Suuri viikkogallup päättyi, selvä tulos: Suomalaisia ei saa pakkorokottaa

Suuren viikkogallupin kysymyksenä oli, että pitäsikö suomalaiset jesariteipata ja pakkorokottaa. Vastauksia tuli 502, joista 393 oli sitä mieltä, että ihmisiä ei saa teipata tuoliin ja pakkorokottaa.

79 vastaajaa oli sitä mieltä, että ihmiset voidaan teipata jesarilla tuoliin kiinni ja pakkorokottaa. 30 äänestäjää oli sitä mieltä, että ottia tuota, suattaapi tuo olla hyviinnii, tai olla olematta.

Ääniä tuli yhteensä 502. Kiitos äänestäjille. Huomenna uusi äänestys.

146 Kommenttia
Uusimmat
Vanhimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
Bye Bye Sheep
Bye Bye Sheep
22.11.2021 15:01

Jätän tämän vain tähän: https://images2.imgbox.com/8d/cd/VKViMCKt_o.png

Hyvää viimeistä Joulua teille kaikille rokotetuille!

Sepe
Sepe
22.11.2021 11:51

Tuolla on dataa rokotteiden haittavaikutuksista:

EXCLUSIVE: European Medicines Agency Data Shows 1,163,356 Adverse Drug Reactions and 30,551 Fatalities by COVID-19 Vaccinations

The official European Union database of suspected drug reaction website is now reporting 30,551 fatalities and 1,163,356 adverse drug reactions from COVID vaccines Pfizer, Moderna, Johnson & Johnson, and AztraZeneca through November 13, 2021 based on the data submitted to its system.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/11/european-medicines-agency-data-shows-1163356-adverse-drug-reactions-30551-fatalities-covid-19-vaccinations/

Bye Bye Sheep
Bye Bye Sheep
22.11.2021 15:02
Vastaa...  Sepe

Ellei se ole suomeksi ja iltalehdessä julkaistu numerot alashilattuna minimiin, niin se on valetta.

Ötker
Ötker
22.11.2021 15:30
Vastaa...  Sepe

nooh sattuuhan näitä.. kuoleehan ihmisiä saman verran joka vuosi esim tukehtuessaan pullaan! Ja ainahan vähän haittavaikutuksia tulee, rapatessa roiskuu! samalla tavalla kuten joskus maitoa kahviin lisätessä voi muutama tippa mennä kupista ohi, ei näistä kannata huolestua! Tärkeintä on nyt vaan OTTAA NE ROKOTUKSET!!!!! MUUTEN EI TULE JOULUA EIKÄ LUNTA!!! JA GLÖGIÄ EI TEILLE MYYDÄ!!! Rokottamattomien lapset on rumia!!!!!

maskimato
maskimato
21.11.2021 21:56

Ainakin Isorokkorokotukset olivat aikoinaan pakolliset.
Niin voi käydä koronankin kohdalla jos vaikkapa variantti ”Ö” iskee.

Jos yksilön vapaudet ovat niin ehdottomat kuin mitä punagröönat väittävät, niin seuraavan sodan suurin joukko-osasto olisi luultavasti käpykaarti.

Lallukka
Lallukka
21.11.2021 11:53

Kaikki tämä korona-spedeily loppuu hyvinkin yksinkertaisella tavalla. Jokainen pohtikoon itse, mikä tämä tehokkain tapa onkaan. Onhan melkein jokaisella sentään aivot,- luupään asemesta. Voi tosin olla, että korvien välissä puhisee tuulikin.
Eli pää pois ilta-yle-hesarista ja elämä voittaa!

E:H
E:H
20.11.2021 19:53

Kysely itseasiassa on turha!
Kysymys ei ole mistään kenenkään mielipiteestä vaan se on jo aikapäiviä sitten kansainvälisillä siotoumuksilla päätetty ettå moinen pakottaminen on hyvin yksiselitteisen ihmisoikeusjulistuksen vastaista, ja jos ja kun siihen ryhdytään niin se on lain rikkomista= Rikos!

Asia ei siitä miksikään muutu, että eletään maailmassa jossa on tullut tavaksi pyyhkiä vähän kaikella aikaisemmin ehdottomilla ihmisoikeus sopimuksilla ym aina tarpeen mukaan takapuolta ja selittää asiat päinvastaisiksi ym manipulointia!

Ötker
Ötker
20.11.2021 17:30

Katsotaan muutaman vuoden sisällä miten sairaanhoito kuormittuu kun 4/5 kansasta tarvitsee tehohoitoa. Tai noh, tarvitaan ensin lisää krematorioita sekä hautausmaita. Aika hyvin on jo rivit alkaneet harventumaan, ihan hieno alku ja aika nopeastikin nuo myrkyt näyttävät vaikuttavan.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 19:12
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Kyllä on.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 20:35
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Kyllä on.

Heidi
Heidi
20.11.2021 19:43
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

On ja paljon. Olen kuullut omaisilta, jopa nuoria (terveitä ennen piikitystä) ihmisiä kuollut ja paljon huippu urheilijoita eteenkin miehiä.

Guuglaa ite
Guuglaa ite
20.11.2021 22:55
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Ainoastaan jenkeissä jo kohta 20.000 rokotehaittakuolemaa. Mut niitähän ei lasketa ku ei lue iltalehdessä eikä sovi tähän rokotekiimapropagandaan yhtään.

Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
21.11.2021 01:09
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Kyll mää kuulin, et joku kongoapina souteli jossain Tenojoella, tosin hää ei ollu uimataitoinen?!? Vitsi vitsi, höh…

Minä
Minä
21.11.2021 06:14
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Mistä tiedät, että ei ole. On huippuasiantuntijoita, jotka ovat laskeskelleet lukuja, jopa suurempia kuin tuo 20.000.

Aina Joku
Aina Joku
21.11.2021 15:10
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Rokotteisiin on aina kuollut joitakin anafylaktisen shokin takia ja/tai siksi että heillä on joku erityinen, harvinainen ominaisuus.

Ötker
Ötker
22.11.2021 15:06
Vastaa...  Ötker

Vasemmistolaisittain tämähän on LOISTAVA uutinen! Ensin kaikki kalliit ja turhat kaikesta marisevat paskat suomalaiset eläkeläiset kuolevat, ja bonuksena 80% rasistisesta suomen kansasta myös heittää veivinsä. Sitten on hyvinkin perusteltua täyttää maa muslimeilla. Täällä jo loisivat muslimit eivät ottaneet mitään rokotteita joten heillä menee hyvin!

