Kyllä minä niin mieleni pahoitin, maskeista, putinismista ja oikeistolaisuudesta

Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Ensimmäinen haukkuu putinistiksi, toinen äärioikeistolaiseksi natsiksi ja kolmas sanoo, että tässä ollaan valtamedian propagandaa imevä maatuska.

Sattumalta selasin sosiaalista mediaa, että mitä Pt-median juttuja sinne on jaettu ja miten artikkeleita on kommentoitu. Vastaan tuli melkoinen ällistys: eräällä palstalla väitettiin, että Pt-media on Putinin ja Venäjän asialla. Alla pieni otanta, tässä siis vain muutama mielipide.

 

Niin minä mieleni pahoitin. Pt-mediassa ei ole jaettu yhtään ainoaa MV-lehden juttuja koko sinä aikana, kun Pt-media on ollut olemassa vuodesta 2014 alkaen. Takavuosina MV kyllä jakoi Pt-median juttuja, mutta kuten sanoin, Pt-media ei ole jakanut yhtään ainoaa MV:n juttuja. Mitä taas tulee putinismiin, niin jokainen, joka viitsii edes selata Pt-median etusivun, niin huomaa, että täällä ei todellakaan pelata Putinin pussiin. Eiköhän jokainen ymmärrä näistä tekemistäni sotaraporteista, että täällä ei todellakaan seisota ryssän puolella.

Ylipäätään väite, että tässä oltaisiin Venäjän asialla, on kuin kävisin kusella isoisien haudalla. Äidin isä haavoittui talvisodassa Uhtualla. Sen jälkeen hän sai ottaa osaa taisteluihin jatkosodassa mm. Viipurinlahdella. Isän isä taas oli kaukopartiomies ottaen osaa mm. operaatio Hokkiin, jossa räjäytettiin linjojen takana Murmanskin rataa ja Petroskoissa tuhottiin Neuvostoliiton tukikohtia.

Sille väitteelle, että Pt-media olisi putinistimedia, ei ole kertakaikkiaan mitään pienintäkään katetta.

 

Mikäpä se siinä. Kun toisaalla arvostellaan putinistiksi, niin putinistit taas arvostelevat, että tässä ollaan Nato-trolli, joka uskoo sokeasti valtamedian propagandaan. Alla pieni otanta. Tuossa tällä Paskaa Tuutista-medialla tarkoitetaan Pt-mediaa, joka on rasmuslaisten keksimä lempinimi. Nykyään sitä näköjään käyttää putinistitkin. Lisäksi on haukuttu juopoksi narkomaaniksi. Tässä yhteydessä kiistän narkomaaniuden, sillä en käytä huumeita kuin hyvin satunnaisesti, alkoholia ehkä tosin säännöllisesti.

 

Niin minä mieleni pahoitin. Sanotaan nyt se, että en lue valtamedia juttuja. Saatan joskus harvakseltaan selata otsikot, mutta esim. liittyen Ukrainan sotaan, niin en ole lukenut yhtään ainoaa valtamedian juttua. Ukrainaan liittyvät lähdetiedot tulevat aivan jostain muualta kuin jostakin valtamediasta.

Mainittakoon myös se, että en minulla ei ole edes televisiota. Viimeksi katsoin tv:tä jouluna, kun oli pyhien yli kylässä ja siellä katsottiin uutisia. Viimeksi omistin tv:n taisi olla 2016, eli sellaiset kuutisen vuotta on mennyt täysin ilman tv:tä. Voin joskus harvoin katsoa jonkun rikossarjan tai elokuvan SVT Playsta tai Yle Areenasta läppärillä, mutta mitään muuta en sieltä katso. Eli en seuraan näiden uutisia, ajankohtaisohjelmia enkä mitään keskusteluohjelmia. Ei kiinnosta.

Myöskään radiota en kuuntele, edes autossa. Radiota voin kuunnella “pakosta”, jos olen jonkun kaverin kyydissä ja siellä on radio päällä, mutta muuten en kuuntele sitäkään, en edes yksityisiä mainosradioita, koska yksinkertaisesti tulen mielisairaaksi mainoksista. Itse kuuntelen pelkästään musiikkia ja satunnaisesti jotakin podcastia.

