Helsingissä iso rokotevastainen mielenosoitus

Helsingin keskustassa pidettiin tänään koronarokotteiden vastainen manifesti, joka keräsi poliisin mukaan reilu tuhat enkelihippiä isolle kirkolle osoittelemaan mieltään.

 

Eduskuntatalon portailla pidetty mielenilmaisu oli järjestäjien mukaan osa maailmanlaajuista World Wide Demonstration-nimistä liikehdintää, joka Suomessa kulki nimellä Vapauden puolesta. Järjestäjien laatimassa konseptissa oli puhumassa useita tunnettuja ”hyvinvointi”-henkilöitä ja muita joogalentäjiä. Puheiden aiheet rönsyilivät d-vitamiinista suolihuuhteluun. Välillä vastusteltiin koronarokotteita.

Yleisesti kaikkien puhujien taustalla näytti olevan pääteema eli se, että he itse olivat saaneet suuren valaistuksen ja KAIKKI MUUT IHMISET ovat lampaita ja propagandaa imeviä maatuskoja, jotka eivät ymmärrä yhtään mistään mitään. Eräs nuori nainen kertoi valaistumisestaan: ihminen on vastuussa itse itsestään.

Väkijoukossa oli kylttejä, joissa vaadittiin mm. hevosille annettavaa mato- ja loislääkettä Ivermektiiniä heti kauppoihin. Siis vaikka koronaa ei ole olemassa, niin koronaa voidaan vähentää Ivermektiinillä.

Joukkio käveli eduskuntatalolta Espan puistoon, jossa rukoiltiin taivaan isältä apua; voimaa ja vahvuutta oltiin vailla.

Suomen oloihin mukana oli paljon osallistujia.

83 Kommenttia
Uusimmat
Vanhimmat Peukutetuimmat
Inline Feedbacks
View all comments
Wittgenstein
Wittgenstein
19.9.2021 16:14

Viime yönä unessa Jeesus ja Joulupukki ilmoittivat minulle, että 150 vuoden sisällä kaikki rokotetut heittävät henkensä.

Ruiskauttaja
Ruiskauttaja
19.9.2021 12:27

Minuakin vähän itkettäisi/vituttaisi jos olisin ottanut rokotteet ja jopa antanut lasteni tehdä samoin, nyt kun pikkuhiljaa valtamediakin uskaltaa vähin äänin kirjoitella sivuvaikutuksista ja on jopa ollut pienenpientä tekstiä jossa voi todeta että perhana eihän nuo rokotukset annakkaan mitään suojaa.. Näin se takki kääntyy! Ensi keväänä saamme lukea SHOKEERAVIA lööppejä jossa totuus paljastuu ja suuri osa planeetan väestöstä on kusetettuna KUSESSA. Ei auta itku sit enää. Tämäkin paska meni suoraan muslimien laariin, he kun eivät rokotetta ota. Valkoiset ottivat. Ilmainen voitto jälleen kerran. Nauttikaas nyt kaikki te piikitetyt, terveet päivänne ovat ihan just ohi.

Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
19.9.2021 13:36
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Jopa niin mitättömiä että nuorten miesten riski vakaville sydänlihastulehduksille piikistä on vain n. 5 kertaa isompi kuin riski joutua sairaalaan covidista.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.30.21262866v1

Last edited 1 month ago by Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
19.9.2021 13:54
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Kuten kirjoitin niin siinä sanotaan että piikin ottaneilla nuorilla miehilla on monenkertainen riski rokotteen aiheuttamille sydäntulehduksille ja niiden aiheuttamille pysyville sydänhaittoille verrattuna sairaalahoitoon joutumiseen, 12-15 v. pojat Californiassa.

Kuitenkin kunnia sinulle siitä kun paljastat niin avoimesti ettet jaksa perehtyä aiheeseen, kun kieli on ”väärä”.

Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
19.9.2021 16:39
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Vai niin myyttikö? Jopa niin myyttistä että Yle siitä kirjoittaa ja puolustusvoimat ottaa se huomioon ohjeistuksissaan?
https://yle.fi/uutiset/3-12067518

En jaksa väitellä uskonnollisten kanssa. Totean vaan vielä kerran että Pohjoimaissa vahvin usko on valtiousko.

Onnea matkaan.

Kylvis
Kylvis
21.9.2021 12:18
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Täytyy Paavolle kommentoida elävästä elämästä..eikä mistään ylen, thl:n tai fimean kommentoinneista.
Poikani on armeijassa, ja hänen viereisessä komppaniassa huippu-urheilua harrastava asepalvelusta suorittava nuorimies sai pahan sydänkohtauksen…alkoi krohisemaan ja kaatui maahan tajuttomana. Oli useita minuutteja ilman sykettä, ja saatiin kuitenkin jäämään henkiin, mutta on sairaalassa koomassa. Nuorimies oli saanut hiljattain rokotteen. Taas yksi nuori, jonka elämä voi olla rokotteen vuoksi lopullisesti pilalla. Ja näitä riittää.. vain marginaalimäärä tulee ihmisten tietoon, koska valtamedia vaikenee täydellisesti.

Ruiskauttaja
Ruiskauttaja
19.9.2021 21:46
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Venttaas nyt Paavo vähän. Noilla piikkimömmöillä kestää aikansa että leviävät koko verenkiertoon ja pääsevät tekemään tuhojaan laajamittaisesti ja tehokkaasti. Ensin tietysti eivät saa minkäänlaista kunniaa tekosistaan vaan oireita ja kummallisuuksia tullaan selittelemään vaikka millä, mutta lopulta tuholainen/syyllinen kyllä löytyy ja kappas vaan kukakohan se siellä luuraa! Nuoria ja lapsia kun ei normaalisti sydänkohtauksiin kuole, niin kyllä joku Jorma sen sitten hoksaa. Sitten kiistellään kuka laitetaan nämä uutiset kaikille kertomaan, ja miten tämä saadaan muitten syyksi vieritettyä. Ette voi sanoa että ette tienneet, teille kerrottiin, teitä varoitettiin. Te HAUKUITTE ja HALVEKSITTE varoittajia. Turha nyt enää pyyhkii, paskat on jo housuissa.

Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
19.9.2021 11:01

Luuleeko Paavo olevansa toimittaja? Otapa selville ennen kuin kirjoitat huuhaata. Olisit havainnut että kyltin kantajat eivät kiistäneet koronan olemassaoloa.

Mutta kun sitten pitää myöntää etteivät kaikki mielenosoittajat ole salaliittoteoreetikkoita, että saattaisi olla jotain totta viesteissä. Ja se ei taida sopia Paavon agendaan eikä omiin harhaluuloihinsa…

Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
19.9.2021 11:55
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Näin väität, mutta et viitsinyt kysyä meiltä, luullemmeko ettei virus ole olemassa tai vaarallista jollekulle. Jotkut siellä varmaan näin luulee, me emme jaa sitä mielipidettä.

Näytät sekoittavan tahalla, jotta kohtuullisempien sanat voi halveksia ilman vastaväitteitä.

Ikävä kuin toimittajat eivät välitä totuudesta ja objektiivisuudesta.

Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
19.9.2021 12:47
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Tällaista täsmennystä olisi pitänyt olla itse jutussa jos yrittäisit olla rehellinen toimittaja, eikä ajaa omaa agendaa. Ja olisit pitänyt kysyä. Jokainen järkevä näkee että olisi voinut kirjoittaa esim ”jotkut väittää että virus ei ole olemassa, toiset kuitenkin myönnä sen ja vaatii ivermektiiniä”.