Sepe
Sepe
20.11.2021 17:09

Sami An­tin­nie­mi:  Ihmelääke iver­mek­tii­ni, eli kuinka THL:n ohjeet tekivät minusta sa­la­liit­to­teo­ree­ti­kon
”Totuus iver­mek­tii­nin tarinasta on mieletön.
Se on ymmärrys siitä, että meiltä on jo vuoden ajan peitetty tieto lääk­kees­tä jota löytyisi jopa suo­ma­lai­sen apteekin hyllyltä, joka on edullinen ja tut­ki­tus­ti tur­val­li­nen, joka estäisi ko­ro­na­tar­tun­to­ja, sai­raa­la­hoi­to­päi­viä sekä kuolemia mer­kit­tä­väs­ti, ja me emme ole sitä käyt­tä­neet oman kol­lek­tii­vi­sen ah­neu­tem­me, ka­pea­kat­sei­suu­tem­me sekä silkan ty­pe­ryy­tem­me tähden.”

https://alyhoi.com/blog/article-5

Ötker
Ötker
20.11.2021 17:31
Vastaa...  Sepe

Ellei se lue iltalehdessä niin se on valetta.

Nih
Nih
20.11.2021 16:01

Itse en ota piikkejä ja minulla on syyni. Jokainen voi piikkiityttää itseään vaikka kymmenen kertaa vuodessa, tai olla ottamatta.Tämä ei ole mitään salaliittoa. Jos oikein sellainen fyysinen pakottaminen alkaisi olla vallalla, olisin valmis lopulliseen lähtöön, ilman tappelua en lähtisi perkele…

Kaipa Suomessa samat
Kaipa Suomessa samat
20.11.2021 15:10

Hyväksyttyjä rokotteita EUssa/Ruotsissa on neljä (FHM):

Comirnaty, valmistaja Pfizer/BioNTech (käytetään Ruotsissa)
Spikevax, valmistaja Moderna (käytetään Ruotsissa)
Vaxzevria, valmistaja AstraZeneca (ei käytetä enää Ruotsissa)
Covid-19 Vaccine Janssen, valmistaja Janssen-Cilag (ei käytetä Ruotsissa)

Sarssi taas voi ei
Sarssi taas voi ei
20.11.2021 07:14

Nyt pitäisi 100% selvittää mitä pitäisi tehdä jotta Koronapaskasta päästäisiin eroon. Kauhea ajatus jos tätä samaa täytyy jahnata vielä 5 vuoden kuluttua.

Oli tauti sitten ”totta tai ei” on sen aiheuttama HÄSSÄKKÄ itsessään jo niin suuri rasitus että sitä ei kestä pitemmän päälle.

Ja vieläkään ei ole koronan ”Ground Zeroa” löydetty ja tutkijan mukaan (Expressenin chatissa) siihen voi mennä 5 vuotta kuten muistaakseni sen eka SARSin kanssa.

Suomi Finland
Suomi Finland
20.11.2021 09:33

Tauti on tullut jäädäkseen. Jää nähtäväksi miten nuo rokotteet, lääkkeet ynnä muut hoidot auttavat lähitulevaisuudessa, kun niitä kehitetään pitemmälle.

Tällä hetkellä tilanne on kuitenkin se, että virusmuunnos, joka pystyisi kiertämään jo hankitun immuniteetin, olisi täysi katastrofi. Kukaan ei voi luvata, etteikö sellaista voisi tulla.

Sitten tätä soopaa riittää varmaan loppuelämäksi.

Kolmannessa maailmassa on tätä nykyä niin paljon köyhiä ja kouluttamattonia ihmisiä, ja se merkitsee sitä, että korona mellastaa siinä joukossa melko vapaasti.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 11:45
Vastaa...  Suomi Finland

Äkkiä siitä körinästä päästäisiin eroon, kunhan vain terveydenhuollosta siivottaisiin muihin tehtäviin covid-papit jotka levittävät pelkopornoa suhteellisen vaarattomasta hengityselinsairaudesta.

Ja sehän on mahdotonta, kuten täältäkin saa lukea:
pelkoporno on aivopessyt suurimman osan suomalaisista puolipöhköiksi hysteerikoiksi.

Mihin se Talvisodan sankarikansa on oikein kadonnut?
Tiedänhän minä:
liian kauan jatkuneen rauhan ja hyvinvoinnin aiheuttamaan yhteiskunnan naisistumiseen.

Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
20.11.2021 14:36
Vastaa...  Qroquius Kad

Kuollunna pois on se kansa. Isäni oli 5 vuotta puolustamassa Suomea, ei missään nimessä tätä nykyistä luulisin.Iskäni poistui turhan nuorena (61v)muonavahvuudesta, konkelo vei. Tänäpänä olis varmaan luokiteltu koronakuolemaks kun eivät nykyperkeleet tiedä mikä on konkelo, saatana.

Kemppi Pirhonen
Kemppi Pirhonen
20.11.2021 18:45
Vastaa...  Qroquius Kad

Nimenomaan naisistumiseen. Jätevedenpuhdistamot eivät pysty poistamaan estrogeeniä (e-pillereiden syöjien kusesta tulee) jätevedestä joka puhdistetaan juomavedeksi. EI tarvitse katsella kuin noita paskastanioita joissa ei juoda puhdistamojen tuotoksia, niin miehet ovat siellä miehiä ja…..naisilla kasvaa viikset

Last edited 7 days ago by Kemppi Pirhonen
Krohina vei?
Krohina vei?
20.11.2021 07:06

Jos ei PAKKOROKOTUS niin sitten ROKKOPAKOTUS, hehe.

PS Kuoliko norjalaisen bändin Turbonegro frontman Hank von Helvete korinaan? Hän oli vasta 49v.

Blörff
Blörff
20.11.2021 16:50
Vastaa...  Krohina vei?

Ja läski. Kuten Kim Suominen.

Suomi Finland
Suomi Finland
20.11.2021 18:00
Vastaa...  Krohina vei?

Hän on kuulemma kertonut huumeriippuvuudestaan julkisesti. Silläkin voi olla osuutta kuolemaan.

Minä
Minä
20.11.2021 04:18

Mikähän noissa 16 prosentissa on vikana? Ilmeisesti pelko ja itsekkyys.

Irmeli
Irmeli
20.11.2021 07:13
Vastaa...  Minä

Mikä noissa 78% on vikana? Ilmeisesti pelko, itsekkyys ja välinpitämättömyys kanssaihmisistä. Punaisista alapeukuista etukäteen kiittäen…

Emmääainakaanota
Emmääainakaanota
20.11.2021 07:20
Vastaa...  Irmeli

Vian nimi on ”MINÄMINÄMINÄ”.

