Foliohatut levittävät juttua rokotteeseen kuolleesta hoitajasta

Netin foliohattuosasto levittää taas rokotevastaisia juttujaan. Tällä kertaa ajatukset kiertävät kehää sen ympärillä, että Yhdysvalloissa Tenneseessä rokotteen saanut hoitaja Tiffany Dover olisi kuollut rokotteen takia.

Juttu on kuitenkin pelkkää foliohattujen öyhötystä. Useiden eri amerikkalaisten lähteiden mukaan hoitaja sattui pyörtymään ei rokotteen takia, vaan siksi, että hän nyt sattuu olemaan ihminen, joka pökrähtää pistoksesta. Rokotteella ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä pyörtymisen kanssa. Niin ikään sairaalasta kerrotaan, että hoitaja elää ja voi hyvin. Hoitaja välittää ihmisille viestin, että ei kadu mitenkään rokotteen ottamista.

Olen tässä ihmetellyt todella hartaasti, että mihin folio-osasto perustaa rokotevastaiset juttunsa. Luultavasti kyse on monien asioiden summasta kehittynyt pahemmanlaatuinen uhma-asenne. Rokote ei sinänsä ole se mitä vastustetaan, sillä rokotteen tilalla voisi olla mikä tahansa muukin juttu. Kyse on eeuun, klopalistien, tunnelisodan, bill gatesin, yhdysvaltojen presidentin ja muun yleisen öyhötyksen rinnalle tullut yksi tekijä. Kun tekee mieli puhua paskaa ihan vain yleisestä tyytymättömyydestä, niin kaipa siihen rinnalle voidaan ottaa rokotekin.

Nykypäivän ongelma on se, että netin myötä maailmaan on syntynyt eräänlainen yhteisö, harhakirjasto, josta voi noukkia itselleen mieluisan harhan. Tälle harhalle löytyy netistä aina samanmielisiä, jotka tukevat omaa harhaa ja vahvistaa sitä. Kulunut vuosi muistetaankin tulevaisuudessa harhoistaan. Tai ajasta, jolloin alkoi suuri harhaisuus. Ei yksin korona, rinnalla 5G, Yhdysvaltojen presidentin vaalit ja klopalisteja vastaan aloitetut teloitukset voivat viedä harhaisen mielen ihan omiin sfääreihinsä.

Nyt jos koskaan kannattaa pitää pää kylmänä ja potkia harhaatikot ulos kalustetuista huoneista takaisin hollituvalle mölyämää.

 

EDIT

Pt-median koronakeskustelu loppuu tähän. Viime päivien aikana on tullut massiivinen viestitulva, jossa sössötetään qanonien tapaisia rokotevastaisia juttuja. Jos haluaa olla ”rokotekriittinen”, silloin kannattaa hakeutua keskustelemaan asiasta muualle.

Mulla ei ole aikaa, eikä edes haluja, selata läpi satoja koronaviestejä. Joten jatkossa poistan kaikki viestit, joissa sössötetään jotain rokotteista. Pt-mediaa ei todellakaan käytetä jonakin rokotevastaisen keskustelun alustana.

122 Kommenttia
Vanhimmat
Uusimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
T
T
30.12.2020 15:09

”Olen tässä ihmetellyt todella hartaasti, että mihin folio-osasto perustaa rokotevastaiset juttunsa.”
Esim, onko rokotetta testattu riittävästi? Onko rokotteen testauksen tehnyt toimija, joka ei ole rokotevalmistajan palkkalistoilla?

Jaaha
Jaaha
30.12.2020 15:24
Vastaa...  T

No, rokoteelle ei ole missään päin maailma myönnetty tavanomaista myyntilupaa, vaan ehdollinen hätäjärjestely. Suomessa ei ole lainkaan kansallista tahoa, joka vastaa luvasta, vaan menee komission poikkeusluvan taakse vastuu, joka pohjaa taas vastuusta irtisanoutuvaan euroopan lääketurvallisuus virastoon ja sen suositukseen poikkeusluvan antamisesta.

Jaaha
Jaaha
30.12.2020 15:33
Vastaa...  T

Eli testaamisenhan on juuri tarkoitus ryhtyä, nurenbergin säännösten vastaisesti, tavallisella kansalla. Ihmisille myös pyritään jättää mainitsematta pääasiallisista riskeistä, esim potentiaalisesti kuolemaan johtavista antigeeni perusteisesta voimistumasta antibody-dependent enhancemen (ADE) ja varteenotettavampi suurempi riski koskee rokotteen osittaiseen toimintaan, eli siihen ettei kyse ole oikeasta hyökkäyksestä vaan immuunijärjestelmää manipuloidaan vain yhden proteiinin osalta ikäänkuin luulemaan olevansa viruksen hyökkäämänä. Tähän sisältyy riskejä, koska immuunivasteemme on laaja kokonaisuus joka on huonosti ymmärretty, ja tällaisissa rokotteissa on ollut elänkokeissa riskinä tämä rokotteisiin liittyvä korostunut hengitystietauti oikeaan virukseen törmättäessä, eli vaccine-associated enhanced respiratory disease (VAERD), jossa keuhkot täyttyvät eosinofiileiltä rokotteen aiheuttaessa virheellistä T-solujen toimintaa, kun immuunijärjestelmä ei reagoikkaan tavalla jolla se reagoisi luonnolliseen virukseen.

T
T
30.12.2020 15:59
Vastaa...  Jaaha

Hyviä pointteja. Tällä hetkellä olen kyllä aikeissa ottaa rokotteen. Näillä näkymin. Oma vuoroni tulee olemaan joskus hyvvin pitkän ajan päästä, joten ehdin pohtia ja tarkkailla asiaa. Aika näyttää mitä sivuvaikutuksia tulee.

pöh
pöh
30.12.2020 16:22
Vastaa...  T

Ekaan kysysymykseen helppo vastaus, , ei ole testattu tarpeeksi.
Aika paljon myös muita iheellisyyksiä löytyy.
Sanovat että rikote ei estä koronan saamista tai tartuttamista muihin mutta tulisi korona lievempänä.
Myös ensimmäistä kertaa ikinä on valmistajat vaatinut ja saanut valtioilta vastuuvapauden kaikista mitä ikinä rokotteesta ihmisille seuraakaan? Ja sopimukset on salaisia, kukaan ei tiedä vastaako kukaan mistään?
Noin kuukausi ennenkuin rokote tuli, Trump sanoi että rokote tulee noin muutamassa viikossa. Meidän mediassa kaukki ”asiantuntijat” nauroi että siihen menee ainakin 1,5-vuotta.
Siitä huolimatta joka ainoa päivä on ”asiantuntijoita” kaivettu selittämään kuinka kaikki on niin vaaratonta.

pöh
pöh
30.12.2020 18:40
Vastaa...  pöh

Ja kiitos Paavolle kuitenkin hyvästä sivustosta.
Joistain asioista saa ja pitääkin olla eri mieltä.

Juha
Juha
31.12.2020 06:47
Vastaa...  pöh

jep.. toistaiseksi Suomessa on sananvapaus voimissaan.. vaikka kommunistiset somejätit (twitter, faceshit, youtube), kommunistinen oikeuslaitoksemme ja kommunistinen valtamedia sensuroikin toisinajattelijoita.. mutta sehän on nyt ihan perus kommunistisia juttuja tuo sananvapauden rajoittaminen.. jo muinoin DDRssä sitä harrastettiin aktiivisesti..

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
30.12.2020 21:35
Vastaa...  pöh

1,5-2 vuotta kai siinä normaalisti meneekin testaamisessa. Tosin sen toteamiseen riittää guugletus, ei siihen asiantuntijaa tarvita. (Itse en guuglettanut, heitin asiantuntijana ulkomustista jotain.) Voi olla lähempänä viittäkin vuotta koko prosessi kehittelyineen ja myyntilupien hyväksymisineen, nyt ollaan kiireellä tekemässä jotain.

Toisaalta ”vastapuoli” on saanut rauhassa tutkia vuosia etukäteen olemattomat rokotteet ja omaavat kaikki faktat niistä. Ei sekään luo uskoa asiaan.

