ja normaaliin kausi-influenssaan on kehitetty uudenlainen rokote.

Rokote on tehty kiireellä – puolessa vuodessa – testauksesta tinkien. Siinä käytettyä teknologiaa ei ole aiemmin kokeiltu ihmisillä, ainakaan isosti.

Rokotteen valmistaja antaa perävalotakuun eli ei ole vastuussa mistään sivuvaikutuksista, ei edes kuolemista.

Kaikki kritiikki rokotetta kohtaan vaiennetaan/sensuroidaan. Toisaalta koko propagandakoneisto on valjastettu rokotteen hehkuttamiseen.

Ottaisitko vai lahjottaisitko naapurin rouvalle?

strapping
strapping
17.12.2020 23:30
Vastaa...  Kyynikko

Sikainfluenssaan saatiin koko perhe rokote. Ja kaikki saimme myös sikainfluenssan. Mahdollisine haittoineen ja itse taudista selvittiin hengissä. Ei tiedä vaikka vastustuskyky olisi nyt entistä parempi. Covid rokotteen kierrän kaukaa, näiden kokemusten vuoksi.

Kössi
Kössi
17.12.2020 15:20

En ole ottanut influenssa rokotetta. Enkä ole sitä sairastanut. En ota korona rokotetta, enkä aijo sitäkään sairastaa.
En ole juonut viinaa, en ole siis kännissäkään ollut

Minuhe Kerettiläinen
Minuhe Kerettiläinen
17.12.2020 15:30

Minut voi kaiketi luokitella rokotemyönteiseksi, mutta koronarokotteen kohdalla olen kyllä skeptinen, enkä ole kyllä ensimmäisten joukossa sitä itselleni haluamassa.

Minun syyni skeptisyyteen on vain se, että rokote/rokotteet tulevat markkinoille mielestäni liian nopeasti ja kenties hätiköidysti. Seuraan toki rokotteista saatavilla olevaa tutkimustietoa.

Voisin kirjoittaa veret seisauttavia harhaatikkoteorioita rokotteesta, ja sen kiirehtimisestä, mutten halua ruokkia kenekään harhaatikon fantasioita.

Jäitä hattuun, ja katsotaan mitä tuleman pitää.

Unelma Painajainen
Unelma Painajainen
17.12.2020 15:53

Minä luotan immuunipuolustukseeni. En muista milloin viimeksi olisin ollut flunssassa tai että olisin ikinä sairastanut influenssan. En aio ottaa enää ikinä mitään rokotuksia, jollei tule joku todellinen supertappajatauti. Korona ei ole sellainen.

Aion ottaa
Aion ottaa
17.12.2020 16:06

Ajattelin ottaa rokotteen. Mieluiten olkavarteen. Kait se on parempi, kuin ei mitään. Itse korona lienee kuitenkin se vaarallisempi, kuin mahd. tuo rokote. Toisaalta, en paljon pahastuisi, jos jo kuolisin. On tää meno maan päällä tänäpäivänä semmoista.

Testing Mohammed
Testing Mohammed
17.12.2020 16:37

Mitäs jos pakkorokotettaisiin ensin koko itä-Helsinki? Jos rokote toimii, niin saatiin hurjat pesäkkeet kuriin. Ja jos rokote tappaa niin saatiin hurjat pesäkkeet kuriin.

Olli P.
Olli P.
17.12.2020 16:38

Influenssarokotteita on kehitetty vuosikymmeniä ja aina ollaan jäljessä kun mutaatiot muuttavat virusta jatkuvasti. Influenssarokotteet antavat perinteisesti n. 40% suojan. Nyt nämä uudet pikavauhtia kehitetyt suojaavat muka 95%. Toisaalta kuolleisuus Coronaan on alle promillen koko populaatiostsa keskittyen vanhuksiin tai jo ennestään sairaisiin. Miksi rokottaa koko populaatio kun rokotuksen haitat ovat vielä selvittämättä?

Kyynikko
Kyynikko
17.12.2020 18:45
Vastaa...  Olli P.

Jotain mätää tässä on.

Oloneuvos
Oloneuvos
17.12.2020 16:38

Vuoden päästä ollaan viisaampia jos henki pihisee.

Kukavaan
Kukavaan
17.12.2020 16:40

Täytyy katsoa ensin miten rokotetuille käy. Voi tietysti olla niinkin, että aluksi annetaan suolaliuosta ja sitten kun ihmiset alkavat luottaa, niin ruvetaan antamaan tappavaa annosta.