Minä
Minä
20.11.2021 07:41
Vastaa...  Irmeli

Rokotus ei vaan taltuta tautia. Eniten rokotetuissa maissa korona jyllää suurilla kierroksilla.

Mitä rokotettu pelkää? Hänhän on uskomustensa mukaan suojassa?

Miksi rokotettu haluaa, että toiset tulee pakottaa rokotuksiin? Hän on itsekäs ja peloissaan. Siksi hän tahtoo toiset rokotettaviksi, vaikka väkisin.

Rokottamaton ei levitä tautia sen enempää kuin rokotettukaan. Joten turha puhua, että ei ajattele kanssaihmisiään. Rokottamattoman eroo rokotettuun nähden on merkittävimmin se, että rokottamaton välttää rokotusten haitat, joita media ja poliitikot piilottelevat parhaansa mukaan.

Rokotetuksi tulemiselle ei ole järjellisiä perusteita.

Erityisesti siksi, että rokote on kokeellinen, on siihen pakottaminen tai painostaminen Suomen ja kansainvälisten lakien sekä sopimusten mukaan raskas

Minä
Minä
20.11.2021 11:17
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Eivät nuo vanhat hyväksytyt rokotteet ole kokeellisia, sillä ne ovat läpäisseet kokeet ajat sitten ja niillä on myyntiluvat.

Tämä mRNA-koronarokote on kokeellinen, sillä sitä ei ole tutkittu valmiiksi, eikä sillä ole pysyvää myyntilupaa, vaan väliaikainen hätätilan perusteella annettu myyntilupa.

Sille ei olisi edes annettu väliaikaista myyntilupaa, jos koronaan olisi ollut jokin toimiva lääkitys olemassa. Siihen oli toimiva lääkitys olemassa, mutta se toimiva lääke mustamaalattiin lääketehtaiden ja poliitikkojen toimesta. Sen käyttö monissa maissa jopa kiellettiin. Sitä on käytetty menestyksellä mm. Intian joissakin osavaltioissa ja ne osavaltiot ovat pärjänneet hyvin koronan kanssa, toisin kuin osavaltiot, joissa luotettiin rokotuksiin.

Minä
Minä
20.11.2021 11:22
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Nyt Pfizer on tuomassa pilleriä koronan hoitoon ja se pilleri on kopio yhdestä toimivasta lääkkeestä, sellaisesta, jota voi valmistaa mikä vaan lääketehdas, koska patentti on rauennut ajat sitten. Se lääke on ollut käytössä vuosikymmeniä ja siitä sai keksijä Nobel-palkinnonkin.

Tätä Pfizerin kopiota nyt kehuvat ja sille tulee kova hinta, koska se on sen verran muuteltu, että se voitiin patentoida.

Intiassa hoidossa menestyksekkäästi käytetty hoitopaketti maksaa kaksi dollaria, joten ei hinta päätä huimaa. Isoille lääketehtaille ei merkitse ihmisten terveys mitään. Niille merkitsee vain mahdollisuus tienata rahaa ja ne tosiasiassa hallitsevatkin rahan ja vaikutusvallan avulla lääkäreiden koulutusta ja useimpia lääkäreitäkin.

Minä
Minä
20.11.2021 11:52
Vastaa...  Minä

Niin, mainitsempa vielä varmuuden vuoksi, että mRNA-rokotteet eivät ole sama asia kuin nuo perinteiset rokotteet, ne ovat uutta teknologiaa, joka toimii ihan eri tavalla. Niitä ei siis voi verrata aiemmin olemassa olleisiin rokotteisiin.

Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
20.11.2021 14:42
Vastaa...  Minä

Kyllähän sitä hevoslääkettä vois ottaa jos osais annostella sen oikein, olis halpaa nääs. Silti myrkkyjen (sitähän nää kemikaalit on) mättäminen kehoonsa ennakkoon ei oikein kiehdo.

Minä
Minä
20.11.2021 15:17

Hevoslääkettä? Olet valtamedian panettelutiedotuksen uhri. Ivermektiiniä on käytetty ihmisten lääkkeenä vuosikymmeniä pitkin maailmaa. Ihmisille tarkoitettu lääke on puhtaampi ja annoskoko riipuu kehon painosta. Ihmisille se on 12 – 15 mg.

Sitä on käytetty lähinnä loisten poistamiseen kehosta, mutta sillä on myös hyviä antiviraalisia ominaisuuksia ja juuri tämä tekee siitä koronalääkkeenä tehokkaan. On muitakin lääkkeitä, jotka toimivat muussakin lääkinnässä kuin siinä, mihin sitä alunperin käytettiin. joten tämä ei ole mikään erityinen poikkeus.

Last edited 7 days ago by Minä
Minä
Minä
20.11.2021 15:57
Vastaa...  Minä

Tulipa mieleen, että ehkä on syytä mainita, että tuo 12 – 15 mg annos otetaan kerran päivässä, ei enempää. Intialaisessa kuurissa, jossa on myös antibioottia ja sinkkiä, Ivermektiiniä otetaan kolmen päivän ajan. Antibiootti on kehkoille, jotta varmistettaisiin niiden terveys. Sinkki on hyvä immuniteetin vahvistaja. Ivermektiinin toimivuus perustuu siihen, että se estää virusta tarttumasta soluihin ja siksi monistumasta.

Last edited 7 days ago by Minä
Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
20.11.2021 20:01
Vastaa...  Minä

Sillähän sitä sanotaankin hevoslääkkeeks, ettei sitä otettas! Ny kuulemma on suamenkiäliset ohjeetki siihe saatu. Ei kiinosta vähääkään myrkyt, olokoon se vaikka persekarvarohto.

rellinen
rellinen
20.11.2021 16:59
Vastaa...  Minä

Ja hupsista keikkaa. Invermektiiniä ei kuulemma tahdo maahantuojiltakaan löytää suomesta. Hintakin ”vahingossa” hilattu pilviin. Kehitysmaatkin häviää korruption ja mädännäisyyden tasossa suomelle.

Minä
Minä
21.11.2021 03:28
Vastaa...  rellinen

Koska politiikka on tärkeämpää kuin ihmisten terveys.

Kemppi Pirhonen
Kemppi Pirhonen
20.11.2021 14:23
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

People appear to die at rates 20% or more above normal for weeks after receiving their second COVID vaccine dose, according to data from a huge Swedish study.