Natostakin hölötetty ties mitä niin kauan, että alan kannattamaan sitä. Joo Venäjällä ei ole tiettävästi avaruusohjukset ohjelmoitu lentämään Suomeen. Sodan tullen siihen menee ehkä minuutti, millä me estetään niitä minuutissa?

Rokotekin alkaa kaatua hyväksytyn puolelle, kunhan siitä ei kaavailla pakollista (et saa mennä kauppaan jne). Se olisi turhaakin, sillä jonot tulevat olemaan kilometrien mittaiset, kun lähes kaikki haluavat sen ekana.

Kunhan rokote tulisi saataville, niin 3 000 000 ottanee sen heti. Parissa kuukaudessa luulisi raatoa tulevan, mikäli se on hermomyrkkyä. Maailmanlaajuisesti kuolisi miljoonia. Nähdäänhän se jossain kohtaa, kuka olikaan oikeassa.

Ilmari
Ilmari
30.12.2020 22:04
Vastaa...  pöh

On varsin tavallista että valmistaja vaatii ja saa vastuuvapauden.

Kasi
Kasi
30.12.2020 20:38
Vastaa...  T

Suuri osa julkisuudessa jaettavasta informaatiosta on rokote teollisuuden tuottamaa. THLn väki ja muut HUSin myyntimiehet käyvät sitten vuorollaan mm. YLEssä vakuuttamassa kansalaisille rokotteiden tarpeellisuutta ”pandemiaa” vastaan taistellessa. Joku käärii maissit, jotkut kuolee eikä kellään ole mistään mitään vastuuta. Se on varmistettu lainsäädännöllä.

Evp Lasse
Evp Lasse
30.12.2020 22:15
Vastaa...  Admin Pt-media

Mieleeni muistuu vitsi, tulkaa katsomaan suurta fakiiria joka, työntää 10 tuuman rautanaulan toisen perseeseen tuntematta lainkaan itse kipua, en ole cornasta huolissani niin kauan kun maailman slummeissa ei kuole ihmisiä kuin russakoita. Tässä on takana jotain suurempaa joka minua huolestuttaa, älä ole tyhmä ja mene vapaaehtoiseen hirteen.

pöh
pöh
30.12.2020 15:10

Nykypäivän ongelma on se, että valtamediaan ei voi enää luottaa missään asiassa.
Luulisi Paavonkin sen tietävän.

pöh
pöh
30.12.2020 15:12
Vastaa...  pöh

Kun joku iltapulu haluaa peitellä jotain oikeita uutisia, niin siellä luetuin uutinen on joku ”kuinka saat miljoona orgsmia”..

pöh
pöh
30.12.2020 16:35
Vastaa...  pöh

Voin muuten vastata siihenkin kysymykseen, kuinka saada miljoona orgasmia. Vedät miljoona kertaa käteen. Vaihtele kuitenkin välillä kättä, tai muuten toisessa on näkyvästi isommat lihakset.

Patriootti
Patriootti
30.12.2020 15:23
Vastaa...  pöh

Paavo lukee Iltapaskaa ja katsoo Maikkarin 19 uutiset ja YLE:n annon 20.30 uutiset, jossa touhuaa monet kerrat niin toprakkana totuudentorvena kunnostautunut Matti ”Masa” Rönkhä – ”ME kerromme kuinka sinun tarvitsee ajatella”. 😉

pöh
pöh
30.12.2020 18:32
Vastaa...  Admin Pt-media

Paavo : Jokaiselle on luotu aivot ajattelua varten.
En usko mihinkään foliohattuteorioihin, mutta sen sijaan ajattelen itse.
Ja nykyään sekin lasketaan foliohattuiluksi.

Vaan aivan sama mitä kukakin musta ajattelee.

Veetuuntunut
Veetuuntunut
30.12.2020 16:57
Vastaa...  pöh

PT median juttujen taso alkanut laskea, nyt oli kyllä huonosti kasattu pöksö, olisitte edes jonkun luotettavan lähteen laittaneet tuosta sairaanhoitajan tapauksesta ja jättäneet hörhöiksi haukkumisen pois.

Ikävää että aikoinaan luotettavana pidetty PT media on mennyt yleläisten kelkkaan ja alkanut ääreistää kaikkia rokotekriittisiä, tämä on sitä toimintaa jossa ainoa tarkoitus on vaimentaa myös se järkevä kritiikki rokotteesta, näkyy siis nyt olevan samat keinot käytössä joilla maahanmuutto kriittinen porukka vaimennetaan.

Senkku
Senkku
31.12.2020 02:05
Vastaa...  Admin Pt-media

Ei ongelma ole jos kirjoitat aiheesta kuin aiheesta, vaan se että pyrit sitten myös säilyttämään saman neutraalin realistisen, asiallisen vaikka ajatuksen humoristisenkin otteen joka on maahanmuuttoasioissa.

Saat siis vapaasti olla luottavainen rokotteeseen ja epäillä epäilijöitä, mutta tee se tyylillä, asiallisesti ja toteen käytännössä näytettyjen asioiden pohjalta.

Nälvivä ja YLE:läinen leimakirves spekulaatio lässytys ei kuulu PT-median arvovallalle.

On yleisesti tunnustettu fakta että rokotteissa on ongelmia, sen myöntävät kaikki rehelliset ihmiset. Kyse on sitte mahdollisten hyötyjen ja haittojen puntaroinnista.

Jos olet seurannut uutisointia, olet varmasti nähnyt viimeisen tilaston kuolleisuudesta Suomessa 2020?

Kerro mitä sinä näet luvuissa?

Minä näen että Suomen vuoden 2020 kuolleisuus ja kuolleiden keski-ikä ovat täysin linjassa historiallisen trendin kanssa. Ja samaan aikaan maassa on kuulemma vuoden ajan riehunut hirvittävä tappaja-tauti?

Onko nämä asiat mielestäsi linjassa?

Onko tehottomalle rokotteelle edes tarvetta?

Kuka hyötyy myydessään miljardeja annoksia turhaa rokotetta? Kuka ottaa vastuun mahdollista rokote haitoista?

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
30.12.2020 21:41
Vastaa...  Veetuuntunut

On suhteellisen hörhöä väittää elävää kuolleeksi tai kuollutta eläväksi kuolleeksi. Siitähän tässä on kyse, ei mistään muusta.

Jos väittäisin naapurisi kuolleen ja polpon tunkeneen sille patterit perseeseen, että vaikuttaisi normaalilta, et tasan uskoisi. Sitten minä vaadin todisteita, etteikö asia olisi väittämälläni tolalla. Naapuri tuskin avaa ovea tutkimusta varten, eli olen oikeassa.

Ilmari
Ilmari
30.12.2020 22:07
Vastaa...  Veetuuntunut

MV-lehti on tyypillinen roskamedia.

Lebensraum
Lebensraum
30.12.2020 15:11

Aika hauska vuodatus tyypiltä, jonka edellinen artikkeli käsitteli swebbTV:n sulkemista. E..e..eii ole olemassa mitään salaliittoa tai deepstatea. Tuo teidän takku-einarien naiivius on ihan hauskaa sinänsä.

vitperhelvsaat
vitperhelvsaat
30.12.2020 19:27
Vastaa...  Admin Pt-media

Mielipiteet muuttuu kun tieto ja käsitys asiasta avautuu,95% rokotevastaisista on ollut rokotemyönteisiä. Onko joku taho joka hyötyy rokotevastaisuudesta merkittävästi ja polkaissut kamppanjan rokotteita vastaan? Toisinpäin asia on ilmeinen.
Nyky somessa mielipiteen muuttaminen on jostain syystä ”poliittinen itsemurha”

Senkku
Senkku
31.12.2020 02:08
Vastaa...  vitperhelvsaat

Saa muuttaa, mutta pitää myös sitten pystyä perustelemaan se kestävästi ja asiallisesti. ”Vitun foliota lässyn lää..” ei ole sitä.