 

Mitä taas tulee tuohon äärioikestolaisuuteen, niin voin kertoa, että en ole äänestänyt elämäni aikana vaaleissa kuin kaksi kertaa. Vuonna 1994 äänestin Suomen presidentin vaaleissa toisella kierroksella Martti Ahtisaarta ja samana vuonna EY-vaaleissa EU:n puolesta. Sen jälkeen olen katsonut, että maailma pysyy radallaan ilman minun äänestyslappuja. Ruotsissa, jossa saisin äänestää kunnallisvaaleissa, en ole äänestänyt ikinä.

Vuonna 2000 presidentin vaaleissa meinasin äänestää sitä yhtä jorkkia, jonka nimeä en enää edes muista, mutta äänestäminen jäi sen takia, että olin äänestyspäivän sunnuntaiaamuna niin päissään, että silloinen muija sanoi: “Tuollaisen hampuusin kanssa yleiselle paikalle vielä äänestämään. Juo lisää viinaa, hamppi!”. Jäi sitten sekin äänestäminen.

 

Entäpä rokotteet ja korona? Niistä on haukuttu, että olen valtamedian leipää syövä rokotettu maskilammas. Kuten jo kuitenkin sanoin, niin en lue valtamediaa. Lisäksi en ole ottanut yhtään koronarokotetta. Se ei johdu siitä, että kuvittelisin rokotteen olevan joku salaliittoteoria. Kasvomaskiakaan en ole käyttänyt koko korona-aikana kuin pari kertaa, silloinkin Suomen puolella kun matkustin junalla, jossa maskeja haluttiin käytettävän. En jaksanut alkaa kinastelemaan asiasta.

Ruotsissa en ole käyttänyt maskia kuin yhden kerran testimielessä kun firma tarjosi meille kangasmaskit koekäyttöön.

 

 

 

Subscribe
Notify of
guest
59 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
Varma Voitto Ikuinen
Varma Voitto Ikuinen
7.4.2022 18:45

kriitikkot vinkuu ja tekijät tekee.
lippu ylös juhlapäivinä tekijöiden kunniaksi.

Nizztimaat
Nizztimaat
8.4.2022 16:05

Kun katsoo YKn tämänviikkoista äänestystulosta- kun Venäjä lempattiin ulos ihmisoikeusneuvostosta Human Rights Council- näkee mitkä maat ovat avoimesti venäjämielisiä ja äänestivät päätöstä vastaan:

Algeria, Valkovenäjä, Burundi, Keski-Afrikka, Kiina, Kongo, Kuuba, Pohjois-Korea, Eritrea, Etiopia, Gabon, Iran, Kazakstan, Kirgisistan, Lao, Mali, Nicaragua, Syyria, Tadjikistan, Uzbekistan, Vietnam, Zimbabve.

Maat jotka äänestivät tyhjää: mm. Intia, Irak, Saudi-Arabia, Etelä-Afrikka, Pakistan,
Thaimaa, Tunisia. Lähes koko Afrikan manner on venäjämielinen joko avoimesti tai peitellysti.
Tätä kannattaisi miettiä ennekuin matkustellaan, jaetaan kehitysapumiljardeja ja otetaan turhapaikanhakijoita.

Tauno
Tauno
7.4.2022 18:46

Hyvä Paavo!!

Anonyymi
Anonyymi
8.4.2022 08:46
Vastaa...  Tauno

Muuten nappiin mennyt puolustus, mutta tuo äänestämättä jättäminen arveluttaa. Olisiko Suomessakin toisenlainen hallitus, jos useampi olisi vaivautunut uurnille?

Qroquius Kad
Qroquius Kad
8.4.2022 12:39
Vastaa...  Anonyymi

Kyllä olisi, mutta suomalaiset eivät halua sellaista.

Moonman
Moonman
7.4.2022 19:26

Miksi pirivasemmiston ainoat leimakirveet ovat vuodesta toiseen putinisti tai natsi? Kummallakaan ei ole mitään tehoa enää. Miksi kukaan peukuttaisi ryssiä ja putinia, ellei itse ole joku varttiryssä tai vastaava? Voiko olla natsi jos ei ole sosialisti tai imperialisti? Se että vihaa maahantunkeutujia ja lgbt-friikkejä on ihan tervettä järkeä.