Tuo hevosten loislääkeväite on täyttä roskaa. Samoin voisi väittää että penisilliini olevan hevosten virtsatietulehduslääke. Totta ja täysin epäolennaista. Jos oikeasti välittäisi niin kävisit perehtymässä tähän:
imvmeta(piste)com

Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
19.9.2021 12:48
Vastaa...  Mielenosoittaja

*ivmmeta.com

Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
19.9.2021 13:32
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Taas totta ja täysin aiheesta sivuun. IVM käytetään hevosille ja ihmisille, kuten myös monet antibiootit.

Ja sitten vielä auktoriteettiargumentti ilman kannanottoa varsinaiseen tietoon. Käypä perehtymassa sivustolla.

Mielenosoittaja
Mielenosoittaja
19.9.2021 19:35
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

”Väite ei voi olla totta koska auktoriteetti X sanoo että on väärä.” Vetoat viranomaisten kehotuksiin sen sijaan että ottaisit kantaa siihen, miksi ei lääke käytetään laajasti kun se on pelastanut jo tuhansien ihmisten henkiä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Auktoriteettiin_vetoaminen

Minä
Minä
19.9.2021 14:14
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Jenkeissä, kuten muuallakin maailmassa ivermektiinia käytetään kaikenlaisten eläinten loislääkkeenä, mutta myös ihmisen loislääkkeenä. Ei pitäisi olla vaikeaa saada selville tuo. Sitähän on käytetty jo vuosikymmeniä.

Valkku
Valkku
19.9.2021 21:51
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Linimenttiä käytetään hevosten lihaksiin, ja futisjunnujen lihaksiin syksyllä kun on kylmä.

puolueeton
puolueeton
19.9.2021 09:51

Länsimainen kulttuuri tuhoutuu. Tämäkin on yksi esimerkki siitä. Laajat uskomukset voittavat sen vähäisen tiedon, mitä on saatu elämän tapojen vaikutuksesta terveyteen ja olojen mukavuuteen.

anti-PT
anti-PT
19.9.2021 09:18

Huvittavaa, että Paavo ei ole ottanut rokotetta ja hän solvaa vapautta, demokratiaa ja oman kehon itsemääräämisoikeutta vaalivia ihmisiä. Useassa maassa ajetaan pakkorokotuksia ja passeja. Jos näitä Paavon halveksimia ihmisiä ei olisi, olisi Paavonkin pakko ottaa rokote.

Paavo poimii (tai keksii) erittäin selektiivisesti informaatiota ja yhdistää rokotepasseja ja pakkorokotteita vastustavia ihmisiä salaliittohörhöihin jotka puhuu maan alaisista tunneleista. Itse surffaan mm 4chania ja siellä näistä tunneleista puhuvia ihmisiä ei ole. Mistä helvetistä Paavo lukee näitä asioita? Taitaa Paavo keksiä omia juttuja vain solvatakseen ihmisjoukkoa.

Miksi Paavo vihaa vapautta ja haluaa pakkorokotukset, rokotepassit ja lasten seksualisoinnin pakolliseksi kaikille?

Tu

Minä
Minä
19.9.2021 05:34

vaadittiin mm. hevosille annettavaa mato- ja loislääkettä Ivermektiiniä”

Ivermektiini on ihmisten loislääkinnässä kaikkein tavallisin lääke.

Nuo ”hevosille annettavaa mato- ja loislääkettä” -jutut ovat propagandanikkareiden keksimiä ilmaisuja, jotta mustamaalaisivat Ivermektiiniä. Jos puhuu totta, ei tarvitse keksiä mustamaalauskikkoja. Vain valehtelija tarvitsee sellaisia tarinoita.

Ivermektiini on ollut ihmisten lääkintään olemassa jo nelisen vuosikymmentä ja sitä käytetään paljon.

Samaa lääkeainetta käytetään kyllä hevosille, lemmikkieläimille ja kaikenlaisille eläimille, toiki annostelu on kullakin erilainen, koska se annostellaan kehon painon mukaan.

Minä
Minä
19.9.2021 06:36
Vastaa...  Minä

Mikähän tuossa oli alapeukuttajan mielestä väärin? Totta joka sana. Ei kai totuus kaikkia sitten miellytä.

