Hyvät joulut lukijoille!

Hyvät joulut lukijoille. Ei ryypätä sitten itseä hengiltä eikä kaadeta kännissä kuusta.
Terveisin Pate ja avustajat.

Kuvakaappaus 2019-12-23 22-58-17

Advertisements

About Pt-media.org toimitus

View all posts by Pt-media.org toimitus →

26 thoughts on “Hyvät joulut lukijoille!

  1. ***********************************************************************************
    ”Sillä lapsi on syntynyt meille, poika on annettu meille. Hän kantaa valtaa harteillaan, hänen nimensä on Ihmeellinen Neuvontuoja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas. Suuri on hänen valtansa, ja rauha on loputon Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnassaan. Oikeus ja vanhurskaus on sen perustus ja tuki nyt ja aina.”

    **Kunnia Jumalalle ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan Hänellä on hyvä tahto **

    Siunattua joulua kaikille, Vapahtaja on syntynyt ja elää edelleen!!
    Nimimerkki: Vuosien kokemuksella. Ihmeellinen on elävä Jumala!

    ***********************************************************************************

    16
    1
  2. …kristillesit arvot omaan. Ja uskon Jeesukseen. Toisaalta uskon suomen kansan herämiseen. Eli AWAKENING ja seuraavaan kokoukseen toivottavasti saadaaan lisää kannattajia. 😉

    11
  3. Hyvää joulua Paavolle ja tontuille.

    P.S. Kännissä voi kaataa turhan suuren kuusen ja jäädä sen alle joulunviettohon. Kätevää.
    P.P.S. Tuttu varasti joulumännyn, ei kai se kännissä tunnistanut puulajia.

    1. Eli homma meni kirjaimellisesti päin mäntyä. Jeesuksen kristuksen veri on tehty oluesta.

  4. Kerron vielä laivareissulta kokemuksia. Arabit piiritti 6 x kahta naista yökerherhossa. Suomalainen tai ruotsalaisia. Ennen puolta yötä näin kun vietiin ilmeisesti humalaista naista hyttiin. Teki mieli puuttua asiaan, mutta ei laivanvartijat ollut kiinnostuneista asiasta. Jos lukevat tätä tulen kyullä todistamaan 21. -22.siljline. Naamat jäi mieleen.
    Olkaa varovaisia siellä….

    12
  5. Hyvää Joulua Paavo ja tonttujoukot.
    Hyvää Joulua myös kaikille kristityille, ateisteille, buddhalaisille, mustille ja valkoisille, miehille ja naisille, tytöille ja pojille.. jokainen varmaan löysi itsensä em. listalta.. jos ei niin sitten on oma vika.
    Onnea ja menestystä uudelle vuosikymmenelle!

  6. Hyvää joulua PT-MEDIALLE, KAIKILLE syntyperäisille suomalaisille ja patriooteille. Muistutuksen sana kaikille joulutaiasta: kehoitan kaikkia uskovia ja uskomattomia rukoilemaan (vaikka se vaikealtakin tuntuisi) Suomelle vapautusta EU:n kahleista, valheista, rikollisista johtajista ja kaikesta siitä pahasta, mitä Suomi ja Suomalaiset saavat kokea päivästä toiseen. Mummoni kertoi ihmisten rukoilleet Talvi -ja Jatkosodan aikaan iltaisin yhteisissä rukouspiireissä. Suomi koki ihmeellisen pelastuksen ja se oli Jumalan tahto ja armo, koska ihmiset pyytivät PELASTUSTA yhteisessä rintamassa. Näin ollen pyydän KAIKKIA hiljentymään ajatuksiinsa näin jouluna Kristuksen syntymän kunniaksi ja rukoilemaan Suomelle pelastusta . Jouluihme voi toteutua ja se olisi meille kaikille se PARAS JOULULAHJA!!!

    1. Jos oikein kovasti rukoilee, voi joskus jopa innostua toimeen rukouksen toteuttamiseksi. Hyvää ensi vuosikymmentä 2020 ja toivoa, että tapahtuu edistystä.
      Vaarana on että, edelleen huononee. Internetti pitää siitä huolen. Tervejäkiset sanovat irti ilmaiset sometilinsä, FBt ja Twitterit ja ovat varovaisia Googlen ja Mikrosoftin kanssa. Nämä keräävät kaiken aikaa dataa ihmisitä, joita algoritmit tutkivat automaattisesti. Data myydään ja myyntituloilla ilmaisjakelua tekevien yhtiöitten omistajat kuuluvat maailman rikkaimmistoon. Kukaan ei dataa ostaisi, jos ei saa niistä rahallista hyötyä niiltä, joilta tietoa on kerätty. Vaalihin sekaannutaan tuhansien someen kirjoittelevien valehenkilöiden avulla. Ehkä sitä tapahtui viimeisissä Suomenkin vaaleissa. Internetissä on hyvääkin ilmaispalvelua, käytä sitä hyväksesi, mutta sulje sometilit NYT, muuten sinusta tulee kusipää.