Suomi Finland
Suomi Finland
20.11.2021 09:20
Vastaa...  Minä

Rokote suojaa sairaalahoitoa vaativalta taudilta. Sairaalahoito tulee kalliiksi yhteiskunnalle. Niinkuin matutkin. Ja koronatauti vaatii sairaalahoitoa niin usein, että järjestelmä kuormittuu. Hoitohenkilökunta väsyy.

Eli tuo mainitsemasi itsekkyys ei nyt oikein ole looginen johtopäätös.

Ei ihmisiä mielestäni tarvitse väkisin rokottaa. Kunhan äänestin ihan vittumaisuuttani. Vähän niin kuin Jussi Halla-ahon vaalimainos sanoi aikoinaan.

Yhteiskunnan etu olisi nyt se, että rokotteita otettaisiin rohkeammin. Juuri sanottiin, että kolmas koronarokote antaa erittäin hyvän immuniteetin. Tilanne ei ole optimaalinen, mutta varmasti rokotteen ottaminen on parempi vaihtoehto kuin sen ottamatta jättäminen.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 11:47
Vastaa...  Suomi Finland

No kun ei suojaa. Valtamedia on myöntänyt tämän moneen kertaan, mutta pelkoporno istuu suomalaisissa kuin paska Junttilan tuvan seinässä.

Suomi Finland
Suomi Finland
20.11.2021 13:12
Vastaa...  Qroquius Kad

No miksi sitä rokotetta ei sitten uskalleta ottaa?

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 13:33
Vastaa...  Suomi Finland

Siitä ei ole hyötyä, mutta lievää vaikeampia sivuvaikutuksia voi olla jopa kuolemaa myöten.
Ilmeisesti eivät ole kovin yleisiä rokotusmäärät huomioon ottaen, mutta miksi pelata venäläistä rulettia, jos voitettavaa ei ole?

Suomi Finland
Suomi Finland
20.11.2021 14:24
Vastaa...  Qroquius Kad

Näyttäisi siitä kyllä olevan hyötyä.

Viimeksi kun tilastoja olen katsonut, niin rokotuksen sivuvaikutuksiin kuolleiden ihmisten määrä on niin vähäinen, että sitä ei voi verrata itse koronataudin aiheuttamiin lukuisiin kuolemiin.

Jos suurin osa sairastuneista ja sairaalaan joutuneista sekä kuolleista on rokottamattomia, niin on aika outoa väittää, että rokotuksesta ei ole yhteiskunnallisesti ja yksilöille merkittävää hyötyä.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 15:46
Vastaa...  Suomi Finland

Suuri osa körinäsairaalapotilaista on silti rokotettuja, joista suuri osa moneen kertaan, joten eipä tuo näytä suojaavan.

Edelleen, kuinka suuri osa körinään kuolleista on sitä todellisuudessa?
Ruotsin kuolleisuusluvut ovat Suomeen nähden kymmenkertaiset, vaikka väkiluku huomoiden pitäisi olla vain kaksinkertainen.

Joko Suomen luvuista on höylätty jotain pois tai Ruotsin lukuihin puhallettu ilmaa. Koska Suomen lukuihin yritetään koko ajan epätoivoisesti puhaltaa ilmaa, on Ruotsin lukujen siiis oltava yläkanttiin vääristeltyjä.

rellinen
rellinen
20.11.2021 17:04
Vastaa...  Suomi Finland

Vale, emävale, tilasto, emävalehtelijoiden laatima tilasto, mokuttajamaanikkojen laatimat koronatilastot.

Ötker
Ötker
20.11.2021 17:35
Vastaa...  Suomi Finland

Iltalehden kyhäämiä tilastoja sinä olet selaillut. Ja Aku Ankka on eläintieteellinen julkaisu.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 18:16
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Voi olla, mutta ei selvästikään sellaista mitä mainostetaan.
Eli ei estä körinätartuntaa, mikäli siis on luottaminen PCR-testeihin, ja niihinhän kuulemani mukaan on luotettava kuin pukki sarviinsa.

Lumene
Lumene
20.11.2021 22:57
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Lumehoito. Antaahan se lohtua. Onko lohtu hyödyllistä, siitä voidaan keskustella.

Kemppi Pirhonen
Kemppi Pirhonen
20.11.2021 14:23
Vastaa...  Suomi Finland

People appear to die at rates 20% or more above normal for weeks after receiving their second COVID vaccine dose, according to data from a huge Swedish study.

Minä
Minä
20.11.2021 15:19
Vastaa...  Suomi Finland

Jos ei halua ottaa jotain turhaa ja haitallista, onko kyse uskalluksen puutteesta? Voisi kysyä kyllä, että miksi et uskaltanut olla ottamatta?

Kemppi Pirhonen
Kemppi Pirhonen
20.11.2021 14:06
Vastaa...  Suomi Finland

Rokote suojaa sairaalahoitoa vaativalta taudilta- lause lanseerattiin sen jälkeen kun paljastui että A injektio ei suojaa taudilta, B injektio ei estä taudin leviämistä. Linkkaisiko joku tutkimukseen jossa on kliiniset testit pitkältä aikaväliltä ja verrokkiryhmät yms.tekijät otettu huomioon, jotka voivat vaikuttaa vakavaan vs lievään tautimuotoon sairastumiseen.Olisko voinut olla että jos ei olisi ottanut piikkiä (immuniteetti ei olis laskenut tilapäisesti kuten kaikkien rokotusten jälkeen) ei olisi saanut edes sitä lievää koronaa?

Last edited 7 days ago by Kemppi Pirhonen
Rullattu
Rullattu
20.11.2021 14:43
Vastaa...  Kemppi Pirhonen

Niinkö? Maailmalla kyllä sairaalat on täynnä pistoksen saaneita.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 18:18
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Valtamediamme on kyllä kertonut minulle aivan toista;
teho-osastoja täyttävät yhä useammin tuplarokotetut.
Epäiletkö valtamediaa?

Rullattu
Rullattu
20.11.2021 18:28
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Aina sama levy päällä?
Kuule, olen kertonut jo varmaan sata kertaa että minä en kuuntele jotain ituhippilääkäreitä.
Osaan 5 eri kieltä ja se kuule takaa että voin ettiä tietoutta monesta eri maasta ja lääkäreiltä jotka on palkittu moninkertaisesti osaamisestaan.
Se olet sinä joka on ituhippi varpaista viimeiseen karvaasi pääkopastasi.