Bling Bling
Bling Bling
19.9.2021 00:59

Kohtuullisesti asiasta tietävänä en itse vaihtaisi mRNA-rokotetta Ivermektiiniin (ajatuksessa ei ole oikeastaan mitään järkeä), vaikka Youtubea (mm. Bret Weinstein) pääasiallisena informaatioläheenään käyttävät ovatkin saattaneet saada kyseisestä lääkkeestä sellaisen kuvan, että se ratkaisisi pandemian ongelmitta, mitä se ei tietenkään tee.

Minä
Minä
19.9.2021 05:38
Vastaa...  Bling Bling

Intiassa ne osavaltiot, jotka käyttävät Ivermektiiniä, antibioottia ja sinkkiä lääkityksenä on kaikkein vähiten ongelmia koronan kanssa. Niissä osavaltioissa, jotka luottavat tavallasi mRNA-rokotteisiin, on korona tehnyt monin verroin enemmän tuhoa ja johtanut monin verroin useammin kuolemaan.

Gibraltarissa noin 99 % populasta on rokotettu tuplasti ja korona jyllää siellä vahvasti. Luottivat rokotteeseen, kuten sinäkin.

Last edited 1 month ago by Minä
Minä
Minä
19.9.2021 06:37
Vastaa...  Minä

Mikähän tuossa oli alapeukuttajan mielestä väärin? Totta joka sana. Ei kai totuus kaikkia sitten miellytä.


Pure truth
Pure truth
19.9.2021 12:06
Vastaa...  Bling Bling

Mitään pandemiaa ei ole jos pandemian määritelmään kuuluu kuolleisuuden lisääntyminen.
Suomessakin kuolleisuus on jopa normaalia pienempää.

Pertti Pasuuna
Pertti Pasuuna
19.9.2021 00:31

Tämä uutiseksi kömpelösti naamioitu tökerö mielipidekirjoitus lähinnä heijastelee kirjoittajansa alkeellisia ennakkoluuloja ja vihaa ihmisiä kohtaan, jotka näkevät asiat eri tavalla kuin hän itse. Journalistisesti rajoittunut lienee poliittisesti korrekti ja nätimpi ilmaus.

Ruotsin mamugangstoista sentään tulee ajoittain asiallista uutisointia ja siinä Paavon soisi pysyttelevän. Tällainen solvaava alatyyli lähinnä herättää myötähäpeää.

puhdasverinen
puhdasverinen
18.9.2021 22:42

Alkaa kansa ympäri maailmaa tähän koronakusetukseen heräilemään.

Mengele
Mengele
18.9.2021 22:31

Taitaa Paavo olla vähän huolissan kun kroppa vähän oudosti nykii jostain kumman syystä. Ehkäpä olo paranee kun väheksytään ja asetetaan naurunalaisiksi ihmisiä jotka päättivät toisin kuin sinä.. Ehkäpä.. Turhaan sinä täällä muita haukut, sinuthan on rokotettu, sinulla on nyt kuule supervoimia etkä sinä kuole koskaan. Ota vielä muutama piikki, niitä kun riittää. =) Nää on hauskoja seurata näitä vastakkainasetteluja, mutta kovin aikaista kummankaan osapuolen julistautua voittajaksi. Nähdään tämän ruljanssin lopputulos parin kolmen vuoden päästä. Tullaan sitten uudestaan tänne huutelemaan.. Tai noh, tämä blogi voi olla jostain kumman syystä silloin ilman ylläpitäjää. Ehkä. Olemme jännän äärellä!

Tehdäänkehitysmaayhd
Tehdäänkehitysmaayhd
18.9.2021 22:52
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Yksi Paavo kyllä kehui ottaneensa piikin. Montako teitä on? Vai veikö injektio muistin?

Antti Tifa
Antti Tifa
19.9.2021 01:34
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Ne rokotteet otetaan. Et voi pitää rokotettuja panttivankeinasi tai jotain.
Itte otan D-vitamiinia eli demarinannaa, auttaa joka vaivaan.