Preetori Sepalus
Preetori Sepalus
7.4.2022 22:39
Vastaa...  Moonman

Pirivasemmistolle on hirveän tärkeää leimata kaikki eri mieltä olevat, oli leimalla totuuspohjaa tai ei – auttaa siten oikeuttamaan oman ajattelun & halveksunnan ja kas hipheijaa: omaa päätä ei tarvitsekaan tämän jälkeen käyttää, kun ajatusmalli on joko itsetaottu kaaliin tai saatu aatetovereilta valmiina… ts. näin niitä NPC:itä syntyy!

Vaihda tästä nykyisen Ylen toimittajan (taisi olla HS:n tiedetoimittaja joskus puna- ja sateenkaarilippu liehuen) ryssä esim. natsiksi, persuksi tai rasistiksi, niin noiden toimintakaava on valmis:
https://www.twitter.com/Retvonen/status/1510694325402935299

Moonman
Moonman
8.4.2022 00:18
Vastaa...  Preetori Sepalus

Taas tuota toimittajien moraalisäteilyä, että ollaan muka normimaailmassa esiintyvien vastakkainasettelujen yläpuolella. Punatoimittajilta on ehkä jäänyt huomaamatta, että heitä ja meitä toiseutetaan globaalissa mittakaavassa kovaa vauhtia. Valkoiset=pahoja. Kun tätä narratiivia syötetään tarpeeksi kauan älyllisesti haasteellisille ryhmille, niin tappaminen alkaa. Onko silloin enää ketään tuomitsemassa?

Anonyymi
Anonyymi
8.4.2022 08:47
Vastaa...  Moonman

Unohdit rasistin, sehän taitaa kuitenkin olla edelleen numero 1?

Johan Steel
Johan Steel
7.4.2022 19:29

Putinin trollit ovat levittäytyneet koko yhteiskuntaan, nyt täytyy olla tarkkana.
Hyvä Paavo, jatka samaan malliin.

terhomatti.hämeenkor
terhomatti.hämeenkor
7.4.2022 20:01

Kunnon jäbää aina morkataan, haukutaan ja ynnämuutasenkaltaista molemmin puolin tietä, mutta: KOIRAT HAUKKUVAT, MUTTA KARAVAANI KULKEE !!!

HyvaJatkaa
HyvaJatkaa
8.4.2022 09:20

Niin, kyllä sitä ulinaa riittää!!!

En ole ikinä tunnistanut noita asoita PT:n jutuista, mutta kateus ja paha mieli vapaasta mediasta kaivaa monen mieltä kovasti. Pitäisi saada kaikin keinoin suljettua ne mediat, jotka eivät ole valtaelittin maksamaa ja ohjaamaa. Lokaaminen on säälittävä yritys siihen suuntaan.

Tapio
Tapio
7.4.2022 20:22

Hyvä Paavo, puhut vähän mutta asiaa.

Alkaa vähitellen huolestuttaa meidän päättäjien sekoilut, oikein hakemalla haetaan konfliktia kuten tämä taideteosten takavarikointi. Ihan järjetön tempaus, pinna on muutenkin kireällä niin tehdään tällaista.

Kohta sillä joku on ampumassa tykillä Mainilan kylään.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
7.4.2022 20:39

Liekö tuossa kyse siitä, ettei noiden rasmuksien ja silakoiden älykkyys eikä todellisuudentaju riitä erottamaan bloggauksia kommenteista, vaan niiden koetaan olevan yhtä ja samaa?

Kyllähän täällä kommenttiosiossa on monta kertaa tuntunut kuin viemärisukeltajasta, jonka suojapuku hajoaa.

Sellaista
Sellaista
7.4.2022 21:37

MV-lehti ainakin on niin Venäjä mielinen, ettei asiasta ole epäselvyyttä. PT-media ei todellakaan ole. Tässähän tulikin ilmi syitä, miksi itse en somea käytä enkä aio jatkossakaan.

XxX
XxX
8.4.2022 06:09
Vastaa...  Sellaista

Iljan aikaan en tainnut bongata kuin yhden merkityksettömän jutun jossa oli yhtenä lähteenä rt. Nyt ketuttaa että murkut.org on ottanut feediinsä uuden mvn joka on sitä itseään…

VMP
VMP
9.4.2022 08:24
Vastaa...  XxX

Niin niiden parin muun lisäksi tuossa feedissä..