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
30.12.2020 21:47
Vastaa...  Lebensraum

Eli diippisteinin 5G-siru meni sittenkin suoraan aivoihin ja hoitsu delasi. Miten siitä voi olla kahta eri totuutta samaan aikaan? Venäjällä lääkärit tipahtelevat ikkunoista, muttei edes siellä väitetä niiden tipahtelevan kerran viikossa ja voivan kuitenkin hyvin. Luulin Puuttinin kusettavan, se onkin rehellinen mies.

Juha
Juha
30.12.2020 15:18

Heh.. kyllähän näitä rokotekuolemia tulee.. se tiedettiin jo etukäteen..
Koronarokotteen eräs sivuvaikutus CDCn mukaan on kuolema

https://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/293865

Eli voitte hajaantua.. täällä ei ole mitään nähtävää.. 2021 nämä tulee yleistymään, joten nämä ensimmäiset kuolemantapaukset herättää pulinaa.. puolen vuoden päästä se on ihan ok ja normaalia että rokotteessa on näitä ei toivottuja sivuvaikutuksia..

Juha
Juha
30.12.2020 15:23
Vastaa...  Juha

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-swiss-death-idUSKBN29413Y

Foliohattulehtikin taitaa oloa fake news..

Vai mitä sanoo Paavo? täh.. mitäh?

Juha
Juha
30.12.2020 15:44
Vastaa...  Juha

Täytyy korjata virheeni.. sorry siitä..

Siis ei CDC vaan FDA (food and drug adm.) luettelee nuo rokotteen mahdolliset sivuvaikutukset

Guillain-Barré syndrome
 Acute disseminated encephalomyelitis
 Transverse myelitis
 Encephalitis/myelitis/encephalomyelitis/
meningoencephalitis/meningitis/
encepholapathy
 Convulsions/seizures
 Stroke
 Narcolepsy and cataplexy
 Anaphylaxis
 Acute myocardial infarction
 Myocarditis/pericarditis
 Autoimmune disease
 Deaths
 Pregnancy and birth outcomes
 Other acute demyelinating diseases
 Non-anaphylactic allergic reactions
 Thrombocytopenia
 Disseminated intravascular coagulation
 Venous thromboembolism
 Arthritis and arthralgia/joint pain
 Kawasaki disease
 Multisystem Inflammatory Syndrome
in Children
 Vaccine enhanced disease

https://www.fda.gov/media/143557/download

Tehdäänkehitysmaayhdessä
Tehdäänkehitysmaayhdessä
30.12.2020 16:40
Vastaa...  Juha
Juha R
Juha R
30.12.2020 17:38
Vastaa...  Admin Pt-media

Kannattaa vilkaista vaikka minkä lääkkeen sivuvaikutusluetteleota. Käsivarren mittainen lista löytyy jokaisesta. Vanha isäni noin kasikymppisenä, hiukan ennen kuolemaansa, sai jonkun uuden lääkkeen. Kertoi lukeneensa sivuvaikutukset ja sanoi, että yksi oli pitkäkestoinen erektio, sitä ei kuulemma ollut ilmaantunut.

Xxcx
Xxcx
31.12.2020 06:35
Vastaa...  Juha R

Burana ja panadol tappaa ihmisiä oikeasti vaan silti niitä vedetään surutta

Gulermo
Gulermo
30.12.2020 17:30
Vastaa...  Juha

eiköhän nekin merkata niihin koronakuolemiin, niinku vissiin kaikki, vaikka auton alle jääneet jos niiltä saadaan epäluotettavilla testeillä positiivinen koronatulos

Fatwantarkistaja
Fatwantarkistaja
30.12.2020 21:53
Vastaa...  Gulermo

Tottakai. Itse vasaroin Joulupukin tuohon rapputasanteelle aattoiltana. Koronaan sekin kuulemma kuoli. Polpo toivotti vaan hyviä pyhiä, vaikka seisoin vieressä katsomassa yltäpäältä veriroiskeissa tekoväline kädessä ja yhä kiihtyneessä mielentilassa.

Lapsille tiedoksi, ettei se ollut oikea Pukki, joku feikki. Aikuisille tiedoksi, että Joulupukki kirjoitettu isolla ja tiedätte mitä se tarkoittaa.

Jaaha
Jaaha
30.12.2020 15:21

Ei pyörtynyt kipuun iikityksestä. Näyttö ei tue tätä selityst’. Pyörtymisen todennäköisempi pääsyy on nestevajauksen ja kirkkaiden valojen yhdistelmä, jota uutistilaisuuksissa, kuten tässä usein käytetään. Usein pyörtymään taipuvaiset, jotka eivät tee töitä näyttelijöinä, eli ovat kokemattomia kameravalojen suhteen, pyörtyvät tällaisissa tilanteissa. Rokotteen vaarallisuus on siitä huolimatta perusteltu huolenaihe, sillä sitä ei ole vielä hyväksytty käyttöön missään, tavanomaisesti. Ainoastaan aikaistetun hätäjärjestelyn mukainen poikkeusmyyntilupa on kyseessä. Ihan virallinen tosiasia on tämä.

JeSuS
JeSuS
30.12.2020 15:30

Nyt on Paavo hyvä hetki rauhoittua ja lukea tämä Rokotetut vs. Rokottamattomat: http://ipaknowledge.org/ipak-vaxxed-v-unvaxxed-study.php joka perustuu täysin tieteellisiin menetelmiin, jossa tutkitaan kumpi ruhmä sairastaa enemmän, eli rokottamattomat, vai rokotetut. Tutkimuksen pääjehut ovat olleet Tohtorit: James Lyons-Weiler ja Paul Thomas, jotka käytännössä pyörittävät IPAK:ia. Tämä tutkimus siis valmistui pari viikkoa sitten ja on validoitu. Saman kalataisia tutkimuksia on useita vuosien takaa, mutta ei koskaan tehty yhtä tarkasti kuin tämä.
Bitchute sivulta löytyy kanava nimelta: Spiro joka mm. tästä asiasta itse Tohtori Paul thomas:n kanssa keskustelee aika avoimesti ja ennen kaikkea järkevästi.

Ihmettelen Paavo myös sinun tietämättömyyttäsi lääketieteestä ja sen ympärillä pyörivästä porukasta, sekä rahoista joita lääkkeillä / instrumenteilla tehdään.

Ei mulla muuta…

Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
30.12.2020 15:34

Mietin lähinnä sitä, miksi ei voida keskustella pelkästään siitä, mitä kehitysmaalaisten invaasiosta yhteiskuntaamme seuraa? Jos keskustelu menee näihin koronarokote-, mikrosiru-, tunnelisota- ja liskoihmiset-asioihin, on selvää, että siitä kehittyy ilmiriita. On selvää, että osa ihmisistä ei koskaan tule uskomaan näihin asioihin. Auttaako Suomen (tai Ruotsin) asiaa yhtään, jos White hats sotii jossain tunneleissa liskoihmisiä vastaan? Narratiivi on tietysti kiehtova ja olisihan se kiva, että kun kaikki lapset on vapautettu häkeistään, hyppisivät partalapset laivoihin ja lentokoneisiin ja palaisivat lähiövalaat kainalossa kehitysmaihin. Ikävä kyllä vaikka näin olisi, on meillä edelleen työ tehtävänä.

Jokainen tietysti tulee uskollaan autuaaksi, mutta kun on viimeistään kuluneen viiden vuoden ajalta faktaa siitä, että tietyistä asioista tulee vain ilmiriita, niin miksi ei voida keskittyä sellaisiin asioihin, jotka yhdistävät kaikkia.

JeSuS
JeSuS
30.12.2020 16:58

Anna-Maria sen takia täytyy keskustella muistakin asioista, kuin vain ja ainoastaan kehitysmaalaisten invaasioista, koska nämä ”Covid” jne. maahanmuutto asiat liittyvät kaikki samaan agendaan, jos tämä ei vielä ole aikuisille ihmisille selvinnyt?