Pave, tuo ylijumala kaikista puliukoista, tietävin viisaista tietajistä, isoperseisin äijä kaikista silakoista, raakkuvin kaikista variksista, isoin sika kaikista rehusyöjistä..jne, jne…

Minä
Minä
21.11.2021 03:32
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Sairaaloiden täyttyminen ”täysin rokotetuista” on useiden valtioiden omista raporteista, tilastoista ja sairaaloiden lääkäreiden kertomaa. Ovatko ne kaikki ”joogahippejä”?

Minä
Minä
21.11.2021 09:50
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Voi olla, että mielestäsi erotat huuhaan ja faktat joissain asioissa, mutta tässä asiassa et erota, vaan sotket ne keskenään. Sen näkee helposti siitä, että ihan perusasiatkaan eivät ole selviä ja valtioiden tilastotkin muuttuvat huuhaaksi, kun ei sovi ukson raameihin.

Kemppi Pirhonen
Kemppi Pirhonen
21.11.2021 14:48
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Paavo tuossa taannoin kommentoit että ei EU mitään koronapasseja suunnitellut vaan valtiot kuten suomi. Tätä passia EU suunnitteli jo näemmän 2018. Katoppa tuosta Timelines and Delivieries, Feasibility study for a COMMON EU VACCINATION CARD https://twitter.com/DunlopArgonal/status/1462388189772107783/photo/1

Kemppi Pirhonen
Kemppi Pirhonen
21.11.2021 14:50
Vastaa...  Kemppi Pirhonen

Hahahaaa piikkilampaita vedetään eu:n toimesta kuivana kakkoseen niin että määkiminen on infernaalista

Kemppi Pirhonen
Kemppi Pirhonen
20.11.2021 21:21
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

En tunne moista tubea, mutta googlaan joskus.Luotan kyllä tuohon suureen ja mahtavaan EU:hun. Pate kun olet Zuurnalisti isolla Z:lla niin voisit vähän avata vaikka tästä komission paperista tuota kohtaa P (scrollaa alas) https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-9-2021-0519_FI.html?fbclid=IwAR0Aif9dQMTejiWp7uEnFlJvj0qT6sGh1w3RmBSCDc1J1E56myPwC7pyJxA

Last edited 7 days ago by Kemppi Pirhonen
Suomi Finland
Suomi Finland
20.11.2021 18:24
Vastaa...  Kemppi Pirhonen

Eikös koronavariantteja ole useita, ja rokote on kehitetty sitä ensimmäistä, alkuperäistä virusta vastaan.

Nythän on eniten levinnyt se deltavariantti, ja siihen rokote ei tehoa yhtä hyvin.

Kemppi Pirhonen
Kemppi Pirhonen
20.11.2021 14:14
Vastaa...  Suomi Finland

Pysy lujana uskossasi. ”Juuri sanottiin…” että ensimmäisen injektion jälkeen olemme vapaita elämään normaalisti. Juuri sanottii että toisen injektion jälkeen suoja on 99,9 % sairastumista ja leviämisä vastaan.Juuri sanottiin että kolmas injektio antaa erittäin hyvän immuniteetin. Oletko kuullut Gibraltarista? Kysymys sulle. Mikä on se piikki jonka jälkeen olet valmis luopumaan uskostasi? 199:nen piikin jälkeen? Vittu ei tämä taida toimia.

Lyijy96
Lyijy96
20.11.2021 17:38
Vastaa...  Kemppi Pirhonen

Iltalehden lääkäriekspertti sanoi juuri että kolmas piikki pitää ottaa koska ”täydellä tankilla pääsee pidemmälle”. NO SITTE !

Ei helv.. ei näitä propagandatohtoreita voi olla olemassakaan..

Dan Wesson
Dan Wesson
20.11.2021 11:17
Vastaa...  Minä

Taustalla on lähinnä se, että nimenomaan rokottamattomat joutuvat ylivoimaisena enemmistönä pitkäaikaiseen tehohoitoon. Se taas on jonkun muun hoidosta pois, ja se maksaa 3000€/päivä. Itävallassa on käynyt juuri näin.
Lääkäreiden pitää päättää kuka pääsee teholle, ja kuka saa kuolla, kun tehohoitopaikat loppuvat.
Siltä yritetään täällä kaikin keinoin välttyä.
Ehkä homma pitäisikin tehdä niin päin, että tahallisesti rokottamattomat saavat normi petipaikan, ja henki lähtee tai ei. Jos tautikuolleisuus olisi paljon suurempi (esim. isorokko) näin toimittaisiin. Nyt sen kanssa vielä pärjätään mutta mikään ei takaa että näin on tulevaisuudessa. ”Rokotetuksi tulemiselle ei ole järjellisiä perusteita.” Älä sitten mene sairaalaan vaatimaan hoitoa, jos sairastut ja henki alkaa kulkea huonosti.

Minä
Minä
20.11.2021 11:26
Vastaa...  Dan Wesson

On olemassa toimiva lääkitys koronaa vastaan. Intiassa ne osavaltiot, jotka sitä käyttävät, eivät kärsi koronan ongelmista juurikaan, eikä heillä ole sairaalat täynnä. Ne osavaltiot, jotka luottivat rokotteisiin, kärsivät noista ongelmista ja menehtyneitäkin tulee.

Tätä lääkitystä on pimitetty koko ajan länsimaissa ja vähemmänkin nokkela voi helposti arvata, että suuret lääketehtaat ovat sen pimityksen taustalla ja hallitsevat poliitikkoja sekä lukemattoman monia lääkäreitä rahalla ja vallalla. On myös rokotteiden huippuasiantuntijoita, jotka arvostelevat rajusti vallitsevaa politiikkaa ja monet niistä varoittavat rokotteiden ottamisesta niiden haittojen vuoksi.

Korona ei tosiasiassa ole erityisen vaarallinen kuin harvalle sen saaneista, kuten yleensäkin influessatapauksissa.

Last edited 7 days ago by Minä
Dan Wesson
Dan Wesson
20.11.2021 13:42
Vastaa...  Minä

Mikä se lääke sitten on? Sinkkipilleri? 9mm burana? Jos jollain on ihmelääke, niin ei sen salaaminen onnistu nykymaailmassa pitkään. Miksi valtiot eivät ota sitä käyttöön ja säästä hurjat summat rahaa. Luulisi ainakin rahan olevan hyvä motivaattori, jos kansalaisten hyvinvointi ei muuten kiinnosta.