Ehkä silti otan piikin
Ehkä silti otan piikin
17.12.2020 16:50
Vastaa...  Kukavaan

Meidät lopetetaan kuin eläimet pieneläinklinikan pöydällä.

Finn
Finn
17.12.2020 16:54

Venytänmahdollisimman pitkään että näkee moniko kuolee ja mihin laatuun sitten ei.
Se minne se pistetään perustuu lääkkeen koostumukseen. Siihen ei voi siten itse vaikuttaa. Jos joku ymmärtäisi mainostaa että se nostaa vehjettä kuin Viagra niin joku ukko sen hakisi kiljuen !

jävlaskit
jävlaskit
17.12.2020 16:54

Aion ottaa rokotteen, ei ole pelkoa että sen ensimmäisten joukossa saisi. Piikitykset ovat alkaneet useassa maassa eli kokemuksia kertyy joka hetki.
Ottaa tai ei, sopii punnita riskejä. Ja jos meinaa reissata ulkomaille, niin entä jos kohdemaa edellyttää rokotusta? Jos vaimo sanoo että nyt pitää päästä terviisparadiisiin kylpemään?

Ilmari
Ilmari
17.12.2020 17:33
Vastaa...  jävlaskit

Saattaa tosiaan käydä niin että jotkut maat alkavat vaatia että rokote on otettu. Suomi ei tietenkään vaan tänne saa entiseen tapaan tulla kuka vaan ja mistä vaan.

Kukavaan
Kukavaan
17.12.2020 18:08
Vastaa...  Ilmari

Suomen viranomaiset pysyvät lujina, eivätkä päästä tänne buureja ja muita valkoisia.

Avaruusaivokirurgeja eivät edelleenkään mitkään rajoitukset koske.

Rullattu
Rullattu
17.12.2020 22:11
Vastaa...  Ilmari

Nii, alkaa vaatimaan että jos aikoo matkustaa ulkomaille ei voi lähteä maasta jos ei ole näyttää että on ottanut koronarokotteen.
Jos niin kävisi, mitä ei ikinä tule käymään ett’ koronarokoten aiotaan pakolla laittaa jokaiseen suomelaiseen, minä olen metsästäjä ja puolustaudun niillä jos virkavalta meinaa asuntoon tunkeutua.

Ilmari
Ilmari
19.12.2020 12:01
Vastaa...  Rullattu

Ei se ihan näin päin mene. Ketään ei voi kieltää poistumasta maasta mutta vieras valtio voi itse päättää ketä se laskee maahan. Pääset siis vapaasti Tallinnan laivaan mutta Tallinnasta sinut voidaan lähettää heti takaisin.

Mikä pykii?
Mikä pykii?
18.12.2020 01:09
Vastaa...  Ilmari

Joo, huvittaa toi pakko. Esim. Senegalissa on merimiehille pakollinen keltakuumerokotus. Ja jos et ota sitä, niin voit ottaa lopputilin. Maahanpääsy on ainakin kielletty.

Dickie
Dickie
17.12.2020 17:29

onks täs sivus..tai mun koneel joku suvakkien laittama virus, kun tommosiii kännykäntapasii tuloo ruudun täydeltä ylhäältä alas ja ne haittaa lukemista

Mustikanpurija
Mustikanpurija
17.12.2020 17:33

Aion ottaa rokotteen heti kun sen saa vaikka m.i.k.r.o.s.i.r.u.l.l.a, löytävätpähän helepommin jos sattuu rötkähtämään johonki pusikkoon kenenkää huomaamatta taudin pahasti iskiessä.

Eneke
Eneke
17.12.2020 18:01

Sitten kun Haavisto ottaa kans piikin perseeseensä

KaikilleAnsioidensaMukaan
KaikilleAnsioidensaMukaan
17.12.2020 19:34
Vastaa...  Eneke

Kai se parturipoika antaa H-Pekalle ”piikkiä” juurikin ”karvakantiseen”.

Jarmo Eklund
17.12.2020 18:16

On aivan sama millä mittarilla asiaa tarkastelee, niin ne kaikki osittavat ettei missään nimessä kannata.

Suomi Finland
Suomi Finland
17.12.2020 18:50

Onkos muuten Paavo ja muut palstalaiset opiskelleet vieraita kieliä ja varsinkin niiden kielioppia kuten esim Halla-ahon Jussi?