Kukavaan
Kukavaan
7.4.2022 21:39

Suomessa asuville tiedoksi. Jos käyttää julkisia liikennevälineitä työmatkoilla, saa verotuksessa vähentää kasvomaskien käytöstä tulonhankkimiskuluna kaksi euroa päivä.

https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/uutishuone/uutiset/uutiset/2020/ty%C3%B6ntekij%C3%A4-voi-v%C3%A4hent%C3%A4%C3%A4-kasvomaskeista-aiheutuneita-kuluja-verotuksessa/

Anonyymi
Anonyymi
8.4.2022 08:51
Vastaa...  Kukavaan

Sillä lailla. Meillä jaetaan terveyskeskuksesta ilmaisia maskeja kaksi kertaa viikossa. Verovirkailijoille töitä….

Sepi
7.4.2022 21:57

Paavosta taustaa, omakohtaista. Syksyllä 2015 törmäsin Paavon videoihin Tukholman päärautatieasemalta, missä päivästä toiseen “Muslim Aid” -liiviset kaverit tuuppasivat pohjoisen junat täyteen nuoria “pakolaismiehiä” kohti Torniota. Videot oli raakaa faktaa mitä ei Suomessa suostuttu näyttämään tai käsittelemään. Siitä astin olen arvostanut Patea; rehellisenä oman tien kulkijana ja tiedonvälittäjänä. Pistäydyinpä häntä kerran Eestissä tapaamassakin, pikku päiväkaljat taidettiin Mustamäen suunnalla kiskaista. Ukrainainasta on tullut mielestäni tosi hyvää kamaa Paavolta. Kriitikot ovat aina äänekkäitä, mutta kyllä Patelle täytyy hattua nostaa viime viikkojen uutisoinnista.

nimellinen
nimellinen
7.4.2022 22:49

Hmm. Olin käsityksessä että olet ottanut koronarokotteita koska olet ilkkunut niitä ketkä eivät sitä halua, syystä tai toisesta. Miksi näin?

Minä
Minä
8.4.2022 06:26
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Jos luet uudestaan nimim. nimellisen kommentin, saatat vastata eri tavalla, sillä tuo vastauksesi ei liittynyt hänen kysymykseensä.

Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
7.4.2022 23:40

Paavolle pointsit, tavan jätkä, niinkuin moni meistä lukijoista. Isäni oli 4,5 vuotta talvi ja jatkosodas ryssän kanssa silmäkkäin, ymmärrän hyvin tän puolen asiasta. Ei hän meille kertonut paljon, mutta sedän kanssa kun he sodasta puhuivat, niin me pennut sivukorvalla saattiin tietää jotain. Paavo, kun nahka paksuuntuu, niin tulee yhä vaan parempaa uutista Paavon Tuutista.

basso balalaikka
basso balalaikka
8.4.2022 03:30

Parahin Paavo Ällös ole milläsikään, ethän sinä kirjoita kriitikoille vaan meille muille.
itse olen sangen tyytyväinen PT-Mediaan enkä ole huomannut mitään yhteyksiä donbassin putinisteihin, saatikkas muihin epäilyttäviin ääriliikkeisiin.
Jatka vain samalla linjalla Kiitos.

Wittgenstein
Wittgenstein
8.4.2022 03:48

Notta sitä mina vaan – Paavo, notta pysyisi nuo, mitä sivistyneet prioriteeteiksi sanovat kohdallaan, niin kun se muija sanoi, että: “”Tuollaisen hampuusin kanssa yleiselle paikalle vielä äänestämään. Juo lisää viinaa, hamppi!”. Jäi sitten sekin äänestäminen.”. Niin kai ja toivottavasti, joit sitä viinaa lisää, minä ainakin olisin vetänyt kaksin käsin, kun muija kerrankin oikein kehottaa, notta ei minulla sitten muuta.

KKi
KKi
8.4.2022 06:09

Jaha, sitä on sitten joillakin somen nutturatukilla kovin paha olla Paavonkin kirjoittelusta. Tokihan Paavon pätevä media saattaa pistää hipahtavan ja hintahtavan hipsterin hyysäysnutturan tutisemaan. Hyvä niin.

Jotain sinä Paavo teet oikein. Ärtyneet somettajat ja muuten putinin pippelistä pitelijät ovat hyvä merkki.

