Reinfeldt: Ruotsi ei ole epäonnistunut maahanmuuttoasioissa

Moni nostaa Ruotsin monikulttuurisuusasioissa tapetilla sosiaalidemokraatit, mutta se ei ole ihan koko totuus. Kun puhutaan niistä kaikkein fanaattisimmista turvapaikkamaahanmuuton kannattajista, niin silloin pitää kääntyä Moderaterna-puolueen suuntaan.

Moderaatit on suomennettu usein maltilliseksi kokoomukseksi, mutta mitä tulee maahanmuuttoon niin puolue oli kaikkea muuta kuin maltillinen kun puhutaan niistä maahanmuuton hulluista vuosista, jolloin vyöry laitettiin liikkeelle.

Moderaattit pääsivät hallitusasemaan vuoden 2006 vaaleissa kun ns. porvariliittouma voitti vaalit. Pääministeriksi valittiin muuan Fredrik Reinfeldt, joka osoittautui kunnon turvapaikka_maahanmuutto_fanaatikoksi. Jos Freinfeldtin johdolla menestyttiin vuoden 2006 vaaleissa, niin vuoden 2010 vaalit olivat jättimenestys. Moderaatit saavuttivat kaikkien aikojen parhaan vaalituloksen. Vuoden 2014 vaaleissa moderaattien kannatus sitten romahti, mutta siihen asti puolue oli ollut hallituspuolue kahdeksan vuotta ja Fredrik Reinfeldt sen pääministeri.

Ruotsiin oli jo sitä ennenkin tullut tulijoita, mutta Reinfeldtin hallituskauden aikana tulijoita kirjaimellisesti tuli ikkunoista ja ovista. Kaikki mahdolliset pidäkkeet poistettiin. Tuolle aikakaudelle osuu koko turvapaikkaruljansin ne hullut vuodet, josta Ruotsi tänä päivänä tunnetaan. Nykymenohan on hyvinkin maltillista verrattuna tuon aikaisiin tulijamääriin ja hehkutukseen maahanmuuton auvoisuudesta.

Reinfeldtin lausunnot maahantulijoista ovat jääneet elämään klassikkoina: ”Kun matkustan helikopterilla ympäri Ruotsia, niin huomaan, että Ruotsissa on vaikka kuinka paljon tilaa maahamuuttajille” ja ”Kiitos, että valitsitte Ruotsin!” (Puhe maahanmuuttajille Järva-viikolla) ja kaikkein klassikoin on tietenkin se ”Ruotsalaiset, avatkaa sydämenne ja kotinne tulijoille”.

Mikään ei ole muuttunut, Reinfeldt on se sama vanhan turvapaikkamaahanmuuton sydänystävä. Hän antoi hiljattain haastattelun Dagens Nyheterille, jossa kertoi mm:

– Ei kannata uskoa sitä ajatusta, että Ruotsi olisi epäonnistunut maahanmuutosta. Maahanmuuttoa tarvitaan, sillä Ruotsin väestö ikääntyy ja syntyvyys on pientä. Euroopassa ja Ruotsissa on ollut yleinen trendi sulkea rajoja, mutta syntyvyyden vähenemistä ja iäköitymistä ajatellen maahanmuuttoa tarvitaan.

Reinfeldt kertoo edelleen, että Ruotsissa on uskottu ikuisesti siihen, että syntyvyys lisääntyy, mutta trendi on globaalisti alaspäin. Reinfeldt käyttää Japania pahimpana mahdollisena esimerkkinä:

– Matalalla syntyvyydellä ja suljetulla maalla, jonne ei pääse maahanmuuttajia, aiheutetaan täydellinen vanhainkoti.

 

Subscribe
Notify of
guest
77 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
mari
mari
21.6.2022 12:39

Reinfeld on löylynlyömä idiootti. Eipä ukko edes tiedä mitä kaikkea fiksut japanilaiset ovat tehneet jotta syntyvyys alkaisi lisääntymään. Muutenkin Japanista voisi ottaa esimerkkiä hyvin moni Euroopan maa. He haluavat säilyttää oman ikivanhan ja upean kulttuurinsa, mutta ovat mielestäni fiksusti poimineet länsimaisesta kulttuurista tietyt hyvät puolet, tai ainakin ne jotka he itse katsovat hyväksi maalleen. Sitä paitsi, mieluummin ikääntyvä vanhainkoti kuin väkivaltaisten ja aina joka maassa raiskaavien räyhämuslimien kansoittama yhteiskunta jossa kantaväestö saa elää jatkuvassa pelossa, kaiken lisäksi elättäen nämä kiittämöttömät äbäläbävät. Oliko niin, että Reinfeldin suvusta löytyi jokin ”musta sukuhaara”? Jee, juhannukseksi tulossa hellettä! Meikä bookkasi lennon Suomeen torstaiksi 🌞

Kummast kädest?
Kummast kädest?
21.6.2022 13:52
Vastaa...  mari

Rämeneukku vai Räyhämuslimi? Rutto vai Kolera?
Molemmat!?!

Pelkästään huonoja vaihtoehtoja nykyään.

Musta sukuhaara
Musta sukuhaara
21.6.2022 21:31
Vastaa...  mari

Hattu ja kravatti Pääministeri Fredrik Reinfeldtin esi-isä John Hood. Kuva on otettu Lontoossa. Hänellä oli kirppusirkus ja hän esitteli lavalla zulupakanoita. Hän oli mulatti – ja sanoi syövänsä ihmisiä. John Hood on Ruotsin pääministerin isoisoisoisä.