Dr.Truth
Dr.Truth
20.11.2021 13:50
Vastaa...  Dan Wesson

Presidentti Trumpin sai lehtitietojen mukaan koronahoidoksi sairaalassa ivermektiiniä. Hän oli hoidossa sairaalassa alle viikon.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 15:49
Vastaa...  Dan Wesson

Miksi suomen tyttöhallitus määrätietoisesti tuhoaa metsätaloutta, vaikka se aiheuttaa valtavia rahalisia tappioita?
Ei idealistia raha kinnosta.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 19:17
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Ei, tässä on nyt väärinkäsitys;
tuohan on sosialismia!
.
Siinä kaikki mikä on minun on minun ja kaikki mikä on sinun on minun.
Siis edellytyksellä että olisin sosialistista nomenklatuuraa, mitä mielelläni kyllä olisin.

Huhuuu
Huhuuu
20.11.2021 17:43
Vastaa...  Dan Wesson

Ivermectin.
Iltalehti sanoo että hevosen perseeseen tungettava matolääke jota Trump ja uusnatsit syö.
Iltalehti ei sano että se on Nobelpalkittu, tehokas HALPA patentoimaton lääke.
Nyt iltalehti juhlistaa kohta saapuvaa Pfizer-pilleriä.
Se on ivermectin pilleri jota pfizer on muokannut vähän että voi sen patentoida ja laskuttaa semmoiset 150e per pilleri.
Sitä ei iltalehti sano.

Minä
Minä
20.11.2021 11:38
Vastaa...  Dan Wesson

Älä sitten mene sairaalaan vaatimaan hoitoa, jos sairastut ja henki alkaa kulkea huonosti”

Useimmissa tapauksissa, kun päädytään sairaalaan, on tavalla tai toisella löydettävissä syy tuohon asenteeseen, jota esität.

Tosiasiassa en tarvitse sairaalaa jos vaikka korona iskisi, sillä minulla on intialaisten kuureja riittävästi koronan torjuntaan.

Ilmari
Ilmari
20.11.2021 14:59
Vastaa...  Minä

Mitä kuureja sinulla on? Jotain huuhaata?

Minä
Minä
20.11.2021 15:24
Vastaa...  Ilmari

Jos sinulla olisi aitoa kiinnostusta tietää, tietäisit jo. Ilmeisesti luet tavanomaista mediaa, joka salaa sen tosiasian, että korona on lääkittävissä turvallisilla lääkkeilla. Sitten uskot siihen totuutena, etkä koskaan saa tietää mikä on totuus.

Dan Wesson
Dan Wesson
20.11.2021 16:18
Vastaa...  Minä

Jossain sivulla oli juuri joku laittanut linkin ”toimiviin” koronan hoiton listaan. Siinä oli hirmuisia yliannoksia 5000 mikrogramman d-vitamiinia ja aspiriinia. Aspiriini aiheuttaa sisäistä verenvuotoa jos sille on alttiutta. Tolkuttomiin D-vitamiinin yliannoksiin en ota kantaa.

”Sitten uskot siihen totuutena, etkä koskaan saa tietää mikä on totuus.” Sinäkin uskot totuutena asiat, jotka olet valinnut oikeaksi uskomistasi lähteistä. Toisin sanoen oletat niiden olevan totuuksia, mutta todellisuudessa et voi tietää. Oppikirjaesimerkki salaliittohörhöilystä.

Tohtori
Tohtori
20.11.2021 17:21
Vastaa...  Dan Wesson

Yksi d-vitamiinipilleri, pilleri sinkkiä ja yksi disperiini päivässä riittää mainiosti. Matolääkettä tujaus. Sillä se korona hoituu. Alkuvaiheessa varmasti. Oot tainnu vierailla koronapakkomielisairauspiikittäjien trollitehtaan sivuilla tai olet itse sellainen. O!etko pizerin vaiko astra zenekan myyntiedustaja?

Dan Wesson
Dan Wesson
21.11.2021 12:34
Vastaa...  Tohtori

En ole, vaan vaan pyrin ihan päättelemällä ja kriittisesti tutkia asioita. Oletan, että et ole itsekään virologian/lääketieteen professori, vaan olet itse päätellyt, siis luulet tietäväsi, mikä on oikea totuus. Jos virustaudit voisi välttää helposti d-vitamiinilla, sinkillä ja disperiinillä, niin olisi tehty jo pitkään. Näin ei ole, miksi?
Maailma on täynnä todella vaarallisia virustauteja, kuten influenssa, ebola ja espanjantauti, joihin on kuollut helvetisti ihmisiä.
Miksei ivermektiinia ole käytetty niihin, jos se on niin hyvä lääke?

Se pitää myöntää, että jos rokotteen ottaneet riskeeraavat itsensä, niin ovat nekin tosi rohkeita jotka syövät yliannoksia vitamiineja asperiinia ja ivermektiiniä.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 19:19
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

En tiedä tädistä, mutta vapaaottelun elävä legenda Randy Couture kertoi juovansa aamuvirtsansa, koska sen C-vitamiinipitoisuus on niin mahtava.
Väittäisitkö sinä vastaan Randy Couturelle?

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 11:50
Vastaa...  Dan Wesson

Ei vaan juuri päinvastoin:
covid-papit täyttävät teho-osastoja hengityselinsairauspotilailla, joille diagnosoivat körinän erittäin epäluotettavaksi tietämällään PCR-testillä.

Todellinen sairaus jättään hoitamatta ja oikeasti sairaat eivät pääse teho-osastolle pelkopornolla hysterisoitujen covid-uskovaisten takia.

Suomi Finland
Suomi Finland
20.11.2021 13:58
Vastaa...  Qroquius Kad

En ole missään törmännyt covid-pappiin. Onko sellaisiakin?

Käsittääkseni papit eivät ole tekemisissä muutenkaan terveydenhuoltoasioissa kun korkeintaan siinä vaiheessa, kun sitä sielua pitää alkaa valmistella kadotusta varten.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 15:51
Vastaa...  Suomi Finland

On lääketieteen asiantuntijoita, ja sitten on Asiantuntijoita, jotka ovat omaksuneet uususkonnoksi muuttuneen pandemiapelon levittämisen elämäntehtäväkseen.

He ovat uususkonnon papistoa samalla tavoin kuin pieni Greta.

Tohtori
Tohtori
20.11.2021 17:23
Vastaa...  Suomi Finland

Siinähän se suomi finland nimimerkillä covid-pastori kirjoittaa.