XxX
XxX
8.4.2022 06:13

Kaikenmaailman pikkupolitikotkin vinkuu venäjän hybridivaikuttamisesta kun heidän omia vanhoja hölmöyksiä kaivetaan esiin! Perusteettomasta venäjäkytkenmästä on tullut kätevä leimakirves 2014 – 2015 kun monessa paikassa otettiin käyttöön ns. infosota. Tämä muistaakseni tapahtui obaman kauden lopulla.

Minä
Minä
8.4.2022 06:34

Netistä löytää paljon kiukkuista porukkaa, jotka nimittelevät milloin miksikin, eivätkä he tarvitse kiukunpurkaustensa tueksi tosiasioita, pelkkä kiukku ja katkeruus riittää.

Joppos123
Joppos123
8.4.2022 09:23

Älä ole Paavo moksiskaan. Todelliset putleristit vain räkyttävät ja jauhavat siinä sivussa idolinsa natsipaskaa kun muuhun eivät kykene.
Eniten niitä molopäitä vituuttaa kun Suomen juna jyskyttää kohti NATO:a ja he putineineen eivät voi asialle yhtään mitään.
Putlerin barbaarilaumaa jauhetaan paskaksi Ukrainan lihamyllyssä ja sille aion tänään ottaa maljan.
SLAVA UKRAINI, Suomalaisilta kollegoilta.

Suomi Finland
Suomi Finland
8.4.2022 12:13
Vastaa...  Joppos123

Täytyy ukrainalaisten sotamenestyksen ja Venäjän tappioiden kunniaksi myös kohottaa malja tänään.

Venäjä pois Krimiltä ja itä-Ukrainasta. Vasta sitten pysyvä rauha on Ukrainassa mahdollista. Ja muun maailman kanssa Venäjä pääsee rauhaan, kunhan ne nyt sotaa vastustavat mielenosoittajat istuvat duumassa ja nykyiset duuman sätkynuket ovat joko vankilaista tai Zhirinovskin vieruskavereina makoilemassa.

Pajapojat ja silavavikit Siperiaan oppimaan tavoille.

Särmääjä
Särmääjä
8.4.2022 10:21

Repesin kyllä ihan täysin noihin putinistikommentteihin. Tämä Pt-mediahan niin selkeesti Putinin touhuja vastustava kun nyt vaan ikinä voi olla. Ja mistä tulee toikin ainainen sössötys kuinka persut on venäjämielisiä?

Qroquius Kad
Qroquius Kad
8.4.2022 12:46
Vastaa...  Särmääjä

Persujen ryssämieliseksi haukkuminen on sitä samanlaista viherkommunistien mustamaalausta, mitä suolsivat Trumpia vastaan koko tämän presidenttikauden ja nyt Unkaria yleisesti ja Orbánia erityisesti.

Mikä tahansa valhe kelpaa, kunhan se kuulostaa tarpeeksi pahalta kuulijan korvissa.
Sen järkiperäisyydellä ei olekaan mitään merkitystä, koska viherkommunistit eivät itse kykene järkevään ajatteluun.

VMP
VMP
9.4.2022 08:28
Vastaa...  Qroquius Kad

Tässä syy miksi noi sinimustat ja muut kuuluvat mun näkemyksen mukaan samaan ryhmään vihervasemmiston kanssa, täsmälleen samanlaista paskanjauhantaa mm.persuista kamppanja on kova edellisten ja nykyisen hallituksen puolesta…

Joppos123
Joppos123
8.4.2022 11:59

PM:n ja UM:n sivustot parhaillaan palvelunestohyökkäyksen kohteena. Putte alkoi pelinsä. Perseelleen menee vaikka laittaisi loput barbaarilaumastaan tänne tapettavaksi.
NATO juna menee maaliinsa.

Suomi Finland
Suomi Finland
8.4.2022 12:27

Putin ja Venäjä on ollut inhokkilistalla jo Georgian sodasta lähtien mutta varsinkin Litvinenkon myrkyttäminen sytytteli hälytyskelloja ihan ensimmäisenä. Ihan hämmästyksellä ja vitutuksella olen seurannut ns keskinäisriippuvuuden vähittäistä rakentelua, kun alusta lähtien oli selvää, että se vaurastuttaa Venäjää (ja Kiinaa) ja on aivan valtava riski.

Toisaalta yhtä lailla vitutuksella olen seurannut sitä, että liberaali maahanmuuttopolitiikkamme vaarantaa oman maamme kansalaisia. Se, että suomalaisia joutuu ulkomaalaisten tekemien rikosten kohteeksi, on väistämätöntä.