FR1.jpg
mari
mari
22.6.2022 01:05
Vastaa...  Musta sukuhaara

Jotain tällaista muistelinkin. Melkoinen veijari tuo Johnny – boy. Ei ihme, että sukuhaarasta löytyy Reinfeldin kaltainen posetiivari. Kiitti infosta.

kirjamoukka
kirjamoukka
22.6.2022 09:54
Vastaa...  mari

Reinfeld on tyypillinen ”merkkelipaavo”, joka ei halua tunnustaa oman maailmankuvansa vääristyneisyyttä.

No, kukapa muukaan meistä haluaisi ?

mari
mari
22.6.2022 10:52
Vastaa...  kirjamoukka

Kyllä, hyvin tiivistetty. Nämä tyypit hokee kurkku suorana islamin ihanuutta vielä siinäkin vaiheessa kun terroristin miekka on jo kurkulla. Kuinka tulikin mieleen Titanicin orkesteri joka laivan upotessa jatkoi soittoa niin kauan kunnes meri nielaisi. Ja on helppoa olla tunnustamatta tosiasioita jos itse asuu hyvällä alueella kaukana maahanmuuton tuottamista ongelmista.

Suomi Finland
Suomi Finland
21.6.2022 13:00

Erittäin mielenkiintoista, että Reinfeldt katsoo tarvetta tulla esiin puolustelemaan Ruotsin maahanmuuttopolitiikkaa, kun rikollisliigoja pitää lähitulevaisuudessa alkaa karkottaman tai jopa lahtaamaan ihan tosissaan ja ilman oikeudenkäyntejä, jos Ruotsista ei haluta täyttä sotatannerta hamaan tulevaisuuteen.

Vanhenevan väestön ongelmaan pitäisi hakea ratkaisuja ihan eri tavalla kuin kehitysmaamaahanmuuttoa tolkuttomasti lisäämällä.

Laajamittaista maahanmuuttoa ajavat näköjään täysin fanaattiset ihmiset, jotka toistaisivat tuota samaa liturgiaa maahanmuuton välttämättömyydestä sisällissodankin keskellä. Vaikutelmaa korostaisi, jos noilta suoraan kysyttäisiin, että eikö maahanmuutolle ole olemassa mitään vaihtoehtoja. Vastaus olisi se, että vaihtoehtojen ajatteleminenkin on rasismia.

mari
mari
21.6.2022 16:55
Vastaa...  Suomi Finland

Saati esittää se fakta, että haittamaahanmuutto lisää hiilijalanjälkeä mitä pohjoisemmaksi nämä porukat vaeltaa. Heidän hiilijalanjälki olisi monin verroin pienempi kotikonnuillaan. Jos tämän väitteen esität fanaattiselle maahanmuuton kannattajalle, saat kuulla ettei väestöräjähdys ole mikään ongelma ja että olet kauhea nazi ja rasisti ja muutenkin kammottava ihminen joka on ikänsä riistänyt afrikkalaisia. Kuulin muuten kansvälisen uimaliiton hyväksyneen sen, että transseksuaalit saavat osallistua tästä lähtien _miesten uimakilpailuihin. Mutta! Kuulemma he edellyttää, että ”muutos” naisesta mieheksi on tehty aikaisintaan 12-vuotiaana! Lapsia siis silpovat ovat muutkin kuin muslimit. Joka viikko tulee jotain joka ylittää hulluudessaan edellisviikon sekoilut. Lapsetkin uhrataan…

Qroquius Kad
Qroquius Kad
21.6.2022 20:39
Vastaa...  mari

Tuo 12 vuoden ikäraja pisti itsellänikin purkan pysähtymään.

Kunhan ei vaan KV Uimaliitto luottaisi siihen, ettei lapsille kuitenkaan anneta lupaa silvotuttaa itseään, mutta nykymenolla tuohan pistää vain vettä myllyyn ja öljyä rattaisiin:

olisihan huutava ihmisoikeusloukkaus estää itsensä tällä hetkellä tytöksi tuntevaa 12 v poikaa saamasta osallistua aikuisena kv. uimakisoihin, ja siksi hänen on saatava silvottaa itsensä juuri nyt!!

Sen verran hullussa mallissa maailma on, että tuo saattaa mennä läpi juuri noin.

Jortonki
Jortonki
22.6.2022 00:07
Vastaa...  Qroquius Kad

KV Uimaliitto päätti että jos joku vaihtaa sukupuoltaan miehestä naiseksi yli 12-vuotiaana ei saa osallistua naisten sarjoihin.

Tarkoitus on estää keskinkertaisten miesuimareitten hinku päästä erinomaisiksi naisuimareiksi, vaihtamalla sukupuoliolettamaansa sen jälkeen kun ovat puberteetissa ensin kasvaneet isommiksi ja paremman hapenoton omaaviksi kuin oikeat naiset.

Kuulostaa oudolta, mutta naisuinnissa tällaisia transolioita ovat nykyään useimmat ennätyshenkilöt.

Tämä päätös käytännössä estää mies => naistransujen osallistumisen naisten sarjoihin koska sukupuolenvaihtoa ei tehdä (ainakaan vielä) pikkulapsille.

Terveempää olisi tietysti ollut vain todeta että transut ei kelpaa naisten sarjoihin. Nyt tuohon jäi tuommoinen lapsensilpomiseen viittaava ja yllyttävä takaportti.

mari
mari
22.6.2022 01:19
Vastaa...  Qroquius Kad

Kyllähän tässä purkka pysähtyy harva se päivä. Urheilustakin tullut niin surrealista sen jälkeen kun nämä transihmiset nostettiin framille. Mikä olisi seuraava aluevaltaus? Missikisat kenties. Jokaiselle mieheksi syntyneelle mutta naiseksi itsensä tuntevalle vaaditaan kai pian oikeus osallistua missikisoihin. Siitä kyllä tulisi jo koomista. Mutta se mistä vitsailemme tänään, voi olla tulevaisuudessa totta. Niin hullulla mallilla maailma on kuten totesit.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
21.6.2022 13:08

Eihän se Ruotsi tietenkään ole epäonnistunut maahanmuutossa Veltto-Reetin mielestä, vaan on sujunut ja sujuu hänen viitoittamallaan tiellä.