    2. Joo. En ole oikein uskonut näihin joukkorukouksiin, ajattelen, että antaa Jumalan toimia oman pyhän tahtonsa mukaan. Mutta kyllähän Raamatussa kehoitetaan rukoilemaan. Jos nyt lupaisin liittyä tähän pyhään rukouspiiriin. Yrittää päivittäin muistaa tämä asia. Aloitetaan:

      Rakas Taivaallinen Isä. Armahda Suomenkansaa. Älä salli hävittää meitä, erityistä pohjoista kansaamme, jolla omat tapamme ja perinteemme, kielemme ja kulttuurimme, uskomme. Oma maamme, Suomi, jonka eteen olemme jo kymmenentuhatta vuotta työtä tehneet, esi-isämme ja -äitimme täällä eläneet ja Isänmaatamme rakentaneet. Vihollisia on ollut monia, tänä päivänä kansamme sisäänkin luikerreleita, omine, vieraine tapoineen. Pyhä Jumala! Älä salli kansamme ja kulttuurimme tuhoutua. Jumala, aja joka vihollinen ulos maastamme! Ruoska kädessä anna niille kyytiä! Anna meille isänmaalliset päättäjät, kaada hullujen hallitus! Anna jälleen Suomenkansan olla itsenäinen, kaada vaikka koko Eduskunta ja vaihda päättäjämme oman kansamme mielisiin, meidän omassa Suomenmaassamme! Aamen. ✨

  7. Hyvää joulua Paavolle taustajoukkoineen.

    Toivottavasti tämän voi sanoa vuoden kuluttua uudestaan.

  8. Kiitos Paavo ansiokkaasta työstäsi suomalaisten hyväksi!
    Toivotan Sinulle ja taustoillesi viihtyisää ja rauhallista joulua.

  9. Hyvää ja Rauhaisaa Joulua, Kristuksen ✨ syntymäjuhlaa / tonttukekkereitä kaikille isänmaallisille!

    Kaikille kristityille, pakanoille, suomalaisille ja Suomen-mielisille!
    Etenkin Junekselle, Tiinalle ja eläinkatraalleen Ouluun!
    🎀

    1. Tämä on yksi ihanimmista joululauluista, joskin hiukan vaikeasti (korkealta) laulettava, mutta ehkä ainakin suihkussa aloitteleva oopperalaulaja pääsee näihin äänikorkeuksiin:

      Jarkko Ahola – Oi Jouluyö ✨

  10. Hyvvee jooluu. Mutta onko tietoa mikä tämä jouluseurue on josta uutisoitiin iltapaskassa?
    Starttipistoolia, ja astaloa ainakin oli ollut messissä. Kommentointi näköjään molemmissa iltakurissa poistettu. Muutamia juttuja saa ainoastaan kommentoida.

    1. 1. ”Seurue”.
      2. Karviaistie. Sijaitsee Helsingin Ala-Malmilla.

      Arvoitus ratkaistu.

  11. Hyvää Joulua vaan Patelle ja tontuille!

    Tässä on aika hyvä video, hengellisyys (näkökulma kristinusko) ei ketään tapa, mutta saa näkökulmaa Päivi Räsäsen sananvapaussyytteisiin. Juurikin epäilevät tätä samaa agendaa, LPGTTITITYY vai mikä lie se olikaan ja joku muu vaikuttava taho, olevan taustalla, sillä ei yksi tai kaksi ihmistä saa tällaista mediasirkusta syytteineen aikaiseksi. Räsäsen kautta todennäköisesti saa mediassa hyvää huomiota, olisiko laskettu sen varaan? Sitä ihmettelen, eikö kristillisten pj ole ollenkaan Räsästä puolustanut? Vai olisiko mennyt minulta ihan ohi, jos on?

    Mitä kuuntelin, niin tuli vahva tunne, että kyllähän Räsänen selkeästi on henkilökohtaisen vainon kohteena.

    http://www.youtube.com/watch?v=ap7a3-klEbk

  12. Mikäs joulu se semmoinen on, jos ei vähintään kerran mene kuppi ja kuusi nurin 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.