On aika alkaa ajatella asioita ISOLLA kuvalla, ei vain kuvan vasemman reunan pikseleillä…

Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
30.12.2020 17:37
Vastaa...  JeSuS

No, jos se keskustelu menisi edes niin, että ylimitoitetut covid-toimet, jotta ihmiset eivät kokoontuisi kymmentä suuremmissa ryhmissä eikä heistä olisi vaaraa. Siispä kokoonnutaan sankoin joukoin ja vaaditaan rajoja kiinni ja hallitukselta suomalaismielistä politiikkaa. Mutta kun se keskustelu ensinnäkin menee tasolle koronaa ei ole. Ja sitten se menee tasolle RNA-rokote asettuu osaksi DNA:ta ja mutatoi. Sitten älähtää rationalisti, joka uskoo vain kovaa tiedettä. Ja da-daa, meillä sen sijaan, että olisi yhtenäinen rintama, käydään henkistä sisällissotaa folioiden ja rationalistien välillä. Folio yrittää vakuuttaa rationalistien linkittämällä YouTube – videon, jossa doctor Who the fuck kertoo tuon RNA-asian. Eihän se muuta asiaa miksikään, koska rationalistien ei kuitenkaan usko.

Minä kun olen koronan sairastanut, niin kyllä se on olemassa. Mutta jos sairastuvuus on muutama sata päivässä, se ei ole pandemia. Jos kuolleiden Keski-ikä on 84 v, se ei ole tappavampi kuin kausi-influenssa.

Olen itse sitä mieltä, että Saksan johtama EU on tyrannia ja sillä, kuten Neuvostoliitolla ja USA:lla aikoinaan on käytössä keinoja, joilla kansaa hallitaan. Nämä eivät ole pamppu ja kumiluodit vaan psykologiaan liittyviä. Yksi osatekijä on tietysti tuo maaginen rasismi-sana. Mutta, kun katsoo kuinka nämä tunnelisota-White hats ja USA pelastavat maailman jne. hajottavat rivit, niin kyllä nämä foliotkin johtavat sylttytehtaalle.

Idea on sama kuin aseella: sillä voi puolustaa isänmaata tai surmata viattomia ihmisiä väärin käytettynä.

Senkku
Senkku
31.12.2020 02:40

Niin, korona on yksi korona virus muiden vastaavien joukossa, sitä ei kai kiellä kukaan. Mutta moni juuri ei hyväksy sitä ilmiselvää valhetta mikä juuri sinukin esittämien lukujen valossa on mahdotonta. Covid-19 ei ole eikä voi olla kausi-influenssaa kummempi ainakaan vaarallisuuden suhteen. Jotkin oireet voivat olla luonteeltaan erilaisia.

Myös kausi-influenssat ovat vaarallisia ja ajoittain erittäin rankkoja oireiltaan.

Ja ne tappavat joka vuosi, kuten tänäkin vuonna, suurin piirtein saman määrän vanhuksia

Polle
Polle
30.12.2020 15:34

Itse olen ihmetellyt mikä on toimittelijoiden motiivina edistää ja kehoittaa ihmisiä ottamaan itseensä kemikaaleja joita ei ole edes kunnolla testattu? YLEn kanavien kuunteleminen on ollut ”pandemiaa ja kriisiä”, on odoteltu ”uudenmaan sulkemista*, ”maskisuositusta”, ”oppilaitosten sulkemisia”, ”jouluakaan ei olisi saanut viettää perheen kesken” ja kaikkea muuta koronaan liittyvää aivan mahdottomalta innolla. THLn ja ”kordinaatioryhmien” ”tiedoitustilaisuudet” ovat näytelmää jossa ei ole kysytty kertaakaan esim. PCR-testistä oleellisia kysymyksiä
Miksi Mäkinen odottelee ”jo häämöttäviä rokotteita”?
Miksi ETLAssa ollaan iloisia ”rokotteen nopeasta saapumisesta muutamassa kuukaudessa kun tutkimukset olisivat voineet kestää 10 vuotta”?
Aikoohan PT-mies itse hakea rokotteet.

Ukuukumies
Ukuukumies
30.12.2020 15:37

Sairaanhoitaja Tiffany Pontes Dover, 30, pyörtyi lehdistötilaisuudessa kesken haastattelun saatuaan hieman aiemmin Pfizerin COVID-rokotteen. Valtamediat kertoivat tapauksesta, mutta vakuuttivat sitten kiireesti, että ”kaikki on hyvin”comment imageKuvakaappaus videolta, jossa Tiffany Pontes Dover pyörtyy.
Bitchutessa julkaistulla videolla käydään läpi Tiffany Pontes Doverin tapaus, joka sattui joulukuun 17. päivä. Valtamedian uutisoinnissa oli havaittavissa selkeä käsikirjoitus, jonka perusviesti oli selvä: ”Ei mitään hätää”, eikä mainintaa, että pyörtymisellä ja COVID-rokotteella olisi ollut yhteys.
Sairaanhoitajasta on julkisesti tiedossa kaikki yksityistiedot, mutta mikä huomattavaa, ja joka on täysin jätetty valtamediassa uutisoimatta on, että Tiffany Dover, 30-vuotias ja muutoin terve nainen Alabamasta, kuoli saatuaan COVID-rokotteen ja sitä seuranneen pyörtymisen jälkeen. Hänet on julistettu virallisesti kuolleeksi.

Outoja juttuja on tapahtunut tapaukseen liittyen. Tiffany ei vastaa enää Fb:ssa, sukulaiset ovat hiljaa eikä kukaan kommentoi. Julkisuuteen on tuotu lyhyt video, joissa Tiffanyn näköinen nainen hymyilee muiden sairaanhoitajien joukossa maski päällä kaikilla. Tarkempi tarkastelu on osoittanut, että Tiffanyn näköisellä henkilöllä on jakaus eri kohdalla päätä, paksumpi niska, tukevampi olemus, erilaiset kulmakarvat jne.
Jos Tiffany ei kuollut rokotteen seurauksena, miksi tiedotusvälineet/globalistit eivät nosta häntä esiin esittäen todisteena, että rokotus on turvallinen?

Ukuukumies
Ukuukumies
30.12.2020 15:38
Vastaa...  Ukuukumies

Totuudella ei ole merkitystä. Pelkästään sillä on merkitystä ettei rokotteen mainetta saisi pilata.

Minä
Minä
30.12.2020 17:17
Vastaa...  Admin Pt-media

Olisi mielenkiintoista tietää, mistä tiedät totuuden?

Sitä ovat monet yrittäneet tuosta tapauksesta selvittää, mutta on ihan hyviä ja päteviä syitä epäillä, että ei tuo tapaus ole ihan niin ruusuisessa kunnossa kuin PT esittää. Olisi kiva tietää, mistä sen totuuden löytää.

Kovasti ovat monet etsiskelleet, mutta ainoa varsin konkreettinen vihje on sopivaan ajankohtaan ilmestynyt samannimisen henkilön kuolleeksi julistaminen. Henkilö ei myöskään ole tullut julkisuuteen tavalla, joka olisi uskottava.

Monet etsivät tietoa, mutta missä ovat vastaukset?

Puntus
Puntus
31.12.2020 06:58
Vastaa...  Minä

Linkit? (Muuhun kuin hörhöblogiin)

Ukuukumies
Ukuukumies
30.12.2020 18:03
Vastaa...  Admin Pt-media

Katsokaa mediaa. Mikä milelipide on hyväksyttävä ja mikä ei. Minkälaista tietoa sensuroidaan ja minkälaista tyrkytetään.

Patriootti
Patriootti
30.12.2020 15:37

Käys Pate lukemassa tämäkin folio ja etsi aiheesta lisää itse. Kannattaa, sillä tähän aiheeseen liittyy kovasti myös tämä covid öyhötys

https://mvlehti.net/2020/12/30/the-great-reset-kansallisvaltioiden-alasajo-kaynnistyy-tammikuussa-2021/

Ilmari
Ilmari
30.12.2020 22:18
Vastaa...  Patriootti

Ihanko oikeasti linkität tätä MV-lehden roskaa jonain luotettavana lähteenä?

Senkku
Senkku
31.12.2020 03:00
Vastaa...  Ilmari

Lähkohtaisesti hyvin YKE:läinen asenne.

Tieto saa tulla mistä vain jos sen voi jostain verifioida myöhemmin.