Hänen mielestään Ruotsi ei kuulu sen asukkaille, vaan sinne tunkeutujiille:

https://www.friatider.se/reinfeldt-sverige-tillh-r-invandrarna-inte-svenskarna

Melkomoinen lausunto, eikö? Ja se oli todella pientä tähän verrattuna:

https://www.friatider.se/reinfeldt-erknner-migrationsuppgrelsen-var-en-bestraffning-av-vljarna

Veltto-Reeti omin sanoin avoimesti myösni valtamedialle tehneensä tahallaan kansakunnalle ja valtakunnalle tuhoisaa politiikkaa kostaakseen Väärän Puolueen äänestäjille!

Kuinka monessa länsidemokratiassa tuollaisesta voisi selvitä, saati jatkaa poliittista uraansa?
Veltto-Reeti on erittäin vaikeasti luonnevikainen.

mari
mari
21.6.2022 16:58
Vastaa...  Qroquius Kad

Kostaakseen SD:n äänestäjille. Kuulostaa vähintään narsistiselta persoonallisuushäiriöltä.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
21.6.2022 20:41
Vastaa...  mari

Vaikeimman asteiselta.

Diagnoosien tekeminen kuuluu toki lääkäreille, mutta johan nyt maallikkokin voi vaikkapa kolaripaikalla päättömän ruumiin nähdessään todeta asianomaisen kuolleeksi.

mari
mari
22.6.2022 01:23
Vastaa...  Qroquius Kad

Tokihan minulla ei ole valtuuksia tehdä diagnooseja mutta Reinfeldtin kohdalla tein poikkeuksen koska on siinä sen luokan posetiivari että pois alta. Hullu mikä hullu.

Suomi Finland
Suomi Finland
22.6.2022 13:16
Vastaa...  mari

Hulluus vai provosointi?

Vaiko molempia…

Luulisi, että vähänkin älykkäämpi ihminen olisi jo moderaattien edellisellä valtakaudella ymmärtänyt, ettei niitä metsiä nyt ihan noin vain muuteta kaupungeiksi kehareille asuttaviksi.

Eli onko tuo hyvin tiennyt, ettei moinen ole mahdollista edes kymmenien vuosien kuluessa parhaassakaan tapauksessa, mutta provosoinut ruotsalaisia tahallaan. Ja antanut samalla itsestään vaikutelman, että täältä suvaitaan (härifrån tvattas).

Eivät nuo millään voi olla niin typeriä, että uskoisivat väestön harmaantumisen ongelman ratkeavan kehitysmaamaahanmuutolla.

mari
mari
23.6.2022 10:48
Vastaa...  Suomi Finland

Minusta tuo on ollut pelkkää v******lua Reinfeldiltä. Etenkin sinne SD:n kannattajien suuntaan. Mutta jos hän jonkin kuvan itsestään tahtoi antaa niin se on täydellinen idiootti. Turha kenenkään luulla, edes Reinfeldin, että metsät voitaisiin pistää sileäksi ja kansoittaa kehitysmaahanmuuttajilla. Toisekseen matuilla on taipumus kasaantua suuriin kaupunkeihin omiensa pariin. Osoita niille jokin syrjäinen kaupunki jossain hevon kuusessa, he kieltäytyvät suureen ääneen. Näinhän Ruotsissa on useamman kerran käynyt, matut on kuskattu jonnekin pöpelikköön pikkukaupunkiin ja nämä ovat kieltäytyneet nousemasta bussista. On kuultu mm ”me haluamme takaisin Tukholmaan, emme voi asua täällä metsän keskellä koska me olemme kotoisin aavikolta”. Ja nämähän saavat aina tahtonsa läpi.

Sossetant
Sossetant
21.6.2022 13:17

– Ei kannata uskoa sitä ajatusta, että Ruotsi olisi epäonnistunut maahanmuutosta. Maahanmuuttoa tarvitaan, sillä Ruotsin väestö ikääntyy ja syntyvyys on pientä. Sanoo Reinfeldt.

Tottahan tuo puhuu.

Ruotsalaisten hävittäminen omasta maastaan etenee suunnitellusti eikä yksikään ruotsalainen mahda sille yhtään mitään.

Braindeads Grandfather...
Braindeads Grandfather...
21.6.2022 13:46

Eikö Brain-dead VIELÄKÄÄN tajua että Kaapumatamin synnyttämät 10-15 kakaraa ovat pelkästään menoerä (kuten vanhempansakin) valtiolle kun taas Kantisnaisen synnyttämät 0-2 lasta tuottavat joko neutraalia tai plussaa.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
21.6.2022 13:58

Tajuaa ja juuri siksi haluaa tuota väkeä Ruotsiin rangaistakseen ruotsalaisia.
Perustelut tuossa ylempänä Veltto-Reetin omin sanoin.

pöh
pöh
21.6.2022 14:39

Nämä ei ymmärrä että ”kantapeikkojen” syntyvyyden laskuun yksi syy on, että maa täytetään kehitysmaalaisilla, jolloin ihmiset ei näe maata turvallisena omille lapsilleen, eikä järkevät ihmiset tee lapsia jos lapsille on odotettavissa vain kärsimystä ja kurjuutta.
Ei se väkiluvun kasvattaminen ole muutenkaan mikään välttämättömyys.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
21.6.2022 15:24
Vastaa...  pöh