Minä nähkääs olen miettinyt yleisemminkin kielioppien kehittämistä nykyaikaisiksi. Ja olen tullut siihen tulokseen, että nykyaikaisten kielien, joissa on suku, kuten esimerkiksi venäjän kielessä on maskuliini, feminiini ja neutri tai vaikkapa ruotsi, italia, espanja ja ranska, tulee kieleen lisätä tasa-arvon kunniaksi myös uusi suku: transiini.

Tämä suku ilmaisisi sitten feminiinisiä asioita, jotka ovat oikeastaan maskuliinisia ja päinvastoin.

Muutos voitaisiin ottaa käyttöön samalla, kun naistenpäivän lisäksi otetaan käyttöön kansainvälinen transujen päivä. Kulttuuriväki voi ottaa osaa juhlapäivään ympärileikkaamalla vähintään 1.000.000 tyttöä ja poikaa, jolloin heistä tehdään samalla hieman enemmän neutrisukuisia tai muuten vaan vähän leikellympää bättre folkkia.

Cartman
Cartman
17.12.2020 19:02

EN! Odotan että kaikki ottavat rokotteen ja sen jälkeen kuolevat, jolloin MINÄ olen yksin ja teen mitä huvittaa! Voi sitä juhlan määrää!

Juha Holm
Juha Holm
17.12.2020 19:24

Kun ei ole 100% rokotetta vielä kellään esittää. Taitaa jäykkäkouristus rokote olla tehokkaampi.

Xxcx
Xxcx
19.12.2020 06:28
Vastaa...  Juha Holm

Mikään rokote ei anna 100% suojaa. Sen sijaan, jos 95% väestöstä on rokotettu, tautia ei esiinny. Se 5% ei taas voi ottaa rokotetta.

Ottamalla rokotteen suojataan itseä mutta ennenkaikkea muita tarttuvissa taudeissa.

Tämä on opetettu Suomessa terveystiedontunnilla. Islamistit tappavat rokottajia ja Venäjästä en tiedä.

Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
17.12.2020 20:01

Ajattelin katsoa ensin, millaisen immuniteetin viime kevättalvella sairastettu korona antaa. Ihan valtamediassahan oli, että jos on sairastanut esim. sikotaudin, tuhka- tai vihuririkon, nämä antavat osin immuniteettia koronaa vastaan. Samoin tbc-rokote. Olen sairastanut sikotaudin ja minut on rokotettu tuhkarokkoa ja tuberkuloosia vastaan, ja sairastinkin lievän koronan. Toisaalta nuo yllä luetellut taudit tbc:tä lukuun ottamatta ovat korona viruksiin kuuluvien pöpöjen aiheuttamia ja niiden sairastaminen antaa elinikäisen immuniteetin. Katsotaan, onko koronankin kohdalla näin tai ainakin toivottavasti suoja kestaisi jonkun vuoden, jottei neulatyynyksi tarvitse tarjoutua.

Voi tietysti olla, että työnantaja määrää piikille vaihtoehtona lopputili.

Ainakin edellisessä asuinpaikassa oli naapurusto pullollaan ”rouvia”, joihin rokotetta olisi voinut testata, olisi vähemmän verovaroilla tuettavaa terrorismia, jos sivuvaikutuksena sattuisi olemaan steriliteetti.

noname
noname
17.12.2020 23:32

Nää piikit ei yleensä steriloi pitkäksi aikaa vaan aiheuttavat keskenmenoja. Siksi niitä tuputetaan joka vuosi. Yleensä influenssapikkiiä ja nyt sitten pusketaan myös uusia sikalentsu- ja koronapiikkejä. Naisille oli myös ihan omia piikkejä kohdunkaulasyöpiin mitä voisi mahdollisesti saada jos paneskelee jatkuvasti ympäriinsä.

Ilmari
Ilmari
19.12.2020 14:07
Vastaa...  noname

Ei kai mitään rokotusta suositella raskaana oleville?

Dan Wesson
Dan Wesson
18.12.2020 02:30

Joo, itse olen 6-7 vuotiaana sairastanut kaikki mainitsemasi taudit. 70- luvulla oli tapana sairastuttaa kakarat tahallaan niihin. Muuten hyvä, mutta meinasi henki lähteä kun sain sikotaudin jälkitautina aivokalvontulehduksen. No, eipä ole aikuisena tarvinnut paljoa sairastella.