Huhuuu
Huhuuu
20.11.2021 17:48
Vastaa...  Dan Wesson

Miksi rokotetut menevät sairaalaan vaatimaan hoitoa? Hehän ovat suojassa. Ei heillä ole koronaa? Miksi heitä on siellä niin paljon? Yhden tai kaksi rokotettua lihavaa monisairasta 89 vuotiasta mummoa voisin ymmärtää mutta maailmalta tulee koko ajan tietoa että sairaaloista pursuaa ovista ja ikkunoista täysrokotettuja nuoria terveitä ihmisiä. Miksi?

Dr.Truth
Dr.Truth
20.11.2021 13:46
Vastaa...  Minä

Pakkorokotus on Suomen perustuslain vastainen.

Ilmari
Ilmari
20.11.2021 14:59
Vastaa...  Dr.Truth

Ei ole.

Minä
Minä
20.11.2021 15:26
Vastaa...  Ilmari

On perustuslain vastainen ja on muitakin Suomen lakeje vastaan sekä kansainvälisten lakien ja sopimusten vastainen. Erityisesti tuohon kokeelliseen mRNA-rokotteeseen painostaminen tai pakottaminen on raskas rikos.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 18:24
Vastaa...  Paavo/ Pt-media
Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 19:20
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Hän on hyvä ja lukee. Siellä se on klikkauksen päässä.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 22:35
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Miten niin ei alustettu?

Minä
Minä
21.11.2021 04:08
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Nürnbergin säännöstö, joka sitoo Suomeakin, kieltää ehdottomasti kokeelliset rokotteet ilman täysin vapaaehtoista suostumusta. Tarkoittaa, että ei saa pakottaa, eikä edes painostaa. Siksipä poliitikot keksivät epäsuoraa painostusta, joka on tosiasiassa painostamista, siis laitonta.

Minä
Minä
21.11.2021 04:15
Vastaa...  Minä

Tässä on linkki mainittuun Nürnbergin säännöstöön:
https://www.laakariliitto.fi/laakariliitto/etiikka/nurnbergin-saannosto/

Lisäksi Wikipedian sivu asiasta:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nürnbergin_säännöstö

Last edited 6 days ago by Minä
Minä
Minä
21.11.2021 09:55
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Tuosta kai selvisi, että siellä esitellään Nürnbergin säännöstö. Se sitoo Suomea ihan taatusti, se sitoo kaikkia valtioita.

Minä
Minä
21.11.2021 04:10
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Olipa siinä kerrottu, että siellä on perustuslain pykälä, joka liittyy myös rokotuksiin. Väitit, että ei ole, mutta toinen sanoi, että on ja antoi linkin. Eikö se riitä alustukseksi?

Last edited 6 days ago by Minä
Minä
Minä
21.11.2021 10:19
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

On huomattava, että perustuslaki on kaikkien lakien yläpuolella.

Kukavaan
Kukavaan
20.11.2021 19:17
Vastaa...  Qroquius Kad

Perustuslain pykälässä 7. on lause ”Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta.”

Äkkiäkös sitä suvakit ravistavat hihastaan ja hyväksyttävät eduskunnassa lakeja, joissa on mitä tahansa perusteita.

Minä
Minä
21.11.2021 10:20
Vastaa...  Kukavaan

Mikään laki ei kumoa perustuslakia, joten jos laki ei noudata perustuslakia, se on mitätön.

Paavo ei tunnu käsittävän, että ei laissa tarvitse käyttää sanaa rokote, jotta se estäisi pakkorokotukset.

Last edited 6 days ago by Minä
Ritva-Erkki
Ritva-Erkki
20.11.2021 07:27
Vastaa...  Minä

Joo on se kyllä kumma kun ILMAISET piikit eivät kiinnosta!!! Harmittomia kans, niin luki iltalehdessä. Ja jos nyt joku niistä vammautuu tai kuolee, niin hei kaikkihan me joskus kuollaan!!!!!!! Ja luulisi että se on edes vähän mielessä että jos et ota rokotuksia niin TAPAT kaikki jotka ovat jo ottaneet rokotukset!!!! MIETIPÄ SITÄ!!!!!!! SINUN VIKASI!!!!!!!!

Unelma Painajainen
Unelma Painajainen
20.11.2021 11:07
Vastaa...  Minä

Jos Paavo kirjoittaa kyselyn tekstin tyyliin ”kännissä ja läpällä tässä kyselen” niin varmaan monet vastasivat myös kieli poskessa.

Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
20.11.2021 14:52

Rainbowin kaljavoimalla vastaukset mielipide kyselyyn menee ”läpällä” vastapalloon nääs.

Lämäri
Lämäri
20.11.2021 00:16

Haluaisin myös nähdä tämän käytännössä. Kuvitelkaa: alimiehitetty kyttälauma jahtaavan esim Kemiönsaarella tai koko Saimaanalueella, miksei vaikkapa Lapin erämaita myöten piikkiä pakenevia suomalaisia jotka myös kiinni jäätyään painivat saatanasti vastaan. Se on muutaman viikon KOVA duuni etsiä, löytää, vangita ja roudata edes YKSI henkilö terveyskeskukseen väkisin ja voimakeinoin myrkytettäväksi. Mitä se maksaa? Voin kertoa että koko Suomen kansaa ei saa rokotettua, ei lähellekkään. JOS tulevaisuudessa onnistutaan kehittämään turvallinen ja 100% toimiva rokote niin kansa tottelee. Nyt teillä on sangollinen kakkaa ja käskette syömään.

mike lake
mike lake
20.11.2021 02:44
Vastaa...  Lämäri

Meinaat,että rokottomattomia jahdataan pitkin metsiä kuin käpykaartilaisia aikoinaan.

Pah
Pah
20.11.2021 08:31
Vastaa...  mike lake

Jos tuolle tielle lähdetään niin kyllähän sen tyyppisellä terrorilla ruumiita ja hankaluuksia saadaan. Monet ovat kuitenkin suht nuoria ja hyväkuntoisia salskeita sotilaskoulutuksen saaneita miehiä, reserviläisiä. Ymmärtävät puolustautua punavihreän woke-väen + BLM henkisen cancel-kulttuurin kyhäämiä maailmanparantamispiikkejä.

Mitä käpykaartiin tulee. Koti on sen verran pyhä paikka monelle että ei sen pitemmälle tarvitse lähteä. Vaikka ei varsinaisia aseita tarjolla olisikaan niin joka kodistahan sitä löytyy puukkoa kirvestä ja muuta astaloita joilla saa iholle tuppautuvat tunkeilevat maailmanparantajat toisiin aatoksiin, viimeistään siinä vaiheessa kun kotisi kynnyksellä makaa jo valmiiksi kasa mätäneviä ruumiita.

https://laitonlehti.net/wp-content/uploads/2021/11/z3398.jpg

Ilmari
Ilmari
20.11.2021 15:04
Vastaa...  Pah

Lapsellista uhoamista. Ei normaali ihminen tuollaiseen rupea. Luuletko ihan oikeasti, että jos tulee rokotuspakko, niin kaikkia ei saada rokotettua.