Kyllä ne ymmärtävät ja juuri siksi ne tätä tekevät.

mari
mari
23.6.2022 11:10
Vastaa...  Qroquius Kad

Poislukien nuorimmat kiilusilmäiset naiivit vihreät jotka toimii hyödyllisten idioottien tavoin, kuvitellen tekevän jotakin hyvää. Näitä ovat etenkin vihreiden ja vasemmiston nuorisosiipi. Emmakarit, iiris-raukat, kontulat, ohisalot jne tekee mitä tekee koska vihaavat kansallisvaltioita ja niiden kulttuuria sekä tietenkin miehiä, etenkin keski-ikäisiä. Nuo samat miehet sitten pitää näille infraa yllä ja tarvittaessa puolustaa asein. Hyvää juhannusta sulle ja kaikille muille lukijoille! Tätä kirjoittaessa olen Iberian lennolla juuri Ranskan länsirannikon yläpuolella. 3 tunnin päästä Suomessa jossa on piru vie lämpimämpää kuin lähtiessä Palmasissa. Hyvä niin. Elkää menkö järveen huikassa!

Qroquius Kad
Qroquius Kad
23.6.2022 13:33
Vastaa...  mari

Oikein hyvää juhannusta!
Muista, kun sa aiot kusta
toivo että joku estää
tekemästä venehestä!
Siihen yks ja toinen hukkuu,
muiston päälle käki kukkuu!
Oisko hauskaa? Eipä sille
nauraa vois kuin mättähille
joiden päälle sopii kusta:
se ei tuota pahennusta.
Henkikulta siinä säilyy
kun vain antaa veden päilyy
raukeassa katsehessa
Tsuhnan Kostoo nauttiessa!

Tehdäänkehitysmaayhdessä
Tehdäänkehitysmaayhdessä
21.6.2022 14:41

Kaikkien Bildberg kokoukseen osallistuneiden mukaan maahanmuutto/tunkeutuminen (oman maan tuhoaminen) on välttämätöntä/väistämätöntä ja tavoiteltava asia, tuonkin mielestä.

Bilderberg
Bilderberg
22.6.2022 16:18

Bilderberg

Suomi Finland
Suomi Finland
21.6.2022 14:53

Ruotsin rikollisjengit levittäytyneet Norjaan (iltalehti.fi)

Onko jollain valittamista tämän Iltalehden jutun suhteen?

Valtamedian toimittelijat rohkaistuvat kertomaan asioista niiden oikeilla nimillä. Tämä tapahtuu kuitenkin melko myöhään. Ongelmat ovat jo erittäin pahoja. Rasistiksi leimautumista ei ehkä pelätä yhtä paljon kuin ennen, kun raportoidaan näin katastrofaalisesta kehityksestä, jonka jokainen normaalijärkinen ihminen ymmärtää olevan lopun alku. Enää kaikkein fanaattisimmat turvapaikka-aktivistit haukkuvat rasisteiksi toimittajia, jotka näin laajoista ongelmista kirjoittavat.

Tuo on kuitenkin vain minun oma arvioni, mutta toivon todellakin, etten ole väärässä.

Dan Wesson
Dan Wesson
21.6.2022 15:35

Olisin enemmän huolissani, että tuollaiset vajakit ja latvalahot, jotka eivät ymmärrä tai halua ymmärtää päätöstensä seurauksia, pääsevät päättämään kaikkien asioista.

mari
mari
21.6.2022 17:05
Vastaa...  Dan Wesson

Niinpä. Mutta niin vain ruotsalaiset äänestivät tämänkin sällin ei vain yhden, vaan kaksi kertaa riksdageniin. Demokratian valuvika on ettei ehdokkaille ole mitään pääsyvaatimuksia. Se taas mahdollistaa myös idioottien, debiilien, imbesillien, sosiopaattien, narsistien jne pääsemisen valtaan ja jopa korkeaan johtavaan asemaan tyyliin ministeri. Ja jälki on sen mukaista…kuten on nähty.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
21.6.2022 20:45
Vastaa...  mari

Demokratian periaate onkin, että kansalaiset saavat valita edustajansa ehdolle asettuneista ja seuraavissa vaaleissa vaihtaa heidät uusiin, mikäli osoittautuivat kelvottomiksi.

Jos kansa äänestää heidät siitä huolimatta uudestaan valtaan, he joko haluavat sitä tai sitten kansa on kykenemätön demokratiaan, kuten arabit ja neekerit;
eihän suomalaisessa päiväkodissakaan voi olla mitään demokratiaa, jossa nelivuotiailla olisi äänivaltaa yhtä paljon kuin aikuisilla.

mari
mari
22.6.2022 01:29
Vastaa...  Qroquius Kad

Ilman muuta. Mutta mikään järjestelmä ei ole täydellinen, ei edes demokratia vaikka äänestäjät voisivatkin vaihtaa ehdokkaansa. Yllättävän moni ei tee valintaa järkiperustein, vaan tunteella kuten Haaviston kohdalla voidaan nähdä. Toki Halla-aho on saanut ollut Helsingin äänikuningas useamman kerran, mutta luulen häntä äänestäneiden tehneen valintansa järkiperusteiden pohjalta. Näin ainakin itse tein.

Vili
Vili
21.6.2022 15:53

Yksi iso syy kantaväestön alhaiseen syntyvyyteen on poliittiset päätökset joilla ollaan tavoiteltu talouskasvua. Päätökset ovat johtaneet hektiseen työelämään ja epävarmaan työllisyystulevaisuuteen. Vastuulliset ihmiset eivät lisäänny ilman taetta taloudellisesta hyvinvoinnista itselleen ja jälkikasvulleen.
Samat päätökset on tehty kaikkialla länsimaissa sekä muissa korkean älykkyyden yhteiskunnissa ja lopputulos on kaikkialla sama.
Sitä on varmasti yhtä vaikea myöntää omien toimien takaa kuin kehitysmaalaisten yhteiskuntaa tuhoavaa joukkoryntäystäkin.