Mr. Turvaväli
Mr. Turvaväli
17.12.2020 20:43

Minulla on ratkaisu! Dokaa ankarasti 2kk, älä peseydy, älä harjaa hampaita, syö vaan valkosipulipizzaa ja tomaattimakrillia, ja jos kantti kestää niin pasko housuihin. Sitten vaan kauppareissulle! Ei tule kuulkaas KUKAAN mussuttamaan!

Ilmari
Ilmari
18.12.2020 15:37
Vastaa...  Mr. Turvaväli

😃 Valkosipuli suojaa myös vampyyreilta ja sukupuolitaudeilta. Vampyyrit eivät uskalla lähestyä ja sukupuolitautia ei voi saada, koska ei pääse riittävän lähelle ketään.

Persenaamat
Persenaamat
17.12.2020 21:40

Naapurin rouvaan, nahkafagottia 😀

Esa
Esa
17.12.2020 23:01

Tauti josta selviää 0-70 vuotiaat 99,5% on saanut ihan liikaa hypetystä. Huolehtikaa ihmiset D-vitamiinin tasosta, vähintään 100mg päivässä. Asiasta on tutkimuksia, kaivakaa tietoa esille.

Kotilääkärit vauhdissa taas
Kotilääkärit vauhdissa taas
19.12.2020 11:13
Vastaa...  Esa

Herranjestas! Ei se ole 100mg (=milligrammaa) päivässä vaan max 100 MIKROgrammaa (kreikkalainen myy- kirjain puuttuu koneestani).

Kannattaa opetella asiat ennenkuin jakelee neuvoja muille. D-vitamiini on rasvaliukoinen vitamiini, itseasiassa hormooni, joka kertyy elimistöön, voi aiheuttaa munuaiskivet, sydäninfarktin, stroken ja muuta ikävää jos yliannostelee.

https://lakartidningen.se/klinik-och-vetenskap-1/kommentar/2015/06/tillskott-av-d-vitamin-kan-gora-mer-skada-an-nytta/

noname
noname
17.12.2020 23:13

Koitetaan jotain järkeviä perusteita:
-Korona vaikuttaa olevan yksi flunssa satojen muiden joukossa. Jos pelkäät flunssaa miksi et vaadi rokotusta sadoille muille kannoille, jotka ovat yhtä tappavia (eli eivät käytännössä tapa ketään)?
-Rokotteet on hätäisesti tehty. Vaikka tarkoittaisivat hyvää, niin irtisanoutuvat kaikista korvauksista, jos rokote aiheuttaa ongelmia. Sitten se pieni mahdollisuus, että rokotteella tehdään vain rahaa ja jopa halutaan aiheuttaa mahdollisimman monta keskenmenoa.
-Rokotetta tuputtaa kaikki ne tahot, mitkä ajavat haitallista monikulttuuria medioista poliitikoihin. Kun tauti oli vielä mystinen ja mahdollisesti oikeasti tappava, jyllätessään Kiinassa, niin samat tahot tekivät kaikkensa, että rajat pidetään auki ja tauti saadaan länsimaihin.

Sitten harhaisempia perusteita:
-rokote ei suojaa taudilta, koska oireet tulevat 5g koronatorneista
-rokotteilla koitetaan tuhota länsimaat ja niillä heikennetään jatkuvasti kovemmalla tahdilla länsimaalaisten terveyttä

Morty
Morty
18.12.2020 00:46

En aio ottaa. Ainakaan vielä. Aion katsoa vähintään vuoden miten se vaikuttaa muihin ihmisiin.

En ole rokotevastainen, mutta huolin nykyään vain sellaisia rokotteita joiden pitkäaikaisvaikutuksista on ehtinyt kertyä kokemusta. Joskus ennen otin rokotteita hyvin kevyin perustein. Olen ottanut influenssarokotteen useaan kertaan, vaikka en ole riskiryhmässä. Tämä tapahtui 90-luvulla.

Sikainfluenssa 2009 ja Pandemrix-rokote sai minut muuttamaan mieltäni. Minä sairastin silloin taudin, mutta annoin äitini ja työnantajani ylipuhua minut ottamaan silti rokotteen. Tietoa ei ole, oliko se Pandemrix vai se toinen rokote mikä Suomessa oli käytössä. Oireita ei ole ilmaantunut, mutta se mitä luin narkolepsiaan sairastuneista lapsista sekä mahdollisesti joihinkin muihin, vielä vaikeampiin autoimmuunisairauksiin sairastuneista lapsista, oli game changer minun kohdallani.