Kukavaan
Kukavaan
20.11.2021 19:25
Vastaa...  Ilmari

Pakottajat saavat tahtonsa läpi, ellei heille ole vastavoimana jotain järjestäytynyttä joukkoa. Vietkong pärjäsi hyvin Etelä-Vietnamissa. Pohjois-Irlannissa IRA on saavuttanut jotain tuloksia, ainakin se on estänyt poliittisen siipensä toiminnan kieltämisen.

Kukavaan
Kukavaan
20.11.2021 12:11
Vastaa...  Lämäri

Jospa päättäjät luovat jonkinlaisen ilmiantosysteemin, jolla ihmiset voivat ansaita rahaa. Onnistuneesta ilmiannosta saisi esimerkiksi 1000 euroa tilille heti ja verotta. Tästä seuraa, että ihmiset alkavat tarkkailla toisiaan yrittäen selvittää, onko joku ilmiantokelpoinen.

Ilmiannon tekeminen hyveeksi ja palkittavaksi teoksi edellyttää ihmisten ajattelun muokkaamista toistuvin mediakampanjoin, joilla piikkiä ottamattomat leimataan pahoiksi ja itsekkäiksi. Ylläpidetään vihaa piikittämättömiä kohtaan. Tämä johtaa myös ylilyönteihin. Innokkaimmat ilmiantajat voivat jopa hyökätä epäiltyjen kimppuun.

Media nostaa esille parhaimpia ilmiantajia. Sadalla ilmiannolla pääseekin linnan kutsuille. Kymmenellä imiannolla saa ohituskaistan joko itselleen tai omaiselleen hoitojonoissa.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 13:35
Vastaa...  Kukavaan

Voisi olla myös syytä harkita vakavasti tapporahan maksamista vääränlaisista ihmisistä. Halvemmaksi se tulisi kuin kaasukammiot ja krematoriot.

Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
20.11.2021 14:56
Vastaa...  Lämäri

He hehe, tulee mieleen kun juostiin karkuun tippatätiä. Saivat perkuleet pakkorokotettua kun oli huono piilopaikka mulla, veli kerkes metsän siimekseen, siellä oli turvassa.

Ilmari
Ilmari
20.11.2021 15:02
Vastaa...  Lämäri

Ei heitä tarvitse jahdata. Lähetetään ensin kutsu rokotukseen. Jos ei tule paikalle syytä ilmoittamatta, lähetetään toinen ja pannaan tehosteeksi 1000 euron uhkasakko. Jos vieläkään ei tule, nostetaan sakon määrää. Lopputulos on, että kaikki tulevat.

Lämäri
Lämäri
20.11.2021 15:20
Vastaa...  Lämäri

Entä kun poliisi pysäyttää kadulla ja kysyy ”oletko Pentti Koronainen?” En ole. ”tietojemme mukaan olet” En ole. ”kuka sitten olet?” Olen Mohammed Mohammed. ”No etkä ole!” Todistakaapa että en ole. Tulkaa hakemaan oikeuden päätöksellä, hyvää päivänjatkoa.
Tätä ruljanssia voi pidentää helpostikin semmoiset 15 vuotta. Luulisi että silloin jo on suurin osa kansasta, joka on tuolloin jo rokotettu 468 kertaa per naama, kuollut pois ja kovin hinku tappaa loputkin olisi edes vähän laantunut.

Lämäri
Lämäri
20.11.2021 15:24
Vastaa...  Lämäri

Toistan vielä: Kansa ei ota rokotusta vittuillakseen muille. Kansa ei ota näitä nykyisiä rokotuksia koska A: ne eivät toimi B: ne eivät ole turvallisia Sekä A että B on todistettua FAKTAA, sanokoot iltalehti ja lääkefirmat mitä tahansa. Hyvä rokotus kehiin, tai toimiva koronashampoo, koronaperäpuikko tai koronavaipat ihan sama, niin kansa tottelee.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 15:54
Vastaa...  Lämäri

Kyllä valtamedia myöntää kohdan A aivan avoimesti;

juuri sieltä minä olen ammentanut tietoni niistä tuplarokotetuista, jotka täyttävät teho-osastoja vaikka sen pitäisi olla covid-pappien mukaan mahdotonta.

Lämäri
Lämäri
20.11.2021 16:56
Vastaa...  Qroquius Kad

Toinen mantra jota hysteerisesti toistetaan: Rokote suojaa koronan vakavammalta muodolta. Täyttä puppua. Kukaan ei tiedä saako koronan vakavamman version vai ei. Sinä luulet että pääsit helpomalla, mutta tosiasiassa sama olisi käynyt ilman rokotustakin. Myrkytit itsesi turhaan. Tätä itsestäänselvyyttä tukee myös se FAKTA että sairaalat nyt pursuavat sairaita rokotettuja. Nykyrokotteet eivät toimi. Se on tästä opittu. Ja se että ihmiset ovat lampaita. Nyt sitten hitaasti valkenee jokaiselle elämänsä suurin moka.. ja vapaaehtoisesti menit.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
20.11.2021 22:37
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Totta. Ei hongkongilaisesta, aasialaisesta ja mitä heitä olikaan tullut tällaista hysteriaa, vaikka olivat paljon vaarallisempia.

Lämäri
Lämäri
20.11.2021 17:06
Vastaa...  Lämäri

Hallitushan voisi perustaa jonkun ryhmän joka pakkorokottaisi kansan, nimeksi vaikkapa Sairaus Seuranta-joukot. Rokottamattomien oviin voisi maalata jonkun symbolin ja heidät voisi myös jotain symbolia vaatimaan käyttämään vaatetuksessaan. Jos kaikesta huolimatta eivät suostu niin hallitus voisi määrätä Sairaus Seuranta-joukot kuljettamaan rokottamattomat kokoontumisleireihin, vaikkapa VR junilla, heille voisi vaikkapa tatuoida numerot jotta pystytään seuraamaan paremmin.

Kukavaan
Kukavaan
20.11.2021 19:04
Vastaa...  Lämäri

Kokoomaleireillä junamatkasta väsyneet rokottamattomat laitettaisiin ensin suihkuun. Matkatavarat voisi jättää laiturille suihkun ajaksi.