Päivi Nigga
Päivi Nigga
21.6.2022 16:00

Putiniakin hullumpia löytyy!

Mustamakkara
Mustamakkara
23.6.2022 13:58
Vastaa...  Päivi Nigga

Hulluja on monenlaisia. Putinin hulluus näkyy toiminnassa, jossa väkeä pistetään surutta kylmäksi omien valtapoliittisten päämäärien saavuttamiseksi. Reinfeldtin Hulluus on varsin erilaista. Siinä oma maa laitetaan tekemään hidasta itsemurhaa niin taloudellisesti kuin muutenkin. Nämä hulluuden lajit ovat melkeinpä vastakohtia toisilleen. Yhteistä niissä on vain se, että otetaan suuri kansantaloudellinen riski, jonka realisoitumisvaara on erittäin suuri.

Irmeli
Irmeli
21.6.2022 18:34

😀😄😆😅🤣😂 Voiko hölmömpää lausetta olla…Ihan vaan ukkelille tiedoksi, Ruotsi on todella ja täysin epäonnistunut maahanmuutossa.

sellaista
sellaista
21.6.2022 19:42

Reinfeldt on menneen talven lumia.

Pitäsi katsella näitä muita tolloja ,kuten sisäministeri Morgan Johansson.
Hän totesi dieselivarkauksista ja rakennuksille tehdyistä murroista,ettei se ole Poliisiasia.
VOITTOA tekevät yritykset voivat suojella omaisuuttaan rahoillaan,eikä kääntyä Poliisin puoleen.
Samoin Göteborgin poliisipäällikkö Erik Nord sanoi vaihtoehtotoimittaja Joakim Lamoten itse olevan syyllinen jos menee hakattavaksi kun maahanmuuttajista kirjoittaa.
”mitäs menit”
Esimerkkinä Nord ,sanoi,”jos Jokerit kannattaja menee HIFKin katsomoon,niin tietää olevansa väärässä paikassa”

Tai minihameeseen pukeutunut nainen tulee raiskatuksi,niin se on oma syy.
Mitäs menit!

Jortonki
Jortonki
22.6.2022 00:32
Vastaa...  sellaista

Kuuluisia viimoisia sanoja;
”Nutipäät! Just te Kekkosen näköset, vielä teille nahkapäille pitäis tupakkaa tarj…”
”Eihän se sahata uskalla, kun mä olen kettingeillä sen moottorisahassa kiinni”, sanoi egoterroristi
Prätkäjengin keskellä: ”Vittu te helvetin enkelit mitään kovii oo”
”Osaan hieman arabiaa. He huutavat joko ’sää oikkuilee’ tai ’pää pölkylle’.”

mari
mari
22.6.2022 01:38
Vastaa...  sellaista

Entäs tappiota tekevät yritykset? Tutkitaanko heihin kohdistuneet rikokset. Vain Morgan osaa jos osaa vastata tähän. Voittoa tekevät yritykset maksavat melkolailla veroja sekä työllistävät ihmisiä jotka nämäkin maksavat veroja. Verotuotoilla ne poliisinkin palkat maksetaan. Morganin logiikan mukaan menestynyt liikemies käännytettäisiin julkisen sektorin sairaalasta koska tämä on elämässään menestynyt. Ei käy nämä morganit ja erikit täysillä valoilla.

Sherlokki suvakko
Sherlokki suvakko
21.6.2022 20:43

Aikoinaan Suomalaiset maahanmuuttajat olivat nostamassa kansankodin elintasoa ahkeralla työnteolla. Kuvitteleeko Reikku, et nää matut loisimalla tekis oikeesti saman! 300 000 tuhannen Suomalaisen selkänahasta saatu hyöty ei olis mitää ihmeellistä, vaan näitten paskiaisten musu ulina on kai musiikkia Reikun korville.

mari
mari
22.6.2022 01:45

Mulla on sukua Ruotsissa. Äitini sisko, siis tätini, lähti aikanaan Ruotsiin sairaanhoitajaksi. Paljon olen kuullut juttuja kuinka suomalaiset siirtotyöläiset joutuivat kohtaamaan aika ankaraakin rasismia ruotsalaisten taholta. Mutta ajat ne muuttuu. Jotain kymmenisen vuotta sitten tehtiin Ruotsissa tutkimus tai pikemminkin kysely. Kysyttiin minkä maalaisen ruotsalainen ottaisi mieluiten naapurikseen asumaan. Ykköseksi meni suomalaiset. Epäilenpä tietäväni tähän syynkin.

Minä
Minä
22.6.2022 12:39
Vastaa...  mari

Minä muutin Ruotsiin 70-luvun puolivälissä ja asuin siellä kaiken kaikkiaan parisen vuosikymmentä. En kohdannut mitään ruotsalaisten syrjintää edes 70-luvulla. Joskus 60-luvulla ja aiemmin on kuulemma sellaista ollut. Ruotsissa minulla oli lähinnä ruotsalaisia asiakkaita ja monet vuosikausia, koska halusivat juuri minulta sitä mitä tein. En missään vaihessa kokenut mitään syrjivää, ellei nyt sitten joskus leikillä heitettyä vitsailua lasketa sellaiseksi.

mari
mari
23.6.2022 11:18
Vastaa...  Minä

Tuo oli mukava kuulla. Tätini lähti Ruotsiin niinikään 70-luvun puolen välin paikkeilla ja hänelle näitä rasismijuttuja kertoivat sinne jo aiemmin 60-luvulla muuttaneet suomalaiset siirtotyöläiset. Tuo kohtelu tosiaan muuttui 70-luvun aikana. Ilmeisesti ruotsalaiset huomasivat kuinka hyvää porukkaa suomalaiset ovat, kovia tekemään töitä eikä valita turhista.