Minä
Minä
19.9.2021 05:42
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Koronan sairastaneella on monin verroin parempi immuunisuoja kuin rokotetulla. Ei kannata ottaa rokotetta ja tuhota sitä suojaa.

roskaa
roskaa
19.9.2021 08:54
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Mutta valtamedian mukaan sairastettu korona ei tarjoa riittävää suojaa ja se häipyy nopeammin kuin rokotteen suoja. Onkos Paavo nyt lukenu salaliittoteoriota maanalaisista tunneleista?

Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
19.9.2021 18:45
Vastaa...  roskaa

Saman valtamedian mukaan sairastettu korona antaa 13-kertaisen suojan rokotteeseen verrattuna.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008225253.html

Last edited 1 month ago by Anna-Maria Korhonen
Ruiskauttaja
Ruiskauttaja
19.9.2021 12:16
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

No niin! Eli olet samalla linjalla kuten moni muukin itsenäiseen ajatteluun kykenevä. Sääli vaan että annat tässä artikkelissa ihan eri kuvan. Hyvänä esimerkkinä Pettersson blogi ruotsissa missä bloggaaja on ottanut rokotukset ja paniikinomaisesti nyt sitten postailee loputtomia artikkeleita ja linkkejä rokotemyönteisiin juttuihin, ikäänkuin yrittäen väkisin toivoa näin jälkikäteen tehneensä oikean valinnan. Jokainen joka lukee KAIKKI jutut rokotuksista tietävät nyt että ne eivät toimi. Ehkä joskus tulee rokote joka toimii, se me otetaan. Näitä nykyisiä emme ota.

Rullattu
Rullattu
18.9.2021 22:29

No, d-vitamiini on tärkeimpiä vitamiinen ellei tärkein mitä ihmisen täytyy saada että vastustuskyky pysyy vahvana, se estää lenssuvirukset ja koronankin aika helkkarin hyvin.
Mutta eihän sitä rehumussuttaja voi sisäistää, sehän paljastasi että eipä niistä rehuista saakaan kaikkia vitamiineja ja hivenaineita että ihminen pysyy elossa.

Että näin
Että näin
18.9.2021 21:23

Ironista sinänsä, että tässä kommenttikentän infossa pyydetään olla solvaamatta ketään, mutta olen silti kommentoimassa ”uutiseen”, joka solvaa tuhansia ihmisiä.

Tehdäänkehitysmaayhd
Tehdäänkehitysmaayhd
18.9.2021 22:00
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Solvasit minuakin. En ole enkelihippi. Suolihuuhtelun voit tehdä itsellesi. Enpä paikalla olleena moista kuullut. Puhut taas paskaa.

Ilmari
Ilmari
19.9.2021 10:47
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Onnittelen! Itse en olisi jaksanut kuunnella neljää tuntia hörhöjen höpinää.

Ilmari
Ilmari
18.9.2021 22:26

Mainostetaanhan tuossa Ivermektiiniä täysin hatusta vedetyllä väitteellä. Eikö terve järki sano, että on parempi ehkäistä tauti rokottautumalla.

Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
18.9.2021 21:18

Marssivatko ne nyt:

1. Virusta, joka on, ei ole ja on ja ei ja rokottamista, joka sitä tosiasiassa ei ole vastaan vai

2. Vapauden puolesta

Jos korona nyt sitten on rajuoireinen kausi-influenssa ja rokote geeniterapiakokeilu minusta tehokkaampi keino vastustaa diktatooriseksi koettuja otteita olisi kansalaistottelemattomuus, passiivinen vastarinta. Eli ei totella rajoituksia, kokonnutaan, ei oteta rokotetta. Kun päättäjät näkevät, ettei propaganda uppoa, eikä rokote mene kaupaksi, kyllä toimenpiteetkin alkavat muuttua realistisemmiksi samoin kuin tiedotuskin.