Mutta sellaista ei pitäisi päästää tapahtumaan silloin, kun kyseessä ovat ihmiset, joiden taustaa ei tunneta. Maamme kansalaisia ei pitäisi asettaa alttiiksi tuntemattomille ihmisille.

Suomi Finland
Suomi Finland
8.4.2022 12:38
Vastaa...  Suomi Finland

Käsittääkseni Suomessa on puhuttu siitä, että maahanmuuttokrittisyys pelaa Puttepojan pussiin. En tosin ymmärrä, millä logiikalla nuo kaksi asiaa voidaan yhdistää.

Sen sijaa näyttää siltä, että yltiöliberaalius voi pelata Puten pussiin ihan suoraan lapaan syöttäen. Hybridivaikuttaminen ‘pakolaisia’ pakolla maahan työntäminen toimii, jos Suvakkilan valtio ei kykene sellaista henkisesti ja/tai fyysisesti estämään.

Puola kesti. Saa nähdä kestääkö Suomi. Toivottavasti sana Valko-Venäjän toimista on levinnyt näiden lähtömaiden keskuudessa niin laajalle, että kun kuulevat, että Venäjä tarjoaa vapaalippuja Eurooppaan, niin sitä ei enää uskota. Alhaisemmallakin älykkyysosamäärällä pitäisi ymmärtää, että Venäjä on sodassa länsimaita vastaan ja Venäjän kanssa joutuu ainoastaan pelinappulaksi.

Suomi Finland
Suomi Finland
8.4.2022 12:43
Vastaa...  Suomi Finland

Ukrainalaisten kohdalla pakolaisuuden ja mahdollisen maahanmuuton suvaitseminen on aivan erilaisella tasolla, kuin aiemmin tulleiden lähi-itäläisten ja afrikkalaisten. Se ei tosin pohjaudu valkoiseen ihonväriin, vaan ennakkokäsitykseen, etteivät ukrainalaiset perseile.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
8.4.2022 14:55
Vastaa...  Suomi Finland

Sekä peräti ymmärrykseen, että nämä ovat oikeita pakolaisia, toisin kuin aiemmin maahan tunkeutumaan kutsutut raiskaajavalloittajat.

Suomi Finland
Suomi Finland
8.4.2022 15:13
Vastaa...  Qroquius Kad

Muslimien pakolaisuuden kyllä ymmärtää silloin kun ovat pakolaisia, muttei sitä, että shoppaillaan sosiaaliturvaa tuhansien kilometrien päästä ja sitten ei edes käyttäydytä kunnolla.

Nuoret miehet, jotka tulevat ilman naisia, lapsia ja vanhuksia eivät saa sympatiaa. Tietysti on hankala valita puolensa siellä kehitysmaassa, mutta ei sitä ymmärrä, että itse pakenee ja jättää heikommat kuolemaan.

Pjotr
Pjotr
8.4.2022 13:15

Onneksi näissä kommenteissa kukaan ei kiusaa, trollaa tahi syyttele “putinismista” 👍

Waltsu
Waltsu
8.4.2022 22:35

Kyllähän siinä on syytäkin mielensä pahoittaa, jos toimii täysillä vastapuolen propagandatorvena ja syytetään putinistiksi.
ps. Oletko sattunut lukemaan Tiinan Blogista tästä Ukraina-aiheesta? Fiksua juttua, kuten useinkin Tiinalta…

Waltsu
Waltsu
8.4.2022 23:48
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Kyllä, valitettavasti. Eikä tämä ole mikään ryssämielinen kannanotto. Minä en ole mikään “mielinen”. Lue se Tiinan juttu, ellet ole lukenut.

Waltsu
Waltsu
9.4.2022 10:56
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Kun et jaksa lukea mitään, et tiedä mitään. Ja se näkyy.

Liirumlaarum
Liirumlaarum
9.4.2022 08:53
Vastaa...  Waltsu

Kenen äänitorvi tämä on: https://oikeamedia.com/o1-179100
Ei taida paavo kuule olla yhtään politiikkaa kertonut ukrainasta, mutta teillehän sillä ei väliä ole kun on kuitenkin julkaissut kuvia jotka tukevat väärää asiaa…

Waltsu
Waltsu
9.4.2022 10:57
Vastaa...  Liirumlaarum

Kenestä “teistä” höpötät, vai teititteletkö?