Runtiti-pou
Runtiti-pou
21.6.2022 21:43

https://www.youtube.com/watch?v=70k2lHsBMKo
Aika entinen ei koskaan enää palaa

köö
köö
21.6.2022 21:54
Vastaa...  Runtiti-pou
Pimpeli pom....
Pimpeli pom....
21.6.2022 22:43

Japanissa ei ole joukkoraiskauksia, mutta Reinfieldstanissa on.

X
X
22.6.2022 02:18
Bling Bling
Bling Bling
22.6.2022 03:25

 Maahanmuuttoa tarvitaan, sillä Ruotsin väestö ikääntyy ja syntyvyys on pientä.”

Normaali ihminen saattaisi tietysti kysyä, että mitä tekemistä näillä kahdella asialla on keskenään tai vaikka että miten ensimmäinen seuraa jälkimmäisestä ja silloin oltaisiinkin jo hyvällä tiellä asioiden ymmärtämisessä.

Jortonki
Jortonki
22.6.2022 19:05
Vastaa...  Bling Bling

Nämä kaksi asiaa voisi yhdistää myös toisella tavalla: ”Ruotsin väestö ikääntyy ja syntyvyys on pientä. Tulevaissudessa siis keskimääräinen Ruotsin kansalainen tulee olemaan perintöjen ja tulojen/omaisuuden veroilla tasoittamisen kautta rikkaampi kuin Sveitsin, Luxenburgin ja Liechtensteinin kansalaiset. Tosin ruotsalaisia on vain sitten 5 miljoonaa, eli saman verran kuin 1900”

Jortonki
Jortonki
22.6.2022 19:09
Vastaa...  Jortonki

Muttta Ruotsi on valinnut toisen tien. Siellä tulee olemaan 5 miljoonaa ruotsalaista (joista iso osa vanhuksia) ja 5 miljoonaa matua (joista iso osa kakaroita, tai kakara äo:lla varustettuja).

mari
mari
23.6.2022 11:20
Vastaa...  Jortonki

Niiden ylläpitoon ne tulevat perinnöt sitten hupenee…

Usva
Usva
22.6.2022 04:21

Jonkinlaista valitsemista tulisi tehdä. Ei tulisi ottaa yhtään muslimia. Eivät ole integroitavissa. Muita työperäisesti pienehköjä määriä

Anonyymi
Anonyymi
22.6.2022 07:45

Kuka kertoisi minulle, miksi minkään maan väestön pitäisi jatkuvasti kasvaa? Erityisen haitallista se on kehitysmaissa, jotka ratkaisevat ongelmaa tuuppaamalla liikaväestöä muualle ja jonne länsimaat lähettävät vuodesta toiseen kymmeniä miljardeja rahaa pönkittämään kurjuutta, joka liiasta sikiämisestä aiheutuu. Suomikin pärjäisi pienemmällä väestömäärällä, kaikille olisi töitä, ihmiset onnellisempia ja yhteiskunta turvallisempi. Vasemmistohan ei tätä halua, koska heiltä loppuisi äänestäjåt.

Minä
Minä
22.6.2022 08:36

Oli joskus ne ajat, jolloin naiset saivat olla kotona ja miehen palkalla pysyttiin hengissä sekä kasvatettiin mukulalauma. Siinä samalla maksettiin asunto kymmenessä vuodessa.

Sitä myöten kuin naiset on raahattu työelämään mukaan, perhe elää jotenkin, kun molemmat saavat palkkaa, mutta mukulat jäävät vähiin. Nykyisin asuntoa maksetaan vuosikymmeniä.

Jortonki
Jortonki
22.6.2022 19:14
Vastaa...  Minä

Hartiapankilla talo rakennettiin vuodessa, tai kahdessa jos tartti käydä koko ajan ulkopuolisissa töissä. Nykyään talon rakentamisessa isoin asia on kaikki tontit, luvat, kyyläämiset ja tarkastukset. Ennen vaan rakennettiin (ja osaajia oli mukana talkoissa).

Taidan olla boomeri.

Minä
Minä
22.6.2022 08:39

Reinfeldtin ajatustapa on puhtaasti väestönvaihtoa. Kun ruotsalaiset vanhenevat, hankitaan muslimit tilalle. Eikä se ole pelkästään alhaisen syntyvyyden korvaamista, vaan selvästikin juuri muslimeilla korvaamista. Ei kelpaa kristityt eteläamerikkalaiset tai filippiiniläiset, eivätkä buddhisti thaimaalaiset jne. Vain muslimit ja afrikalaiset tummemmat sävyt ovat Reinfeldtin ja muiden äärisuvakkien ajatuksissa.

Särmääjä
Särmääjä
22.6.2022 10:16
Vastaa...  Minä

Noille seinähulluille kuka tahansa kelpaa ruotsalaiseksi, mutta samalla vaalivat kuitenkin saamelaisten verenperintöä ja kulttuuria.

Minä
Minä
22.6.2022 12:32
Vastaa...  Särmääjä

Tuota vääristymää elävöitetään ruotsalaisten poliitikkojen puheilla, että Ruotsi kuuluu kaikille ja että ei ole olemassa ruotsalaista kulttuuria. Måna Sahlin puhi 90-luvulla uusista ruotsalaisista (nya svenskar), joten kaipa sitten ruotsalaiseksi heille kelpaa kuka vaan – jos on musta tai muslimi. Kristityistä maista ei pääse, vaikka tulijoita, jotka sopeutuvat helposti, olisi pilvin pimein.