Lopputulos mielenosoituksesta on, että naamataulu on rekisterissä ja puhelin kuuntelussa. Energia ja joukkovoima pitäisi keskittää minusta syvemmän muutoksen aikaansaamiseen ei yksittäiseen epäkohtaan tai sellaiseksi koettuun.

Last edited 1 month ago by Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
19.9.2021 04:30

Minusta korona + rokote on uusi Qanon. Jos osoitettaisiin mieltä haittamaahanmuuttoa vastaan yli 1 t ihmisen voimin, siinä ihan samalla osoitettaisiin mieltä myös kokoontumisvapauden rajoittamista vastaan.

Jos valta siirettäisiin tiedostaville, he hoitaisivat nämä asiat oikein muiden muassa. Nyt kaikki energia kohdistetaan koronaan + geenimanipulaatioon, kun meillä on kymmeniä muita asioita, kuten ilmasilta 8000 afgaanin tuomiseksi.

Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
19.9.2021 04:56

Nyt siis on 2 v mennyt niin, ettei Suomen puolesta ole ollut juuri yhtään mielenosoitusta. On osoitettu mieltä koronaa ja rokotuksia vastaan. Ikäänkuin mielenosoituksella vaadittu vapautta osoittaa mieltä. On siis toimittu tavalla, johon joku pyrkiikin. No odottakaa vain vapautta, ehkä se teille annetaan…

Anna-Maria Korhonen
Anna-Maria Korhonen
19.9.2021 05:13

Yritän vain sanoa, että korona ja geenimanipulaatiopiikki on yksi kapula, joka on heitetty ihmisten rattaisiin. Heidän energiansa menee tuon kapulan poistamiseen. Sitten heitetään toinen ja kolmas ja taas uusi. Ehkä lopulta ihmiset heräävät ja poistavat kapulan sijaan sen heittäjän.

Last edited 1 month ago by Anna-Maria Korhonen
Islam on syöpä
Islam on syöpä
18.9.2021 20:51

Onhan noissa piireissä kaiken maailman hiihtäjiä. Silti itseäni naurattaa ne, ketkä luulevat lääkeyhtiöiden ajavan ihmiskunnan parasta. Ja paskan marjat. Otetaan esim. Pfizer, ei se aja kuin osakkeen omistajien parasta. Sille keskivaikea ylähengitystieinfektio on suorastaan taivaan lahja. Mikä se parempaa kuin kehittää ”rokote”, joka tosiasiassa ei paranna ketään millään lailla, mutta ilman ei enää voi elää. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja osakkeet sen kun nousee. Eikä tämä ”rokote” edes ole kiireellä väsätty. Tämä geeniterapia, jota näissä pistoksissa käytetään, on todellisuudessa syöpähoito. Ensimmäistä kertaa sitä käytetään ulkopuolista taudinaiheuttajaa vastaan.

Islam on syöpä
Islam on syöpä
18.9.2021 21:19
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Joo, tuolla on aivan villejä juttuja mitä tuo lääke tekee ja mitä ei. Mutta, itse en hirveästi luota tuon toimintaan ulkoista uhkaa vastaan. Onhan tuo hoito kehitetty sisäistä uhkaa vastaan ja siihenkin sitä käytetään vasta, kun se on viimeinen oljenkorsi. Koska valkosolut ”ohjelmoidaan” käymään syöpäsoluja vastaan, ei voi mitenkään estää niitä käymästä terveitä soluja vastaan.

Pelle Hemppainen
Pelle Hemppainen
18.9.2021 21:24
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

”Kohtalaisen varman näytön mukaan covid-19-kuolemien suuri väheneminen on mahdollista ivermektiinin avulla. Ivermektiinin käyttö kliinisen kurssin alussa voi vähentää vaikean sairauden määrää. Ilmeinen turvallisuus ja alhaiset kustannukset viittaavat siihen, että ivermoktiinilla on todennäköisesti merkittävä vaikutus SARS-CoV-2-pandemiaan maailmanlaajuisesti.”