MV:ssä kuten missä tahansa mediassa on paskaa, virheitä, omaa propagandaa jne. Mutta sieltä kautta on tullut myös vuosien saatossa valtava määrä faktaa julkisuuteen mitä ei muuten olisi koskaan julkaistu missään. Esim. Natu-ukkojen rikokset ja lasten raiskailut olisivat jokainen lakaistu maton alle ja hyssytelty pois ellei niitä olisi MV paljastettu ja sitten myöhemmin pakosta myös valtamediassa.

Joo siellä on itä-ihannointia. Mutta muu media on täynnä itafobiaa. Pitää osata suodattaa. Mustavalkoinen suhtautuminen on kovin naivia.

Jaaha
Jaaha
30.12.2020 15:38

Jos hoitaja on elossa, on kyllä outoa, ettei siitä voi mitään näyttöä tarjota vai kuinka Paavo? Miksi pelkkään sanaan halutaan luottaa, eikä hoitaja uskalla itse tulla kameran eteen? Joku hämärä video tehdään ja sitten pimitetään ja siitä näytetään pelkkiä stillejä, ikäänkuin todisteena. Voi olla tai olla olematta elossa, mutta outoa, ettei asiasta tarjota todisteita? Oletko tullut ajatelleeksi miksi näin on oikeasti? Hoitaja on kenties elossa, mutta ehkä sairas ja keskellä oikeustaistelua? Tätä tukee väite siitä, että perhe ei kommentoi asiaa ”vaitiolovelvollisuuden Takia, johon heidät on määrätty. Hakevatko siis korvauksia vahingosta ja sovittelevat oikeudessa?

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
30.12.2020 16:04
Vastaa...  Jaaha

Tietenkin on sekin mahdollisuus, että tarkoituksella pitävät naisen piilossa, ja sitten kun aikansa annettu kaikkien halukkaiden julistaa hoitsua kuolleeksi, tuodaan hänet studioon.
Siinä sitten porukat olisi servattu.

Ukuukumies
Ukuukumies
30.12.2020 18:47
Vastaa...  Suomi-Kustu

Kannattaisi tuoda heti. Nythän pitää markkinoida rokotetta.

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
30.12.2020 21:18
Vastaa...  Ukuukumies

Rokotetta annetaan nyt hoitohenkilökunnalle. Markkinointi alkaa vähän myöhemmin.
https://www.youtube.com/watch?v=GYyDcUPKhQc

Ilmari
Ilmari
30.12.2020 22:20
Vastaa...  Jaaha

Miksi 76kaa yksityinen hoitaja tulisi esiin näyttämään foliohatuille että hän on elossa? Jos joku väittää sinun kuolleen, tuletko hänelle näyttäytymään?

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
30.12.2020 22:29
Vastaa...  Ilmari

No ihan samaa mieltä. Ei sillä ole mitään syytä eikä velvollisuutta siihen. Ja mitä se oikeasti auttaisi. Foliohatut alkaisivat vain kertomaan että kyseessä on kaksoisolento.

Senkku
Senkku
31.12.2020 03:02
Vastaa...  Ilmari

There is no business like pandemic business 👍

Senkku
Senkku
31.12.2020 03:06
Vastaa...  Santtulonkku

Mutta hyvin monille tai lähes kaikille viherstallareille kehittyy psykoottisia oireita sairastuttuaan kommunismiin.

kanander
30.12.2020 15:43

Kun satoja miljoonia ihmisiä rokotetaan, kohderyhmästä kuolee ihmisiä ”luonnollisestikin”, varsinkin kun ammattilaisten jälkeen rokotukset siirtyvät väestön vanhimpaan osaan.

Kukavaan
Kukavaan
30.12.2020 15:48

Onko kuolematon hoitaja esiintynyt julkisuudessa väitetyn kuolemansa jälkeen ja onko varmistettu, että kyseessä on sama henkilö? Onko siis videoita. Jos on elossa, niin hän on nyt julkisuuden henkilö ja voi ansaita sillä.

Tässä alkaa olla tilanne, jossa mihinkään ei voi uskoa.

Kukavaan
Kukavaan
31.12.2020 01:07
Vastaa...  Kukavaan

Luulisi, että hoitaja voisi pyytää julkisuuteen tulostaan lääketehtaalta vähintään 10 miljoonaa dollaria. Lisäksi päälle tulevat haastatteluista ja esiintymisistä saatavat tulo.

Varmasti kiinnostaa tuollaiset rahat. Jos ei kiinnosta, täytyy olla kuollut.

m.o.t.

Jaaha
Jaaha
30.12.2020 15:51

Ihmiskokeeseen on ryhdytty käytännössa aivan tietoisesti ja avoimesti. Kyse ei ole mistään teoriasta, vaan aidosta ”sala” liitosta, joka tehdään salassa lähinnä siksi, että julkisen tieddon lukemista tai ymmärtämistä ei harrasteta ja sen ”ep’supotuisa” tulkinta leimataan harhaiseksi.

Kuitenkin, lääkekokeet ihmisillä, stressitesti rokotetun kohtaamisesta elävän viruksen kanssa, on tekemättä kokeellisesti, koska se on eettisesti vaikea toteuttaa ja tämän tyyppinen rokote oletettavien riskiensä takia vaatisi sellaisen testaamisen.

On siis käytännössä aivan avoimesti ja maailmanlaajuisesti otettu linja, että rahvas rokotetaan ja täten itsestään syntyy tilanteita, että kuukausia sitten rokotettu altistuu ja jossain tapauksessa saa tartunnan.

Luonnollisesti rokote jonkin verran suojaa tartunnalta, mutta kuinka pitkään on kyseenalaista vielä ja jotkut kuitenkin saavat rokotteesta huolimatta tartunnan, jolloin astutaan tälle alueelle, aiheuttaako rokote ongelmia immuunivasteelle silloin kuin tartunta alkutorjunnasta menee läpi… kyseeseen tulee myös ongelmat muiden samankaltaisten virusten tartuntojen suhteen, joilta rokote suojaa vain osittaisesti, syntyykö tällöin kuolettavia tai muutoin vakavia haittoja immuunijärjestelmän toimiessa väärin? Tätä ei ole testattu. Tämä testataan niillä jotka rokotteen ottavat.

”A central challenge to SARS-CoV-2 vaccine development will be differentiating early from sustained protection and will be greatly aided by a SARS-CoV-2 model of VAH in laboratory animal models. Recognition of vaccine constructs that achieve solid protection in humans might be accelerated by challenge of vaccinated human volunteers with live SARS-CoV-2 [49]. Better understanding of the clinical and immunological behavior of SARS-CoV-2 itself might be achieved through direct infections of human volunteers [50]. Given the magnitude of the repertoire of COVID-19 problems and the need for an effective vaccine, the full force of worldwide investigative resources should be directed at unraveling the pathogenesis of VAH.”

otettu tuosta samasta aiemmin linkkaamastani artikkelista https://academic.oup.com/jid/article/222/12/1946/5891764

Last edited 2 months ago by Jaaha
Tozi Zuvakki
Tozi Zuvakki
30.12.2020 15:55

Tässä tapauksessa lääkeyhtiö tekisi varmasti kaikkensa, jotta saisi vakuutettua naisen olevan elossa. Nyt epäilys rokotteen turvallisuuteen on kasvanut – ja kasvaa koko ajan lisää. Jos nainen olisi hengissä/ hyvissä voimissa, he raahaisivat hänet vaikka väkisin julkisuuteen sekä Instagram tilille tullut pyörtymisen jälkeen kymmeniä tuhansia seuraajia eikä mitään vastausta. Joten Paavo vois kertoa mitä Tiffanylle kuuluu.

Donald J. Trump
Donald J. Trump
30.12.2020 16:01

Hoitaja on Liskoihmisten Soroksen, Elviksen, JImmy Hoffan ja Epsteinin kimppakamana Deep Staten maanalaisessa luolassa. Universsali konspiraatio etenee vääjäämättä:Foliohattuja myynnissä kaikii koot ja värit; klassiset ja trendikkät mallit! Hanki omasi ennen kuin on liian myöhäistä.

Ilmari
Ilmari
30.12.2020 22:26
Vastaa...  Donald J. Trump

Samassa luolassa on myös presidentti Kennedy sekä Kyllikki Saaren murhaaja.