Tapsa
Tapsa
22.6.2022 10:45

Japani onkin kiinnostava esimerkki jota voi pohtia enemmänkin. Japani on nopeasti ikääntyvä yhteiskunta jossa talouskasvu on ollut jo vuosikymmeniä hyvin matalaa. Siitä huolimatta Japanin vaihtotase on ollut käytännössä aina ylijäämäinen ja ulkomaanvelka mitätön kun taas ulkomaat ovat velkaa suuria summia japanilaisille. Velkaa japanin hallituksella tietysti on paljon mutta se on siis käytännössä kokoanaan kotimaista velkaa. Ikääntymistä vastaan Japanissa toimitaan lisäämällä automatisaatiota, myöhentämällä eläköitymista ja lisäämällä osatyökykyisten työhönosallistumista. Japanilaiset arvostavat kulttuuriaan eivätkä halua uhrata sitä maahanmuuton edessä. Saman valinnan voisi Suomikin hyvin tehdä jos vain haluaisi.

Anonyymi
Anonyymi
22.6.2022 14:52
Vastaa...  Tapsa

Maailman kansojen joukossa suomalaiset ovat pikkuruinen vähemmistö, mutta ei sillä ole mitään merkitystä tai arvoa. Ihmetyttää vaan, että nykymenon kannattajia on niin paljon. Tai ei oikeastaan ihmetytä, koska maahanmuuttobisnes työllistää jo niin paljon ihmisiä kunnilla, valtiolla ja erilaisissa järjestöissä että kun siihen määrään lisätään kaikki erilaisia sosiaalitukia saavat, on tilanne tämä kuin on. Ja jatkossa se ei ainakaan parane, koska meillä on sellainen hallitus kuin on, ala-arvoinen ja omia kansalaisia kyykyttävä.

Kiitos tästäkin!
Kiitos tästäkin!
22.6.2022 13:18

Kamerunilaista kulttuurinrikastusta: Naista puukolla kaulaan ja sikiötä puukolla päähän. Sitten naisen ilmaliito palkongilta. Kaikki tapahtuu lasten katsellessa:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KzJOjG/carine-och-hennes-ofodda-barn-hoggs-ihjal

Rikastuksen tonkiminen ja selvittäminen tulee maksamaan miljoonia: äijälle vankilaa, lapsille sijaiskoteja ja terapiaa, Kameruniin vahingonkorvauksia, suku tulee tänne kostoretkelle jne jne

Anonyymi
Anonyymi
22.6.2022 15:00

Milloin ihmiset ymmärtävät, että on älytöntä tuoda länsimaihin ihmisiä liian vieraasta väkivaltaisesta ja takapajuisesta kulttuurista? Kaikki kulttuurit eivät ole yhtä hyviä; johan sen muuttoliikekin osoittaa mihin suuntaan pyritään! Millä oikeudella tullaan pilaamaan toisten rakentamat toimivat ja rauhalliset yhteiskunnat? Ilmeisesti sillä samalla millä Putin hyökkäsi naapurinsa kimppuun.

mari
mari
23.6.2022 11:25
Vastaa...  Anonyymi

Totta. Afrikan ja lähi-idän kulttuurit ovat hyvin erilaisia kuin Euroopan kulttuurit. Nämä eivät tule koskaan sulautumaan keskenään vaan repivät toisensa rikki ja lopulta vahvempi ja väkivaltaisempi kulttuuri- ja jäljelle. Näillä näkymin ei näytä siltä, että se olisi eurooppalainen kulttuuri.

Montako Kelviniä?
Montako Kelviniä?
22.6.2022 16:15

Ensin nussitaan ketä vaan, sitten tuotetaan omasta kotimaasta vaimo nettidejttailun avulla. Jos on nöyrä muija hankitaan 10 mukulaa ja eletään leveästi valtion piikkiin, jos on huono niin tapetaan ja/tai tilataan uusi.

Nainen jätti lapsensa Kameruniin, muutti Ruotsiin ja tuli nopeasti raskaaksi maanmiehensä kanssa jonka oli löytänyt netistä. Miehelläkin oli ennestään lapsia. Tarkoitus oli tuottaa Ruotsiin Kamerunin laps etc. Vaan mies olikin ilkeä ja väkivaltainen ja nainen halusi pois. Puukko esiin, 70 vammaa joista 50 puukoniskuja. Kantikset maksaa viulut.

https://www.expressen.se/nyheter/kelvin-osagie-mordade-sin-hoggravida-sambo/

Anonyym
Anonyym
23.6.2022 13:44

Kamerunistahan löytyi se Aatami00:n sukulinja, joka on liki puolta vanhempi jatkumo kuin meillä muulla ihmiskunnalla. Juontuu alkujaan jo ihan varmasti jostain muusta ihmislajista kuin Homo sapiensista. Liekö muinaisuudesta säilynyt jotain omaansa nykyaikaan saakka??? Vai ei.

Antero
Antero
23.6.2022 14:41
Vastaa...  Anonyym

Homo simpanssus simplicus?

Orakin poika Harak
Orakin poika Harak
22.6.2022 14:08

Tuo mies pitäisi viedä sienimetsään!
Joidenkin mielestä myrkylliseksi tiedettyjen sienien kerääminen ei ole järkevää, toiset ilmeisesti haluavat käyttää valtavasti resursseja kehittääkseen keinoja niiden muuttamiseksi syömäkelpoisiksi. Joidenkin mielestä taas näköjään sieni kuin sieni, bon appétit.