Kyseinen google-kääntäjän teksti alkukielellä löytyypi täältä, kohdasta Conclusions:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8248252/

Putiikki: The National Center for Biotechnology Information (NCBI)

Ovatko hekin hulluja ja horisevia koronahippejä?

Pure truth
Pure truth
19.9.2021 12:18
Vastaa...  Pelle Hemppainen

On myös mahdollista että korona on pluffia ja koronasairaus on seurausta koronatestipuikoista ja koronapiikeistä saaduista bakteereista, viruksista ja myrkyllisistä aineista.
On tutkittu että koronapiikeissä on mm. HIV-virusta ym. ikäviä juttuja.

Pure truth
Pure truth
19.9.2021 12:20
Vastaa...  Pure truth

Eikä saa unohtaa rokotettujen levittämää piikkiproteiinia joka on myrkyllistä ihmisille ja eläimille.

Tolppa
Tolppa
18.9.2021 21:45
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Fiksu ihminen voi myös ymmärtää etteivät tehottomat, miljardeja rokotevalmistajille tuottavat korona-injektiot olisi saaneet edes hätäkäyttölupaa jos ivermektiini ja hydroksiklorokiini olisi yleisesti todettu tautiin toimiviksi lääkkeiksi.

Sama fiksu ihminen voi päätellä mielessään mm. THLn oppineiden yhteydet lääkevalmistajiin ja pohtia miksi hekään eivät puhu muista hoitomuodoista ja mikä into ja tarve ohjaa heitä piikittämään aineita jopa lapsiin joille se vakava tauti ei ole aiheuttanut edes suurempaa vaaraa.

Voi tietysti olla että fiksukin ihminen voi olla väärässä.

Yksityiskohta
Yksityiskohta
18.9.2021 22:32
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

https://youtu.be/B7PMf7bBczQ
Paavo lääketieteeseen kymmeniä vuosia opiskelleet eivät opiskellet sähkötekniikkaa eivätkä sulautettuaohjelmointia, joten heidän näkemyksensä videolla olevasta bakteerin moottorista on erilainen kuin tekniikankolutuksen saaneen. Paavo miten sinä tulkitset tuon ”mekaanisen koneen”, bakteerin?

Tolppa
Tolppa
18.9.2021 23:03
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Ei näiden mediassa aikaa saaneiden asiantuntijoidenkaan mielipiteetkään ole olleet kiveen hakattuja.
Alussa maskista ei ollut hyötyä kunnes siitä tuli erittäin hyödyllinen, rokottaa piti erityisryhmät YHDELLÄ piikillä, kunnes sitten taviksille kans piikkii.
Heti pian juteltiin jo kahden piikin tarpeesta suojan saamiseksi.

Lapsia ei tarvinnut piikittää koska tauti on lievä, kunnes puheet jäi jonnekin, tauti on heillä kuitenkin edelleen lievä.
Sit tarvittiin 70% kattavuus päästä ulos pandemiasta, sit 80%. 3. piikki on hyväksytty, 4. valmistellaan? Eikä tauti näytä talttuvan, lääkeyhtiöt saa kyllä kivaa tiliä näiden asiantuntijoiden avustuksella. Ja mun pitäis luottaa niihin ku niillä on koulutus.

Minä
Minä
19.9.2021 06:04
Vastaa...  Paavo/ Pt-media

Netti on pullollaan todellisia huippuasiantuntijoita, jotka vastustavat selväsanaisesti rokotetta. Paavo on kai mielestään parempi asiantuntija kuin vaikkapa se henkilö, joka teki tieteellisen läpimurron, joka mahdollisti mRNA-rokotteen. Tämä tiedemies kertoo julkisesti, että tätä mRNA-rokotetta ei pitäisi käyttää ihmisiin, eikä kenekään tulisi ottaa sitä rokotetta missään tapauksessa.