Antero Droid
Antero Droid
18.12.2020 03:17

Entäs tämmöinen gallup: tuo ilmainen rokotehan on jotain cittari ale-laari laatua eikä minkäännäköistä takuuta ole että se toimii, jengi jonottaa sitä kuin kultaisia ämpäreitä ihan varmana. Syy? Sana ”ILMAINEN”. Entäs jos olisi TAKUUVARMAA SUPERFAKTAA että toinen rokote suojaisi koronalta noin 85% varmuudella luultavasti vuoden ajan jonka jälkeen se pitäisi ottaa uudestaan MUTTA se maksaa 500e etkä saa KELAlta siitä mitään takaisin, omasta pussistasi maksat. Ottaisitko sen, vai ajattelisitko pärjääväsi koska olet perusterve nuori aikuinen, et lähelläkään riski-ikää etkä kuulu mihinkään riskiryhmään? Olisiko kiva pönkittää omaa itsetuntoaan olemalla Deluxe-Rokotettu vanhojen sairaiden läskien pelastaja? Vai olisiko uusi puhelin kivempi? Varmana ostaisit uuden luurin mutta VALEHTELISIT kaikille instagram-egopönkityksessäsi että juuu-u delukssss rokotetta on otettu! Näin sinä tekisit, sinä tekopyhä runkku. Minä myös.

Nou
Nou
18.12.2020 04:24

En ota ja odottelen kiinnostuneen mitä nämä nopealla aikataululla tuodut rokotteet vaikuttavat ihmisiin. Moniko kuolee ja moniko vammautuu. Vaikka tapauksia olisi promille maailman väestöstä, vituttaisi jos omalle kohdalle sattuisi. Uusi vaiva vanhojen kremppojen lisäksi, kun näihinkään ei saa näin pitkäaikaistyöttömänä enää apuja, lähinnä vittuiluja ja vihjailuja että näyttelee työkyvyttömyyseläkkeen toivossa, no thanks. Ja jos kuolen tähän tautiin, sitten kuolen.

Patsipate
Patsipate
18.12.2020 06:01

En ota rokotteita, elän Ilman lääkkeitä

Big pharma on samanlainen rosvo kuin muukin suurpääoma

Korona, on suunniteltu etukäteen, Sen näki aikaisin, vahvisttiin myöhemmin

Pandemiaa ei ole, kuołleisuus monessa maassa alhaisempi kuin aikaisempina vuosia (esim Ruotsi)

Koko huijauksen taustalla ovat usual suspects.

Patsipate
Patsipate
18.12.2020 06:05
Vastaa...  Patsipate

Gates on pitkään puhunut depopulaatiosta, ja gatesin isä Oli abortoimassa(=tappamassa) ihmisiä.

Tällainen ihminen haluaa tappaa ihmisiä, ei pelastaa ihmishenkiä.

Patsipate
Patsipate
18.12.2020 06:15
Vastaa...  Patsipate

Ja vielä, valtio (ja globalistien tethävänä) toimii koko ajan kansalaisten etujen vastaisesti, ja niin on koko koronakin.

Teen AINA päinvastoin kuin maanpetturit eduskunnassa ja heidän feikkikommunistiset instituutiot määräävät ja stipuloivat.

Xxcx
Xxcx
19.12.2020 06:30
Vastaa...  Patsipate

Ruotsissa odotettavissa oleva elinikä putoaa ensikerran vuoden 1944 jälkeen.

Voi toki johtua ampumisistakin.

Patsipate
Patsipate
19.12.2020 18:25
Vastaa...  Patsipate

Yksi nainen väitti silleen, että britanniassakaan ei ole pandemiaa. Kuołleisuus oli laskussa verrattuna edellisvuoteen.

Itse en ole löytänyt maata vielä jossa olisi pandemia, enkä ole varsinaisesti etsinytkään.

Tämän koronanbluffin läpi näki HETI keväällä, enkä itse ole sen jälkeen juurikaan jaksanut miettiä koko asiaa.

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
19.12.2020 18:55
Vastaa...  Patsipate

Pandemia = maailmanlaajuisesti levinnyt epidemia.

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
19.12.2020 19:28
Vastaa...  Admin Pt-media

No miksi sitten koronarajoituksiin on lähdetty, jos ne ovat haitallisempia kuin virus?

ennakkoluuloinen
ennakkoluuloinen
18.12.2020 06:16

Työskentelen sairaalassa ja en luota mihinkään ”viralliseen”

Orwell
Orwell
18.12.2020 07:06

”Sitten on olemassa niitä, joilla rokotteeseen sekoitetaan kaikki mahdolliset harhat; rokote on ikään kuin symboli EU-terrorille, juutalaisten salaliitolle, sananvapaussensuurille, deep statelle, NATOlle, suvakismille jne jne. Tämä kategoria on hieman vaikeampi ymmärtää, sillä se on yhtä liukuva kuin entisen miehen yläpää.”