Senkku
Senkku
31.12.2020 03:10
Vastaa...  Ilmari

Ja kaikki jotka yrittivät Hitlerin salamrhaamista, ai niin sori ne ovat satuhahmoja, koska ihmiset nyt vaan eivät juoni ja organisoi salaliittoja.

Senkku
Senkku
31.12.2020 03:08
Vastaa...  Donald J. Trump

Ei kyllä hänet sai pyörtymään ruskeiden ruotsalaisten harjoittama jengisota Tukholmassa.

Kainuunkonkari
Kainuunkonkari
30.12.2020 16:19

Tiffany Pontes Dover niminen, saman ikäinen henkilö henkilö julistettiin virallisesti kuolleksi hieman pyötymis videon jälkeen. Voihan kyseessä toki olla ”kaimaani”.Monista tuo vain on vaikuttanut sen verran harvinaiselta nimeltä, että yhteensattumaa on kyseenalaistettu.

Kainuunkonkari
Kainuunkonkari
30.12.2020 20:17
Vastaa...  Admin Pt-media

https://australiannationalreview.com/state-of-affairs/is-tiffany-dover-is-dead-murder-by-lethal-injection-timeline/
Ja epäilyjä tukeva toinen uutinen:
https://www.zerohedge.com/geopolitical/swiss-patient-dies-shortly-after-receiving-pfizer-covid-vaccine
Tuossa noita omituisuuksia, minkä vuoksi ihmiset ovat kyseenalaistaneet valtamedian välittämiä viestejä..

Puntus
Puntus
31.12.2020 07:25
Vastaa...  Kainuunkonkari

Hörhölehti ja sen spekulaatiot.

Joppos123
Joppos123
30.12.2020 16:34

Itse otan rokotteen heti kun mahdollista. Sen ottanut, viruksen saatuaan sairastanee taudin lievempänä mutta voi tartuttaa muita. Minua ei kiinnosta hevonvitunvertaa jos joku folio saa minulta tartunnan ja kupsahtaa pois, se on ihan oma valinta ja osa luonnonvalintaa.
Osa haluaa jatkaa elämäänsä kellarissa tena pärställä, antaa palaa vaan.
Pahoin tosin pelkään, että EU ryssi vaihteeksi myös rokotekuvion. Härmäänkin piti tulla ensimmäisessä mällissä 1,6 miljoonaa annosta, tuli huimat 9975.
Tällä menolla kaikki halukkaat ovat toki rokotettu juhannukseksi kuten THL arvio mutta jättivät mainitsematta, että kysymyksessä on juhannus vuonna 2025.

Minä
Minä
30.12.2020 17:10

Rokotetta Covid-19 voi arvostella kutakuinkin yhtä hyvin perustein kuin kehuakin. Siitä ei juuri tiedetä. Itsesuojeluvaistolla varustettu suhtautuu tähän suuren mittakaavan ihmiskokeeseen varauksella.

Mikäs hattu on niitä varten, jotka uskovat sinisilmäisesti kaiken mitä ylemmiltä tahoilta sanotaan? Onko se sitten paperihattu?

Bääääh
Bääääh
30.12.2020 18:36
Vastaa...  Minä

Lampaanpää-hattu. Bäääh! Piikille siitä!

Senkku
Senkku
31.12.2020 03:18
Vastaa...  Bääääh

Tämä! +1 👍👍👍👍

Lampäänpäähattu olkoon uusi termi niille joilla on taipumus uskoa herkästi kaikki karkeinkin virallinen propaganda

Juha
Juha
31.12.2020 06:23
Vastaa...  Senkku

Heh. Rokotteesta saa laumasuojaa.. lammaslaumasuojaa.

Muuten.. oletteko huomanneet että media on aivan hiljaa muista koronan hoitomuodoista kuin rokotteesta.. rokoteuskovaiset eivät salli muita Jumalia kuin Al***.. siis Rokote.. tyypillinen suvaitsematon ääriuskonnollinen liike..

Kai
Kai
30.12.2020 17:13

Heippa sen verran vaan että jos henkilöstä on kuvattu videoita niin ne on kuvattu ilman muuta ennen kuolemaa koska kuolleesta ei saada kovin elävää kuvaa aikaiseksi. Luulisi lisäksi että porraspotrettiin valittaisiin edes etäisesti saman näköinen henkilö. Luulisi lisäksi että kansainvälisen kohun keskelle joutunut Tiffany päivittäisi edes facensa.
Hassua, juuri silloin kun vaaditaan todisteita asian puolesta, niitä ei ole esittää sitä vastaan.

Gulermo
Gulermo
30.12.2020 17:26

ja yhtä varmasti ne monet ”koronakuolemiksi” todetut kuolemat on sattuneet just täysin terveille mummeleille, jotka olisivat kuolleet perus influenssaan yms.
Covid-19, niin vaarallinen ”tauti”, että pitää käydä kunnon arvontatesteissä, jos haluat tietää onko sinulla se vai ei 😀

Juha R
Juha R
30.12.2020 17:30

Minustakin välillä tuntuu, että tätä korona-hullutusta ohjaillaan jostakin tarkoitushakuisesti. Nuhakuumeen varjolla on saatu yhteiskunta polvilleen ja kiinailaiset ostelee kiikun kaakun keikkuvia yrityksiä. Paljon hurjempiakin ajatuksia on salaliitoista. Nyt sitten, kun on saatu aikaiseksi rokote tätä tautia vastaan, niin nämä samat salaliittoteoreetikot ovat sitä mieltä, että tässäkin on joku katala juoni ihmisten pään menoksi. Miten minulle tulee mieleen, että jos nyt oikeasti vaikkapa Sanna Marin ja Hutisalo kavereineen yrittävät pitkittää koronakriisiä kuntavaaleihin saakka (tai jotakin vielä hullumpaa), niin ne varmaan masinoivat sitten rokotevastaisen (=kulkutautimyönteisen) salaliittoteorian levittämistä. Käyttävät hyväkseen hyödyllisiä idiootteja, pardon my French.

Tapio Pesola
Tapio Pesola
30.12.2020 17:37

Tuossa hoitaja-jutussa on siis käsittääkseni lähinnä kolme outoutta, joiden ihmetteleminen ei tee kenestäkään foliohattua: 1) Miksi hän katosi julkisuudesta, 2) Miksi hänen nimensä näkyy rekisterissä kuolleena ja 3) Miksi hän ei ole tullut julkisuuteen edes sen jälkeen, kun hänen on epäilty kuolleen. Se ei ole outoa, että hän pyörtyi, kun rokotettiin. Kohdat yksi ja kolme saavat ehkä luonnollisen selityksensä kunhan aikaa kuluu ja kohta kaksi voi olla joku toinen henkilö. Onhan toki mahdollista sekin, että hän kuoli, mutta johonkin aivan muuhun kuin rokotteeseen. Siitä olen samaa mieltä, ettei tällaisia uutisia kannattaisi julistaa varmana tietona, mutta siitä eri mieltä, ettei asiaa pitäisi ihmetellä ollenkaan.

noname
noname
30.12.2020 19:09
Vastaa...  Admin Pt-media

Tuossa on pieni ristiriita.

Ei halua olla julkisuudessa, mutta tulee koko maailman katseltavaksi kameroiden eteen yhtenä ensimmäisenä piikitettävänä.

Jussi
Jussi
30.12.2020 22:42
Vastaa...  noname

Mitä ihmeellistä ristiriitaa siinä on? Olet duunissa ja pomo sanoo, että hei, kun nää haluais kuvata, kun sut rokotetaan, kai se käy? Ei se duunari ala pomolle pullikoimaan siinä, vaan sanoo: joo-o, tota… kai se käy sitten. Ei hän tiedä etukäteen, mitä siitä seuraa.
Kun sitten pyörtyy ja siitä tulee kohu, hän tuntee itsensä syylliseksi siihen ja päättää, että en halua enää minkäänlaista julkisuutta, en halua puhua siitä asiasta missään, vituttaa… En mene feispuukkiin, kun kaikki jauhaa kumminkin siitä, haistakoot paskan.