Big l
Big l
23.6.2022 05:13

Toiset ne vaan on niin käsittämättömän kovanluokan sekopäitä ja älykäääpiöitä että jopa näinkin sanavalmis kaveri kuin mä meen jo sanattomaks. Toivon sydämmeni pohjasta että matu jengien harhaluodit osuis tohon vitun kusiaivoon. Joskin senkin se kääntäisi ruotsalaisten syyksi

Suomi Finland
Suomi Finland
23.6.2022 10:40

Kappas. Monikulttuuri on saapunut uimaseuroihin Ruotsissa.

Bikinejä käyttäviä tyttöjä ei kunnioiteta. Ja kaikkihan tajuavat heti, että kyse on – ei mistään muusta kuin siitä – monikulttuurisesta rikkaudesta.

Iltasanomat ei mainitse kulttuurinrikastusta uutisessaan, mutta asiaa seurannut tietää välittömästi, mistä on kyse. Toivon todellakin, ettei asiaa vähemmän seurannut kansanosa ole niin yksinkertaista, ettei tuota huomaa. Se on sitten eri asia, jos siitä huolimatta asenne on se, että me emme saa missään tapauksessa olla penseitä burkia, burkiineita ja hijabeja kohtaan, mutta rasismia on yksiselitteisesti myös se, jos omat tyttömme pukeituvat tavalla, joka loukkaa kunniakansalaisten tunteita.

Waltsu
Waltsu
23.6.2022 13:38

-Katuväkivalta
-Raiskaukset
-Kunniamurhat
-Ammuskelut
-Alistamisryöstöt
-Tukien väärinkäytöt
-Autopalot
-Ym
-Ym
-Ym
Reinfeld: ”LAALAALAALAALAALAALAALAALAA!”

Nyt meidänkin hoodeilla
Nyt meidänkin hoodeilla
23.6.2022 14:44
Vastaa...  Waltsu

John Hoodin jälkeläinen tykkää hoodeista ja siellä maleksivista turhakkeista.

timo
timo
23.6.2022 14:50

Ihmettelen ainoastaan sitä että kukaan ei ole ampunut tuota.

Qroquius Kad
Qroquius Kad
23.6.2022 15:39
Vastaa...  timo

Miksi olisi?
Ruotsalaiset eivät uskalla ja kemumatut eivät halua.

Mustamakkara
Mustamakkara
23.6.2022 18:42
Vastaa...  Qroquius Kad

Palmen joku pisti kylmäksi. No se oli 1980- luvulla.

Alpertti
Alpertti
23.6.2022 19:36

No on kai täydellinen vanhainkoti parempi kuin epätäydellinen?

Fredrik salaa että 5%...
Fredrik salaa että 5%...
24.6.2022 12:28

R on saanut homman Visitan hallituksen puheenjohtajana (Visita = besöksnäringens branschorganisation) eli R haluaa että kuppiloissa käy ihmisiä, hotellit täyttyvät jne. Ja kuppiloillahan on huutava pula kompetenteista kokeista, tarjoilijoista jne. (Ongelma: Kaapu ei voi tarjoilla eikä Kaapu voi viedä kahden ihmisen tilaa keittiössä, aiheuttaa tulipaloa, heiluttaa liepeitä asiakkaan lautasella).
Expressen pohtii: Miten näkee R sen että VAIN 5% NIISTÄ ASYYLINHAKIJOISTA JOTKA SAIVAT VÄLIAIKAISEN OLESKELULUVAN (2016-) ON SITTEMMIN SAANUT PYSYVÄN OLESKELULUVAN KÄYMÄLLÄ TOSITÖISSÄ EIKÄ VAIN VALTION RAHOITTAMISSA ”KIVATÖISSÄ”?

https://www.expressen.se/ledare/patrik-kronqvist/reinfeldt-duckar-for-de-svara-fragorna/?referrer=rotator-item-3

Retun AutoMat
Retun AutoMat
24.6.2022 16:30

Äijä voisi perustaa Automaattikaupan kun kerran uskoo ihmisten rehellisyyteen jne:

Hur kan man fortfarande tro att man i detta land kan starta en butik vars affärsidé bygger på ärlighet och att människor betalar för sig när vi inte ens vet vilka som bor här och brottsligheten bara ökar. Och att samma människor dessutom kan upprepa stölden utan att någonting händer. Det kan ju komma en stor lastbil från Baltien/Balkan och tömma rubbet, kanske t o m ta hela byggnaden med sig!

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/stoldturne-pa-osterlen-tjuvarna-identifierar-sig-med-bank-id

liisa vtuhorsmanperse
24.6.2022 20:10

NIIn, onko tämä se kaveri joka pyysi tervehtimään kulliaan kädestä pitäen? Tyyppi kuitenkin joka kai koulutti ”veltto Vartiaista” ruotsin vuosina juomaan? Tänään muuten jopa iltapäivälehti kertoi ruotsin ammuskeluista toki ilman kommentoini sijaa mutta kuitenkin,tullee ennätysvuosi? Minulle on sama miten nopeasti ruotsi muuttuu kalifiaatiksi jos yhdessä pohjoismaiden kanssa voimme heivata mtu.paskan noille kalifiaattiin ja muuri tosin tarvitaan ympärille. Minusta hyypiö vaikuttaa psykopaatilta ja todennäisesti onkin lienee myös sexuaalisesti poikeava? Nimittäin vain mielenvikaiset johtajat on historissa tautien lisäksi tuhonneet oman kansansa usein syynä perversiot päihteet orgiat jne ,kohta halvalla saatu ”henkilökunta” onkin leikannut kurkut auki ja barbaarien laumat on tuhonneet kaiken.