Eu ilmoitti ursula von der leyenin suulla – jo toukokuussa – että he aikovat rokottaa koko maailman. He katsovat, että heillä on oikeus tehdä niin.

Ja Paavolle, uskominen salaliittoihin ei ole vapaaehtoista – rokotteista tulee pakollisia. Kommunismi ei ole vapaaehtoinen aate, se on pakollinen.

Meillä on suomessakin ollut jo 30 vuotta yksipuoluesysteemi.

Joppos123
Joppos123
18.12.2020 08:15

Ehdottomasti otan rokotteen heti kun se on saatavissa. Olen saanut elämäni aikana varmaan sata rokotetta, aika eksoottistakin ja tässä vielä keikutaan. Elämä jatkuu normaalina vasta kun on olemassa riittävä rokotekattavuus.
Laumasuojan hankkiminen sairastamalla kestää tätä menoa 10 vuotta ja siihen mennessä olemme siirtyneet kivikauteen, talous ei kestä.
Nyt sairastuneita Suomessa on noin 0,6 prosenttia väestöstä ja hallitus käyttää sitä tekosyynä kaiken paskan hieromiseen ja rahantuhlaukseen.
Haluan poistaa spaissareilta sen ainoan syyn kyykyttää kansaa ja osallistun taudin hävittämiseen/aisoihin saamiseen.

Patsipate
Patsipate
18.12.2020 11:54
Vastaa...  Joppos123

”Laumasuojan hankkiminen sairastamalla kestää tätä menoa 10 vuotta ja siihen mennessä olemme siirtyneet kivikauteen, talous ei kestä.”

Talouden alasajo on tapahtunut jo 30 vuottta, Koiviston konklaavista, silloin Suomesta lähti talous, oikeus, kansanedustus ja terve järki. Ja aloitettiin kansallisOmaisuuden myynti, massa-velkaantuminen, -työttömyyllistäminen ja -orjuuttaminen.

Kommunismi johtaa aina samaan lopputulokseen – kansanmurhaan – koska taustalla on aina samat voimat.

T
T
18.12.2020 09:20

Hienoa innovatiivisyyttä mitä tulee rokotteenottopaikkoihin 🙂 Olkapää on sinänsä aika epämuodikasta.

Skigge böy
Skigge böy
18.12.2020 10:13

En todellakaan ota mitään epämäärisiä rokotteita ensimmäisten joukossa.

Täytyy pärjäillä syömällä terveellisesti ja ottamalla päivittäin 100ug d vitamiini öljykapselin.

Raksaäijä
Raksaäijä
18.12.2020 11:39

Ainakaan ensimmäisten joukossa en ole ottamassa rokotetta covidiin… sikainfuenssarokotteen takia sairastui ihmisiä narkolepsiaan, silloinkin kyseessä oli nopeasti kehitetty rokote. Eli, annan ekana muutaman miljoonan ihmisen toimia koekaniineina ennen, kuin itse otan…

NIMBY = Not In My Butt Yard
NIMBY = Not In My Butt Yard
18.12.2020 11:02

Kaikki jotka täällä jankuttavat ”en aio ottaa rokotetta ensimmäisten joukossa”:

Turha toivo että edes pääsisit ensimmäisten joukkoon. Ensimmäisinä rokotetaan vanhukset, vanhainkotien henkilökunta, kotiavustajat, riskiryhmät jne. Rokotetta on esim. Ruotsiin tulossa ensialkuun vain muutama tuhat annosta, se ei pitkälle riitä. Kaikkien valmistajien rokotteita ei ehkä tule edes jakeluun. Tulee tuotantohäiriöitä jne jne jne ja vaikkapa Somalian piraatit siirtyvät maakravuiksi ja vievät 10 rekkaa.

Tavallinen pölliäinen saa rokotteen aikaisintaan Q2 eli maalis-huhti-toukokuussa, luultavasti vasta kesällä tai sen jälkeen. Sitten kukaties huomataan että virus on mutatoinut niin paljon että rokotetta pitää muuttaa.