Kukavaan
Kukavaan
31.12.2020 00:43
Vastaa...  noname

Tuo on hyvä pointti. Julkisuutta kaihtava henkilö hakeutui kameroiden kuvattavaksi. Oikea tyrkky ja linssilude. Ja nyt sitten ei halua julkisuutta. Tässä yhtälössä ei kaikki täsmää.

Senkku
Senkku
31.12.2020 03:21
Vastaa...  Admin Pt-media

Tämä on oikea tyyli 👍

Tapio Pesola
Tapio Pesola
30.12.2020 17:50

Tunnustus. En lukenut PT:n juttua ennen kommentointia enkä ole seurannut myöskään valtamedian uutisointia asiasta (epä asia ole edes kiinnostanut, jos suoraan sanon). Jos hän on tosiaan välittänyt terveisiä, että kunnossa ollaan, niin toki tuota täytyy lähtökohtaisesti uskoa. Eli uskomme, että kaikki on hyvin, mutta lopullisen varmuuden saamme kunhan hän tulee taas kunnolla julkisuuteen 🙂 Olisi ollut kyllä fiksumpaa näyttäytyä jo ottaen huomioon sen kohun minkä video aiheutti ja sen, että koko juttu alkoi juurikin itse haluamastaan julkisuudesta tai ainakin julkisuudesta, johon oli suostunut (siis kuvattavaksi, kun rokotetaan).

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
30.12.2020 17:59

Onko tuolla hoitajalla joku velvollisuus todistaa olevansa hengissä? Ja jos on, miten se todistaminen onnistuisi? Kaikkea tullaan epäilemään.

Senkku
Senkku
31.12.2020 03:25
Vastaa...  Suomi-Kustu

Ei tietenkään. Älä ole höpsö.

Mutta rokotetta kansoille kauppaavalla taholla toki olisi vahva motiivi todistaa tämä.

Jos nyt et ole huomannut niin kyseinen video jossa kyseinen hoitaja pyörtyi oli markkinointia, joka tosin meni pahasti vikaan.

Yleensä näitä pyritään paikkaamaan jos suinkin mahdollista. Naiselle kyllä löytyy motiivi lääkeyhtiön kassasta.

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
31.12.2020 09:06
Vastaa...  Senkku

Toisaalta lääkeyhtiölle voisi riittää tieto, että nainen on hyvissä voimissa. Jos porukkaa tosiaan alkaisi kuolla, kyllä rokotukset keskeytettäisiin. Ei se vastuuvapaus tarkoita sitä, että saisivat tietoisesti jatkaa kuolettavan rokotteen jakamista.
Jos hoitaja on hengissä, on tiedon panttaamisesta jopa hyötyä teollisuudelle.

pöh
pöh
30.12.2020 18:49

Niin ja kerron vielä että mulla on 4 hoitajana toimivaa ystävää, yksikään niistä ei halua ottaa rokotetta. Ja ne on ihan ”tavallisia ihmisiä” ei varmaa ikinä missään ”salaliittoteoreetikkojen” sivuilla koskaan käyneet.
Enkä koita itse vaikuttaa ihmisiin muuten kun että jokainen ajattelis vähän itse.

pöh
pöh
30.12.2020 18:58
Vastaa...  pöh

Siitä huolimatta olen PT:n kanssa samaa mieltä että liialliset tai liian fanaattiset salaliittoteoreetikot pilaa kaiken.
Koska joka ainoa järkeväkin analyysi laitetaan sekopäisten ”salaliittoteoreetikkojen” piikkiin.
Se ei varmasti auta asiaa.

Senkku
Senkku
31.12.2020 03:26
Vastaa...  pöh

Salaliitto salaliittoteorioista. Hui!

noname
noname
30.12.2020 19:00

1: sikaflunssapiikki oli todennäköisesti haitallisempi kuin itse sikaflunssa. Miksi nyt olisi toisin?

2: Rokotetta mainostaa koviten kaikki ne tahot, mediat ja poliitikot, ketkä ovat valehdelleet meille maahanmuuton ja monikulttuurisuuden ihanuudesta vuositolkulla.

3: Jenkkien isot lääkefirmat ja firmat yleensäkin vaikka tupakkateollisuus eivät nyt vaan ole varsinaisesti mitään hyväntekijöitä. Rahaa pitää tehdä hinnalla millä hyvänsä, mikä on sinänsä ok, mutta samalla tämä vaan johtaa siihen, että tutkimuksia tehdään siten, että kaikki negatiivinen ohitetaan ja tuodaan esille vain mahdolliset positiiviset puolet. Vuosien saatossa valtava määrä lääkkeitä on myöhemmin osoittautunut haitallisiksi. Tämän lisäksi jenkkien poliitikot ovat täysin ostettuja ja kiertävät edes takaisin firmoissa nauttimassa palkkaa ja valvovissa tahoissa laatimassa sääntöjä.

Särmääjä
Särmääjä
30.12.2020 19:14

Eiköhän liskoihmiset, litteä maa, rokotteella mikrosiruttaminen ja jotkut 5G jutut ole sitä mitä voi kutsua hörhöksi ja harhaksi, mutta kun täällä vedetään suunnilleen samalle viivalle kaikki mahdolline. Jo ihan perusjutut niinkun EU:n tai globalisaation vastustaminen on hörhöharhaa niin onhan se vähän surkuhupasaa.

Sakari Rajamäki
30.12.2020 20:41
Vastaa...  Admin Pt-media

Kyllä minnäkin suhtaudun siihen rokkotteeseen suurella varaukselle. Pelkästään jo sen takia, että sitä on testattu, niin vähän, mutta kyllä folihattujutut todellakin vievät kansalismielisten uskottavuutta.
Salaliitot eivät ole ihan yksinkertainen juttu, sillä osa pitää paikaansa ja osa ei. Onhan valtamediakin myöntänyt jotain esim. CIA oli mukana joskus Iranin vallankaappauksessa. Mutta jos näitä maahanmuuutto juttuja aletaan kertoa folihattu edellä niin kyllä se syö uskottavuutta.
Esim. työmaalla tälläisillä jutuille joita PT-mediassakin kerrotaa löytyy kyllä ymmärrystä, mutta jos siellä alkaa selittelemään jotain korkealentoisia folihattujuttuja, niille kyllä nauretan päin namaa.

Tein muuten aikoinaki youtube videon tästä aiheesta.
https://www.youtube.com/watch?v=ZR9Lvk00VtY&t=113s

Patriootti
Patriootti
30.12.2020 20:55
Vastaa...  Admin Pt-media

PT ja muut foliopelkoiset vois alkaa miettimään asiaa suuremmalla skaalalla. KAIKKI: korona, ilmastonmuutos, 5G, matut jne.kuuluu siihen suureen suunnitelmaan, joka on yksi maailman järjestys! Tulevaisuudessa on tarkoitus asuttaa maapalolla vain 500milj ihmistä, joista 99% on orjina, sirutettuna, seurattuna, vangittuna! Eliitin tarkoitus on määrätä ihmisten kohtaloista, kuka syntyy ja elää. Siinäpä on pohdintaa kun näitä asioita viedään 2 eteen ja yksi taakse. Näin ei ”normaali” ihminen huomaa mitään vaan valittaa, kun foliohatut hyppii eetterissä ja millon missäkin ja kun kalja kallistuu kaupassa… . Kunnes, huomaa olevansa siinä dystopiassa mistä foliohatut onkin vuosia suu vaahdossa jauhaneet ja Orwelkin on kirjoitellut.

HELLUREI JA HELLÄT KUTEET! Paukutelkaa kunnolla vuodenvaihteessa ja alkakaa unohtamaan naapurivihat, folioperseilyt ym. Tulevina vuosina jokaisen isänmaallisen täytyy alkaa puhaltamaan yhteen hiileen, sillä meitä viedään kuin lammaslaumaa jyrkänteeltä alas ilman että kukaan huomaa mitään.