VMP
VMP
11.4.2022 15:30
Vastaa...  Waltsu

Niin liekö tarkoitaa mustalaisuuttasi(kukaan täysjärkinen suomalainen ei käytä mustalaisnimeä, ei edes ne “kansallis”mieliset), tai muuten vaan typeriä ihmisiä…

Saastamaski
Saastamaski
9.4.2022 01:43

Varmasti on PT-media myös menettänyt PT-mediaa aiemmin kannustavia lukijoita, kun itseriittoinen toimitus on morkannut koronakusetuksen tajunneita ja Ukrainan sodan suhteen PT-mediaa isomman kuvan näkeviä. En tiedä mistä PT-media tietonsa ahmii, kun niin kovasti kertoo, ettei ainakaan valtamedioista. Kovasti tuntuu PT-media kuotenkin olevan yhä lisääntyvissä määrin samaa mieltä luotettavien ja vastuullisten medioiden kanssa samaa mieltä asiassa jos toisessakin. Itse en PT-mediaa enää edes näe minään vaihtoehtomediana. Se on kuitenkin vain minun mielipiteeni, johon minulla lienee oikeus? Vai onko tämäkin mielipide jotain sensuroitavaa Putinismia tai vastaavaa? Jos on, niin voi vittu nyyh kun kiinnostaa.

VMP
VMP
9.4.2022 06:39
Vastaa...  Saastamaski

Ja ihan ohimennen: Ne rajoittamattoman maahan muuton kannattajat ovat kritiikittömine uskomuksineen täsmälleen samalla tasolla teidän kanssa, et varmasti tätä kykene ymmärtämään.

VMP
VMP
9.4.2022 08:45
Vastaa...  Saastamaski

Teidän “isokuva” tulee kuinka monelta(miltä?) sivustolta? Tekniikan maailma kertoi uudesta skodasta, onneksi te tiedätte, että se on otavamedian valetta toivottavasti paavo ei tee samaa virhettä ja ole samaa mieltä tuosta, väittivät myös, että olisi lidlissä tarjouksessa makkaraa pah! Kai paavo tiedät, että jos joku sanoo sanan valtamedia niin silloin tiedetään, että kaikki on valhetta, tarjousjauhelihasta lähtien ja vahingossakaan ei saa sanoa yhtään mitään samaa mitä ne on kirjoittanut, esim. Tätä ei ole tapahtunut:

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000008112188.html koska tuo on valtamediassa se on valetta!

Hyvä, että tiedostat tuossa lopussa, että ne ovat sinun mielipiteitä

VMP
VMP
9.4.2022 06:31

Niiden suosituin papukaija mielipide on venäjämielisyydelle se, että muslimiesten(sota-pakolais-vauvat) maahanmuuton ihanuudesta pitää olla niiden kanssa samaa mieltä koska on venäjän etu, että täällä “luodaan vastakkain asettelua” vaan se on ehdottomasti hyväksyttävä. Kumma juttu, että oppivelvollisuuden pidentämisestä tai vaikka kelan pääkonttorin sijoituksesta eri mieltä oleminen ei ole venäjän etu.

Sitten toi ukrainan sota jonka on mahdollistanut nämä oikeat venäläismieliset puolueet(esim. sdp) suomessa ja vaikkapa suuressa rahoittaja maa saksassa. Ps-on ainut puolue joka on venäjälle ylipäänsä suomessa vastaan väittänyt. Mutta vaikka valheet mahdollistavat venäjälläkkin sodan nämä eivät ole tehneet muutosta yhtään vaan jatkavat valehteluuaan joka asiassa.. tila loppui..

VMP
VMP
9.4.2022 06:32
Vastaa...  VMP

sillä heidän valheet on kuitenkin parempia valheita ja niitä kerrotaan hyvien asioiden puolesta.

Niin
Niin
9.4.2022 09:25
Vastaa...  VMP

Niin kuten venäjällä.

Trampas
Trampas
9.4.2022 13:28

Murkut.org on mennyt aika jöötiksi, kun ämvee spämmää skeidaa tuplarööristä.

Trampas
Trampas
9.4.2022 13:36
Vastaa...  Trampas

Laitoinpa Paavon etusivun selaimen aloitus-sivuksi, niin ei tarvii turhia klikkailla ja säästyy sähköäkin.