Sam Colt
Sam Colt
18.12.2020 13:05

Rokotteesta tulee ainakin hyvä ekskjuus Marinin hallitukselle ja korkeille terveysviranomaisille. Jos rokote ei toimi tai jos jopa aiheuttaa suurta vahinkoa, voivat nuo pestä kätensä ja sanoa, että muutakaan ei ollut tiedossa.
Rokote on tässä vaiheessa pelkkä evankeliumi.

Virunakorus
Virunakorus
18.12.2020 13:13

Näyttää siltä että rokote on vaarallisempi kuin itse virus. Että olkaa varovaisii siellä!

PenttiPerusjätkä
PenttiPerusjätkä
18.12.2020 14:27

Tuosta rokotteesta uutisointi on ollut vähintäänkin harhaanjohtavaa. Tämä rokote ei taida estää koronan tarttumista ja leviämistä, vaan ainoastaan estää/lievittää oireita.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007611176.html
Yleensähän rokotteiden tehtävä on estää tautiin sairastuminen niin, että se ei myöskään sitten leviä. Siitä ei kuitenkaan ole tässä kyse. Kyse on vielä vain oireiden estämisestä, hän sanoo ja kertoo löydösten vaikuttavan siltä, että tauti voi edelleen tarttua.”

En aio ottaa rokotetta.

Ilmari
Ilmari
18.12.2020 15:41

Jutussa sanotaan että rokote suojaa sen saajaa.

Ilmari
Ilmari
18.12.2020 15:43

Ajatelkaa kaikki kuinka hienoa nytkin on että Suomi on EU:n jäsen! Saamme rokotetta samaan aikaan kuin suuremmatkin valtiot.

Rullattu
Rullattu
18.12.2020 20:05
Vastaa...  Ilmari

Ihmetyttää missä planeetalle elää kaltaisesi eu hurahtaneet.
Eu ei ole tehnyt mitään hyvää suomelle sinä aikana kun tuossa saatanallisessa liitossa ollaan oltu.

Särmääjä
Särmääjä
19.12.2020 04:44
Vastaa...  Ilmari

EU on taas niin suuri ja mahtava että ensimmäinen maa jossa alko rokotukset on siitä paskasta irtautuva Britannia.

Ilmari
Ilmari
19.12.2020 12:07
Vastaa...  Särmääjä

Britannia saa vielä tämän vuoden loppuun asti kaikki samat edut kuin muutkin EU-maat.

Särmääjä
Särmääjä
19.12.2020 18:22
Vastaa...  Ilmari

Ei vaan britit alotti kuukausi ennen EU:ta rokotukset juuri siksi kun se on jo lähes itsenäinen.

kanander
18.12.2020 15:58

Suomen tulee eka lähetyksessä vain 10 000 rokoteannosta. Lienee osoitus Suomen nöyristelystä.

Xxcx
Xxcx
19.12.2020 06:20

Täällä väki suhtautuu rokotukseen kuten pahimmat islamistiset paimentolaiset, kulkutautimyönteisiä riittää.

Magneettinediaväki erityisesti käyttäköön foliohattua, tehohoitoon olkoon se viimeinen jonotuslappu.

Rokotus suojaa heikoimpia, ei vain itseä. Siihen suomalainen mies on valan vannonut.

Ja onneksi nuoret eivät tarvi tätä ensimmäisenä, toki uuden edessä voi ja pitää olla varovainen.

Jon
Jon
19.12.2020 07:35
Vastaa...  Admin Pt-media

Tiede ei ole kaikkivoipa saati sitten jokin voima jota ei voi korruptoida. Yhtä lailla tilastoja voidaan säätää halutun mukaan, ja tutkimustuloksia ostaa.

Patsipate
Patsipate
19.12.2020 07:53
Vastaa...  Jon

Nykypäivän tiede on korruptiossa – ollut jo pitkään. Big pharma on bisnestä, ja bisneksellä on profit-missio jolloin tiede astuu sivuun.

Tiedekin on aina uskon asia, se joka ei ymmärrä tätä, ei ymmärrä mitä tiede on ja miten tutkimus suoritetaan.

Rokotteet ovat nykyään korruption tulosta, ei tieteen. Gates itse – Mr Vaccine if you wish – on pankkiiri, eikä lääketieteen asiantuntija.

Koronarokote ei voisi olla pahemmalla pohjalla kuin se on.