Patriootti
Patriootti
30.12.2020 21:21
Vastaa...  Admin Pt-media

Tiedätkö saatko olla muonavahvuuudessa? Se alkaa Linkolaisuuden ajatukset tulla toisiin aatoksiin kun alkaa henki olla höllässä. Mutta mitäpä minä näistä jauhamaaan. Olen monet kerrat todennut että turhaaham se puhua/kirjoittaa kun jokainen on jo päättänyt elämästään, niin kuin Kirjaankin on jo kirjoitettu ketkä karitsat saavat elää ja ketkä kuolevat.

Verinen
Verinen
30.12.2020 20:45

Piikitykseen voi pyörtyä. Itselleni kävi joskus niin, kun menin ennen aamiaista verikokeeseen labraan. Heräsin siihen kun hoitaja läiski poskille.

Piikkikammo hävisi myöhemmin isossa leikkauksessa.

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
30.12.2020 21:21
Vastaa...  Verinen

Juu. Ei tietenkään liity tähän mitenkään, mutta intissähän aina joku pyörtyi rokotukseen.

Kukavaan
Kukavaan
31.12.2020 00:53
Vastaa...  Suomi-Kustu

Piikitykseen pyörtyvä sairaanhoitaja on väärässä ammatissa ellei saanut piikin myötä jotain pyörryttävää ainetta.

Toistan. Sairaanhoitajat eivät ilman syytä pyörry piikeistä. Sellaiset henkilöt karsiutuvat toisiin tehtäviin, jos ylipäätään edes hakeutuvat tehtävään, jossa piikit ja veren näkeminen kuuluvat työnkuvaan.

Oli siis erikoinen rokote, kun erityisesti piikitykseen rutinoitunut henkilö pyörtyy. Syy ei ole piikityksessä vaan siinä, mitä häneen piikitettiin.

K J
K J
30.12.2020 21:18

Faktojen tarkistaminen on etusijalla!

Miksi Paavo ylipäätään edes reagoit näihin hörhöihin? Netti on pullollaan kaikelaista paskaa ja nämä mainitsemasi asiat ovat juuri niin ulkoavaruudesta kuin voi vain olla.

Jotkut asiat otat ihmeellisen henkilökohtaisesti, mutta tämäkin on uutinen – mielipide – on mielestäni vain lukijoiden hakemista. Ei siinä mitään pahaa, mutta olemme naisystäväni kanssa seuranneet julkaisuasi jo vuosia ja nyt toivomme ettet alennu keltaisen lehdistön tasolle.

Terveisin: K & M

K J
K J
30.12.2020 22:11
Vastaa...  Admin Pt-media

Pään kylmänä pitäminen on hyvä asia yrittää. Tiedät että itse näen syntymässä olevan uuden maailmanjärjestyksen, mikä on todellisuutta. Itsekin näet sen, mutta et halua uskoa sen olevan ollut tapahtumassa jo pitkään.

Niinkuin: https://pt-media.org/2020/12/26/tunnelmakuvaa-monikulttuurisesta-kaupungista/ mainitsit minulle, että jotkut asiat kuuluvat toisiin julkaisuihin, pitää se paikkaansa.

Jos jotenkin joskus päätelmissäsi tulet samaan johtopäätökseen asioista, mihin ei liity Korona tai 5G-verkot – kuten monilla – voin vaikka kirjoittaa siitä. Mutta sen sanon ja vannon, että maailma on järisyttävässä muutoksessa.

Raha. Kuinka raha on jakaantunut…
Valta. Miten valtarakennelmat muuttuvat…
Sodat. Mikä on luonnonrikkauksista tuottavin…

Jne.

Edelleenkään en ole harhaatikko. Suomi, kuten Ruotsikin, on velkavankeudessa. Jos on velkaa, teet mitä pyydetään.

Jösse
Jösse
30.12.2020 22:37
Vastaa...  Admin Pt-media

Paavo perkele 😀
Meinasin lahjoittaa sulle triljoonan just rahaa, mutta nyt aloin epäilee 😉
Ei vaan jotain hämärää tossa jutussa kyllä on. Jo alkuasetelma soti fiksua rokotemainontaa kohtaan, kun luulis että ne olis kyselleet siltä hoitajalta ensiksi, että ethän pyörry tai jotenkin ennen ole reakoinut mitenkään rokotuksiin aikaisemmin. Pyörtymisen jälkeen selitykset oli, että sillä on ennenkin ollut taipumus pyörtyillä. Eihän ne silloin sellaista siihen olisi valinneet, koska siinä olisi ollut liian suuri riski saada huonoa mainosta rokotteelle. Ja jos oletetaan, että se olisikin oikeasti kuollut, ne tekis kyllä kaikkensa se peittämiseksi. Minulle se on hengissä ja kuollut ennenkuin jommasta kummasta saan riittävät todisteet. Noh…. eiköhän tuo aikanaan selviä.
Itse en aio vapaaehtoisesti enkä pakolla ottaa tätä rokotetta. En ole rokotevastainen kuin tämän rokotteen kohdalla, koska mielestäni sitä ei ole ehditty riittävästi tutkia.

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
30.12.2020 22:41
Vastaa...  Jösse

Tätä rokotettahan me ei kai edes saada. EU hommaa meille AstraZenecaa.

K J
K J
30.12.2020 22:51
Vastaa...  Admin Pt-media

Haluan vielä lisätä tämän, että tämä lehti ja pari muuta instituutiota / julkaisua tulee saamaan mukavan rahan, kun potkaisen tyhjää.

Paras tässä on se, että saamme tietoa Ruotsista, mikä on ihan helvetin hyvä. Joidenkin valtamedian kommenteissa on tämäkin webbisivu koodattuna sensoreiden ohi elämästä jotain tajuaville.

Siitä suurkiitokset, sillä moni todellisuudesta sulkeutunut ihminen ei ymmärrä mitä länsinaapurissa tapahtuu. Suomen media ei ainutkaan kerro reviirisodista siellä eikä mistään muustakaan maasta, minkä poliisi on jo militoitunut…

Hyvää jatkoa.

Katsotaan ja odotellaan
Katsotaan ja odotellaan
31.12.2020 03:49

Mielestäni jokainen voi ottaa vaikka kaikkia noita eri valmistajien rokotteita, minä en.Tämä on kuin uskonnon tyrkyttäminen, vannotaan että kaikki on vapaaehtoista mutta painostus lisääntyy koko ajan. Loppupeleissä alettaan kiristämään oikein kunnolla.

Juha
Juha
31.12.2020 06:40

En ymmärrä kun tällainen kauhea kalabaliikki syntyy kun joku kuolee rokotteesta.. jo sata postausta ja lisää tulee.. Mutta fakta pysyy.. tähän uuteen koronarokotteeseen voi kuolla.

Tuossa aiemmin postasin linkit rokotekuolemista Sveitsissä ja Israelissa. FDA jo kertoi syksyllä näistä rokotteen sivuvaikutuksista, joista yksi on äkkikuolema. Tiedoksi.. lisää tulee..

Oleellinen kysymys onkin, että kuinka suuri prosentti koronarokotteen ottaneista saa mahdollisia sivuvaikutuksia ja pahimmassa tapauksessa kuolee.. näistä ei vielä ole tietoa.. joten menkää te hyvät rokoteuskovaiset ensin piikille niin saadaan me varovaiset lisää dataa..

Suomi-Kustu
Suomi-Kustu
31.12.2020 08:55
Vastaa...  Juha

Nuo kuolleethan oli niitä riskiryhmäläisiä. Joidenkin mielestä tuon ikäisten ja kuntoisten koronakuolemia ei tarvitse ottaa huomioon. Mutta nyt kai sitten pitäisi.
Rokotteisiin voi kuolla, joten lähes jokainen on ottanut jo tuon riskin.
Enään ei tarvitse keskittyä tähän yhden naisen väitettyyn kuolemaan. Miljoonia rokotteita on jo pistetty.

Luusalmi
Luusalmi
31.12.2020 08:37

Yksi nettimedia onnistuttu ostaa ainakin, paljonko pt-medialle on kenties maksettu tästä hölmöydestä.. Ei voi kun ihmetellä samaan aikaan kuinka se raha saa ihmisten ajatukset muuttumaan, ikävää kun myydään itsensä.. Soroksen lompakolla on vaan helpompaa..