Pure truth
Pure truth
19.9.2021 12:35
Vastaa...  Minä

Paavolle on turhaa esittää mitä mRNA-rokotteen kehittäjällä on asiaa, Paavo on jo puolensa valinnut ja on sokea muulle, kuten monet muutkin, valitettavasti.

Odotellaan rauhassa mitä aika tulee näyttämään, nyt jo voidaan nähdä että raatoja syntyy ja paljon.

Pure truth
Pure truth
19.9.2021 12:28
Vastaa...  Tolppa

Fiksu ihminen alkaa ajattelemaan asioita itsekin kun huomaa että jopa mRNA-rokotteen keksijäkin varoittaa vakavista vaaroista tähän liittyen. Lisäksi käytäntö näyttää että suomalaisia on jo Fimeaan ilmoitettu kuolleeksi toista sataa ja tuhansia vakavia vammautumisia koronapiikeistä johtuen. Lisäksi Fimea on ruuhkautunut koska haittailmoituksia on yli kymmenen tuhatta jotka odottavat käsittelyä.

Viikatemies näyttää heiluvan nyt hiki hatussa rokotettujen keskuudessa.
Ihmetystä herättää myös kovasti koska media on tästä hiljaa kuin kusi sukassa.

Unelma Painajainen
Unelma Painajainen
18.9.2021 20:50

Ei nyt mennä tähän kahtiajakoon ja toisen valinnan tehneiden mollaamiseen mukaan.

Mummeli 63
Mummeli 63
18.9.2021 21:06

Aivan. Jokainen tekee oman päätöksensä, eikä arvostella kenenkään päätöstä ottaa tai olla ottamatta rokotusta ❤️

lippu korkealla
lippu korkealla
18.9.2021 20:24

Suomalaiset saa suuriin mielenosoituksiin vain päätös jonkin alkoholijuoman laimentamisesta tai uustyhmä ilmiö, kuten usko rokotesiruihin tai maskien matoihin.
Sitten kun nuo karisee silmistä niin aletaan jakaa torrakoita kuten aikoinaan.

Oikeassa oli
Oikeassa oli
18.9.2021 20:21

Minusta tämä nuori nainen oli ihan oikeassa, eikö ihminen oikeasti ole vastuussa juuri itse itsestään. Kyllähän nämä rokotteet ovat aiheuttaneet paljonkin eri ongelmia, sitä ei voi kiistää.

Tulitikkutyttö
Tulitikkutyttö
19.9.2021 01:33
Vastaa...  Oikeassa oli

Kyllä ihminen on vastuussa myös muistakin. Ei kannata lähteä räkätaudissakaan riekkumaan muiden joukkoon, eikä muutenkaan elää niin edesvastuuttomasti että tulee ikäviä seurauksia joiden hoitaminen jää muiden maksettavaksi. Vapaudesta seuraa myös vastuu, ja oikeuksien rinnalla pitää muistaa myös velvollisuudet.

Minä en pahemmin rupea neuvomaan autonkorjaajaa, ja toivon että pitkälle koulutettuna autonkorjaaja ei rupeaisi isommin neuvomaan niissä jutuissa jotka ovat alaani, ja varsinkin että 10 autonkorjaajaa ei kuvittelisi että he voisivat äänestyspäätöksellä kumota minun mielipiteeni. Jos ei osaa niin ei kannata sekaantua.

Kyllä niitä on
Kyllä niitä on
19.9.2021 02:24
Vastaa...  Tulitikkutyttö

No, monesti aika monissa eri hommissa joku kaikentietävä on tullut neuvomaan, miten se pitäisi tehdä, tai mikä menee kaikentietävän mielestä vikaan. Ajoit sitten metsäkonetta, traktoria, kaivinkonetta yms… näissä jutuissa on paljon kokemusta kun joku tietää kaiken aina paremmin. Auraat lunta niin joku asiantuntija saattaa tulla neuvomaan siitäkin, miten pitäisi tehdä. Myös autonkorjaajille on varmasti käynyt näin