Jon
Jon
19.12.2020 13:52
Vastaa...  Admin Pt-media

Totta mooses voi korruptoida. Rockefellerin vaikutus allopaattisen lääketieteen leviämiseen, ja niiden vastustajien murjominen paitsioon on silkka tosiasia. Ilmastonmuutos on malliesimerkki siitä miten tilastojen ja graafien peukaloinnilla voidaan luoda halutunlainen kuva tilanteesta ja näin myös asiaan kuuluva pelotevaikutus. Kohta varmaan tulee joku sanomaan että mediaa ei voi lahjoa tai että psykiatria perustuu kovaan ja tunnettuun tieteeseen…

Patsipate
Patsipate
19.12.2020 09:16
Vastaa...  Admin Pt-media

”Joo, rokotevastaisuus eli tiedevastaisuus kuuluu samaan kategoriaan kun väittämä, että maapallo on litteä.”

Kuulostaa siltä Paavo, että olet ryhtynyt persuksi, ja alkanut toistamaan valemedian valheita. Ei outoa ollenkaan, ne kannattaa jättää kokonaan lukematta jos meinaa säilyä järjissään.

Media toistaa THL:n valheita, THL toistaa big pharman valheita, poliitikot median valheita, media poliitikkojen valheet ja näin se pieni piiri pyörii…. Halla-aho(kin) oli keväällä markkinoimassa israelilaisia rokotteita.

Onhan se niin,että valtion johto, joka on vuosikausia tehnyt 24/7 töitä kansan tuhoamiseksi – myöskin rokotteilla – on yhtäkkiä nähnyt VALON ja alkanut ajattelemaan kansan parasta….

Patsipate
Patsipate
19.12.2020 15:46
Vastaa...  Admin Pt-media

Sukupuolentutkimus on tieteenala jonka tulos tiedetään etukäteen.

Suomalaiset yliopistot ovat marxistilaisia indoktrinaatiokeskuksia joista täytyy pysyä kaukana.

Iso Rocco pliis come back???
Iso Rocco pliis come back???
19.12.2020 11:17
Vastaa...  Admin Pt-media

Voit Paavo muistuttaa näitä tietoviisaita siitä että isorokko on rokotusten ansiosta saatu hävitettyä, samoin melkein poliokin ja moni muu kaamea tauti.

Ilmari
Ilmari
19.12.2020 12:10
Vastaa...  Admin Pt-media

Rokotevastainen on sama kuin kulkutautimyönteinen.

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
19.12.2020 10:41

Avoimet rajat ja reissaaminen altistavat meidät kulkutaudeille. Ennenkaikkea pitäisi saada rajat kiinni. Piikin otan, vaikka en ole kovin innostunut. Rokottamattomana riskeeraan ympärillä olevaa riskiryhmää, rokotettuna otan mitättömän riskin itselle.

Patsipate
Patsipate
19.12.2020 11:36
Vastaa...  Suomi-Kustu

Tuberkuloosi on rikkaus, koska se tulee ullkomailta Eurooppaan. Vaikka se on maailmalla edelleen paljon suurempi ongelma kuin Korona, niin mystisesti kukaaan ei puhu …

Patsipate
Patsipate
19.12.2020 18:11
Vastaa...  Admin Pt-media

Suvakki nimenomaan rakastaa tiedettä, feministit uskovat kaikkeen mitä valtion propagandatuutista tulee.

Valtion propagandatuutista tulee pelkkää paskaa, ilmastovalheita, sukupuolentutkimusta & mies voi synnyttää & 33 sukupuolta, ja kaiken maailman muuta Pride ja monikulttuurista schaissea.

Tähän klubiin on kliiffaa liittyä, julistamaan tieteen ilosanomaa.

No ei, koko talo on mätä ja suvakkien pseudotieteet kannattaa jättää omaan arvoon. Joku tavallinen 70-luvun hitsaajakin näkee koronabluffin läpi.

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
19.12.2020 13:30
Vastaa...  Patsipate

Jep, ei tubista tarvitsisikaan puhua, kun se vaan pidettäisiin ulkomailla. Mutta siinä on sama homma kun koronan kanssa. Se vaan päästetään maahan.

Pate
Pate
19.12.2020 13:18

Rokotteen mukana tulee kuulemma mikrosiruja, toivottavasti myös Wifi ja GSM-siruja, jotta vois sitten kätevästi soitella ja surffata internetissä ilman tietokonetta! Mukavaa, että tekniikka kehittyy!

Vittuuntunu stadilaine
Vittuuntunu stadilaine
19.12.2020 17:17

heh